Had ik per ongeluk gedaan, ik wilde [i] hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
waarom het [s]?
Eensch. Riverquote:Op maandag 2 februari 2004 16:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil ook een River Plate-topic!
* Dylan Dog heeft meer op met de 'grote broer' van Boca...
River Plate = El campeón del sigloquote:Op zondag 28 mei 2006 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is zoiets als een AZ'er die zegt dat ze de grootste club van het land zijn
Ja, niveau is niet zo hoog hé in Peru.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat lukt mij ook nog wel
PSV presenteert effe helemaal niks, West Ham is de gelukkige.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Okee, dus waarom PSV die jongen dan als spits wil presenteren...
Grappig, deze jongen heb ik in 2003 nog het Eurovoetbaltoernooi zien winnen met Boca. Lange krullebol, speelde linksback destijds. Oekraiense vader, belgische moeder geloof ik. Naam is altijd blijven hangen op een of andere manier. Niet dat hij uitblinker was ofzo (dat was Gagoquote:Yourassowski tekent bij Dender
Mikaël Yourassowski heeft voor twee seizoenen getekend bij promovendus FC Dender. De middenvelder vertrok bij de Griekse club Etnikos, waar hij sinds de winterstop actief was.
Mikaël Yourassowski (24) genoot zijn jeugdopleiding bij Anderlecht, maar maakte daarna de overstap naar het Argentijnse Boca Juniors, waar hij drie jaar deel uitmaakte van de A-kern. Daarna kon hij testen bij AA Gent en Club Brugge, maar uiteindelijk viel zijn keuze op Etnikos.
Volgens gaat hij vrijwel zeker naar Getafequote:Op woensdag 4 juli 2007 08:09 schreef EdPowers het volgende:
Cata gaat OF naar Sevilla of naar Betis. Die zijn het met elkaar aan het uitvechten.
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=341931
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |