Daar is dit topic nu mee gemergedquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Er moet hier ergens een heel topic staan met heel veel chocoladerecepten
Chocola maakt slimquote:
Pure chocola bevat bijna geen vet, past dus in bijna elk dieet.quote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef bloempje_1 het volgende:
ohh mijn god, wat komt hier allemaal voor lekkers voorbij...daar gaan mijn dieetplannen![]()
![]()
Pure chocolade per 100 gram?quote:Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pure chocola bevat bijna geen vet, past dus in bijna elk dieet.
quote:Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pure chocola bevat bijna geen vet, past dus in bijna elk dieet.
Heb je er toevallig ook een plaatje van?quote:Op zondag 26 november 2006 18:57 schreef Curiosity het volgende:
Witte-chocoladetaart
Dat stukje roept bij mij grote vraagtekens opquote:Schenk voor de chocoladekrullen de gemolten chocolade op een glasplaat en smeer het met een spatel dun uit. Laat hard worden. Duw de chocolade met een schraapmes onder een hoek van 25 gr naar voren totdat een grote krul gevormd wordt. Zet de krullen in de oven tot ze hard zijn en versier de taart ermee, Bestrooi met cacao.
inderdaad jaquote:Op woensdag 29 november 2006 17:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je er toevallig ook een plaatje van?
[..]
Dat stukje roept bij mij grote vraagtekens op
Hahahahahah, ik zie het, schrijf foutje, moet uiteraard koelkast zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Matness het volgende:
[..]
inderdaad ja![]()
zou met oven niet koelkast bedoeld worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |