quote:Ik denk gewoon weer v.d.Vaart en Sneijder.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:02 schreef mitt het volgende:
zitten er nog Ajacieden bij de voorlopige Oranjeselectie
quote:Wesley en Rafael denk ik.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:02 schreef mitt het volgende:
zitten er nog Ajacieden bij de voorlopige Oranjeselectie
quote:Ben benieuwd hoe die zich zondag houden, ze zijn wel lekker bezig in ieder geval!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:07 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
De Jong en Heitinga mogen er van mij ook bij,
Overigens snap ik niks van deze aankoop, die wel heel goed geheim is gebleven.
quote:zo goed dat zelfs Anastasiou er vanochtend pas van hoorde.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Ioannis voor de lol nummer 3 krijgt.Overigens snap ik niks van deze aankoop, die wel heel goed geheim is gebleven.
quote:Zie jij het al voor je dat op je werk komt en je baas zegt: "Hey sorry, we hebben je verkocht. Je werkt nu ergens anders."?
Op dinsdag 3 februari 2004 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
zo goed dat zelfs Anastasiou er vanochtend pas van hoorde.
quote:huilie
Ingezonden bericht: Klachten Vak114 n.a.v. afgelopen zondag
29 januari 2004
NOORD B OP DE BRESMiddels dit pamflet wil een aantal mensen op de Noordzijde hun verontrusting uitspreken over de gang van zaken met betrekking tot de wedstrijd van afgelopen zondag van AJAX tegen ado den haag. De ado den haag supporters meenden zich nogal intimiderend uit te moeten laten in het stadion middels kwetsende spreekkoren maar vooral door middel van het belagen van AJAX-supporters. Zo werd er allerlei rotzooi vanuit het uit-vak naar beneden gegooid, van hete koffie tot en met zwaar vuurwerk en alles wat daar tussen ligt. Dit leverde voor de mensen in de vakken beneden nogal bedreigende situaties op. De mensen direct onder het uit-vak, waaronder ouders met kleine kinderen, maar ook oudere supporters vluchtten dan ook alle kanten op. Enkele van deze mensen zijn zeer voortijdig het stadion uitgevlucht maar ook enkele gaven hartklachten aan van schrik en angst. Verder waren er ook nazi-symbolen in het uitvak te zien, onder andere een vlag met een swastika.
Je zou mogen denken dat de ME dan ook in zou grijpen en dat gebeurde dan ook, maar op wel zeer knullige wijze. Wat op de tv niet te zien was en ook niet in de kranten te lezen was, was dat de ME binnen vijf minuten door de ado-supporters uit het uitvak werd gerost. Eens temeer een reden om met meer politie krachtdadig op te treden denk je dan. Maar nee hoor. Kennelijk geïntimideerd door de ado-supporters bleef de ME op veilige afstand toe kijken hoe het rotzooi naar beneden bleef regenen, wat alleen maar meer gevaar opleverde voor de mensen in de vakken op de eerste ring. Men mag van geluk spreken dat er geen zwaar gewonden zijn gevallen door het zware vuurwerk dat op de eerste ring ontplofte. Toen de politie aangesproken werd op haar houding gaf zij op hautaine en intimiderende wijze te kennen dat de AJAX-supporters zich rustig dienden te houden want het peloton boven had alles onder controle? Kennelijk wilde de politie niet al te veel gezichtsverlies lijden en zochten ze daarom maar andere slachtoffers op waar ze hun frustraties op konden botvieren. Er werd met verwijdering uit het stadion gedreigd en met stadionverboden. Ook werd door de politie aan de stewards bij het uitvak medegedeeld dat zij eerst maar eens poolshoogte moesten gaan nemen in het uitvak. Hoe laf kan je zijn. Dit pamflet is dan ook een aanklacht tegen de politie, die zeker mijn vrienden niet zijn. In het verleden heeft de ME bij het minste of geringste zich ten opzichte van de AJAX-supporters op Noord B al eerder dreigend uitgelaten. Kennelijk zijn ze te beroerd en te laf om hun daadwerkelijke verantwoordelijkheid te nemen. Wij roepen iedereen dan ook op om ook hun klachten over de ME bij AJAX- supporterszaken te deponeren, dit op eigen verzoek van supporterszaken of plaats je klacht op info@ajax.nl of erling@vak114.nl . Ook supporterszaken heeft de balen van de politie.
quote:Mwoah, als er iemand boven je vuurwerk naar je staat te gooien, kan ik me wel voorstellen dat je licht verontrust raakt.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:55 schreef Cart_man het volgende:
huilie
quote:Stoertje.......
Op dinsdag 3 februari 2004 20:55 schreef Cart_man het volgende:[..]
huilie
quote:Neuh, ik ben niet stoer.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:59 schreef aldostuta het volgende:[..]
Stoertje.......
Heb je eindelijk een ouderwetse ajax - den haag is het nog niet goed.
Oh en wat moet je nou in godsnaam met Anastasiou, dat is echt geen speler voor ajax. Zeker niet van het niveau dat ajax pretendeert te hebben.
quote:Een ouderwetse Ajax Den Haag, daar zit ik echt op te wachten..........
Op dinsdag 3 februari 2004 21:03 schreef Cart_man het volgende:[..]
Neuh, ik ben niet stoer.
Oh en wat moet je nou in godsnaam met Anastasiou, dat is echt geen speler voor ajax. Zeker niet van het niveau dat ajax pretendeert te hebben.
En Anastasiou, idd grote kans dat het een vd Berg of de Nooijer miskoop gaat worden, maar we zullen het zien. Misschien valt hij mee.
quote:Zo erg kan het nooit zijn want het is geen basisspeler, asl derde spits kan het nooit kwaad, zeker niet als het zo'n kort contract is.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:08 schreef aldostuta het volgende:[..]
Een ouderwetse Ajax Den Haag, daar zit ik echt op te wachten..........
En Anastasiou, idd grote kans dat het een vd Berg of de Nooijer miskoop gaat worden, maar we zullen het zien. Misschien valt hij mee.
quote:Da's waar ook: bij een eerdere wisten dat stelletje Haagse eikels ook al een fragmentatie bom in een familievak te gooien ...
Neuh, ik ben niet stoer.
Familievakken belagen vind ik persoonlijk wel het laagste wat een hooligan kan doen ...
quote:Ouderwets? Er is helemaal niks gebeurd, ja een aantal dingen na beneden gegooid maar ja dat kan iedere kleuter.
Neuh, ik ben niet stoer.
quote:In de categorie "als je er op het veld niets van bakt..."?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:29 schreef Cart_man het volgende:
Tegen ajax is alles geoorloofd.
quote:zelfs zonder die categorie
Op dinsdag 3 februari 2004 21:35 schreef Leshy het volgende:[..]
In de categorie "als je er op het veld niets van bakt..."?
quote:Dan heb je het over een uitzondering
Op dinsdag 3 februari 2004 21:38 schreef DutchGooner het volgende:
zelfs zonder die categorie
quote:de buitencategorie noemen ze zoiets toch?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:45 schreef Leshy het volgende:[..]
Dan heb je het over een uitzondering
quote:Niet in de ArenA. Daar kan het dak dicht.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:46 schreef DutchGooner het volgende:
de buitencategorie noemen ze zoiets toch?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:50 schreef Leshy het volgende:[..]
Niet in de ArenA. Daar kan het dak dicht.
quote:frustie
Op dinsdag 3 februari 2004 21:29 schreef Cart_man het volgende:
Tegen ajax is alles geoorloofd.
quote:Als ze hun soortgenoten aan de kant van Ajax zo zouden aanpakken, zou ik het niet zo erg vinden, maar een familievak op zo'n manier belagen behoort gewoon een fikse boete aan ADO op te staan. En laten ze dat dan maar weer fijn doorberekenen in de seizoenskaarten van volgend jaar.
Neuh, ik ben niet stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |