quote:Je hebt inderdaad gelijk. En dankzij jou weet ik nu hoe je zoiets op Fok kan zetten. Thnx daarvoor
Op dinsdag 3 februari 2004 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
super zo die thumbnails
zo houden we overzicht![]()
goeie caps!!!
quote:De drie die je noemt mogen zeker niet ontbreken (het zijn ook mijns inziens dé B&A-boeven), maar ik denk dat het ook wel leuk is wanneer B100 en HH meespelen. Zoals al eerder voorgesteld is, voel ik wel wat voor een combinatie Baron-B100-HH en VJ-B2, die beiden apart opereren!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:03 schreef flyin-hawk het volgende:[..]
Overigens ben ik het eens dat niet iedere boef in de serie moet komen. Ik betwijfel of we genoeg lui kunnen vinden die een boef leuk kunnen spelen, en ten 2de wordt het verhaal dan veels te uitgebreid en ingewikkeld.
Het leukste lijkt me om de Baron (Paul van Gorcum), B2 (die laatste; dus Joop Dikmans) en Vlugge Japie in de serie te hebben.
quote:De naam 'die-hards' hebben we voor het gemak gegeven aan de users die er al bij zijn vanaf de eerste delen, en daar hoor jij niet bij (al ben je nu ook alweer een redelijk groot aantal topics aanwezig). Het heeft niets met die-hard B&A-fan zijn te maken, maar die-hard B&a-topic-volger!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:15 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Ik ga nu al 10 delen mee, maar hoor niet tot de die-hards?? Wie bepaalt er nu eigenlijk of ik wel of niet een die-hard fan ben?En hoezo mijn script valt af omdat ik nog maar net aan kom zetten? Gaarne uitleggen ! Er wordt hier een sfeertje gemaakt waar ik niet van hou !
Ik heb daarnaast ook nergens gezegd dat je script afvalt omdat je nieuw bent. Wat ik je duidelijk probeerde te maken is dat ik het gewoon niks vind, en dat velen met mij daar zo over denken. Dan kun je volgens mij beter je energie sparen i.p.v. steeds maar weer extra dingen in je verhaal te stoppen en dat hier te plaatsen, of zelfs hele gesprekken tussen B2 en de Baron te gaan bedenken. Zover ik de mening van de rest bekijk wordt jouw verhaal het simpelweg niet, dus please agree with that!
quote:Dat is inderdaad ideaal!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
super zo die thumbnails
zo houden we overzicht![]()
goeie caps!!!
Wellicht kan iemand nog een keer even een korte uitleg geven, zodat men vanaf nu geen excuus meer heeft om wél mega-grote plaatjes te mogen plaatsen!
quote:Ik ben helemaal happy
Op dinsdag 3 februari 2004 19:34 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Srry hoor, ik bedoel het idd alleen maar goed
en had met deze post echt niet de bedoeling weer een negatieve reactie terug te krijgen, dus deze reactie van jou verbaast me ook
Maar goed... everybody happy now??
quote:Precies! Het is misschien ook wel leuk om HH en B100 erbij te betrekken. Maar het verhaal moet niet gecompliceerd worden.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:15 schreef Gerritje het volgende:De drie die je noemt mogen zeker niet ontbreken (het zijn ook mijns inziens dé B&A-boeven), maar ik denk dat het ook wel leuk is wanneer B100 en HH meespelen. Zoals al eerder voorgesteld is, voel ik wel wat voor een combinatie Baron-B100-HH en VJ-B2, die beiden apart opereren!
HH en B100 zijn trouwens ook helemaal geen slechte boeven in de zin dat de series waarin zij meededen minder goed waren dan met VJ en B2! Ik vind alle series leuk behalve de plaaggeest. Waarom weet ik niet en kan ik oon niet uitleggen denk ik
quote:ik ook, ik heb alles gelezen maar toen ik aan het posten was waren ze al bij topic 20
Op dinsdag 3 februari 2004 21:01 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Nog 1 reactie dan: ik ben wel degelijk een topicvolger vanaf topic 1, ik ben later pas gaan reageren !
maar misschien is het een goed idee om op te houden met die reacties dat we allemaal die-hards zijn die zo vroeg begonnen met het lezen/posten van berichten.
vanaf nu alleen nog maar topic gericht reageren!
Is die directeur de latere baron en klopt zodoende het verhaal in de reis door Europa van de baron???????
quote:Nee want hij was EIGENAAR van de diamant, en hij zegt dat B&A zijn plannen dwarsboomden toen hij hem wilde STELEN...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:21 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Goed, even iets anders. Ik die nu de foto van de directeur van het diamantenmuseum: snor, monocle..........Is die directeur de latere baron en klopt zodoende het verhaal in de reis door Europa van de baron???????
quote:Ja beetje raar als de diamantair zijn eigen diamant laat stelen, het personage was ook anders... Maar ja een goede theorie over wat er in de Europa-serie gezegd wordt over die diamant is natuurlijk ook niet makkelijk te verzinnen.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Nee want hij was EIGENAAR van de diamant, en hij zegt dat B&A zijn plannen dwarsboomden toen hij hem wilde STELEN...
quote:Wat vond iedereen eigenlijk van mijn theorie daarover? Ik hou het erop dat er een diamant lag in de brandkast die de Baron aan het begin van de Schatkaart open wil hebben.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:41 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Ja beetje raar als de diamantair zijn eigen diamant laat stelen, het personage was ook anders... Maar ja een goede theorie over wat er in de Europa-serie gezegd wordt over die diamant is natuurlijk ook niet makkelijk te verzinnen.
Zoals ik al zei, dat is wel een hele simpele oplossing, en misschien niet zo interessant (of zelfs logisch), maar het werkt wél!
quote:Hmzz, eigenlijk vind ik ut best goed verzonnen
Op dinsdag 3 februari 2004 22:16 schreef warboel het volgende:[..]
Wat vond iedereen eigenlijk van mijn theorie daarover? Ik hou het erop dat er een diamant lag in de brandkast die de Baron aan het begin van de Schatkaart open wil hebben.
quote:Foutje inderdaad, ze zullen het snel genoeg door hebben
Op dinsdag 3 februari 2004 22:16 schreef heidbuurt het volgende:
Er is volgens mij een oude pagina geupload bij Bassie's Postorders.. Of ze willen de andere DVD's niet meer verkopen:
http://www.clownbassie.nl/dvd.html
quote:Ja, het is zeker goed verzonnen. Waarom -als wonderer nog een brief schrijft - vragen we het niet gewoon aan Paul van Gorcum zelf ?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:16 schreef warboel het volgende:[..]
Wat vond iedereen eigenlijk van mijn theorie daarover? Ik hou het erop dat er een diamant lag in de brandkast die de Baron aan het begin van de Schatkaart open wil hebben.
Zoals ik al zei, dat is wel een hele simpele oplossing, en misschien niet zo interessant (of zelfs logisch), maar het werkt wél!
Of Adriaan?
quote:Goed idee, en de genoemde theorie is wel zo simpel maar ook eigenlijk ook wel zo logisch
Op dinsdag 3 februari 2004 22:37 schreef hinse het volgende:[..]
Ja, het is zeker goed verzonnen. Waarom -als wonderer nog een brief schrijft - vragen we het niet gewoon aan Paul van Gorcum zelf ?
Of Adriaan?
quote:Ik denk eerlijk gezegd niet dat de acteurs de achterliggende gedachte van sommige scéne's of uitspraken weten. Zeker als je naar de antwoorden op de verschillende brieven kijkt kun je zien dat ze zich totaal niet bezig lijken te houden met de serie en het verhaal... Ik denk dus dat je met deze vraag bij Adriaan moet zijn!
Op dinsdag 3 februari 2004 22:37 schreef hinse het volgende:[..]
Ja, het is zeker goed verzonnen. Waarom -als wonderer nog een brief schrijft - vragen we het niet gewoon aan Paul van Gorcum zelf ?
Of Adriaan?
quote:Ja, maar die stuurt nooit wat terug, Paul wel
Op dinsdag 3 februari 2004 23:09 schreef Gerritje het volgende:[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de acteurs de achterliggende gedachte van sommige scéne's of uitspraken weten. Zeker als je naar de antwoorden op de verschillende brieven kijkt kun je zien dat ze zich totaal niet bezig lijken te houden met de serie en het verhaal... Ik denk dus dat je met deze vraag bij Adriaan moet zijn!
quote:Dan mag jij kiezen:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:14 schreef wonderer het volgende:[..]
Ja, maar die stuurt nooit wat terug, Paul wel
1.) Antwoord van Paul van Gorcum: "Ik heb geen idee".
2.) Geen antwoord van Aad van Toor.
quote:!!
Op dinsdag 3 februari 2004 23:15 schreef Shoplifter14 het volgende:[foto's]
Nog iets gevonden, ten voeten uit is moeilijk maar blijf 't proberen
quote:Nee heb je, ja kun je krijgen. Paul was bij alle series betrokken. Hij heeft de regel zelf gezegd. Ik hoop dat hem ook is opgevallen dat er iets niet klopt. Ergo, meer kans dat hij het antwoord weet.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:16 schreef Gerritje het volgende:[..]
Dan mag jij kiezen:
1.) Antwoord van Paul van Gorcum: "Ik heb geen idee".
2.) Geen antwoord van Aad van Toor.
Als het een fout is, zal Adriaan dat waarschijnlijk ook niet toegeven
quote:Ik vroeg om de Baron, niet Adriaan
Op dinsdag 3 februari 2004 23:17 schreef Gerritje het volgende:[..]
!!
![]()
![]()
Trouwens jullie maken dus een film?
Hoe zit het daar nou mee? Vinden jullie het niet prettig dat iedereen daar aan deel neemt of is iemand die goede bedoelingen heeft in de zin van ideeën nooit weg?
Ik wil er namelijk best me steentje aan bijdragen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |