Dank je miss-D.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Klein-spookje:
http://www.borstvoeding.c(...)l
toen ik nog contactpersoon van de VBN was heb ik hier .positieve berichten over gehoord maar het is geen wondermiddel hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:06 schreef klein_spookje het volgende:
.
Ik heb het net opgehaald en het is het goed. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft.
.
groetjes
Maakt - afhankelijk van het soort apparaat - niet veel lawaai, het is eigenlijk heel ontspannen en bij die ik heb gebruikt kon ik twee borsten tegelijk doen. Ik had bij de electrische trouwens wel heel erg een melkkoegevoel, maar het gaat wel sneller dan met de hand(-kolf).quote:Op zondag 18 april 2004 09:19 schreef Knorretje het volgende:
geen idee of het hier was, maar had hier iemand elektrisch gekolfd ? zo ja vtel..
(welke kolf, lawaai etc)
maar daar heb ik juist een vent voor getrouwdquote:Op zondag 18 april 2004 09:59 schreef Tan het volgende:
Maar zoals ik al zei was die van de thuiszorg loeizwaar, dat ding moest vervoerd worden met een steekkarDus dat is geen optie voor je.
ik ga eens kijken/snuffelen en lezenquote:http://www.lactatiekundigepraktijkleiden.com/kolven.htm
Klopt, info op internet (welk onderwerp dan ook) spreekt zichzelf vaak tegen. En dan zit je uiteindelijk nog met je handen in het haar.quote:Op zondag 18 april 2004 10:12 schreef just me het volgende:
Wat ik belangrijk vind met info die te vinden is is dat ik moet weten of de inhoud betrouwbaar is. Gonneke is een lactatiekundige en ik heb haar een keertje op een borstvoedings-congres ontmoet
ben benieuwd wat het gaat worden Knor.. en dan niet alleen het merk kolfquote:Op zondag 18 april 2004 10:26 schreef Knorretje het volgende:
tnx justme
nog twee merken over dus![]()
de ameda of de medela
nog maar een week of 20 en je weet beidenquote:Op zondag 18 april 2004 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
ben benieuwd wat het gaat worden Knor.. en dan niet alleen het merk kolf
en het belangrijkste is dat ze het beiden goed doenquote:Op zondag 18 april 2004 10:30 schreef Knorretje het volgende:
nog maar een week of 20 en je weet beiden
ik heb de vorige keer alleen de handkolf van avent gebruikt en wel heel veel info opgezocht over de elektrische modellen maar nooit aangeschaft omdat het financiel toen gewoon echt niet ging. Nu hebben we veel minder uitgaven en wil ik niet besparen op de kolf vanwege de pijn die het kolven in mijn rug opleverde de vorige keer maar ben ik mijn info kwijt die ik destijds had, dus lekker opnieuw alles uitzoekenquote:Op zondag 18 april 2004 12:49 schreef Karin het volgende:
Wat heb je dan de vorige keer gebruikt Knor?
Dat er bij de Ameda melk langs het motertje kan lopen had ik juist van jou hier uit een oud borstvoedingstopic.
Achteraf heb ik enorme spijt dat ik niet een elektrische kolf geprobeerd heb, misschien zou het kolven op mijn werk daar toch beter mee gegaan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |