abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 maart 2004 @ 15:39:12 #126
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_17645683
Lyrisch is ook overdreven, klinkt meteen zo eng Het is meer pure vertedering. Jessai drinkt in principe nog één keer per dag, in de avond in het donker, in zijn eigen bedje. Ik zie hem dan niet liggen. Maar vanochtend had hij zo'n zin in drinken en bij wijze van uitzondering mocht dat ook van mij. Hij heeft wel een half uur liggen drinken en het was pure vertedering dat ik voelde toen ik hem daar zo zag liggen drinken. Nog steeds, na twee jaar vind ik het heel bijzonder en intiem in een -uiteraard- niet sexuele zin van het woord.
  Jubileum moderator donderdag 11 maart 2004 @ 19:26:44 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17651158
Het is voorbij, de poging om de bv op te voeren is mislukt. Ik hang mijn kolf aan de wilgen
Het is gewoonweg niet te doen, ik heb ook Eva nog die hard haar aandacht nodig heeft en verder heb ik nogal wat toestanden met mijn werk waardoor ik niet zo ontspannen in mijn velletje zit als ik zou willen.
Ik kijk terug op bijna 6 maanden bv (al dan niet volledig) en ik ben toch wel beretrots op mezelf.
Ik had graag langer gewild maar dit is al zoveel langer als dat ik bij Eva heb gevoed dat ik mezelf echt een schouderklopje geef.
Mijn borsten mogen nu gaan (thee)zakken, het is mooi geweest.
Mijn kolf word netjes ingepakt voor het broertje of zusje van Bram en wie weet.... misschien ooit nog eens voor mezelf.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 maart 2004 @ 20:03:37 #128
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17652052
Hartstikke goed gedaan hoor Lois! Zeker na een KS en met een ouder kind om je heen!

Je mag hartstikke trots op jezelf zijn
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_17652101
Lois, heel jammer... maar inderdaad toch zowat 6 maanden volgehouden, hartstikke goed!
  donderdag 11 maart 2004 @ 20:14:10 #130
34891 melonovy
La Kutschie
pi_17652284
Lois, jammer maar helaas. Ik vind het hartstikke knap van je dat je nog zo lang bent door gegaan!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_17652678
Knap hoor Lois, zes maanden is echt veel meer dan de meeste moeders doen. Vanaf nu gaat ze toch ook steeds meer andere dingen eten, dus gaat die melk een steeds kleinere rol spelen. Ik hoop dat je trots op jezelf kunt zijn en je er toch met een goed gevoel bij neerleggen.
mooi he, alles
  Jubileum moderator donderdag 11 maart 2004 @ 21:29:47 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17654218
Ik ben onwijs trots op mezelf, en ik ben heel blij met jullie schouderklopjes.
Het is jammer maar dit is gewoon een stukje loslaten lijkt wel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 maart 2004 @ 21:58:07 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_17654858
Lois, hardstikke goed die 6 maanden. Ik zou er voor tekenen om ook de 6 maanden te halen. Gek, maar dat is echt zo'n magische grens voor mij geworden wat betreft de bv.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_17655647
Lois, ik zie ook op tegen dat moment hoor. Ik denk dat het altijd moeilijk is, vooral als je er zo lang al mee bezig bent. Mijn voornemen is om te stoppen als Isa één jaar is, ze mag dan gewoon met ons mee eten en drinken, ik vind het zelf onnatuurlijk om daarna nog door te gaan en qua intimiteit ook niet goed. Maar ik zal best wat moeten wegslikken als het zover is.
mooi he, alles
  † In Memoriam † donderdag 11 maart 2004 @ 22:42:04 #135
43556 miss_dynastie
pi_17656018
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik denk eerder dat het komt omdat ik te weinig eet en drink. 's Ochtends vroeg ontbijten heb ik nooit gekund en mijn eerste eten is dan ook om 12.00 bij de lunch.
Ik weet natuurlijk niet waar je werkt, maar is er misschien een mogelijkheid om bij de koffiepauze om half elf of zo een bammetje te eten??

Jammer Lois, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen
  donderdag 11 maart 2004 @ 22:56:23 #136
37150 livelink
pi_17656435
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet waar je werkt, maar is er misschien een mogelijkheid om bij de koffiepauze om half elf of zo een bammetje te eten??
Ach, het is meer pure luiheid, hoor. Ik zou natuurlijk ook 's ochtends gewoon boterhammen kunnen smeren en meenemen naar mijn werk, maar daar maak ik 's ochtends geen tijd voor
Ik heb trouwens vanochtend toch maar eens ontbeten en ik drink nu veel meer water en het had direct effect. Heb vandaag 2x gekolfd en allebei de keren in tien minuten tijd 200 cc
Wat ook scheelt is dat ik nu al niet meer zo uitgeput ben als de eerste week. Werken went ook wel weer snel.
  † In Memoriam † donderdag 11 maart 2004 @ 22:58:38 #137
43556 miss_dynastie
pi_17656513
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef livelink het volgende:

[..]

Ach, het is meer pure luiheid, hoor. Ik zou natuurlijk ook 's ochtends gewoon boterhammen kunnen smeren en meenemen naar mijn werk, maar daar maak ik 's ochtends geen tijd voor
Nog maar een klein tipje ertegenaan gooien van een ook luie ontbijter: 's avonds alvast een boterhammetje smeren en in de koelkast leggen. Hoef je het 's ochtends alleen nog maar mee te nemen
pi_17656749
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend toch maar eens ontbeten en ik drink nu veel meer water en het had direct effect. Heb vandaag 2x gekolfd en allebei de keren in tien minuten tijd 200 cc
Wat ook scheelt is dat ik nu al niet meer zo uitgeput ben als de eerste week. Werken went ook wel weer snel.
geweldig livelink! dat moet toch motivatie geven om zo door te gaan!
  donderdag 11 maart 2004 @ 23:06:33 #139
37150 livelink
pi_17656792
Goede tip Miss_Dynastie. Ik ga ook echt mijn best doen maar mezelf kennende beloof ik maar even niks

edit - Ja, Bixister, een betere motivatie is er inderdaad niet. Het zou inderdaad wel erg stom zijn van mij om het nu dan te laten versloffen. Dus ik ga nu maar snel een boterham smeren voor morgen.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 06:54:52 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_17660906
Lois Jammer maar helaas meisje, en je mag idd heel trots zijn op jezelf, want je hebt het maar mooi gedaan dat half jaar! Ik hoop het nog te redden. Net als voor Livelink is dat voor mij ook zo'n magische grens geworden en ik ga er mijn best voor doen dat het lukt. (Ok ik moet meer water drinken denk ik...)
Livelink, fijn dat het beter ging met kolven! Dat motiveert idd weer, kan ik me zo goed voorstellen.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 maart 2004 @ 08:22:33 #141
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_17661252
Lois, ondanks dat het allemaal niet zo van een leien dakje is gegaan heb je het niet zomaar opgegeven Goed hoor. Ik kan me voorstellen dat je nu niet staat te juichen maar er zijn heel wat vrouwen die het heel wat eerder opgeven! De eerste 6 maanden zijn gewoon het belangrijkst en die heb jij maar even mooi gegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tan op 12-03-2004 08:32:08 ]
pi_17664082
een tip van een slechte ontbijter: fruitontbijt. Dat is meestal wel weg te krijgen ook als je nog slaperig bent en geen trek hebt, en je krijgt gelijk weer wat vocht binnen. Die van AH eigen merk is het lekkerste, maar wel duur. Je kunt het natuurlijk ook zelf mixen de dag van te voren.
mooi he, alles
pi_17753506
Wat jammer Lois, maar zo te lezen heb je je er al bij neergelegt. Aan de andere kant, je hebt het inderdaad toch bijna 6 maanden volgehouden. En dat is toch een hele tijd.

En wat ik s'ochtends doe is ik eet een banaan. Echt vaste prik, ik ben namelijk ook niet zo'n persoontje die lekker gaat zitten ontbijten. En dan bouw ik het langzaam op. En ja ik drink veel. Ik ga per pint glazen. Maar het gaat eigenlijk automatisch dat drinken. Ik heb gewoon veel meer dorst sinds ik bv geef.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:17:08 #144
30488 coolbabe
My little pwny
pi_17755643
Tom heeft het helemaal gehad met de borst. Vanmorgen was hij veel te druk met spelen, hij keek dat apparaat niet eens áán terwijl hij toch honger moet hebben gehad na een nacht slapen.
Ik ga straks proberen of hij nog wil dan kan hij ze nog een laatste keer leegdrinken en dan houdt het denk ik hier op...
Jammer maar helaas.

Hoe gaat het nu met kolven livelink?
En Lois, jammer dat het niet meer wil maar je hebt het toch maar wel mooi geflikt 6 maanden!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 17:56:06 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_17757967
Nou, ik ben ook met kolven begonnen, om toch vast wat in de vriezer te hebben en om mijn borsten eraan te laten wennen. Gisteren ging het helemaal niet, over de hele dag 90 cc. Vandaag met hetzelfde aantal keren kolven 230 cc, kijk, das beter.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:23:07 #146
37150 livelink
pi_17764509
Kolven gaat nu wel weer goed, ik kolf ongeveer 2/3 van wat Job drinkt in het kinderdagverblijf en daar ben ik prima tevreden mee. Ik heb alleen donderdag de hele dag vergadering bij het automatiseringsbedrijf dat ons pakket levert. Dat is echt een mannenbolwerk, je ziet er nauwelijks vrouwen en al mijn collega-vergaderaarrs zijn ook mannen. Ik denk dat ik maar heel snel even tussendoor op de wc moet gaan kolven. Dat is wel lastig en daar had ik ook niet echt bij stilgestaan vooraf.

Coolbabe, Tom heeft ook lekker lang de borst gehad. Het is wel lekker stoppen lijkt me, als je kind er zelf ook aan toe is om te stoppen. Het is inderdaad wel jammer, maar ik denk dat je er dan wel vrede mee kunt hebben.

Lewis, ik eet 's ochtends ook een banaan, maar ik krijg van het geven van borstvoeding helaas niet meer dorst en ook niet meer honger, trouwens. Je hoort ook wel eens van vrouwen die heel erg afvallen door het geven van borstvoeding, maar lichamelijk doet het bij mij weinig.

Jeetje, Belana, wat kolf jij veel terwijl je ook nog gewoon de borst geeft. Dat zijn pas hoeveelheden. Ik vond die 90 cc ook al heel wat, hoor.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:33:16 #147
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_17764799
jee belana wat goed zeg dat je al zoveel kolft. ik heb nog heel veel voeding van voor ik het dieet deed maar dat mag ze niet. Moest dus als een gek bij kolven met het dieet en zit nu redelijk in de voorraad. Maar het kolven op mijn werk gaat minder goed dan thuis heb ook ongeveer de helft van wat Mara drinkt bij mijn ouders.
Zou wel wat meer willen maar ja helaas. Nu ga ik de voeding van 23.00 kolven omdat ze doorslaapt zo bouw ik toch wat reserve op. hoop ik.

groetjes
pi_17774591
Livelink,

ik weet niet of het bij jou helpt maar sinds ik een literfles water op mijn bureau heb staan die voor het eind van de dag op MOET zijn kolf ik 100 cc meer, dat betekent voor mij dat ik niet in het weekend nog hoef bij te kolven om aan de behoefte van kindlief te voorzien. Wat bij mij gek genoeg ook nog helpt is NIET vast te houden aan Mattis z'n normale voedingstijden. Als ik drie keer kolf heb ik in totaal ongeveer 350 cc (dus nog 150 bij elkaar sprokkelen op niet-werktijden); kolf ik twee keer, dan heb ik in 1 dag 500 cc. Dat is volgens mij omdat ik dan meerdere toeschietreflexen per kolfbeurt krijg. Kolf ik op voedertijden dan zijn mijn borsten niet zo vol, en schiet de melk maar 1x toe. Kolf ik een keer minder dan zijn mijn borsten als ik kolf vrij overvol en krijg ik soms wel drie toeschietreflexen.
Misschien heb je dr wat aan
pi_17774732
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 22:23 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen donderdag de hele dag vergadering bij het automatiseringsbedrijf dat ons pakket levert. Dat is echt een mannenbolwerk, je ziet er nauwelijks vrouwen en al mijn collega-vergaderaarrs zijn ook mannen. Ik denk dat ik maar heel snel even tussendoor op de wc moet gaan kolven. Dat is wel lastig en daar had ik ook niet echt bij stilgestaan vooraf.
Och, ik heb ook wel eens als enige vrouw in een conferentie met 18 mannen gezeten die mij aankeken alsof ik een oneerbaar voorstel deed toen ik aankondigde dat ik even ging kolven. Maar ze deden er verder niet moeilijk over ofzo, sommigen waren zelfs uiterst positief. Ben benieuwd hoe het jou vergaat
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:22:51 #150
37150 livelink
pi_17774820
Anneja, ik dwing me zelf ook wel tot drinken en dat helpt ook wel. Ik drink een halve liter melk bij de lunch en ik heb me zelf aangeleerd om bij elke kop koffie ook een glas water te drinken. Ik heb inderdaad ook de ervaring dat als ik minder vaak kolf, ik uiteindelijk meer kolf. Ik kolf nu 2x per dag en dan heb ik in totaal ca. 300 cc. Dat is ongeveer 2/3 van wat Job op het kdv drinkt.
In het weekend kolf ik per definitie niet bij. Alles wat ik niet genoeg kolf, wordt met flesvoeding aangevuld. Ik vind de combinatie zelf voeden en daarbij kolven te vermoeiend.

Dapper van je Anneja, dat je het zo maar aankondigde. Ik denk dat ik dat niet eens durf. Ik maak gewoon gebruik van hun rookpauzes om even te kolven, denk ik.
Ik vind dat mannen vaak heel ongemakkelijk reageren op kolven. Het is dan ook wel een rare bezigheid, natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')