abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16838030
Gefeliciteerd met een topaankoop. Mooi staaltje paniekvoetbal, want Yannis was natuurlijk over een paar maanden transfervrij. Het technisch beleid begint wel een lachertje te worden zo. Trabelsi die voor een prikkie weg gaat, een 30-er die binnen een paar maanden transfervrij is voor veel geld halen, doen ze goed daar
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16838050
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd met een topaankoop. Mooi staaltje paniekvoetbal, want Yannis was natuurlijk over een paar maanden transfervrij. Het technisch beleid begint wel een lachertje te worden zo. Trabelsi die voor een prikkie weg gaat, een 30-er die binnen een paar maanden transfervrij is voor veel geld halen, doen ze goed daar
Paniekvoetbal? .
Veel geld? .
Bron? .
-
pi_16838083
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Paniekvoetbal? .
Veel geld? .
Bron? .

Natuurlijk is dit paniek. Dit lag niet in de planning.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16838093
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

Paniekvoetbal? .

Of een motie van wantrouwen tegen Sonck, dat mag ook
quote:
Veel geld?
Weggegooid geld, over 5 maanden was hij transfer vrij. Of zijn alle andere ajax spitsen zo lang uit de roulatie:?
.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16838122
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Of een motie van wantrouwen tegen Sonck, dat mag ook
[..]

Weggegooid geld, over 5 maanden was hij transfer vrij. Of zijn alle andere ajax spitsen zo lang uit de roulatie:?
.

Dit is gewoon een nodige aanvulling op een selectie die waarin (te) veel blessures zijn.
Vraag me wel eens af wat de medische staf doet bij Ajax. Volgens mij zijn het allemaal leerlingen van Dr.Martens of zo. .
-
pi_16838152
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit is gewoon een nodige aanvulling op een selectie die waarin (te) veel blessures zijn.
Vraag me wel eens af wat de medische staf doet bij Ajax. Volgens mij zijn het allemaal leerlingen van Dr.Martens of zo. .

Als het nodig was dan hadden ze eerder een spits aangetrokken. De blessures zijn van tijdelijke aard.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16838172
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

Twi heeft al een mailtje gestuurd, nu komt het allemaal in orde
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16838232
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als het nodig was dan hadden ze eerder een spits aangetrokken. De blessures zijn van tijdelijke aard.

Toen was de markt gesloten .
En blessures zijn van tijdelijke aard, maar komen ook vaak terug.
-
pi_16840167
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Waarom dan niet door met de jeugd die het toch acceptabel doet.
Dit is inderdaad paniekvoetbal. Als ze hem graag hadden willen hebben, dan hadden ze wel gewacht tot ie transfervrij was.
Ik voorspel het Sikora-effect.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:03:55 #35
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_16840362
Ach als Ajax hierdoor een paar punten minder morst en kampioen worden hebben ze de aankoop er al uit. Ook heb je als Sonck en Zlatan weer beter zijn meer concurrentie. Hopelijk worden ze hierdoor ook niet weer te vroeg teruggezet.
En zo'n "ouwe" lul tussen de jonkies kan goed uitpakken als hij ze een beetje kan coachen.

Neuh vindt het wel ok.

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_16840464
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:03 schreef DaMayan het volgende:
Ach als Ajax hierdoor een paar punten minder morst en kampioen worden hebben ze de aankoop er al uit. Ook heb je als Sonck en Zlatan weer beter zijn meer concurrentie. Hopelijk worden ze hierdoor ook niet weer te vroeg teruggezet.
En zo'n "ouwe" lul tussen de jonkies kan goed uitpakken als hij ze een beetje kan coachen.

Neuh vindt het wel ok.

Dat is inderdaad het enige positieve puntje, je hebt er een ervaren rot bij, en dat is in die kindercreche niet geheel overbodig.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:21:17 #37
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16840520
Contract voor anderhalf jaar. Nou ja, ik kijk het maar even aan.

Misschien prikt 'ie zondag pardoes de winnende er in!

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:30:45 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16840632
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
.
Vraag me af hoe weggegooid je het geld vindt na z'n twee inknikkers tegen PSV zondag aanstaande
pi_16842359
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 08:45 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik voorspel het Sikora-effect.

Of het machlas effect en/of het soetaars effect
"I am Zlatan, who the hell are you?"
pi_16842634
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:59 schreef skinnievinnie het volgende:

[..]

Of het machlas effect en/of het soetaars effect

Het ik-koop-maar-iets-want-ik-moet-toch-wat-effect.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:37:33 #41
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16843191
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:29 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

En wat is daar dan mis mee? Ik zou het geweldig vinden om aan 2 uur slaap voldoende te hebben.

Maare nu ontopic blijven hoor

Nou dat je de nacht erna 14 uur slaapt en de Superbowl mist...

Anastasia naar ajax...hahahahaha, kansloos, sorry hoor, maar da's toch echt geen topspeler.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_16843715
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:12 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Het ik-koop-maar-iets-want-ik-moet-toch-wat-effect.

het ik-wil-maar-niet-leren-van-al-eerder-gemaakte-fouten-en-koop-dus-weer-een-speler-van-een-subtopper-effect
"I am Zlatan, who the hell are you?"
pi_16844144
Ana zal het denk ik wel redelijk doen bij Ajax maar ik denk dat hij binnen een maandje alweer op de bank zit.
pi_16844286
Gaven ze hem een contract voor rest van dit seizoen was hij transfervrij. Contract voor anderhalf jaar = hij wordt gewoon weer verkocht na dit seizoen.
pi_16844496
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 08:45 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waarom dan niet door met de jeugd die het toch acceptabel doet.

Na 1 wedstrijdje tegen ADO kun je niet beoordelen of ze het niveau aankunnen.
pi_16845096
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:30 schreef twi het volgende:

Vraag me af hoe weggegooid je het geld vindt na z'n twee inknikkers tegen PSV zondag aanstaande

Mocht hij er aan het eind van het seizoen 25 in hebben liggen is zijn geld niet weggegooid, maar dat van Sock, dat zou ik natuurlijk nog liever zien
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16845481
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:21 schreef Murray het volgende:
Gaven ze hem een contract voor rest van dit seizoen was hij transfervrij. Contract voor anderhalf jaar = hij wordt gewoon weer verkocht na dit seizoen.
is toch juist goed?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:41:18 #48
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_16852333
Van nu.nl geplukt:
quote:
Bliksemtransfer verrast Anastasiou zelf ook

Uitgegeven: 3 februari 2004 16:17
AMSTERDAM/KERKRADE - Hij had zijn woord al aan Roda JC gegeven, maar kon de plotselinge aanbieding van Ajax niet laten lopen. Yannis Anastasiou tekende maandag voor anderhalf jaar bij de Amsterdamse club. De bliksemtransfer verraste de Griek zelf ook. "Om eerlijk te zijn hebben ze me pas maandagmorgen benaderd", zegt hij. "Maar het is natuurlijk het mooiste dat je als speler kan overkomen."

De afhandeling van de overgang heeft zoveel energie gekost dat het amper tot hem is doorgedrongen. "Ik heb gewoon de tijd nog niet gehad om er van te kunnen genieten. Maar het toont wel weer eens aan wat voor gekke wereld het voetbal is. Zaterdag speel je nog met Roda en maandag ben je Ajacied", aldus de aanvaller, die vorige week nog beloofde zijn aflopende contract in Kerkrade uit te dienen.

De 30-jarige Griek, die eerder speelde voor OFI Kreta en Anderlecht, weet wat Ajax van hem verwacht. Door de vele blessures zal hij waarschijnlijk zondag tegen PSV al debuteren. "Ik ben er klaar voor", zegt hij strijdvaardig. "Ik ben al jaren professioneel voetballer en kan goed met de druk omgaan. Ik heb veel ervaring en kan de club nu helpen om de doelen voor dit seizoen te behalen."

Anastasiou tekende een contract voor anderhalf seizoen. "Die periode maakt me niet uit. Ik ben ook niet bang om er naast te komen staan als iedereen weer fit is. Ik weet wat ik moet doen en de trainer maakt uiteindelijk de keuzes. Bij een topclub is het normaal dat je moet kunnen omgaan met concurrentie. Dat is ook goed, want dat haalt juist het beste in me naar boven."

Ach, hij klinkt in elk geval wel gemotiveerd.
pi_16852743
zal Anastasiou of zondag ook spelen als Sonck fit is? lijkt me niet toch.

hier nog een leuk filmpje van De Ridder:
http://www.art4net.org/eur07.wmv

pi_16853538
Voor de rugnummerfetisjisten onder ons (hoi .), welk rugnummer zal Anastasia krijgen? Een nummer volgense de Koeman-methode kan niet, want 29 is al aan Mitea vergeven en Babel heeft 39 en 49 lijkt me toch een wat hoog nummer .

Bij Roda speelde hij met 21 (ooit iig), maar daar speelt Stekelenburg al mee.

Nummers die onder de 30 nog open zijn, zijn:
13, 17, 24, 25 en 28

Ik gok op 24 ( Shota .).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')