http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38012
quote:Geen idee waarom, maar ik kan tegenwoordig bijna m'n lachen niet meer onderdrukken als ik dit soort berichten lees.
Bioscoop ontruimd tijdens 'Shouf shouf habibi'Gistermiddag is een zaal van de Catharijnebioscoop in Utrecht door de politie ontruimd omdat een grote groep jonge bezoekers voor ongeregeldheden zorgden. Tijdens de voorstelling van de film 'Shouf shouf habibi' werd met flesjes, blikjes en popcorn gegooid en werden andere bezoekers uitgedaagd. De groep relschoppers bestond uit zo'n 60 man.
Volgens de politie was het merendeel van de 450 bezoekers vanwege het islamitisch offerfeest en het karakter van de film van Marokkaanse afkomst en in leeftijd variërend van 12 tot 20 jaar. Er werden zes mensen in de leeftijd van 13 tot 16 jaar aangehouden. Na de ontruiming bleef het buiten de bioscoop onrustig, maar de zaak escaleerde niet.
maar wat is the point?
quote:Ik wel, vind er eigenlijk nix grappigs aan.
Op maandag 2 februari 2004 16:56 schreef nikk het volgende:
Van de frontpage:
Geen idee waarom, maar ik kan tegenwoordig bijna m'n lachen niet meer onderdrukken als ik dit soort berichten lees.
Bioscoop ontruimd tijdens 'shouf shouf ali baba'
quote:dat hij een punt wilt maken zonder dat zijn topic over buitenlanders meteen afgekapt wordt.
Op maandag 2 februari 2004 16:58 schreef sp3c het volgende:
nou ... laaaaachuh je zal maar een kaartje gekocht hebbenmaar wat is the point?
quote:Ik ook niet hoor. Er is niets grappigs aan het hele gebeuren. Maar toch... moest ik er even om lachen.
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef Rahja het volgende:[..]
Ik wel, vind er eigenlijk nix grappigs aan.
quote:De lach der bevestiging denk ik
Op maandag 2 februari 2004 17:01 schreef nikk het volgende:[..]
Ik ook niet hoor. Er is niets grappigs aan het hele gebeuren. Maar toch... moest ik er even om lachen.
quote:Ik heb bij een bioscoop gewerkt en als er dit soort dingen gebeurden dan kon je aan de kassa altijd je geld terug krijgen. Blijft erg vervelend natuurlijk, maar op deze manier kost het je tenminste geen onnodig geld.
quote:Ik hoef geen topic over buitenlanders hoor. Vond het alleen frappant dat Marokkanen weer negatief in het nieuws komen bij een film waarbij deze vooroordelen voor het grootste deel ontkracht zouden moeten worden.
Op maandag 2 februari 2004 17:01 schreef Allantois het volgende:[..]
dat hij een punt wilt maken zonder dat zijn topic over buitenlanders meteen afgekapt wordt.
quote:Doe eens niet zo rascistisch man!
Op maandag 2 februari 2004 16:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ach, iedere cultuur viert feestjes op zijn eigen manier..
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat het vermeld wordt, dat het toevallig om marokkanen zijn en dat ze toevallig moslim zijn. Is toch helemaal niet relevant? Het hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
Bovendien zullen de andere bioscoopgangers ze wel eerst hebben uitgedaagd of iets dergelijks.
Met de dag wordt het erger en er wordt niets aan gedaan behalve nuttelooze politiek correcte discussies.
Als ik dit soort berichten lees dan haat ik dit land echt.
quote:dat zeg ik
Op maandag 2 februari 2004 17:04 schreef nikk het volgende:[..]
Ik hoef geen topic over buitenlanders hoor. Vond het alleen frappant dat Marokkanen weer negatief in het nieuws komen bij een film waarbij deze vooroordelen voor het grootste deel ontkracht zouden moeten worden.
quote:maar hij maakt geen punt, zo kan ik ook wel een punt maken zonder dat robert_jensen zegt dat ik het niet begrijp ... ik maak het punt gewoon niet
Op maandag 2 februari 2004 17:01 schreef Allantois het volgende:[..]
dat hij een punt wilt maken zonder dat zijn topic over buitenlanders meteen afgekapt wordt.
maar goed, stoute marokkanen, boetes geven, tickets terug laten betalen en evt uit elkaar drijven door de ME
verder boeit het me nix
quote:Dat je tegenwoordig niet eens meer naar de bioscoop kan, zonder dat daar door een paar eikeltjes, die stoer proberen te doen en geen enkel greintje fatsoen hebben, de heleboel verpest wordt.
quote:Ja ik vind het ook lollig worden
Op maandag 2 februari 2004 16:56 schreef nikk het volgende:
Van de frontpage:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38012
[..]Geen idee waarom, maar ik kan tegenwoordig bijna m'n lachen niet meer onderdrukken als ik dit soort berichten lees.
Op een gegeven moment heb je gewoon genoeg gejankt.
quote:zeg dat dan gewoon.
Op maandag 2 februari 2004 17:04 schreef nikk het volgende:[..]
Ik hoef geen topic over buitenlanders hoor. Vond het alleen frappant dat Marokkanen weer negatief in het nieuws komen bij een film waarbij deze vooroordelen voor het grootste deel ontkracht zouden moeten worden.
grappig is het iig in geen geval
quote:Tja, alles kan... Het zouden ook 3 swahilische boeddhisten kunnen zijn die een vliegtuig in het WTC boorden (om maar een dwarsstraat te noemen).
Op maandag 2 februari 2004 17:05 schreef Fearlezz het volgende:
Het hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
En ja, zo konden het ook 60 Nederlanders, Surinamers, Chinezen, Indo's, etc, zijn die de filmvoorstelling hadden verstoord. Maar gek genoeg was dat niet het geval.
quote:Nee maar wel een uur of twee van je kostbare tijd. Die toch voor Jan Modaal al gauw zo'n 20 euro per uur waard is.
Op maandag 2 februari 2004 17:04 schreef texelonia het volgende:
Ik heb bij een bioscoop gewerkt en als er dit soort dingen gebeurden dan kon je aan de kassa altijd je geld terug krijgen. Blijft erg vervelend natuurlijk, maar op deze manier kost het je tenminste geen onnodig geld.
quote:Nou, die enkele keer dat het in een bioscoop voorkomt!
Op maandag 2 februari 2004 17:02 schreef dubba het volgende:
begint steeds meer standaard te worden dan uitzondering!
Hoe heette die film trouwens toen het vorig jaar uit de hand liep?
quote:Dit moet een grap zijn.
Op maandag 2 februari 2004 17:05 schreef Fearlezz het volgende:[..]
Doe eens niet zo rascistisch man!
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat het vermeld wordt, dat het toevallig om marokkanen zijn en dat ze toevallig moslim zijn. Is toch helemaal niet relevant? Het hadden net zo goed nederlanders kunnen zijn.
Bovendien zullen de andere bioscoopgangers ze wel eerst hebben uitgedaagd of iets dergelijks.
Anders heb je wat mij betreft, nu al de titel struisvogel van het jaar bereikt. Proficiat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |