quote:1,5 jaar is geen kort contract vind ik, maar misschien is een eventueel vertrek van Zlatan er gedeeltelijk door opgevangen. Tussenjaartje met Anastasiou en dan die Babel het laten proberen
Op dinsdag 3 februari 2004 21:10 schreef F1Bas het volgende:Zo erg kan het nooit zijn want het is geen basisspeler, asl derde spits kan het nooit kwaad, zeker niet als het zo'n kort contract is.
quote:De knallen waren anders heel goed te te horen op TV en het naar beneden gooien van oa stoeltjes en andere rotzooi is ook uitgezonden. Zieke actie, zeker als het een vak met kinderen is
Op dinsdag 3 februari 2004 23:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zwaar vuurwerk gegooid naar beneden? Heb ik dan toch echt gemist.
quote:Had je anders verwacht van ADO-fans. Een vlinderbom het publiek in en er trots op zijn dat ze de ME het vak uitmepte.... wat een triest volk.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De knallen waren anders heel goed te te horen op TV en het naar beneden gooien van oa stoeltjes en andere rotzooi is ook uitgezonden. Zieke actie, zeker als het een vak met kinderen is
Joduh we komen, ja dag
quote:Kijk dat is een goeie zaak. De Jong heeft veel meer potentie rechts-achterin dan Reiziger. En Heitingga kan mooi naast stam.
Vier Ajacieden in voorlopige selectie Oranje
Zeist, 4 februari 2004
Johnny Heitinga, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder zijn opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Elftal voor de oefenwedstrijd tegen de Verenigde Staten.Bondscoach Dick Advocaat maakt op 13 februari de definitieve selectie bekend voor de oefeninterland tegen de USA.
Ajacied John O'Brien maakt deel uit van de Amerikaanse selectie.Het duel tegen de Verenigde Staten wordt gespeeld op woensdag 18 februari in de Amsterdam ArenA en geldt als een eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het Europees Kampioenschap in Portugal.
Maar ik denk dat ze er nog niet bij zullen zijn op het EK
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:05 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Kijk dat is een goeie zaak. De Jong heeft veel meer potentie rechts-achterin dan Reiziger. En Heitingga kan mooi naast stam.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:07 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik denk gewoon weer v.d.Vaart en Sneijder.
De Jong en Heitinga mogen er van mij ook bij,
quote:En Sikora! En Stekelenburg! En Muller van Moppes!
Op woensdag 4 februari 2004 11:51 schreef twi het volgende:
Beetje teleurgesteld dat De Ridder en Babel er niet bijzitten
quote:Stekelenburg! inderdaad kerel! maar goed dat is op het EK wel een zekerheidje natuurlijk. Oefenwedstrijdjes hoeft niet zo
Op woensdag 4 februari 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
En Sikora! En Stekelenburg! En Muller van Moppes!
quote:Dat vaak waarin dit gebeurt is, is vlak naast mijn eigen vak en is echt niet een speciaal kinder- of familievak. Het is daarentegen ook niet een vak met fanatieke jongens (waarin fanatiek moet worden gelezen zoals ze vooral op Zuid, maar ook in 410 fanatiek zijn).
Op dinsdag 3 februari 2004 23:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De knallen waren anders heel goed te te horen op TV en het naar beneden gooien van oa stoeltjes en andere rotzooi is ook uitgezonden. Zieke actie, zeker als het een vak met kinderen is
En het maakt geen flikker uit of er kinderen in dat vak zitten. Die zitten door het hele stadion. Het is altijd totaal idioot dat je zoiets doet. Maar het meest idiote is nog wel het politie-optreden, die stonden erbij en keken er naar!
quote:Het maakt idd niet uit of er kinderen bij zijn, maar zij kunnen zich minder verweren en dat maakt het kwalijker. Op C+ was een klein stukje M.E. optreden te zien en die werden met grof geweld het vak uit gewerkt. Slechte voorbereiding imho
Op woensdag 4 februari 2004 15:03 schreef keeper het volgende:En het maakt geen flikker uit of er kinderen in dat vak zitten. Die zitten door het hele stadion. Het is altijd totaal idioot dat je zoiets doet. Maar het meest idiote is nog wel het politie-optreden, die stonden erbij en keken er naar!
quote:Alsof ik me kan verweren tegen bekers pis die van de tweede ring in m'n nek worden gegooid. Ik kan ver pissen, maar de tweede ring haal ik niet.
