Ik heb vannacht gedroomd dat ik was bevallen. En dat er nog 3 uit moesten
Het geslacht van de 1e weet ik niet meer en voordat de andere 3 geboren werden was ik gelukkig alweer wakker.
Heeft iemand nog iets gehoord van Gaoxing? ik heb haar zo'n tijd niet meer zien posten.
quote:het gaat goed met Gaoxing hoor spookvrouw
Op woensdag 4 februari 2004 12:11 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw komt uit de lurkstand.Heeft iemand nog iets gehoord van Gaoxing? ik heb haar zo'n tijd niet meer zien posten.
Knorretje, heb je écht de indruk dat het beter is dan de vorige keer? Dat zou fijn zijn
En dat huishouden is hier ook een zooitje hoor, daar hoef je je niet voor te schamen ![]()
Sugar krijgt een meisje!!! heb geen flauw idee, maar je moet toch gokken... bij Liam was ut veeeeel duidelijker, maar dat was ook een echo met 20 weken of zo
quote:wat betreft het kotsen zeker weten, bij alicia dreigden de artsen me steeds op te nemen vanwege uitdroging das nu echt niet aan de orde.
Op woensdag 4 februari 2004 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Knorretje, heb je écht de indruk dat het beter is dan de vorige keer? Dat zou fijn zijnEn dat huishouden is hier ook een zooitje hoor, daar hoef je je niet voor te schamen
quote:Dat is in elk geval al heel fijn! En wat betreft de BI? Of is het te vroeg om daar al iets over te zeggen?
Op woensdag 4 februari 2004 19:49 schreef Knorretje het volgende:[..]
wat betreft het kotsen zeker weten, bij alicia dreigden de artsen me steeds op te nemen vanwege uitdroging das nu echt niet aan de orde.
quote:kijk ik merk wel verschil met de BI, maar we nemen dusdanig veel voorzorgsmaatregelen (smorgen ben ik pas tegen 11-en uit bed smiddags tegen 2-en ga ik gewoon liggen tot een uur of 6 en savonds tegen een uur of 8 lig ik wederom) dat er tot nu genoeg rustpunten zijn waardoor de activiteit steeds wordt afgewisseld met rust waardoor ik tot nu toe steeds wel een nieuwe activiteit zelfstandig kan uitvoeren, als we dat vol kunnen houden zal het vast langer duren voor ik in de rolstoel kom, maar onvermijdelijk lijkt het niet te zijn.
Op woensdag 4 februari 2004 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Dat is in elk geval al heel fijn! En wat betreft de BI? Of is het te vroeg om daar al iets over te zeggen?
Maar ja nu ben ik nog behoolijk moe en vermaak ik me smiddags met liggen door veel te slapen, als ik wat meer energie ga krijgen houd ik het waarschijnlijk niet uit in bed met alleen maar stil liggen dus zal het schema anders worden en geen idee wat daar de gevolgen van gaan zijn. Maar dat zien we dan wel weer, de vorige keer begonnen de klachten bij 9 weken, dus das nu zo ongeveer. Dat ik het nu al merk is logisch doordat ik al last had voor dat ik zwanger was, echt met zekerheid zeggen dat het nu beter gaat dan de vorige keer lukt dus niet en daarnaast is het ook geen eerlijke vergelijking (normaal ga je ook niet zo absurd veel liggen of geef je veel uithanden).
Als ik zelf ff lekker klagen mag... Ik merk deze zwangerschap ook verschil dat ik niet meer naar school hoef te lopen om de kids te halen en te brengen en de boodschappen kunnen nu met de auto gedaan worden. Anderzijds moet ik toch vaak Jessai tillen. I.p.v. veel en vaak pijn bij mijn stuit en schaambot heb ik nu juist het vaakst pijn in mijn rechterbil. Pijn in stuit/schaambot heb ik doorgaans bij langer dan 5 minuten lopen terwijl die pijn in mijn rechterbil de hele dag zeurt en erger wordt als ik Jessai til of bij hem in en uit bed kruip voor de laatste borstvoeding (bedrekje zit in de weg dus is voor mij veel auw bij in/uitstappen).
Laatste twee nachten uren wakker gelegen van de pijn
ik denk ik denk ik denk dat je ons uit dat lijstje kan halen
heel veel bloedverlies met heel veel stolsels en ook iets "raars" wat eruit kwam
om 11.20 echo om zeker te weten.
dat dat zo'n impact kan hebben zeg, loop alleen maar te janken hele tijd ongelooflijk
normaal kan ik me groot en heel sterk houden maar nu is er echt iets geknapt lijkt wel.
maar ja, ik laat het jullie straks weten wat er uit die echo kwam.
gr. martine
quote:Daar is ze nog veel te jong voor om iets ervan mee te krijgen. Voorlopig vind ik dat ook prima, als we een heel eind verder zijn zien we wel hoe we haar er evt in betrekken.
Op woensdag 4 februari 2004 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Begint Alicia al wat in de gaten te krijgen? Misschien een fotootje van haar in het fototopic
quote:is er geen oplossing voor te bedenken ?? Jessai meer zelf laten doen/minder tot niet tillen bv ?? Het is hier echt uitzondering dat ze getild wordt door mij, we laten haar heel veel zelf doen en proberen en dat gaat prima.
Op donderdag 5 februari 2004 08:16 schreef Tan het volgende:
Anderzijds moet ik toch vaak Jessai tillen. I.p.v. veel en vaak pijn bij mijn stuit en schaambot heb ik nu juist het vaakst pijn in mijn rechterbil. Pijn in stuit/schaambot heb ik doorgaans bij langer dan 5 minuten lopen terwijl die pijn in mijn rechterbil de hele dag zeurt en erger wordt als ik Jessai til of bij hem in en uit bed kruip voor de laatste borstvoeding (bedrekje zit in de weg dus is voor mij veel auw bij in/uitstappen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |