abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24735451
Schitterend inderdaad, nog altijd één van mijn favorieten.
pi_24737027
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Riquelme speelde fantastisch dit weekend. Die zie ik niet terug gaan naar Boca.
Ik heb het voetbal van de NOS opgenomen gisteren, hebben ze nog iets laten zien?
pi_24737223
Ja, zijn drie doelpunten.
pi_24737758
Verder geen hoogstandjes?
pi_24737815
Nee het was heel kort.
pi_24739744
Heeft iemand toevallig ook nog de wedstrijd tussen Boca en Real voor de wereldbeker nog ergens op tape staan? Die zou ik een keertje willen zien. Het schijnt dat Riquelme die wedstrijd weergaloos was.
pi_34185510
Klopt hij speelde Real van het veld af.

Vandaag gaat Boca River weer een pak slaag geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34185605
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Klopt hij speelde Real van het veld af.

Vandaag gaat Boca River weer een pak slaag geven
Hup Passarella! Hup Gallardo!

Ik denk dat Cuevas de winnende maakt.
pi_34187697
Probables formaciones
Boca Juniors: Roberto Abbondanzieri; José María Calvo, Matías Silvestre, Daniel Díaz y Claudio Morel Rodríguez; Pablo Ledesma, Fredy Guarín y Fabián Vargas; Neri Cardozo; Guillermo Barros Schelotto y Marcelo Delgado. DT: Alfio Basile.
River Plate: Juan Pablo Carrizo; Cristian Alvarez, Gabriel Loeschbor, Danilo Gerlo y Lucas Mareque; Jairo Patiño, Jonathan Santana y Oscar Ahumada; Darío Conca; Daniel Montenegro y Gustavo Oberman. DT: Héctor Pitarch.
Arbitro: Sergio Pezzotta.
Cancha: Estadio Padre Ernesto Martearena.
Horario: 22.10 (televisa Fox Sports).
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36392351
Wat een wedstrijd net. Ik hoop dat iemand een samenvatting kan vinden van Boca - River
pi_36392422
Fantastisch ja... Typisch Argentijns met snoeiharde overtredingen, gecombineerd met een aantal fraaie technische acties.
pi_36392477
Ik wil nu in La Boca zijn
pi_36392765
http://www.fbtz.com/forum/index.php?

hier kan je straks iig de hele wedstrijd downloaden (even registreren), wellicht later ook de highlights.
pi_36392939
Dank je

Ben benieuwd naar de kwaliteit
pi_36392976
Die is vaak beter dan de streams
pi_36393562
Kijk je vaak?
pi_36411347
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk je vaak?
Nee, het is niet altijd op de streams, moet er een beetje tegenaanlopen. Dit seizoen 3x gekeken dacht ik.

Heb vandaag de hele wedstijd gedownload en zonet weer gekeken. Mijn stream haperde toch redelijk dus nu fatsoenlijk beeld en Engels commentaar van Thomas Rongen, de Nederlandse coach in de USA.
pi_36415297
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef MaxPower het volgende:
Fantastisch ja... Typisch Argentijns met snoeiharde overtredingen, gecombineerd met een aantal fraaie technische acties.
Maar wat ik dan wel mooi vind: Die keeper beukt de doorgebroken speler tegen de grond, accepteerd rustig rood, en er ontstaat geen opstootje.
Bij die 2e rode kaartnog duidelijker, hij schopt bijna een speler z'n loopbana naar de tyfus, zo gevaarlijk hard en gemeen komt ie in, krijgt rood en vertrekt, geen enkele seler van River die verhaal bij hem komt halen, niks.

Keihard, maar wel geaccepteerd van elkaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_36415460
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee, het is niet altijd op de streams, moet er een beetje tegenaanlopen. Dit seizoen 3x gekeken dacht ik.

Heb vandaag de hele wedstijd gedownload en zonet weer gekeken. Mijn stream haperde toch redelijk dus nu fatsoenlijk beeld en Engels commentaar van Thomas Rongen, de Nederlandse coach in de USA.
Kan je die niet doorsturen via msn?
pi_36415678
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Kan je die niet doorsturen via msn?
700Mb met een upload van 16Kb Dat doen we maar ff niet.

Je kan hem heel simpel zelf downloaden door op dat forum wat ik hierboven linkte te registreren. (en je moet een bittorrent-programma a la Azureus hebben)
pi_36418342
Werd River gisteren niet ontzettend genaaid bij die penalty tegen in de laatste minuut?
pi_36418781
Ik snap geen fuck van Bittorent.

En River werd niet genaaid
pi_36424878
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:56 schreef Radegast het volgende:
Werd River gisteren niet ontzettend genaaid bij die penalty tegen in de laatste minuut?
Mwah, de val was wat overdreven, maar het was wel gewoon een overtreding.
pi_36425039
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik snap geen fuck van Bittorent.

En River werd niet genaaid
Probeer anders http://www.bitlord.com/ dat is een ietsje makkelijk programma dat bittorent. En dan gewoon van isohunt ofso afdownloaden.
[14.gif]
pi_36472485
Vanavond om 0:00 op CCTV5: Newells Old Boys - Boca Juniors, belangrijke pot!
pi_36472848
pi_36472886

Tegen die tijd graag een kickje, zie er nu nog geen datum bij..
pi_36591659
Nu op CCTV5 Boca - Banfield, nu inschakelen kan je de 2e helft nog meepakken.
pi_36591783
Leuke wedstrijd. Veel interessante spelers bij met name Banfield
pi_36592140
Noem eens een paar? Ik ken bij Banfield nauwelijks iemand.
pi_36594717
Allemachtig wat weer een sensationele slotfase... Boca bakt er niks van, Banfield komt op 1-1, en in de 90e minuut waait een afzwaaiend schot van Ibarra zo het doel in... Vanaf de aftrap komt Banfield vervolgens met 2 man voor de keeper en schiet op de paal...
pi_36595396
Paletta gaat naar Liverpool(Potentie) en Leiva gaat naar Anderlecht.

Is iemand je opgevallen(ook bij Boca)?
pi_36595696
Ik weet bij Banfield geen namen, maar daar liepen voorin zeker wel een paar aardige spelers. Boca vond ik vandaag niet goed genoeg dat er iemand uitsprong. Ben wel al lange tijd een volger van Fernando Gago. Heb die jongen hier in Groningen op het Eurovoetbaltoernooi van 2003 aan het werk gezien met de jeugd van Boca, en hij werd toen beste speler van het toernooi (Boca won ook). Sindsdien volg ik die jongen wel. (ben sinds dat toernooi sowieso een fan van Boca).
pi_36595777
Boca wordt de beste speler van de wereld(op zijn positie minstens) als hij fit blijft.

Fernando Redondo, maar dan beter
pi_36686269
pi_36687090
pi_36695019
Had die toevallig gedownload afgelopen weekend, vind het een baggerdocu.
pi_36809646
Colon - Boca nu op CCTV Sports... bij tvantz haperen als de bagger, nu pplive ff proberen..
pi_36810475
Dramatische verbinding.. deze week geen Boca

0-2 bij rust.
pi_36814227
Dale Dale Dale BOCA
pi_36859522
Zijn nog wel wat meer leuke liedjes.

Superspannende competie overigens met de eerste 5 ploegen binnen 3 punten met Lanus en Gymnasia de Juyuy als grote verassingen
pi_36859896
Het was ook meer een TVP
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:25:46 #93
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36860408

ja ja, ik ga al weg....
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36861469
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn nog wel wat meer leuke liedjes.

Superspannende competie overigens met de eerste 5 ploegen binnen 3 punten met Lanus en Gymnasia de Juyuy als grote verassingen
Waar komt Juyuy vandaan en is dat een promovendus?
That's all folks!
pi_36861548
Is een promovendus en Juyuy is een provincie in het noorden waar men in leven blijft door landbouw te bedrijven
pi_36861574
Oke, leuk om te weten. Hoe ziet het stadion van ze eruit?
That's all folks!
pi_36861653
Juyuy is zeg maar de armste provincie van Argentinie en Gymnasia is de enige ploeg uit het noorden die wat succes heeft

Van de spits gaat de wereld nog veel horen
pi_36861711
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:47:49 #99
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_37733425
En dan zijn ze kampioen, zie je hier niemand..... :|
pi_37753486
En nog wel 2 keer op rij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')