Op woensdag 4 februari 2004 15:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het maakt idd niet uit of er kinderen bij zijn, maar zij kunnen zich minder verweren en dat maakt het kwalijker.
quote:Ja, dat vond ik ook leuk. Met wat? Twintig man het vak op? En daarna er af worden geslagen. En in plaats dat ze daarna met 40, 80, 100 man het vak pakken, gaan ze lekker koffie drinken op de omloop
Op C+ was een klein stukje M.E. optreden te zien en die werden met grof geweld het vak uit gewerkt. Slechte voorbereiding imho
quote:Je hebt gelijk, althans, volgens dit plaatje
Op dinsdag 3 februari 2004 17:15 schreef mitt het volgende:
Matige aankoop, leuk voor Roda maar niet echt iets voor Ajax lijkt mij.
En hij zal wel met 17 gaan spelen.
quote:Ik zit altijd in 414, naast de bezoekers dus, en heb het allemaal rustig kunnen aanschouwen. Ondertussen nog de nodige munten rond mijn oren gekregen. Hebben ze geld over in Den Haag ofzo, want er zaten vrij veel 2euro munten tussen!
Op woensdag 4 februari 2004 15:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het maakt idd niet uit of er kinderen bij zijn, maar zij kunnen zich minder verweren en dat maakt het kwalijker. Op C+ was een klein stukje M.E. optreden te zien en die werden met grof geweld het vak uit gewerkt. Slechte voorbereiding imho
Verder vond ik het walgelijk te zien dat er een groep van een man of 20 achter het plexiglas de hitlergroet staat uit te brengen, en dat er iemand een nazi-vlag had meegenomen.
quote:Een voorlopige selectie, het is niet eens zeker dat ze meedoen in die oefenmatch.
Op woensdag 4 februari 2004 11:05 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Kijk dat is een goeie zaak. De Jong heeft veel meer potentie rechts-achterin dan Reiziger. En Heitingga kan mooi naast stam.
quote:Nummer 17 was natuurlijk ook gewoon open door het vertrek van onze Wambi.
Op woensdag 4 februari 2004 15:34 schreef keeper het volgende:[..]
Je hebt gelijk, althans, volgens dit plaatje
.
[afbeelding]
quote:Weet ik, maar ik had gehoopt op 24, vanwege de mooie herinneringen aan Shota met dat nummer.
Op woensdag 4 februari 2004 16:05 schreef methodmich het volgende:
Nummer 17 was natuurlijk ook gewoon open door het vertrek van onze Wambi.
Naja, Benni maakte ook leuke goals met nummer 17, dus we zullen zien.
quote:Ik hoopte op 3.
Op woensdag 4 februari 2004 16:09 schreef keeper het volgende:[..]
Weet ik, maar ik had gehoopt op 24, vanwege de mooie herinneringen aan Shota met dat nummer.
Naja, Benni maakte ook leuke goals met nummer 17, dus we zullen zien.
quote:Of 49.
Op woensdag 4 februari 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ik hoopte op 3.
Maar goed, als hij maar scoort, zo nu en dan. Bijvoorbeeld tegen psv
.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:30 schreef keeper het volgende:[..]
Alsof ik me kan verweren tegen bekers pis die van de tweede ring in m'n nek worden gegooid. Ik kan ver pissen, maar de tweede ring haal ik niet.
[..]Ze hadden gewoon wat honden het vak in moeten sturen en daar achteraan rennen en om je heen beginnen te knuppelen.
Ja, dat vond ik ook leuk. Met wat? Twintig man het vak op? En daarna er af worden geslagen. En in plaats dat ze daarna met 40, 80, 100 man het vak pakken, gaan ze lekker koffie drinken op de omloop.
quote:Nooit gedacht dat het trainingspak van Wampy hem zou passen
Op woensdag 4 februari 2004 15:34 schreef keeper het volgende:[..]
Je hebt gelijk, althans, volgens dit plaatje
.
quote:Ik had Jamal Akachar toch wel verwacht.
Op woensdag 4 februari 2004 11:51 schreef twi het volgende:
Beetje teleurgesteld dat De Ridder en Babel er niet bijzitten
Als was het alleen maar om de spelersbus te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |