En de aftrap: a.s. papa en mama op de zwangerschapsgym. Let ook op de tekst op de poster achter ons
En wij maar denken dat dit al zwaar was
ps: hiermee is 'Moeders mooiste' natuurlijk nog niet ten einde!
Leuke vrouw heb je bright die hadden we nog nooit gezien geloof ik.
Mooie foto ook!!!! Daar nog helemaal benieuwd naar wat er komen gaat. Gek he je kan je leven zonder kind helemaal niet meer voorstellen.
O, mama kan toch zo goed het juiste moment uitkiezen
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:35 schreef Kleintje het volgende:
Whaaaaaaaaa, ondanks dat er nog geen concurrentie is, heb ik jullie toch al genomineerd voor de finale!
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:35 schreef thewizzard het volgende:
erug eng
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:45 schreef Kleintje het volgende:
BRIGHT!!!!!! Nieuwe foto plaatsen! Zoals het er nu voor staat gaat qtel aan de haal met de prijs!
En ik heb veel ergere foto's van jou gezien, dus kom maar op! Posten... die ergste foto van jou. Met of zonder kind, dat maakt me niet uit!
quote:Nee, da's een lekker compliment
Op maandag 2 februari 2004 23:45 schreef Kleintje het volgende:
BRIGHT!!!!!! Nieuwe foto plaatsen! Zoals het er nu voor staat gaat qtel aan de haal met de prijs!
En ik heb veel ergere foto's van jou gezien, dus kom maar op! Posten... die ergste foto van jou. Met of zonder kind, dat maakt me niet uit!
Wat ik mij afvroeg... Was onze foto niet gediskwalificeerd omdat we daar nog niet eens papa/mama zijn? Want op de foto moet ook kindlief staan natuurlijk (ok, staat er wel een beetje, maar niet echt duidelijk in beeld natuurlijk )
Ik moet wel zeggen dat hier verschrikkelijke (leuke!) foto's van rasechte oudertjes staan... Daarom zeg ik maar dat hier verschrikkelijke (leuke!) foto's van rasechte oudertjes staan
edit: Jessie, niet zo fijn om de eerste foto van mijn vrouw te zien in dit topic Daar moet wel wat aan worden gedaan hoor! Ik zal eens een lieve foto van haar met Elise opzoeken en vanavond posten - daar zijn er namelijk erg veel meer van
Kleintje, welke andere foto's van mij bedoel je? (Want dan moet ik mijn fotokunsten verbeteren hoor! En ook al luidt hier het motto 'Lelijke foto's moeten kunnen', heb ik ze toch maar liever niet )
[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 03-02-2004 10:34]
Baby melonovy zat onder de warmtepukkeltjes:
Melonovy 8 jaar oud, met dat korte kapsel was ik net een jongen, maar mijn moeder vond dat zo leuk bij me staan ...
Melonovy ligt hier een wee weg te puffen in het ziekenhuis...
en ja, juist de omgeving is zo belangrijk aan zo'n foto. Als je dus een 'duffe papa' ziet terwijl de omgeving 'gewoon' is, dan is het toch wat minder erg, alsof de omgeving de papa compenseerd... Terwijl een ernstig gezicht van een papa of mama in een bijzonder eigenaardige omgeving ook heel hilarisch kan zijn
Dusseh, papa's en mama's, maak eens een gekke foto van jezelf in een gekke omgeving; moet te doen zijn! Laten we hier een officiele competitie van maken!
De eerste is meer zielig, niet eens zo heel erg verschrikkelijk... Maar ok, doet mee (ook al was je daar vast nog geen mama )
De tweede foto: is helemaal niet erg; is een leuk meisje met mooie korte krullen, dus deze doet zeker niet mee! -> gewogen en te goed bevonden
De derde foto: ja, deze doet zeker mee; het wegpuffen van weeen is een fotosoort apart; hiervoor zou een subcategorie moeten worden aangemaakt (ps: ook hier was je nog geen mama?)
Ik nomineer de derde foto; die is werkelijk erger dan alle voorgaanden (Sorry, Melonovy, maar je vroeg erom )
edit: Jessiede foto doet't wel weer; ik denk een klein PicServer-probleempje (eventueel rechts-klik op het kruisje en dan plaatje tonen selecteren; deed bij mij wonderen)
edit2: mijn ikoon is ook weer aangepast; nu staan mijn beide liefste meiden erop Ze zijn hier aan het babyzwemmen, maar dat is nu niet goed te zien
quote:Da's een goeie
Op dinsdag 3 februari 2004 10:47 schreef jessie het volgende:
Hahaha kleintje. Jij mag ook mee doen he!! Paarde mamma's zijn ook mamma's!!! Gogogogogogogo
En anders, Kleintje, leen je maar een neefje of nichtje hoor!
quote:tuurlijk - wij zijn goedgelovig!
Op dinsdag 3 februari 2004 11:04 schreef Angel22 het volgende:
...
En nee ik zit hier niet in me neus te peuteren..... ik nam net een hap van een chocolaatje....
quote:Inderdaad.. jij snapt het principe!
Op dinsdag 3 februari 2004 11:59 schreef Bright het volgende:[..]
tuurlijk - wij zijn goedgelovig!
Neuspeuteren had in dit topic wel meer punten opgebracht hoor
Hier deed mijn vriend eens raar voor de webcam:
En bij deze zou hij Cheyenne en Chinook wel eens even laten zien hoe dat nou precies moest... dat hoepelen
En ook één minder charmante van mezelf, net op het verkeerde moment geknipt, dus een lekker scheef bekkie (de meeste mislukte foto's gooi ik reeds tijdig weg )
Dat krijg je als je foto`s van me gaat maken en ik wil niet
quote:Wow, coobabe, da's pas lef hebben! Vreselijk!
Op dinsdag 3 februari 2004 12:58 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]Dat krijg je als je foto`s van me gaat maken en ik wil niet
Is er iemand die al deze foto's bewaard, kunnen we ze ooit nog tegen mensen gebruiken.
Op raadselachtige wijze verdwijnen foto's waar ik op sta heb er geen verklaring voor
*streng spreekt* Niemand gooit vanaf nu nog foto's weg!!!
quote:Ik vind hem eerlijk gezegd ook eerder leuk dan lelijk
Op dinsdag 3 februari 2004 13:22 schreef jessie het volgende:
Coolbabe die is gaaffffffffffffffff Jij staat op nummer 1 hoor!!!!!!! Hij is gewoon grappig dat die bijna niet meer lelijk is
quote:Nee, hij's vreselijk lelijk en daarom leuk...
Op dinsdag 3 februari 2004 13:24 schreef lily het volgende:[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd ook eerder leuk dan lelijk
Maar Gerard geeft niet op en probeerd het gewoon nog een keer. Zonder resultaat
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 03-02-2004 14:54]
quote:Dat had ik me al voorgenomen
Op dinsdag 3 februari 2004 13:14 schreef Rewimo het volgende:
*streng spreekt* Niemand gooit vanaf nu nog foto's weg!!!
Aangezien ik vaker debiel dan normaal op de foto sta is dit topic binnenkort vast zo vol
Die van Coolbabe is ook komisch!
Er zijn geen normale foto`s van mij, ik móet gewoon debiel doen als er een toestel in de buurt is
Gemaakt door slaapmeisje
De foto is gemaakt door TheRipper
quote:psst ... ze moet misschien wel eerst een digitale camera lenen
Op dinsdag 3 februari 2004 15:20 schreef jessie het volgende:
Nou kleintje het duurt wel erg lang hoor. Dat gaat volgens mij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke foto worden
[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 04-02-2004 11:43]
quote:nee
Op woensdag 4 februari 2004 09:48 schreef coolbabe het volgende:
jij kent kleintje zeker niet, Bright?
Geweldige foto`s mensen! Meer!
quote:doe dan maar gewoon je opmerking over haar maar even editen. vind ze vast wel fijn.
Op woensdag 4 februari 2004 10:50 schreef Bright het volgende:[..]
nee
Vanavond duik ik in het archief; geen enkele foto wordt weggegooid, dus er zit vast wel iets bij.. Alleen ben ik meestal de fotograaf en sta dus al weinig op de foto.
Dan ook mijn vrouw die tijdens de nagym verbaasd was over een uitspraak van een mede-moeder:
En Elise ligt er ook heel elegand bij
Als laatste nog 1 met mama op de bank... Wie heeft hier nu meer slaap?
Nou, ik ga dit nooit winnen, denk ik
quote:Schattig pakje, Bright
Op woensdag 4 februari 2004 20:59 schreef Bright het volgende:
Nou, ik in 't archief, maar ik kon eigenlijk niets vinden... Dan maar een hilarische van mij... en ja, toen was ik al papa
[afbeelding]
tnx voor de edit
quote:nee, verdorie... ik heb helemaal geen slechtere foto's! Alleen qua materiaal dus: vaag, halve mensen, te donker, overbelicht, ... maar geen goede foto waar papa of mama belachelijk worden/zijn gemaakt
Op woensdag 4 februari 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Schattig pakje, Bright
En die andere foto's zijn ook leuk. Maar ja, dat moet toch erger kunnen...
tnx voor de edit
Ok al me moed verzameld en hier is ie dan de foto van vlak voor de bevalling.
Hier heb ik ongeveer al 34 uur weeen en had eindelijk wat medicijnen gekregen omdat ik op 3a4 cm bleef hangen en heel veel weeen achter elkaar had zonder tussen door wat adem te halen of te rusten. Ze hadden me verteld dat het geen wonder middel was alleen om wat te rusten.
Ben als een blok in slaap gevallen terwijl me ventje en me moeder naast me bed zaten.
Na die twee uur had ik persdrang alleen geloofde ze me niet omdat ik al die tijd bijna geen weeen had gehad maar gelukkik kwam er een vk kijken niet de mijne want die was ergens anders een bevalling aan het doen (was toch geen aardig mens) en inderdaad had ik in 2 uur tijd slapend 10cm ontsluiting
wat geen wonder middel echt wel
quote:haha - papa's moeten toch ook voelen wat mama de 2e helft van de zwangerschap heeft gevoeld? Dit was gewoon een 6-ling (en allemaal meisjes, want ik droeg het 'rondom')
Op woensdag 4 februari 2004 21:23 schreef jessie het volgende:
Hij is erg leuk Bright
Maarre waarom had je het aan? Of is dat je werkkleding
Verdorie, weer 1 die beter ehhmm... slechter bedoel ik is dan die van mij
quote:LOL schrok me ook dood toen ik die foto zag pff lag wel heerlijk te
Op woensdag 4 februari 2004 21:32 schreef Bright het volgende:
klein_spookje, daar slaapt een flink spookje hoorJe bent genomineerd
Verdorie, weer 1 die beter ehhmm... slechter bedoel ik is dan die van mij
quote:O, maar jij mag ook best een foto buiten mededinging plaatsen hoor
Op woensdag 4 februari 2004 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een leuk topic
En wat ben ik blij dat ik nog geen ouder ben
We maken gewoon een speciale lurker/poster-niet-ouder-categorie
quote:Da's meer "ahhhhh zielig" dan "ahhhhh erg"
Op woensdag 4 februari 2004 21:48 schreef easy-going het volgende:
Net ingeleid, en meteen een weeënstorm
quote:Kijk kijk... de mensjes durven steeds meer te posten
Op woensdag 4 februari 2004 21:48 schreef easy-going het volgende:
Net ingeleid, en meteen een weeënstorm
De rest knikker ik mooi weg.
En deze maakte ze toen ik lag te slapen .
[Dit bericht is gewijzigd door Mayhem op 04-02-2004 23:24]
quote:Hahaha - da's een goeie start van de dag
Op woensdag 4 februari 2004 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ben geen mama, ook geen papa, maar wel trouw lurkster:Vind vooral de snottebel wel aardig
(Beetje wazig.. Maar..) Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff een wee...
Huh huh, ja ik word zo pappa.. Moet dat nou, een foto met mutsje?.. ik lach wel, maar vind het niet grappig..
Ja ja, leuk een foto... KAR ME NOU MAAR NAAR DIE OK!.. ik lach wel, maar vind het niet grappig..
quote:Wie kan mij even vertellen wat er stond want nu ben ik erg nieuwsgierig.
Op woensdag 4 februari 2004 11:13 schreef Brighteyes het volgende:[..]
doe dan maar gewoon je opmerking over haar maar even editen. vind ze vast wel fijn.
quote:Mail me maar even, Kleintje
Op donderdag 5 februari 2004 18:24 schreef Kleintje het volgende:[..]
Wie kan mij even vertellen wat er stond want nu ben ik erg nieuwsgierig.
quote:Soms heb je belangrijkere dingen in het leven dan internet. Sorry hoor, dat ik ook een ander leven heb
Op dinsdag 3 februari 2004 15:20 schreef jessie het volgende:
Nou kleintje het duurt wel erg lang hoor. Dat gaat volgens mij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke foto worden
Heb nog weinig rare foto's gevonden, de meeste gaan hier gelijk weg.
Geloof dat ik er nog wel een paar heb zitten tussen mijn miljoenen paardenfoto's. Zal daar straks eens zoeken.
...
oh, ik moet ze toch posten? OK, komen ze:
Zo, wel even genoeg zo
* daniman is very weird
Tja digitale camera en gek doen, wordt meestal gelijk gewist, deze is er toch doorheen geschoten.
Heb nog wel een paar gekkere foto's waar ik lekker wazig op kijk, maar die zal ik hier niet neerzetten.
Denk trouwens dat ik ze maar ff verwijder
Daniman, jij kan er ook wat van
quote:dan wil ik wel eens weten wie die betrouwbare bron is!
Op vrijdag 6 februari 2004 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Daniman doet te weird waardoor het weer gewoon is.
Als hij nou normaal doet dan is hij enger. Dat heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
quote:scheiterd
Op zaterdag 7 februari 2004 20:47 schreef CarOnline het volgende:
HahahaIk ga eeeeeeeecht niet in dit topic foto's plaatsen he
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:50 schreef jessie het volgende:[..]
scheiterd
quote:euhh CarOnline, ik lurk weleens op een ander forum
Op zaterdag 7 februari 2004 20:47 schreef CarOnline het volgende:
HahahaIk ga eeeeeeeecht niet in dit topic foto's plaatsen he
quote:nou wil ik die foto's van CarOnline zien ook... ik ben nieuwsgierig geworden
Op zaterdag 7 februari 2004 21:36 schreef easy-going het volgende:[..]
euhh CarOnline, ik lurk weleens op een ander forum
, en daar heb ik wel eens een foto van jou gezien.....kanshebbertje hoor.......iets met spekkies
![]()
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 21:36 schreef easy-going het volgende:[..]
euhh CarOnline, ik lurk weleens op een ander forum
, en daar heb ik wel eens een foto van jou gezien.....kanshebbertje hoor.......iets met spekkies
![]()
quote:*Overweegt de opening van een [OUD] Mooiste Lurkers topic*
Op zaterdag 7 februari 2004 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
miss_d is nog steeds blij dat ze geen ouder is
quote:sweeeeeeeeeet
Op woensdag 4 februari 2004 23:18 schreef Mayhem het volgende:
Mijn dochter en ik!
[afbeelding]
En deze maakte ze toen ik lag te slapen.
[afbeelding]
quote:* Heeft nog steeds geen indrukwekkende kansmakende mooiste mislukte foto van Rewimo gezien
Op zaterdag 7 februari 2004 22:14 schreef Rewimo het volgende:[..]
*Overweegt de opening van een [OUD] Mooiste Lurkers topic*
quote:Ik zorg altijd dat ik zelf de foto's maak
Op zaterdag 7 februari 2004 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
* Heeft nog steeds geen indrukwekkende kansmakende mooiste mislukte foto van Rewimo gezien
*
quote:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo nodig met mijn kop op internet hoef
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik zorg altijd dat ik zelf de foto's maak
Maar er staat hier in dit topic nog altijd één foto meer van mij dan van jou
quote:Hoezo? Ben je bang dat je wint?
Op maandag 9 februari 2004 16:35 schreef Luckepuk het volgende:
*omhoogkickpost*
Geen foto´s meer???
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:18 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hoezo? Ben je bang dat je wint?
quote:Nu maak je me wel nieuwsgierig, hoor
Op maandag 9 februari 2004 22:34 schreef Bright het volgende:
Nou, ik heb nog en foto van mamaBright, maar ik denk niet dat ik die mag posten
quote:even een beetje uppen; papa is ziek geweest, is door z'n rug gegaan tijdens het rennen en moest een weekje thuis houden.
Op woensdag 11 februari 2004 22:45 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja zeg eens Bright, je post hier waar vreselijk veel nieuwsgierige vrouwen zitten en die willen nu natuurlijk die foto zien he. Ik zal niet ontkennen dat ik nu wel heel nieuwsgierig ben
Ooh, nieuwschierig aagje! Ik hoopte al dat het vergeten wasquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:16 schreef LadyS het volgende:
Bright?
Hoe zit het nou met die foto?
LadyS is looking goodquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:33 schreef LadyS het volgende:
ik heb er eentje kunnen vindenHij is niet zo heel heel heel heel heel erg. Meestal gooi ik ze weg nl. Ik heb dus alleen bij de fotoos gekeken die ik op de comp heb staan, want ik heb geen scanner. Dus het heeft geen zin om bij de andere fotoos te kijken
[afbeelding]
*Mee eens isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:38 schreef Beaker het volgende:
LadyS is looking good![]()
Zo'n foto heb ik ook, maar toen was ik zelf nog baby,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:33 schreef LadyS het volgende:
ik heb er eentje kunnen vindenHij is niet zo heel heel heel heel heel erg. Meestal gooi ik ze weg nl. Ik heb dus alleen bij de fotoos gekeken die ik op de comp heb staan, want ik heb geen scanner. Dus het heeft geen zin om bij de andere fotoos te kijken
[afbeelding]
Right-click -> save as ...quote:
en wie van de 2 is je nieuwe vriend?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:53 schreef Kleintje het volgende:
GEWELDIG!
TNX voor het omhoogkicken van dit topic.
Ben nu gelijk op zoek naar een foto van mij!
Daar is ie...
afgelopen vrijdag tijdens het stappen. Ik was de enige nuchtere persoon, ook al lijkt dat niet op deze foto!!!
*schaam*
[afbeelding]
Geen van deze 2 heren!quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
en wie van de 2 is je nieuwe vriend?
dit gaat toch over de ouders... die andere over de kindjesquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:52 schreef Luchtbel het volgende:
Och arm klein meisjeen ik heb nog slecht nieuws voor je ook; je staat in het verkeerde topic
moeders mooiste? deel 3
Jaja ... zeggen ze natuurlijk allemaal . . .quote:Op zondag 2 januari 2005 01:13 schreef Luckepuk het volgende:
Ik had jeuk onder mijn voet en kon er zo snel niet bij om te krabben....![]()
[afbeelding]
Ja, ook maar dit is in Goesquote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef moussy het volgende:
Was je in de apenheul Rewimo?
Woooow!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
Samen met mijn schoonzus melig doen.
whaha nee hoor.. zo mooi istie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:11 schreef bixister het volgende:
[..]
Woooow!![]()
![]()
vicky die van jullie is te mooi hoor voor dit topic.
Hij las dit gister en zegt 'vind ik dat wel goed dan?' Waarop ik vroeg wat er voor engs was aan op inet met je hoofd. Niks dus, mooi dussssquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:10 schreef beefcake het volgende:
Geweldig Jelief!Ik vind het zoooo jammer dat mijn vent niet met zijn hoofd op internet wil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |