Ikke wel,vraag me niet waarom maar ik kan die club niet uitstaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:42 schreef Mindlight het volgende:
Uhh nou nee hoor, heb gewoon meer symphatie voor heracles, maar heb ook geen hekel aan de graafschap ofzo. Jij wel?
En onvergetelijk werd iequote:Op woensdag 2 juni 2004 17:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vergeet mij nietga ook mee
Hopen op een onvergetelijke avond, heb er erg zin in!
Heracles Almelo olé olé
Hoogma.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
of heb ik het verkeerd komen er meer bij![]()
Absoluut ja, maar wel op de verkeerde manierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:56 schreef DIGGER het volgende:
En onvergetelijk werd ie
het is gewoon simpel, je moet van degene met 0 punten gewoon winnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
En over die verkeerde tussenstand wil ik het niet hebben, hossen,springen en zingen
terwijl het nog 2-2 staat
Wel leuk trouwens, Volendammers die voor de ramen staan te zwaaien
En damn, ik heb nog nooit zo'n lelijk stadion gezien![]()
Nico Jan Hoogmaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Jammer maar ik als optimist zijnde kijk direct naar volgend jaar:
Zouden ze volgend jaar weer mee kunnen want er gaan een paar bepalende spelers weg en de enigste speler waarvan ik weet die erbij komt is de Visscher van Twente. of heb ik het verkeerd komen er meer bij![]()
Misschien omdat niet iedereen om half 12 op vrijdag avond in z'n uppie achter de pc zielig zit te zijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef ElYefe het volgende:
Ik vind het hier akelig stil?! Superboeren 4-evah!!
het gerucht bij Twente gaat dat Twente Reekers zou willen kopen en het komende seizoen nog bij Heracles zou laten "rijpen"quote:Op maandag 7 juni 2004 20:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Op de site van heracles is een relletje onstaan over het feit of peter reekers misschien vertrekt bij de club.... zou erg jammer zijn, een van de beste spelers van heracles !!
Verder iemand nog transfer geruchten ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |