Wat gebeurt er eigenlijk als politici of de koningin geflitst worden? Krijgen ze dan ook gewoon een boete?
quote:Hun chauffeur, ja.
Op maandag 2 februari 2004 12:49 schreef ComicBase het volgende:
Vorige week maandag reed ik op de snelweg achter een dure zwarte auto met kenteken AA-50. Is dat de auto van Balkenende, van de koningin of van een andere politieke bobo? Hij spoot in ieder geval met zeker 160 km/u bij me weg...Wat gebeurt er eigenlijk als politici of de koningin geflitst worden? Krijgen ze dan ook gewoon een boete?
quote:die rijden in mercedesen
Op maandag 2 februari 2004 12:50 schreef Maichel het volgende:
Was de MIB
quote:Pffff, dacht je dat?
Op maandag 2 februari 2004 12:50 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Hun chauffeur, ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Markz0r op 02-02-2004 12:57]
quote:O, ben je burgemeester dan?
Op maandag 2 februari 2004 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit wordt zelfs zoms bij gemeentes gedaan, spreek ik uit ervaring.
quote:Ik eerst!!!
Op maandag 2 februari 2004 12:57 schreef Lucille het volgende:
Mag ik je aanraken?
lol, als je hem had ingehaald had je geweten wie erin zat
Maar denk niet dat het ooit zover gaat komen... Politici zijn en blijven nu eenmaal corrupte wezens...
quote:Nee... dochter van de financiële man bij de gemeente hier, dan hoor je nog eens wat enzo...
Op maandag 2 februari 2004 12:58 schreef ComicBase het volgende:[..]
O, ben je burgemeester dan?
quote:Pas maar op, een gemeentelijk schandaal is zo geboren...
Op maandag 2 februari 2004 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:Nee... dochter van de financiële man bij de gemeente hier, dan hoor je nog eens wat enzo...
(Oftewel, mijn pa en de burgervader kregen een bekeuring die even later fijn uit het systeem geschrapt werd, nooit meer wat van gehoord)
quote:En zo´n wagen rijdt natuurlijk veel harder dan de rest!
Vorige week maandag reed ik op de snelweg achter een dure zwarte auto met kenteken AA-50. Is dat de auto van Balkenende, van de koningin of van een andere politieke bobo? Hij spoot in ieder geval met zeker 160 km/u bij me weg...Wat gebeurt er eigenlijk als politici of de koningin geflitst worden? Krijgen ze dan ook gewoon een boete?
Stel je voor dat ze met dezelfde snelheid als jij rijden. Dan zit er kilometers lang een opgewonden Fokkertje als jij achter te toeteren en te . Da´s ook weer nie goed voor de verkeersveiligheid lijkt mij zo!
Veel auto's met AA- kentekens.
Helaas doen de foto's van AA-50 het niet
Willem-Alexander rijdt trouwens Volvo xc-90 en audi a4 privé
Balkenende gaat vaak op de fiets
quote:Balkenende woont toch in Capelle
Op maandag 2 februari 2004 20:52 schreef the_Napster het volgende:
AA-50 is geloof ik een Volvo s80, ik kom die AA-tjes vrij vaak tegen.
volgens mij is dat gewoon iemand van de hofhouding....
geen ON-er binnen waarschijnlijk..Willem-Alexander rijdt trouwens Volvo xc-90 en audi a4 privé
Balkenende gaat vaak op de fiets
quote:klopt, maar hij is niet elke avond thuis...
Op maandag 2 februari 2004 21:23 schreef Elocyp het volgende:[..]
Balkenende woont toch in Capelle
Je bent dan best lomp als je elke dag dat klote stuk naar Den Haag fiets.
quote:Capelle a/d Ijssel toch?
Op maandag 2 februari 2004 21:23 schreef Elocyp het volgende:[..]
Balkenende woont toch in Capelle
Je bent dan best lomp als je elke dag dat klote stuk naar Den Haag fiets.
quote:De koningin heeft niet voor niets de boetefabriek in Leeuwarden een paar jaar geleden zelf officieel geopend!
Op maandag 2 februari 2004 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:[..]
Pffff, dacht je dat?
Die worden fijn gefilterd uit het incassosysteem hoor...
Ze kunnen natuurlijk wel aangehouden worden en dan een bekeuring o.i.d. krijgen, maar de flitsbekeuringen worden er gewoon tussenuit gehaald.
Dit wordt zelfs zoms bij gemeentes gedaan, spreek ik uit ervaring.
quote:Ja Capelle a/d IJssel.
Op maandag 2 februari 2004 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Capelle a/d Ijssel toch?
Je heb ook Kapelle, en in die gemeente (Biezelinge) wonen zn ouders dan.
En Kapelle is kut.
Groeten, Bart Bartholomeus, Nummerplaat.com
quote:ik heb een paar keer meegemaakt, toen ik nog naar Zoeterwoude-Rijndijk moest voor m'n werk, dat ik lekker in de file stond daarzo, en dat ze met drie of vier auto's tussen de rechtse en de middelste rij doorkwamen. Maar dat waren hele dikke BMW's met een blauw zwaailicht (zo'n platte, met magneet-bevestiging oid)
Op maandag 2 februari 2004 21:38 schreef Virus.NL het volgende:
Heel vaak zie je ze ook op de A/N44 rijden onder politiebegeleiding, of over de vluchtstrook als er file staat.
Dat zijn auto,s van de "zaak"
Lex rijd zelf in een volvo XC90 met normaal kenteken. En reken maar dat die gewoon bekeuringen krijgt
Wie was okal weer die gene die een Ferrari 456 had. Een groene? Stond ook op normaal kenteken. Die heeft ook heel wat bekeuringen gekregen Was dat niet claus?
Ik weet nog wel dat ik altijd ging kijken hoe ze weg gingen met prinsjesdag met de bus. Want het hele koningshuis plus gasten zaten in de bus. Dat was niet intresant. Maar achter de bus ongeveer 5 tot 10 min later kwam er een Ferrari VOL GAS richting poort rijden En daar wachte ik altijd op
Om hem vervolgens de openbare weg op zien en horen te rijden. En dan flink door trekken in z,n toeren
En dat was dacht ik claus
Gevolgt door 2 dikke BMW 7 serie,s. (beveiliging)
quote:die Ferrari is, dacht ik, van Bernhard (al rijd 'ie niet zelf)
Op donderdag 5 februari 2004 13:10 schreef ook_gek het volgende:
AA is alleen voor het koningshuis. Ze betalen geen belasting over die wagens helemaal niks.Dat zijn auto,s van de "zaak"
Lex rijd zelf in een volvo XC90 met normaal kenteken. En reken maar dat die gewoon bekeuringen krijgt
![]()
Wie was okal weer die gene die een Ferrari 456 had. Een groene? Stond ook op normaal kenteken. Die heeft ook heel wat bekeuringen gekregen
Was dat niet claus?
Ik weet nog wel dat ik altijd ging kijken hoe ze weg gingen met prinsjesdag met de bus. Want het hele koningshuis plus gasten zaten in de bus. Dat was niet intresant. Maar achter de bus ongeveer 5 tot 10 min later kwam er een Ferrari VOL GAS richting poort rijden
En daar wachte ik altijd op
Om hem vervolgens de openbare weg op zien en horen te rijden. En dan flink door trekken in z,n toeren
![]()
En dat was dacht ik claus
Gevolgt door 2 dikke BMW 7 serie,s. (beveiliging)
quote:Nou ik kan je vertellen dat hij helemaal niks meer doet. Al z,n papieren heeft hij ingeleverd. En wel degelijk dat hij zelf altijd gereden heeft. De Ferrari is overgens verkocht. Kwam een keer foto,s van tegen bij iemand in de garage. Die persoon is lid van ferrari club nederland.
Op donderdag 5 februari 2004 13:21 schreef bas-beest het volgende:[..]
die Ferrari is, dacht ik, van Bernhard (al rijd 'ie niet zelf)
quote:Capelle aan den IJssel indeed, hij is wel in Kapelle geboren volgens mij.
Op maandag 2 februari 2004 21:39 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Capelle a/d Ijssel toch?
Je heb ook Kapelle, en in die gemeente (Biezelinge) wonen zn ouders dan.
En Kapelle is kut.
Ik heb hem hier weleens zien lopen op het winkelcentrum, en zijn dochtertje gaat vlak bij mijn huis naar school.
. God houdt van me
.
Hier is de AA-26 een A8 4,2
terwijl het hier lijkt alsof het een 2.7 is(ok niet heel duidelijk)
iig heeft die AA-90 scorpio "limousine" wel wat facelifts onder hetzelfde kenteken ondergaan...
ik doe maar een gok
quote:Hahah
Op donderdag 5 februari 2004 14:27 schreef JMS00 het volgende:
Ze nemen het niet al te nauw met die AA kentekens...Hier is de AA-26 een A8 4,2
[afbeelding]terwijl het hier lijkt alsof het een 2.7 is(ok niet heel duidelijk)
[afbeelding]iig heeft die AA-90 scorpio "limousine" wel wat facelifts onder hetzelfde kenteken ondergaan...
Alleen is de onderste een 3.7
quote:je hebt iig. deels gelijk
Op donderdag 5 februari 2004 13:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nou ik kan je vertellen dat hij helemaal niks meer doet. Al z,n papieren heeft hij ingeleverd. En wel degelijk dat hij zelf altijd gereden heeft. De Ferrari is overgens verkocht. Kwam een keer foto,s van tegen bij iemand in de garage. Die persoon is lid van ferrari club nederland.
quote:Ja, foutje....de 2.7 turbo wordt ook niet geleverd voor de A8 volgens mij.
Alleen is de onderste een 3.7
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:20 schreef pwnd het volgende:
Ik heb JP en zijn vrouwtje bij mij in de Karwei (Capelle a/d Yssel)gezienToen reed ie in een hele dikke Mercedes SL.
Ik zie Balkenende al voor me, met z'n weekend-outfit en een boormachine in z'n hand .
quote:Audi heeft op dit moment helemaal geen 2.7 turbo.Die hebben ze maar 2 x gemaakt zover ik weet,en die was voor de rs4,die gebouwd en ontwikkeld was door porsche.De eerste was die mooie blauwe,daarna is na de volgende gekomen.Nu wordt de s4 geleverd met de 4.2 v8.
Op donderdag 5 februari 2004 15:45 schreef JMS00 het volgende:[..]
Ja, foutje....de 2.7 turbo wordt ook niet geleverd voor de A8 volgens mij.
quote:en welke auto was dat dan?
quote:een topic f doorlezen is ook een vak he!of ben je gewoon te lui???
Op donderdag 5 februari 2004 17:09 schreef DeFlip het volgende:[..]
en welke auto was dat dan?
quote:Het is wel het Koninklijk Huis he
Op donderdag 5 februari 2004 15:45 schreef JMS00 het volgende:[..]
Ja, foutje....de 2.7 turbo wordt ook niet geleverd voor de A8 volgens mij.
Weet niet of Audi aan "Royalty Editions" doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |