abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2004 @ 23:45:15 #301
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19184507
Na 1 wijntje gaf ik ook gerust nog een voeding hoor, ik doelde meer op een avondje kroeg zoals Karin beschreef. Ook dan was ik niet helemaal in de lorum, maar na een glas of 4 durfde ik het toch niet meer aan om bv te geven, gaf dan de ochtendvoeding wel weer gewoon omdat ik er van uitging dat het dan wel weer uit mijn systeem was.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_19184995
Ja raar he ik vraag het ook veel, hoelang iemand bv wil geven. Maar omdat ik zelf altijd een tijd in mijn hoofd had. Nu ik het dus doe zie ik wel waar ik eindig.

En ja het zo super makkelijk, geen voorbereiding van flesjes. Je hebt het altijd bij je. Wat wil je nog meer. En het is nog gratis ook. Plus dat het in meeste gevallen zeer goed is voor de baby.
  maandag 17 mei 2004 @ 00:15:24 #303
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_19185294
quote:
Op maandag 17 mei 2004 00:01 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja raar he ik vraag het ook veel, hoelang iemand bv wil geven. Maar omdat ik zelf altijd een tijd in mijn hoofd had. Nu ik het dus doe zie ik wel waar ik eindig.

En ja het zo super makkelijk, geen voorbereiding van flesjes. Je hebt het altijd bij je. Wat wil je nog meer. En het is nog gratis ook. Plus dat het in meeste gevallen zeer goed is voor de baby.
't Gaat er ook meer om op de toon waarop het gezegd wordt. Meestal gaat het niet op een belangstellende manier, maar op een op een toontje van ''t is nu toch wel lang genoeg geweest'.

Ik vind borstvoeding wel veel makkelijker dan flesvoeding. Ik vond die flesjes (bij Daan) altijd best wel een gedoe, vooral als we weggingen.
Het grootste nadeel van borstvoeding vind ik dat ik niet al te lang weg kan zonder Judith (omdat ze geen flesje accepteert), maar nu krijgt ze fruit en groente, dus dat 'probleem' wordt al minder.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')