Volgend jaar weer tegen FC Twente in de HC Eredivisie!
Heracles Almelo:
Opgericht 1903
Een gezellige en ambitieuze club, met dit jaar een primeur: een pilot van de EUFA om de thuisduels op kunstgras af te werken. in het erg gezellige ( zeker voor GGD-niveau) en moderne Polman stadion, welke ruimte bied aan 6500 supporters
Huidige selectie:
V.l.n.r. René Kolmschot (assistent-trainer), Jos van Putten (fysiotherapeut), Roel Buikema, John Stegeman,
Berry Hoogeveen, Mark Looms, Erwin Leurink, Peter Reekers, Marc Höcher, Willem Hoevers (verzorger),
Jan-Willem van Ede (keeperstrainer)
Guus van Lenthe (teammanager), Stephano Wooding, Arjan Veld, Thomas Claassen, Rudy Jansen, Thijs Sluijter, Tim Gilissen, Darl Douglas, Machiel van Keulen, Henny Loo (elftalleider).
Hendrie Krüzen (assistent-trainer), Marnix Smit, Yuri Rose, Johannes Yarburg, Gert-Jan Verbeek (trainer/coach),
Brian van Loo, Richard Roelofsen, Gertjan Tamerus, Folkert Velten, (assistent-trainer).
Na een haperende seizoensstart begint het nu eindelijk te lopen. De huidige positie is de 7e, maar op verliespunten staan we op de redelijke 5e plaats. Bovendien is de 2e periodetitel al binnen, waardoor Heracles al verzekerd is van nacompetitie.
Topscorer momenteel:
Yuri Rose met 15 doelpunten
Enkele ( nuttige ) links:
www.heracles.nl officiele site
www.sv-heracles.nl supportersvereniging
www.vakq.nl
www.vakj.nl
www.heraclesnumber1.tk/
www.almelo-extreme.nl
www.heracles4ever.nl
quote:wel hoor alles moet nog beslist worden
Op vrijdag 6 februari 2004 12:17 schreef egoTRON het volgende:
het seizoen kan dus nu al niet meer stuk...
quote:Vandaar dat ik bijna niks van Heracles hoor, ze zitten bij een andere bond...
Op vrijdag 6 februari 2004 11:57 schreef pfaf het volgende:
een pilot van de EUFA om de thuisduels
quote:a) Dat jij bijna niets over Heracles hoort, ligt meer aan jezelf, want ze zijn regelmatig in het nieuws.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:24 schreef -Hutje- het volgende:[..]
Vandaar dat ik bijna niks van Heracles hoor, ze zitten bij een andere bond...
(13) Yuri Rose 1-0
(20) Rudy Jansen 2-0
(34) Yuri Rose 3-0
(45) Roel Buikema 4-0
Met genoeg kansen om de score verder uit te breiden.
quote:denk het niet,denk niet dat Bosz klaar is voor Heracles,heb het trouwens toch niet zo op "discipline-trainers" wat Bosz imo is
Op maandag 9 februari 2004 13:20 schreef pfaf het volgende:
Peter Bosz dus nieuwe trainer. Ben benieuwd, hij heeft bij de Graafschap niet veel laten zien, maar hopelijk heeft hij genoeg geleerd om het nu ook eens, na AGOVV en De Graafschap, op echt niveau te laten zien.
quote:Er moet sowieso nog een goede vervanger voor Rose komen, anders krijgt hij het helemaal moeilijk
Op maandag 9 februari 2004 13:23 schreef DutchGooner het volgende:[..]
denk het niet,denk niet dat Bosz klaar is voor Heracles,heb het trouwens toch niet zo op "discipline-trainers" wat Bosz imo is
Hij had BTW géén spijt van z'n uitlatingen na Sparta uit
quote:ik heb er nog wel eentje in de aanbieding,transfervrij en komt ook nog uit de regio
Op maandag 9 februari 2004 13:24 schreef pfaf het volgende:[..]
Er moet sowieso nog een goede vervanger voor Rose komen, anders krijgt hij het helemaal moeilijk
quote:Welk gedeelte van "goede" begrijp je niet
Op maandag 9 februari 2004 19:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik heb er nog wel eentje in de aanbieding,transfervrij en komt ook nog uit de regio
[afbeelding]
Scheidsrechter: Jol
(15) Dirk Jan Derksen 1-0
1-1 Thijs Sluijter (44)
1-2 Erwin Leurink (45)
1-3 Thijs Sluijter (62)
Weer gewonnen, het kampioenschap begint te lonken
detail: Emmen-spits Cairo viel al snel uit met een dubbele beenbreuk en is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld
Misschien een goed idee om eens een keer iets tegen chinezen te spelen?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Speelt Heracles ook wel eens oefenwedstrijden?
Is al een topic overquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
Speelt Heracles ook wel eens oefenwedstrijden?
P.s. Ik hoop dat Douglas zijn contract verlengt, goede voetballer dat !quote:Heracles Almelo speelt in deze competitieronde de uitwedstrijd tegen MVV en is gezien de stand op de ranglijst favoriet voor de overwinning. Winst is ook noodzakelijk om goede kansen te blijven houden op het kampioenschap.
De hekkensluiter mag echter niet onderschat worden. Zo snoepte MVV twee weken geleden Excelsior bijna een gelijkspel af (1-2 in de laatste minuut) en ging de ploeg vorige week pas in de slotfase onderuit tegen Helmond Sport. Bovendien had Heracles Almelo het in de voorbije jaren niet altijd even makkelijk in Maastricht.
We zullen zien ... ik hoop het zeker !! Dan ga ik ook mijn eerste uitwedstrijd van Heracles meemaken !!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wil af en toe nog wel eens een avondje Heracles meepakken, vooral in de na-competitie. Zou toch leuk zijn als ze eens promoveren, dan zal ik waarschijnlijk mijn eerste uitwedstrijd van Twente meemaken.
Zijn er nog kaarten beschikbaar? Zo'n passepartout voor alle drie thuidwedstrijden lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:36 schreef Breemz het volgende:
Ja man.. dat zou prachtig zijnGelredome op de kop
![]()
Afgelopen vrijdag maar even kaartjes gehaald voor de nacomp.. nu nog spannend wie de tegenstanders worden.. ooh wat zou vitesse prachtig zijn
omfgquote:Op maandag 17 mei 2004 19:03 schreef Moody het volgende:
2 thuiswedstrijden toch maar?
ja sorry dat ik geen verstand heb van de nacompetitie, ben fan van een eredivisieclub die nooit in dat soort problemen komtquote:Op maandag 17 mei 2004 19:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
omfg
dat valt ook nog wel meequote:Op woensdag 19 mei 2004 22:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ben net terug van de wedstrijd maar wat een belabberde pot voetbal zeg...
Ik ben dan ook Twente gewentquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:38 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
dat valt ook nog wel mee![]()
Dan moet je oprotten en wegblijven.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik ben dan ook Twente gewent
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:54 schreef Zapper het volgende:
Dan moet je oprotten en wegblijven.
OK, ze streden wel goed maar als ze willen promoveren zullen ze in de komende wedstrijden nog wel even uit een ander vaatje moeten tappen want niet elke tegenstander zal zo mak zijn als Volendam gisteren.quote:De wedstrijd was juist goed, was lang geleden dat Heracles zo streed en goed speelde.
Die eerste goal blijft kut natuurlijk, maar er werd niet minder om gejuicht
Op naar de volgende overwinning maar he
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 24 mei 2004 18:01 schreef Zapper het volgende:
Businessclass is voor homo'sMorgen een geweldige voetbalavond!
Vak Pquote:Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef Breemz het volgende:
waar zit jij dan zapper?
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef Breemz het volgende:
of zit je voor de tv
Ah kijk aan een Wierdenaar, dan herken ik je welquote:Op maandag 24 mei 2004 21:35 schreef Breemz het volgende:
er stond toch ook een![]()
ook vak P ja? ik ook![]()
Goed,Maak de Graafschap aub kansloos,dank julliequote:Op maandag 24 mei 2004 21:57 schreef Breemz het volgende:
Oh ok..maarja hoe schat jij de kansen voor heracles morgen?
Hoeft ook niet,wij genieten al van de HCE statusquote:Op maandag 24 mei 2004 22:10 schreef Breemz het volgende:
We doen ons best... maar niet voor jullie
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:20 schreef Breemz het volgende:
mazzelpikkie's![]()
Hoho,ze hebben concurrentie....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd, Heracles in de HCE is fantastisch, ook al lijkt het van te voren kansloos om je te handhaven.
Hoezo? Den Haag gaat er uitquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi man, Heracles! Dat betekent meer kans voor FC Den Bosch om niet rechtstreeks te degraderen!
Vertel eens waarom?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:55 schreef hafc het volgende:
heracles heeft meer kans om te overleven dan vitesse en den bosch dus als ze promoveren dan is de strijd om te handhaven een strijd tussen heracles en ado vitesse en den bosch gaan voor degradatie wij niet
De wens is de vader van de gedachte....quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel eens waarom?
hebben ze bij Heracles ook een Vak P?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef Breemz het volgende:
jahoorwe doen het zeker lekker.. wat zat het stadion vol zeg, ik moest op de trap zitten in vakP
sfeer was inderdaad super mooi ! nu vrijdag nog 3 punten in doetinchem, en maandag DE kraker! dat wordt de sleutel in de na-competitie
![]()
Q en Jquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef Moody het volgende:
[..]
hebben ze bij Heracles ook een Vak P?![]()
Ja en tegen de graafschap was zeker ook geluk?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef ElYefe het volgende:
Maar dan nog betwijfel ik of Heracles het wel haalt. 2x verliezen is genoeg om weer een jaartje in de GGD te voetballen. En laten we eerlijk zijn met z'n allen. De Graafschap en Excelsior zijn wel beter. Ze hebben tegen Excelsior geluk gehad. Blijf realistisch me mekaar en juig noooit te vroeg.
inderdaad dan koop ik mij wel zo'n kaartje jah, hoewel ik dat gras echt geen voetbal vind. Ik moet er nog wel ff over nadenken.quote:is goed, kom je maandag ook kijken? onee alleen als ze promoveerden hé..
Op SBS zeiden ze gisteren dat Heracles groen licht had gekregen van de KNVB om op kunstgras te blijven spelen mochten ze promoveren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die bobo's van de KNVB zitten wel met hun handen in het haar, omdat er misschien kunstgras in de eredivisie komt.
ik baseer dat op het team en de prestaties tegen die teams dit jaar en wat we kunnen tegen bepaalde ere-divisie teams (amstel cup) zowel uit als thuisquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:59 schreef Moody het volgende:
en waar basseer je dat op?
ajax heeft al toestemming gegeven (net als de rest van de eredivisie) en is de enige club die dit seizoen geklaagd heeft over zere voetjes de andere clubs moesten wel wennen aan het veld omdat de balsnelheid hoger isquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef ElYefe het volgende:
Jullie mogen de HCE niet eens in met dat kutveld, wil AJAX niet hebben, krijgen ze zere voetjes van.![]()
Maar als ze promoveren dan koop ik ook een seizoenskaart, nepsupporters moeten er ook zijn.![]()
Ja, de KNVB heeft het gewoon aan alle eredivisie-clubs gevraagd. En die waren allemaal akkoord. Er kwam dan wel een evaluatie na een jaar.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Op SBS zeiden ze gisteren dat Heracles groen licht had gekregen van de KNVB om op kunstgras te blijven spelen mochten ze promoveren.
Ik hoop het. Als het maar niet weer zo'n teleurstelling wordt als in 1985/86. Toen werden ze met afstand laatste.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:00 schreef hafc het volgende:
ik denk dat we als we promoveren 15 worden en net veilig staan
Je weet dat de GGD en HCE een wereld van verschil is? Vast niet gezien je uitsprakenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:00 schreef hafc het volgende:
[..]
ik baseer dat op het team en de prestaties tegen die teams dit jaar en wat we kunnen tegen bepaalde ere-divisie teams (amstel cup) zowel uit als thuis
ik denk dat we als we promoveren 15 worden en net veilig staan
Heracles?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:09 schreef freako het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als het maar niet weer zo'n teleurstelling wordt als in 1985/86. Toen werden ze met afstand laatste.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:42 schreef Breemz het volgende:
[..]
Heracles?
daar weet ik weinig meer van.. of komt dat omdat ik toen net geboren was
heracles houd het team aardig bij elkaar alleen douglas hoogeveen en rose vertrekken die ik goed vind stegeman die hadden ze direct weg moeten doen dat is dus niet zo erg dat die vertrekt. dus vanaf nu alleen nog maar versterken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik hoop ut voor je HAFC...zou goed zijn voor deze regio, al hoop ik dat door de uitverkoop de ploeg zich volgend jaar staande kan houden.
Ik vond Heracles beter dan de Graafschap en Excelsior.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef ElYefe het volgende:
Maar dan nog betwijfel ik of Heracles het wel haalt. 2x verliezen is genoeg om weer een jaartje in de GGD te voetballen. En laten we eerlijk zijn met z'n allen. De Graafschap en Excelsior zijn wel beter. Ze hebben tegen Excelsior geluk gehad. Blijf realistisch me mekaar en juig noooit te vroeg.
misschien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:44 schreef Mindlight het volgende:
Hmm dat ben ik niet helemaal met je eens, ik vond excelsior ook niet beter, maar een gelijkspel had imo beter op zijn plek geweest.
Als Heracles wint en Excelsior punten verliest is de promotie al zeker.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:25 schreef Peregrijn het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond. De Twentse derby komt steeds dichterbij
En dat i.c.m de Nacht van Almelo..........quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:28 schreef freako het volgende:
[..]
Als Heracles wint en Excelsior punten verliest is de promotie al zeker..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:49 schreef zjroentje het volgende:
Peter Bosz loopt het alweer dun door de broek. Stel je voor, Heracles promoveert. Twee degradaties achter elkaar staat me niet echt lekker op je cv.
De sfeer sloeg na de 0-1 wel erg om ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:54 schreef Mindlight het volgende:
Hmm ja Breemz dat is wel zo, maar het werd van jullie kant eik pas gezellig nadat de 2-1 binnen was geschoten, om nou te zeggen dat jullie daarvoor echt lekker achter de ploeg gingen staan.........
En zo dik mogelijk, om niet door De Graafschap op doelsaldo uit de Eredivisie te worden gehouden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:35 schreef Moody het volgende:
wel ff nog van Volendam winnen he....
Yep, was erquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:02 schreef Breemz het volgende:
ahjoh, tot die 0-1 kwam de sfeer van vakken: PQR (en andere korte zijde ook wel), toen jullie de 0-1 binnenschopten toen werden we idd stil(ler) bij de 0-2 waren we stil, 2-1 en toen gingen de PQR(en andere korte zijde ook wel) vakken weer achter de ploeg, even later 't hele stadion... Was jij trouwens in 't stadion aanwezig?
grmbl, en wij moeten betalen voor dat slootwaterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:44 schreef Mindlight het volgende:
Ja dat was echt supermooi om te zien!!! Zeer goeie actie!
En ook super dat we koffie aangeboden kregen bij aankomst, netjes!
euh, ik ga ook een feestje vieren hoor, ben er alleen niet bij. Daarna iedereen naar de stad? Of is daar de huldiging niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Breemz het volgende:
jaa, en dan kun je mooi denken aan het feestje dat ik, apoc en nog zo'n 1098 andere heraclieden vierenik ga slaapje doen..
Vergeet mij nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Breemz het volgende:
jaa, en dan kun je mooi denken aan het feestje dat ik, apoc en nog zo'n 1098 andere heraclieden vierenik ga slaapje doen..
een feest wordt het absoluutquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef Breemz het volgende:
welke bus zap? 24 bussies héwat een feestje!
Maar of dat uit veiligheidsoverwegingen mag in dat vissersdorp is maar de vraag.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:39 schreef Moody het volgende:
in een gemiddeld stadion passen 240 bussen, dus dat zal wel meevallen
Ikke toch echt niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:03 schreef Yeahinho het volgende:
maar ik was stiekem toch voor De Graafschap
ietsjes meer? Een hele straat bedoel jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:39 schreef Mindlight het volgende:
Tsja ondanks dat ze 2x gemazzeld hebben tegen excelsior gunde ik het heracles toch ook net iets meer dan de graafschap.
Ikke wel,vraag me niet waarom maar ik kan die club niet uitstaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:42 schreef Mindlight het volgende:
Uhh nou nee hoor, heb gewoon meer symphatie voor heracles, maar heb ook geen hekel aan de graafschap ofzo. Jij wel?
En onvergetelijk werd iequote:Op woensdag 2 juni 2004 17:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vergeet mij nietga ook mee
Hopen op een onvergetelijke avond, heb er erg zin in!
Heracles Almelo olé olé
Hoogma.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
of heb ik het verkeerd komen er meer bij![]()
Absoluut ja, maar wel op de verkeerde manierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:56 schreef DIGGER het volgende:
En onvergetelijk werd ie
het is gewoon simpel, je moet van degene met 0 punten gewoon winnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
En over die verkeerde tussenstand wil ik het niet hebben, hossen,springen en zingen
terwijl het nog 2-2 staat
Wel leuk trouwens, Volendammers die voor de ramen staan te zwaaien
En damn, ik heb nog nooit zo'n lelijk stadion gezien![]()
Nico Jan Hoogmaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Jammer maar ik als optimist zijnde kijk direct naar volgend jaar:
Zouden ze volgend jaar weer mee kunnen want er gaan een paar bepalende spelers weg en de enigste speler waarvan ik weet die erbij komt is de Visscher van Twente. of heb ik het verkeerd komen er meer bij![]()
Misschien omdat niet iedereen om half 12 op vrijdag avond in z'n uppie achter de pc zielig zit te zijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:53 schreef ElYefe het volgende:
Ik vind het hier akelig stil?! Superboeren 4-evah!!
het gerucht bij Twente gaat dat Twente Reekers zou willen kopen en het komende seizoen nog bij Heracles zou laten "rijpen"quote:Op maandag 7 juni 2004 20:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Op de site van heracles is een relletje onstaan over het feit of peter reekers misschien vertrekt bij de club.... zou erg jammer zijn, een van de beste spelers van heracles !!
Verder iemand nog transfer geruchten ??
Constancia. Hij wordt overigens alleen gehuurd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:33 schreef Apoc2003 het volgende:
Heracles heeft een speler aan getrokken van AA Gent, de 18 jarige Jonathan Con(nogwat).
Heb je wel eens van hem gehoord ?? Goede voetballer ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef freako het volgende:
[..]
Constancia. Hij wordt overigens alleen gehuurd.
quote:Constantia is een groot talent, een té groot talent om uit te lenen, dit vind ook trainer leekens. De mondelinge overeenkomst werd bereikt met manager louwagie, met medewerking van EX-trainer Vermeulen. Onder trainer Riekerinck speelde hij in de voorbereiding in 5 oefenmatchen, en scoorde 4 maal. Hoewel al zeker was dat leekens trainer werd vond men het niet nodig om zijn mening te vragen.
Vader van een goede vriend van me.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:42 schreef Zapper het volgende:
en het was ook aardig drukgrappige kerel trouwens, die man achter de microfoon bij Den Ham
Verantwoordelijk voor de eerste 3 punten voor Heracles!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:03 schreef Zapper het volgende:
Jeffrey de Visscher, wat een speler
Ik denk het niet .... na wat ik vanavond heb gezien heb ik er weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:21 schreef Zapper het volgende:
Ik denk dat Heracles mee gaat spelen om het kampioensschap!
Ik vond het opvallend dat Tamerus in de basis stond, met andere woorden, dat Roelofsen niet in de basis stondquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik denk het niet .... na wat ik vanavond heb gezien heb ik er weinig vertrouwen in.
Vooral Looms en Tamerus vielen me erg tegen, we hebben echt nog een scorende spits (ik hoorde koevermans, maar dat lijkt me niet) en een verdediger nodig.
Hoeveel punten had je dan verwacht, 4?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:40 schreef pfaf het volgende:
Matig, maar 3 punten.
't Stadion zat redelijk vol, hopelijk blijft dat zo dit seizoen.
Ik zal het voor meneer zapper even voluit schrijven:quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:43 schreef Zapper het volgende:
Hoeveel punten had je dan verwacht, 4?
Vooral voor Fortuna.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:24 schreef Evertje het volgende:
had voor beide ook op minder kunnen uitkomen.
Dat was juist niet zo, VakQ was lekker bezig de hele wedstrijd,quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:24 schreef Evertje het volgende:
Maar wat was het stil in het stadion, uitgezonderd het uitvak dan
buiten het stadion ofzo? want tijdens de wedstrijd hebben we jullie slechts 1x horen zingen, en dat hielden jullie nog geen minuut vol.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was juist niet zo, VakQ was lekker bezig de hele wedstrijd,
en tja, die 12 supportertjes van Fortuna
Fijne instelling heb jequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:39 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik denk dat we vanavond onze eerste wedstrijd gaan verliezen![]()
![]()
Goede vooruitziende bilk heb jequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Fijne instelling heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |