quote:Oei...dat klinkt verre van fijn en zal je vast niet in de kouwe kleren gaan zitten lijkt me...? Kan zo boos worden dat mensen elkaar zulke dingen aandoen. Afschuwelijk! Sterkte Graveland!
Op dinsdag 3 februari 2004 10:41 schreef Graveland het volgende:
Kut, slecht geslapen, gister beroofd/bedreigd op 't station
strax officieel aangifte doen op 't Politiebureau
Ot: ik moet mijn conclusies schrijven t.o.v. 2 onderzochte kinderen. De 'feiten' uit het ene onderzoek heb ik al wel beschreven maar het is zooo moeilijk om daar een goed kloppend geheel van te maken, zodat alle puzzelstukjes in elkaar vallen... Bovendien vind ik het nogal wat om conclusies te schrijven over een kind dat je een keer of drie hebt gezien en waarbij ouders en school niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik voel me zo'n broekkie op zulke momenten...
quote:Ik kom er wel overheen, ik leef nog, en dat geld verdien ik wel terug
Op dinsdag 3 februari 2004 10:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Oei...dat klinkt verre van fijn en zal je vast niet in de kouwe kleren gaan zitten lijkt me...? Kan zo boos worden dat mensen elkaar zulke dingen aandoen. Afschuwelijk! Sterkte Graveland!
Ot: ik moet mijn conclusies schrijven t.o.v. 2 onderzochte kinderen. De 'feiten' uit het ene onderzoek heb ik al wel beschreven maar het is zooo moeilijk om daar een goed kloppend geheel van te maken, zodat alle puzzelstukjes in elkaar vallen... Bovendien vind ik het nogal wat om conclusies te schrijven over een kind dat je een keer of drie hebt gezien en waarbij ouders en school niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik voel me zo'n broekkie op zulke momenten...
NAV jouw reactie: succes daarmee, dingen schrijven over mensen is altijd lastig, vooral als je ze hebt moeten onderzoeken
ik wil het namelijk overdacht doen een keer ipv hoppakee meteen stoppen en wel zien waar het schip strandt
Nu een beetje kloten met jazz accoorden enzo...
Straks even wat aan school doen en dan vanavond waarschijnlijk weer weg. Ik vermaak me wel.
Zit nu op school, maar heb geen zin meer.
Nog 2 uurtjes hierna.. dat overleef ik vast nog wel
Voor de rest voel ik me redelijk moe en uitgedroogd, meer water drinken
Verder de heel dag spelletjes aan het spelen en dat bevalt goed
playing: "Dune & London Session Orchestr - Nothing Compares 2 U" .:128kbps|Stereo|4:42:. <-- kut
drink nu bacardi <-- beter
buiten is het lekker weer <-- kut
moet me nog scheren en eten enzo <-- kut
hmmm denk dat dit een typische kut dag is
quote:DE, was jij niet wat aan het hyperen de laatste dagen? Met je wilde plannen.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:14 schreef DarkElf het volgende:
ideetjes om te stoppen met mijn medicatie beginnen steeds meer vorm aan te nemen.
OT:
Ik voel me enigszins verlamd. Ben zojuist naar de tandarts geweest en heb me lekker laten verdoven. Gevolg is echter dat ik nu alleen gepureerde bananen naar binnen kan slobberen.
En ik heb zo'n honger!!!!!!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:46 schreef Moonah het volgende:[..]
DE, was jij niet wat aan het hyperen de laatste dagen? Met je wilde plannen.
OT:
Ik voel me enigszins verlamd. Ben zojuist naar de tandarts geweest en heb me lekker laten verdoven. Gevolg is echter dat ik nu alleen gepureerde bananen naar binnen kan slobberen.
En ik heb zo'n honger!!!!!!
nee serieus, denk ik hier al langer over, de bijwerkingen worden steeds heftiger namelijk en dat bevalt me niets en wil zeer graag weten of therapie er in wat voor mate dan ook invloed op kan uitoefenen. dus nu kan ik het het beste proberen, in een relatief veilige omgeving en nog een paar maanden therapie voor de boeg
enne sterkte. bananen jakkes!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:53 schreef Moonah het volgende:
Ik snap je goed hoor DE! En idd nu heb je een veilige omgeving. Maar een paar maanden is wel erg kort...
Anyway, het klinkt weloverwogen.
ik ben benieuwd, mijn man staat er achter, snapt mijn motieven en dat vind ik ook belangrijk.
en nu OT ik moet echt iets gaan doen, ben lui!!!! pfff verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |