Het ligt er helemaal aan wat voor type speler je bent. Speel je al lang? Sla je vooral hard? Ben je meer iemand die de ballen plaatst? Etc.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:33 schreef fritzzz het volgende:
Ik ben van plan om een squash racket te kopen, en nu is mijn vraag, kan iemand mij een merk of type racket adviseren, en aan welke prijs moet ik dan denken?
ja de C4 is rond de 90 euro. Maar Saxon heeft andere types nu.. FeatherLite heten ze. (zelfde als een type condoom van Durexquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan wat voor type speler je bent. Speel je al lang? Sla je vooral hard? Ben je meer iemand die de ballen plaatst? Etc.
Ik speel zelf met een Saxon C4. Kost iets van 90 euro geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef DrukVout het volgende:
ja de C4 is rond de 90 euro. Maar Saxon heeft andere types nu.. FeatherLite heten ze. (zelfde als een type condoom van Durex)
Niet duidelijk? Het zijn gewoon de lekkerste rackets om mee te slaan.quote:Toen ik een nieuw racket wou heb ik er gewoon heel veel uitgeprobeerd. Telkens 3 naar de baan genomen en gekeken welke er lekker sloegen. Daar telkens eentje van uit kiezen en dan die kopen.
Ik zat te twijvelen tussen de C2 en C4 van Saxon. Toch de C4 gekocht omdat ......
Tja nog steeds niet duidelijk
C4 is top weightquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]ik zal eens met Scippio (Mr. Saxon) praten. Beetje de naam van Durex jatten.
[..]
Niet duidelijk? Het zijn gewoon de lekkerste rackets om mee te slaan.![]()
Heb net m'n C4 er even bijgepakt om te zien of ie nou topzwaar is, want ik had m'n twijfels. Hij zit er dus tussen. De balans zit teveel in het midden om hem topzwaar te noemen en teveel naar de top om hem midzwaar te noemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef DrukVout het volgende:
C4 is top weight
Valt me wel op dat hij zo lang heel blijft. Ik heb nogal de neiging om hard te slaan maar ook als de bal tegen de muur blijft "plakken". En dan zie je de tegenstander pijnlijk naar mijn racket kijken...
De lak is er hier en daar echt af. Je ziet gewoon een stukje ertussen uit. Maar hij doet het nog steeds. Gelukkig maar want een nieuwe kan deze arme student niet betalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb net m'n C4 er even bijgepakt om te zien of ie nou topzwaar is, want ik had m'n twijfels. Hij zit er dus tussen. De balans zit teveel in het midden om hem topzwaar te noemen en teveel naar de top om hem midzwaar te noemen.
Dat heel lang heel blijven is puur geluk. Ik heb er al heel wat het leven zien laten.
Op http://www.squashweb.nl staat onder het kopje tournaments iets over toernooien in het land.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein: volgens mij ben ik best goed. Ik wil van deze illusie af. Is er in het noorden van NL toevallig ook zo'n squash toernooitje?
Of zal ik anders zelf even kijken.. ok, gaan we al.. in Drachten in april.. super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |