quote:
Witte tanden zijn een waardevol bezit. Immers, een mond met witte tanden is een prachtige binnenkomer, een stralende blikvanger en een schitterend gezicht. Letterlijk. Wilt u ook die natuurlijke witte lach en schitterende uitstraling? Eén behandeling van één uur van WIT is dé snelle, veilige en doeltreffende oplossing.
quote:
Op maandag 9 juli 2001 09:49 schreef dPyroSb het volgende:
ik heb ff een vraagje [ik kon hierover nergenz iets anderz vinden dus]hoe krijg je nou echt wittte tanden??
[maar wel ff serieus reageren en geen opmerkingen van witte verf gebruiken]
quote:Laten bleken bij de tandarts
ik heb ff een vraagje [ik kon hierover nergenz iets anderz vinden dus]hoe krijg je nou echt wittte tanden??
quote:hoe je echt witte tanden krijgt echt witte? gewoon heel hard en heel vaak poetsen met hele dure beverly hills tandpasta speciaal voor extra witte tanden te verkrijgen bij de kruitvat/trekpleister. of die nieuwe elektrische tandenborstel kopen van philips schijn je ook hele witte tanden van te krijgen. of weet je wat je doet je laat je tanden net als al die hollywood sterren gewoon laseren/bestralen. bij een speciale witte tanden kliniek. zit volgens mij alleen in beverly hills. kost wel wat maar dan hedde ook wat. dan zijn ze pas wit. nee zou ff naar je tandarts gaan die kent je gebit meestal het beste en kan je ook wel vertellen of je tanden uberhaupt nog wel witter kunnen worden. bedenk wel dat overdreven witte tanden ook niet mooi zijn. was laast nog op tv een heel stuk over.
quote:Je kunt je tanden in Nederland ook laten bleken hoor, maar of het echt mooi is, zo'n heel erg wit gebit, betwijfel ik, het ziet er namelijk vaak erg nep en onnatuurlijk uit.
Op maandag 20 oktober 2003 21:54 schreef BALE het volgende:[..]
hoe je echt witte tanden krijgt echt witte? gewoon heel hard en heel vaak poetsen met hele dure beverly hills tandpasta speciaal voor extra witte tanden te verkrijgen bij de kruitvat/trekpleister. of die nieuwe elektrische tandenborstel kopen van philips schijn je ook hele witte tanden van te krijgen. of weet je wat je doet je laat je tanden net als al die hollywood sterren gewoon laseren/bestralen. bij een speciale witte tanden kliniek. zit volgens mij alleen in beverly hills. kost wel wat maar dan hedde ook wat. dan zijn ze pas wit. nee zou ff naar je tandarts gaan die kent je gebit meestal het beste en kan je ook wel vertellen of je tanden uberhaupt nog wel witter kunnen worden. bedenk wel dat overdreven witte tanden ook niet mooi zijn. was laast nog op tv een heel stuk over.
quote:Een heel erg wit gebit kan er onnatuurlijk uitzien. Het ligt aan het hele plaatje. Maar gele tanden is ook geen gezicht
Op maandag 20 oktober 2003 22:29 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Je kunt je tanden in Nederland ook laten bleken hoor, maar of het echt mooi is, zo'n heel erg wit gebit, betwijfel ik, het ziet er namelijk vaak erg nep en onnatuurlijk uit.
- Pearl Drops Whitening voor dagelijks gebruik ("voor rokers" staat er ook op) - 75ml - in een tube - 3,69
- Pearl Drops Whitening - 50 ml. - in een rare tube - 5,49
- Pearl Drops - 50ml. - in een rare tube - 3,19
Ik heb de bovenste maar gekocht, ik rook niet, maar er staat achterop ook dat het tegen aanslag van eten en drinken helpt.
Goede gekozen nu?
quote:Ik hoorde dat dit inderdaad een goede methode is, maar dat deze veel duurder is dan de minstens even goede behandeling met de sapphirelamp van Rembrandt. Daar kun je geloof ik voor nog geen ¤400 een behandeling mee krijgen. Daarbij schijnt het resultaat bij gebruik van de Rembrandt tandpasta veel langer te blijven!!
Op maandag 20 oktober 2003 00:38 schreef Shirley het volgende:
www.britesmile.nlEn zoek naar de dichtsbijzijnde tandarts, die kan je dan bellen voor meer info.
Veel succes
quote:Zo'n bleekbehandeling gebeurt onder begeleiding van een tandarts, die zal allicht eerst een advies geven en de risico's aangeven. Maar de nieuwe bleekbehandelingen met behulp van lampen e.d. die tasten het glazuur niet aan. Doe het wel altijd bij een tandarts!!
Op zaterdag 8 november 2003 14:15 schreef Ifyafeelme het volgende:
Je kunt een kant en klaar setje kopen bij de etos voor ongeveer 30 Euro maar je kunt ook een whitening behandeling nemen dat kost je 300 Euro en dan heb je meteen het risico dat je je tandglazuur aantast
quote:Toevallig heb ik het bij de tandarts aangekaart.
Op zaterdag 8 november 2003 14:19 schreef Bignelis het volgende:[..]
Zo'n bleekbehandeling gebeurt onder begeleiding van een tandarts, die zal allicht eerst een advies geven en de risico's aangeven. Maar de nieuwe bleekbehandelingen met behulp van lampen e.d. die tasten het glazuur niet aan. Doe het wel altijd bij een tandarts!!
quote:Wat een domme tandarts heb jij zeg...
Op zaterdag 8 november 2003 20:10 schreef mazaru het volgende:[..]
Toevallig heb ik het bij de tandarts aangekaart.
En die raadde het me af, omdat het niet goed voor je tanden is.
quote:Niet zo dom hoor, hij heeft me de tip gegeven om een tube Rembrand te kopen, dat werkt namelijk ook, en is een stuk goedkoper.
Op zaterdag 8 november 2003 21:12 schreef NightFlight het volgende:[..]
Wat een domme tandarts heb jij zeg...
quote:jep.... daarom zou iedereen een half uur voor én na het poetsen niets moeten eten/drinken. vooral geen jus, cola en mandarijnen.
Op zondag 7 september 2003 14:42 schreef Ashram het volgende:[..]
Precies wat ze zeggen van Breezer en dat soort zoetigheden. Het spul is zuur en zoet tegelijk. Het zuur verzwakt je glazuur, waardoor de suiker lekker op je tand kan inwerken.
Dual action.
quote:Dat zijn veneers, of zegmaar een soort porcelien laagje over je tanden. Je kan zelfs je tanden laten redesignen bij een speciale orthodontist voor het ideale gebid. = voor holly wood mensen met veel geld, iets van paar duizend euro per tand is niet gek
Op zaterdag 8 november 2003 23:42 schreef GuitarMaistro het volgende:
Vraag het aan Bon Jovi, die heeft mooie witte tanden
Heb een tijdje Crest whitening pro strips gebruikt van jhonsons, besteld uit amerika.. werkt prima alleen je tanden worden er gevoelig door dus ik gebruik ze niet meer echt vaak
ze zijn ook over datum op dit moment but who gives a fuck, ik ga ze deze week nog wel ff gebruiken voor witte tandjes
quote:Nee hoor. Geen enkele bleek-actie is goed voor je tanden. Je bent zelf dom als je denkt dat het geen kwaad kan.
Op zaterdag 8 november 2003 21:12 schreef NightFlight het volgende:[..]
Wat een domme tandarts heb jij zeg...
quote:dit wordt een eitje.... gewoon een avondje op de tequila en je tanden zijn wit!! Alleen de gevolgen zijn idd iets minder....
Op zaterdag 6 september 2003 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
En dat trucje met die citroen, werkt dat wel dan? Iemand hier die dat gebruikt en zichtbaar wittere tanden heeft?Dat met zout lijkt me ook wel een leuke oplossing maar weet ook niet of dat werkt. Zijn hier mensen die daar het levende bewijs van zijn?
Ik wil persoonlijk (zoals zoveel mensen) erg graag wittere tanden hebben maar dan wel graag op een manier dat ze gezond blijven!!
quote:Bleken met carbamideperoxide (Opalesence) is NIET schadelijk voor je gebit. Waarom? Omdat de werkzame stof simpelweg: O2 is... gewoon zuurstof dus. Deze breekt alleen de moleculen af die de verkleuring veroorzaken, en voor de rest niets! De gevoeligheid is tijdelijk omdat dezelfde moleculen die de verkleuring veroorzaken ook zorgen voor het feit dat de kiezen en tanden iets minder "open" zijn voor zenuwprikkels. Als je ze dan weg hebt gebleekt, is je tand/kies een tijdje gevoeliger, maar dit herstelt zich vanzelf weer.
Op zondag 9 november 2003 11:15 schreef sundae het volgende:[..]
Nee hoor. Geen enkele bleek-actie is goed voor je tanden. Je bent zelf dom als je denkt dat het geen kwaad kan.
Iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar goed is het iig niet.
Als je echt witte tanden wilt, neem dan lekker een kunstgebit (die mensen haal je er ook zo uit op tv)
En anders: wees blij met je niet zo witte tanden, ze zijn ws wel sterker.
Die whitening strips werken dus ook goed, en zijn net zo min schadelijk. Het nadeel is alleen dat het niet in de vorm van je tanden is, waardoor er bleekspul op je tandvlees kan komen en daardoor geirriteerd kan raken.
Succes ermee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |