quote:ik heb er nog wel eentje in de aanbieding,transfervrij en komt ook nog uit de regio
Op maandag 9 februari 2004 13:24 schreef pfaf het volgende:[..]
Er moet sowieso nog een goede vervanger voor Rose komen, anders krijgt hij het helemaal moeilijk
quote:Welk gedeelte van "goede" begrijp je niet
Op maandag 9 februari 2004 19:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik heb er nog wel eentje in de aanbieding,transfervrij en komt ook nog uit de regio
[afbeelding]
Scheidsrechter: Jol
(15) Dirk Jan Derksen 1-0
1-1 Thijs Sluijter (44)
1-2 Erwin Leurink (45)
1-3 Thijs Sluijter (62)
Weer gewonnen, het kampioenschap begint te lonken
detail: Emmen-spits Cairo viel al snel uit met een dubbele beenbreuk en is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld
Misschien een goed idee om eens een keer iets tegen chinezen te spelen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Speelt Heracles ook wel eens oefenwedstrijden?
Is al een topic overquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Speelt Heracles ook wel eens oefenwedstrijden?
P.s. Ik hoop dat Douglas zijn contract verlengt, goede voetballer dat !quote:Heracles Almelo speelt in deze competitieronde de uitwedstrijd tegen MVV en is gezien de stand op de ranglijst favoriet voor de overwinning. Winst is ook noodzakelijk om goede kansen te blijven houden op het kampioenschap.
De hekkensluiter mag echter niet onderschat worden. Zo snoepte MVV twee weken geleden Excelsior bijna een gelijkspel af (1-2 in de laatste minuut) en ging de ploeg vorige week pas in de slotfase onderuit tegen Helmond Sport. Bovendien had Heracles Almelo het in de voorbije jaren niet altijd even makkelijk in Maastricht.
We zullen zien ... ik hoop het zeker !! Dan ga ik ook mijn eerste uitwedstrijd van Heracles meemaken !!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wil af en toe nog wel eens een avondje Heracles meepakken, vooral in de na-competitie. Zou toch leuk zijn als ze eens promoveren, dan zal ik waarschijnlijk mijn eerste uitwedstrijd van Twente meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |