Ik heb het voetbal van de NOS opgenomen gisteren, hebben ze nog iets laten zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Riquelme speelde fantastisch dit weekend. Die zie ik niet terug gaan naar Boca.
Hup Passarella! Hup Gallardo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Klopt hij speelde Real van het veld af.
Vandaag gaat Boca River weer een pak slaag geven
Nee, het is niet altijd op de streams, moet er een beetje tegenaanlopen. Dit seizoen 3x gekeken dacht ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk je vaak?
Maar wat ik dan wel mooi vind: Die keeper beukt de doorgebroken speler tegen de grond, accepteerd rustig rood, en er ontstaat geen opstootje.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef MaxPower het volgende:
Fantastisch ja... Typisch Argentijns met snoeiharde overtredingen, gecombineerd met een aantal fraaie technische acties.
Kan je die niet doorsturen via msn?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, het is niet altijd op de streams, moet er een beetje tegenaanlopen. Dit seizoen 3x gekeken dacht ik.
Heb vandaag de hele wedstijd gedownload en zonet weer gekeken. Mijn stream haperde toch redelijk dus nu fatsoenlijk beeld en Engels commentaar van Thomas Rongen, de Nederlandse coach in de USA.![]()
700Mb met een upload van 16Kbquote:Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je die niet doorsturen via msn?
Mwah, de val was wat overdreven, maar het was wel gewoon een overtreding.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:56 schreef Radegast het volgende:
Werd River gisteren niet ontzettend genaaid bij die penalty tegen in de laatste minuut?
Probeer anders http://www.bitlord.com/ dat is een ietsje makkelijk programma dat bittorent. En dan gewoon van isohunt ofso afdownloaden.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik snap geen fuck van Bittorent.
En River werd niet genaaid
Waar komt Juyuy vandaan en is dat een promovendus?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn nog wel wat meer leuke liedjes.
Superspannende competie overigens met de eerste 5 ploegen binnen 3 punten met Lanus en Gymnasia de Juyuy als grote verassingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |