Ik weet natuurlijk niet waar je werkt, maar is er misschien een mogelijkheid om bij de koffiepauze om half elf of zo een bammetje te eten??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik denk eerder dat het komt omdat ik te weinig eet en drink. 's Ochtends vroeg ontbijten heb ik nooit gekund en mijn eerste eten is dan ook om 12.00 bij de lunch.
Ach, het is meer pure luiheid, hoor. Ik zou natuurlijk ook 's ochtends gewoon boterhammen kunnen smeren en meenemen naar mijn werk, maar daar maak ik 's ochtends geen tijd voorquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet waar je werkt, maar is er misschien een mogelijkheid om bij de koffiepauze om half elf of zo een bammetje te eten??
Nog maar een klein tipje ertegenaan gooien van een ook luie ontbijter: 's avonds alvast een boterhammetje smeren en in de koelkast leggen. Hoef je het 's ochtends alleen nog maar mee te nemenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, het is meer pure luiheid, hoor. Ik zou natuurlijk ook 's ochtends gewoon boterhammen kunnen smeren en meenemen naar mijn werk, maar daar maak ik 's ochtends geen tijd voor![]()
geweldig livelink!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend toch maar eens ontbeten en ik drink nu veel meer water en het had direct effect. Heb vandaag 2x gekolfd en allebei de keren in tien minuten tijd 200 cc![]()
Wat ook scheelt is dat ik nu al niet meer zo uitgeput ben als de eerste week. Werken went ook wel weer snel.
Och, ik heb ook wel eens als enige vrouw in een conferentie met 18 mannen gezeten die mij aankeken alsof ik een oneerbaar voorstel deed toen ik aankondigde dat ik even ging kolven. Maar ze deden er verder niet moeilijk over ofzo, sommigen waren zelfs uiterst positief. Ben benieuwd hoe het jou vergaatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen donderdag de hele dag vergadering bij het automatiseringsbedrijf dat ons pakket levert. Dat is echt een mannenbolwerk, je ziet er nauwelijks vrouwen en al mijn collega-vergaderaarrs zijn ook mannen. Ik denk dat ik maar heel snel even tussendoor op de wc moet gaan kolven. Dat is wel lastig en daar had ik ook niet echt bij stilgestaan vooraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |