abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16841564
Brak, slecht geslapen, en druk weer eens.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:28:27 #2
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16841627
Weinig geslapen... Dus een koffiezombie vanochtend... Verder alles a-ok!!! ( ( (((Boem!!!))) ) )
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_16841736
Verlaten, depressief en gepasseerd...
M'n baan op de tocht, gezondheid gaat erg hard achteruit, sociaal en emotioneel aan het aftakelen...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:40:06 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16841921
Redelijk.
Goed geslapen, maar retedruk en ik weet niet of ik alles op tijd af krijg. Hebben een interne pitch, die ik samen met mijn teampartner wil winnen, alleen komen er steeds andere klusjes doorheen.
Sommige mensen denken echt dat mijn lijf is aangesloten op mijn computer en ik mijn tekstjes aan de lopende band uitpoep.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:41:27 #5
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16841958
Kut, slecht geslapen, gister beroofd/bedreigd op 't station
strax officieel aangifte doen op 't Politiebureau
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16842106
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:41 schreef Graveland het volgende:
Kut, slecht geslapen, gister beroofd/bedreigd op 't station
strax officieel aangifte doen op 't Politiebureau
Oei...dat klinkt verre van fijn en zal je vast niet in de kouwe kleren gaan zitten lijkt me...? Kan zo boos worden dat mensen elkaar zulke dingen aandoen. Afschuwelijk! Sterkte Graveland!

Ot: ik moet mijn conclusies schrijven t.o.v. 2 onderzochte kinderen. De 'feiten' uit het ene onderzoek heb ik al wel beschreven maar het is zooo moeilijk om daar een goed kloppend geheel van te maken, zodat alle puzzelstukjes in elkaar vallen... Bovendien vind ik het nogal wat om conclusies te schrijven over een kind dat je een keer of drie hebt gezien en waarbij ouders en school niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik voel me zo'n broekkie op zulke momenten...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:49:08 #7
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_16842135
Goed!

Zo even douchen en straks weer naar school, das wel weer lekker na een half jaar stage!

dinsdag 3 februari 2004 @ 10:51:41 #8
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16842192
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Oei...dat klinkt verre van fijn en zal je vast niet in de kouwe kleren gaan zitten lijkt me...? Kan zo boos worden dat mensen elkaar zulke dingen aandoen. Afschuwelijk! Sterkte Graveland!

Ot: ik moet mijn conclusies schrijven t.o.v. 2 onderzochte kinderen. De 'feiten' uit het ene onderzoek heb ik al wel beschreven maar het is zooo moeilijk om daar een goed kloppend geheel van te maken, zodat alle puzzelstukjes in elkaar vallen... Bovendien vind ik het nogal wat om conclusies te schrijven over een kind dat je een keer of drie hebt gezien en waarbij ouders en school niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik voel me zo'n broekkie op zulke momenten...

Ik kom er wel overheen, ik leef nog, en dat geld verdien ik wel terug

NAV jouw reactie: succes daarmee, dingen schrijven over mensen is altijd lastig, vooral als je ze hebt moeten onderzoeken

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16842304
Net wakker Moe dus
pi_16842690
ideetjes om te stoppen met mijn medicatie beginnen steeds meer vorm aan te nemen.

ik wil het namelijk overdacht doen een keer ipv hoppakee meteen stoppen en wel zien waar het schip strandt

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16842859
ik zei dus dat ik me kut voelde....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 03-02-2004 16:24]

pi_16843857
Ik voel mij wel ok. Net in Amsterdam geweest en gelukkig mijn pinpas vergeten, zodat ik geen cd's ging kopen .

Nu een beetje kloten met jazz accoorden enzo...
Straks even wat aan school doen en dan vanavond waarschijnlijk weer weg. Ik vermaak me wel.

dinsdag 3 februari 2004 @ 12:05:39 #14
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_16843867
Voelde me vanochtend zwaar klote ... slap, moe, etc. Toen naar het gemeentehuis wezen hardlopen om m'n dinges uit het gemeenteregister te scoren voor m'n autotheorie examen morgen. Toen ik thuis was zat ik beetje in me vel en toen maar naar sportschool gegaan en nog een uur conditietraining gedaan Nu leren voor morgen ..
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2004 @ 12:58:37 #15
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16845164
moe, hoofdpijn, maar zeker wel okee.
alleen school gaat minder
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16845262
Moe nog altijd geen stem en verkouden

Zit nu op school, maar heb geen zin meer.
Nog 2 uurtjes hierna.. dat overleef ik vast nog wel

pi_16845535
Pfieuw ik voel me moe zeg!!
pi_16845662
Ik voel me alsof ik weer eens het topic kwijt was, maar met het weerzien van KiwiTjuHh's avatar, wist ik dat ik goed zat

Voor de rest voel ik me redelijk moe en uitgedroogd, meer water drinken

pi_16845855
Alsof ik amper kan praten, lijk wel Katja Schuurman Verder voel ik me een beetje duf... en ergens een zenuwachtig-kloterig-mis-gevoel... maar I'll get over it
Delivered without an information leaflet
pi_16845995
Afgewezen wegens gebrek aan ervaring. Ik had het al verwacht, maar het blijft kut. Ik ben nu echter wel opeens uitgenodigd voor een gesprek in Maastricht. Erg spannend, maar wel een uithoek, dus ik denk dat ik als het op meer uitdraait mijn andere sollicitaties in Ede, Enschede en Rotterdam afwacht.

Verder de heel dag spelletjes aan het spelen en dat bevalt goed

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:45:15 #21
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_16846494
gedroomt over ex = kut

playing: "Dune & London Session Orchestr - Nothing Compares 2 U" .:128kbps|Stereo|4:42:. <-- kut

drink nu bacardi <-- beter

buiten is het lekker weer <-- kut

moet me nog scheren en eten enzo <-- kut

hmmm denk dat dit een typische kut dag is

je moet niet dronken dat ik denken ben
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:46:25 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_16846535
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:14 schreef DarkElf het volgende:
ideetjes om te stoppen met mijn medicatie beginnen steeds meer vorm aan te nemen.
DE, was jij niet wat aan het hyperen de laatste dagen? Met je wilde plannen.

OT:
Ik voel me enigszins verlamd. Ben zojuist naar de tandarts geweest en heb me lekker laten verdoven. Gevolg is echter dat ik nu alleen gepureerde bananen naar binnen kan slobberen.
En ik heb zo'n honger!!!!!!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_16846677
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

DE, was jij niet wat aan het hyperen de laatste dagen? Met je wilde plannen.

OT:
Ik voel me enigszins verlamd. Ben zojuist naar de tandarts geweest en heb me lekker laten verdoven. Gevolg is echter dat ik nu alleen gepureerde bananen naar binnen kan slobberen.
En ik heb zo'n honger!!!!!!

klopt, maar dat is allang weer afgezakt geloof ik, enne... euhmm nou ja. ik willut

nee serieus, denk ik hier al langer over, de bijwerkingen worden steeds heftiger namelijk en dat bevalt me niets en wil zeer graag weten of therapie er in wat voor mate dan ook invloed op kan uitoefenen. dus nu kan ik het het beste proberen, in een relatief veilige omgeving en nog een paar maanden therapie voor de boeg

enne sterkte. bananen jakkes!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:53:25 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_16846728
Ik snap je goed hoor DE! En idd nu heb je een veilige omgeving. Maar een paar maanden is wel erg kort...
Anyway, het klinkt weloverwogen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_16847118
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:53 schreef Moonah het volgende:
Ik snap je goed hoor DE! En idd nu heb je een veilige omgeving. Maar een paar maanden is wel erg kort...
Anyway, het klinkt weloverwogen.

ik ben benieuwd, mijn man staat er achter, snapt mijn motieven en dat vind ik ook belangrijk.

en nu OT ik moet echt iets gaan doen, ben lui!!!! pfff verschrikkelijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')