LOLquote:Op donderdag 18 maart 2004 07:32 schreef just me het volgende:
[..]
nu begrijp ik waarom mijn jongste broer zo zuur kan zijn, hij wilde nooit gewone melk, alleen karnemelk
Nou, ik raak tijdens het voeden niet seksueel opgewonden. Wel is het een prettig gevoel als de kleine aan de borst drinkt (mits je geen pijnlijke tepels hebt, natuurlijk). Andersom is het wel zo, dat wanneer mijn man tijdens het vrijen aan mijn borsten komt, de melk meestal toeschiet...quote:Op zondag 4 april 2004 00:27 schreef Merisse het volgende:
Als het lukt zou ik mijn kleintje graag borstvoeding willen geven maar wat ik me afvraag is raak je opgewonden van borstvoeding geven en zo ja hoe ga je daar dan mee om? Ik heb supergevoelige tepels en sex zonder die erbij te betrekken is voor mij geen lekkere vrijpartij. Maar om nou van mijn baby opgewonden te raken lijkt me heel genant.![]()
Daar had ik het toevallig gister nog over met mijn vriend, Jessai is nu toch ruim 2 en zuigt enkele malen krachtiger dan een babytje, maar toch is het absoluut niet opwindend. De gedachte ligt ook niet bij het erotische, dat scheelt ook natuurlijk. Ik heb ook gevoelige tepels, helemaal nu in de zwangerschap, maar toch kan ik er niks opwindends in ontdekken.quote:Op zondag 4 april 2004 00:27 schreef Merisse het volgende:
Als het lukt zou ik mijn kleintje graag borstvoeding willen geven maar wat ik me afvraag is raak je opgewonden van borstvoeding geven en zo ja hoe ga je daar dan mee om? Ik heb supergevoelige tepels en sex zonder die erbij te betrekken is voor mij geen lekkere vrijpartij. Maar om nou van mijn baby opgewonden te raken lijkt me heel genant.![]()
Fijn om te horen dat jullie dat niet als opwindend ervaren. Dan houdt dat me in ieder geval niet tegen om BV te geven.quote:Op zondag 4 april 2004 13:36 schreef Tan het volgende:
Ik heb ook gevoelige tepels, helemaal nu in de zwangerschap, maar toch kan ik er niks opwindends in ontdekken.
Leuk om te zien, ik kreeg er een beetje heimwee vanquote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Lois het volgende:
Een leuke animatie over hoe moedermelk wordt gemaakt vind jehier
Herkenbaar. Ook vanwege de stress op mijn werk e.d. is het enorm terug gelopen. "s morgens krijgt Liam nog en that's it. Ik heb me er maar bij neer gelegd ook.quote:Op maandag 12 april 2004 13:06 schreef livelink het volgende:
Volgens mij had Melonovy die link ook al eens geplaatst, maar het blijft mooi.
Ik vrees dat mijn borstvoeding bijna verleden tijd is. Ik heb simpelweg niet meer genoeg melk. Alleen 's nachts en 's ochtends geef ik Job nog de borst, dan is de koek op voor de rest van de dag. Ik hoop toch dat ik die nachtvoedingen nog wel een tijd vol kan houden, want het is voor mij
's nachts wel op te brengen om de borst te geven, maar het lijkt me vreselijk om op te moeten staan, flesje klaarmaken en dergelijke.
Ik gaf de eerste voeding een half uur nadat ik wakker was, dat was bijna 2 uur na haar geboorte. er zit dan nog zo weinig melk in je borsten dat een kindje amper narcose stoffen binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik misschien een stomme vraag stellen? Wat gebeurt er met de eerste voeding van een kindje als mama een keizersnede heeft gehad of een placentaverwijdering onder narcose of zoiets en nog op de uitslaapkamer ligt? Wordt er dan gewacht of een flesje gegeven? En komt de narcose/verdoving niet via de borstvoeding bij het kindje terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |