Wie was jouw slechtste minnaar/minnares?
quote:ik vind er wel wat in zitten.
Als je je laten pijpen lekker vindt en voor elkaar krijgt is het op dat moment voor beiden ok. Maar enkele jaren later weet je dat er niet een fysieke maar psychische voldoening was. in een melancholische bui kijk je terug naar zulke zaken en denk je, he, daar ga ik volgende keer anders mee om. Want de dame die het doet voelt ook subliminaal aan dat je het doet uit machtsgevoel, en realiseert zich dat misschien ook pas 8 jaar later bewust, en kan je dan alsnog een klootzak vinden ipv die leuke jongen die ze toen pijpte. Dat is het grootste tekort van de menselijke geest, terugkijken op het verleden met de inzichten van nu en daar nieuwe gevoelens bij krijgen.
toch vind ik het heerlijk om gepijpt te worden.
die uitvinder hiervan mag een nobel-prijs winnen.
ik zou het niet kunnen missen en ik kan me echt moeilijk voorstellen dat er mannen zijn die het wel kunnen missen.
hoop dat dit topic een tijdje open kan blijven
Soms te overgevoelig. Soms staat het idee me gewoon niet aan.
Ik heb meer plezier in het geven van orale seks dan in het ontvangen ervan.
Behalve als ik klaarkom that is...
Soms zit mn meissie me wel tepesten en blijft ze met haar tong precies op het zelfde plekje van mn boomstam,en wordt het aardig irritant na een tijdje,maar meestal is het toch wel echt overheerlijk hoor
Voor mij persoonlijk is het 1 van de beste en lekkerste manieren om je kwakkie telozen :p
quote:Ja ik wel 's zo'n onenightstand... heb nog maandenlang een litteken op m'n eikel gehad
Op maandag 2 februari 2004 13:41 schreef DevilsNight83 het volgende:
Pijpen
Kan me niet veel bedenken dat lekkerder is. Al heb ik weleens een vriendin gehad die zoiets had van "bijten is ook lekker".
quote:oei!
Op maandag 2 februari 2004 13:51 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Ja ik wel 's zo'n onenightstand... heb nog maandenlang een litteken op m'n eikel gehad
quote:Ook niet als de clit gepijpt wordt?
Op maandag 2 februari 2004 13:50 schreef ShadowGirl het volgende:
Ik hou er niet van om gepijpt te worden
quote:Bijv. als ze haar tanden gebruikt
Op maandag 2 februari 2004 17:08 schreef nozem het volgende:
Er zijn gewoon een heleboel vrouwen die totaal niet kunnen pijpen en dan is er weinig lol aan te beleven
Maar als ze een beetje moeite doet en het gaat gewoon lekker dan vindt ik het heerlijk.
En andersom moet ik het ook goed doen, dus.
quote:Kwestie van luisteren naar je vriend of zelf vragen of het lekker is.... anders zie je het wel aan de reactie
Op maandag 2 februari 2004 17:08 schreef nozem het volgende:
Er zijn gewoon een heleboel vrouwen die totaal niet kunnen pijpen en dan is er weinig lol aan te beleven
quote:haal dan een opblaaspop man
Op maandag 2 februari 2004 21:26 schreef Virus.NL het volgende:
Of dat ze gaan zeuren dat ze kramp in hun kaken krijgen
quote:kijk dit vind ik dus verassend
Op maandag 2 februari 2004 21:33 schreef Odin83 het volgende:
Van mij hoeft het niet.
quote:das dan wel vreemd dan
Op maandag 2 februari 2004 21:29 schreef SPaC3MaN het volgende:
ik vind het lekker maar klaarkomen doe ik niet.
net zoals bij aftrekken ik komt niet klaar niet van me zelf of van iemand anders het is nooit zo geweest en het zal nooit zo zijn denk ik.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:41 schreef Simbad het volgende:
Het is alleen fijn als ze er een beetje voor openstaat
quote:Tot nu toe hebben vier meiden dat gedaan...3 ervan was inderdaad niet lekker en mijn huidige vriendin doet t wel beter, maar ik zou er niet makkelijk van kunnen klaarkomen.
Op maandag 2 februari 2004 21:36 schreef JosBoes het volgende:[..]
kijk dit vind ik dus verassend
vond je het niet lekker? kan ik me moeilijk voorstellen.
maar het kan natuulijk
quote:omdat ik het gewoon heel lekker vind. en eerder bij toeval iemand sprak die het niet fijn vond
Op maandag 2 februari 2004 22:04 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind het helemaal niks en waarom wil je dat eigenlijk weten?
quote:dat denk ik ook een beetje.
Op maandag 2 februari 2004 22:12 schreef nozem het volgende:
Mannen die het niks vinden zijn nog nooit echt goed gepijpt.
quote:Ik weet het niet, ik voel er gewoon niets bij, het is zo'n dwangmatige handeling, het heeft niets met macht of onmacht te maken, meer met stress of verveling/afknapper oid.
Op maandag 2 februari 2004 22:11 schreef JosBoes het volgende:[..]
omdat ik het gewoon heel lekker vind. en eerder bij toeval iemand sprak die het niet fijn vond
toen vroeg ik me af of er meer waren die het niet lekker vonden.
en dat blijkt nu
die eerste persoon gaf als motivatie dat ie niet 'machtig' over wou komen tegenover het meisje. (zie openingspost)
maar niet postten er ook een paar die het echt niks vinden.
dit verbaast me, maar smaken verschillen...
quote:auw
Op maandag 2 februari 2004 13:51 schreef Kaensterle het volgende:Ja ik wel 's zo'n onenightstand... heb nog maandenlang een litteken op m'n eikel gehad
quote:Dit heeft toch niets met macht te maken of respect? Hooguit als "spelletje" maar echt niet in de zin van het "misbruiken" van het lieve koppie van je vriendinnetje.
Op maandag 2 februari 2004 22:11 schreef JosBoes het volgende:
die eerste persoon gaf als motivatie dat ie niet 'machtig' over wou komen tegenover het meisje. (zie openingspost)
Beffen vind ik ook om te doen maar ik zou er stuk minder lol aan hebben als het vanwege onderdanigheid zou zijn.
"Ik heb geen idee"
Ben nog nooit gepijpt, vandaar (23 jaar).
quote:oh, da's wel jammer eigenlijk (26 jaar)
Op maandag 2 februari 2004 23:19 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Ik zal ff mijn antwoord geven op deze stelling]"Ik heb geen idee"
Ben nog nooit gepijpt, vandaar (23 jaar).
quote:Dat word een ander verhaal
Op maandag 2 februari 2004 16:59 schreef twanneman het volgende:[..]
Ook niet als de clit gepijpt wordt?
quote:Dan doe je het niet goed... Het is best mogelijk om je kaken goed te ontspannen! (17 Jr... waarom die leeftijdsvermeldingen?
Op maandag 2 februari 2004 21:26 schreef Virus.NL het volgende:
Of dat ze gaan zeuren dat ze kramp in hun kaken krijgen
quote:Das best lullig..
Op maandag 2 februari 2004 21:29 schreef SPaC3MaN het volgende:
ik vind het lekker maar klaarkomen doe ik niet.
net zoals bij aftrekken ik komt niet klaar niet van me zelf of van iemand anders het is nooit zo geweest en het zal nooit zo zijn denk ik.
Maar het is wel fijn.
quote:Je kunt d'r ook gewoon stevig van voren nemen.
Op dinsdag 3 februari 2004 08:42 schreef speknek het volgende:
Ik vind het soms zo passief. Als ik erg opgewonden ben wil ik de kleren van d'r lijf scheuren en 'r stevig van achter nemen. Niet een beetje op een bed liggen wachten totdat ik kom. Dus dan kan het wel eens vervelend zijn.Maar het is wel fijn.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:08 schreef chocolatemoeze het volgende:
Je kunt d'r ook gewoon stevig van voren nemen.
(26 )
quote:Alsof vrouwen pijpen niet zelf ook geil vinden. Ja, vast niet allemaal maar veel volgens mij wel.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:23 schreef twanneman het volgende:
En toch moet het geweldig zijn om lekker gepijpt te worden! Een vrouw (of man? (niet voor mij trouwens)) die zich volledig aan jouw plezier overgeeft...
quote:Ja wat doe je hier
Op dinsdag 3 februari 2004 13:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
(18)Wat doe ik hier
quote:mwoah... ligt er aan. Vind het anders ook Über geil als je de royal treatment krijgt
Op dinsdag 3 februari 2004 20:58 schreef ZixS het volgende:
Ik vind het echt lekker, maar niet zo lekker als gewoon n**ken
quote:Ik vind 't lekkerder dan neuken, maar ik ben dan ook 'n luie donder
Op dinsdag 3 februari 2004 20:58 schreef ZixS het volgende:
Ik vind het echt lekker, maar niet zo lekker als gewoon n**ken
wat dat betreft stel daar wel eisen aan ja:
1 ik wil geen tanden voelen.
2.niet te hardhandig er mee omgaat.
3.het moet in comb. gaan met haar te strelen/likken
4.nice, gentle en slowly
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:49 schreef Dylano.G het volgende:
Stokslobberen is goed.
Mits een vrouw er helemaal niets van kan.
quote:12 jr
Op woensdag 4 februari 2004 15:46 schreef ToYDoLL het volgende:
m'n eerste vriendin kon er in ieder geval niks van, dus dat was echt bagger... na verloop van tijd werd het wel beter en bij mijn huidige vriendin is het echt wel lekker... voel er ook niks van macht bij ofzo, als ze niet wil dan wil ze niet, dan ga ik 'r niet dwingen ofzo... (12 jr)
Nee ff serieus, het is allemaal leuk en aardig, maar het meisje moet zich er ook goed bij voelen. En ik raad je aan om eerst zelf te beffen, dan krijg jij het daarna 10x zo goed terug
[Dit bericht is gewijzigd door HoldenCaulfield op 07-02-2004 18:00]
quote:ik stel me beschikbaar
Op zaterdag 7 februari 2004 12:38 schreef Squad het volgende:
ik vind het lekker om te pijpen, mag dat ook?
quote:
quote:Nee, alleen als je het niet fijn vindt
[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 07-02-2004 20:31]
quote:Ik vind het heerlijk om mijn vriend te pijpen. Echt verslavend is het.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:26 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Alsof vrouwen pijpen niet zelf ook geil vinden. Ja, vast niet allemaal maar veel volgens mij wel.
(8 jaar)
quote:vindt je vriendje dat niet vervelend?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het vies (om te doen dan, ben vrouw).
quote:Met dat stuk over geestelijk en zo had ik zo in mee kunnen gaan. Ik ben al door best wat meiden gepijpt (6) maar zoals mijn laatste vriendin, dat doet er geenéén. Heel erg fysiek en lief goed. Alsof ze Giph heeft gelezen.
Op maandag 2 februari 2004 13:33 schreef JosBoes het volgende:
In een ander topic kwam dit kort even langs, ben wel benieuwd of er meer mannen zijn die het niet fijn vinden.Wie was jouw slechtste minnaar/minnares?
[..]hoop dat dit topic een tijdje open kan blijven
kortom, het is maar hoe je het beleeft.
quote:Ik heb Giph gelezen!
Op woensdag 11 februari 2004 02:21 schreef Eriksie het volgende:Alsof ze Giph heeft gelezen.
quote:Ik vind het ook een van de leukste dingen om te doen! De blik in de ogen van de ontvanger.
Op maandag 9 februari 2004 20:17 schreef FireHot het volgende:[..]
Ik vind het heerlijk om mijn vriend te pijpen. Echt verslavend is het.
quote:gelukkig denken de meeste meiden er zo over.
Op woensdag 11 februari 2004 12:25 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik vind het ook een van de leukste dingen om te doen! De blik in de ogen van de ontvanger.
Als was in je handen...
quote:Hij vindt het jammer en maakt er ook vaak grapjes over, waar dan wel een kern van waarheid inzit denk ik
Op woensdag 11 februari 2004 02:04 schreef Caesu het volgende:[..]
vindt je vriendje dat niet vervelend?
en gaat je vriendje wel bij jou naar benenden?
Andersom gebeurt heel weinig omdat ik vind, dat als ik niks geef, ik ook niks mag ontvangen..
Hij vindt het geweldig om bij mij te doen wel..
quote:hij vindt het héél erg jammer kan ik je denk ik wel vertellen. hij gaat natuurljk niet erom bedelen want dat is helemaal vervelend.
Op woensdag 11 februari 2004 12:29 schreef heaven7 het volgende:[..]
Hij vindt het jammer en maakt er ook vaak grapjes over, waar dan wel een kern van waarheid inzit denk ik
Andersom gebeurt heel weinig omdat ik vind, dat als ik niks geef, ik ook niks mag ontvangen..
Hij vindt het geweldig om bij mij te doen wel..
maar goed het is niet alles je kan gelukkig veel meer doen
quote:Ik doe het heel soms wel eens, bij voorkeur onder de douche, lekker schoon. Maar soms komt er een scheut voorvocht uit en dat vind ik gewoon erg vies en zout
Op woensdag 11 februari 2004 12:31 schreef Caesu het volgende:[..]
hij vindt het héél erg jammer kan ik je denk ik wel vertellen. hij gaat natuurljk niet erom bedelen want dat is helemaal vervelend.
maar goed het is niet alles je kan gelukkig veel meer doen
quote:dan ben je dus gewoon heel schoon enzo.
Op woensdag 11 februari 2004 12:41 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ik doe het heel soms wel eens, bij voorkeur onder de douche, lekker schoon. Maar soms komt er een scheut voorvocht uit en dat vind ik gewoon erg vies en zout
En onhygienisch omdat het toch uit de plasbuis komt, waar ook pis uitkomt (hoewel niet tegelijkertijd
).
met condoom pijpen kan dan ook, dan heb je wel rubbersmaak enzo, dan is het wel hygienisch.
dat het een beetje vies, kan je daar niet doorheen bijten (niet letterlijk), ik bedoel beffen kan soms ook beetje dat je zegt vies zijn maar de geilheid wint dan wel snel.
Want ik kan moment prima uitstellen bij PinV, maar pijpen is zo lekker dat ik dan eigenlijk te vroeg kom om er lang van te genieten.
Vind het trouwens ook heerlijk ok het bij m'n vriendin te doen, niks qua macht, maar wel qua oppergenot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |