Maar wat mij betreft, het had niet gehoeven, maar zo'n ophef, is wel een beetje teveel van het goede. Maar ja, JJ doet wel weer van haar spreken. Erg goede reclamestunt. Ook zal MTV er niet veel slechter van worden
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
Ik eis dat Janet volgend jaar de gulp van Justin openritst, met 1 vloeiende beweging, en dat er dan gen zilveren ster op zijn jongensbandje zit
Hij dacht zeker dat het vastzat en hij wou haar naar hem toe trekken ofzo
Ik vind het ook niet mooi zo, maar vergeet niet dat ze een vaag soort corset draagt die de boel nou niet echt handig omhoog drukt.
Volgens mij heeft Janet heel mooie borsten en zeker weten een super lekker buikje
quote:
But Justin and Janet's much more crude and offensive act was done during the Super Bowl halftime show – when all my kids were watching.They looked confused and bewildered. What the heck was that? What is nudity doing on the Super Bowl? What is such disgusting behavior doing during a football game. How could the NFL allow the degradation of its flagship event? Is there really no level to which the modern culture won't stoop?
Do the kids of America need to see Janet's breast? Is there any way for me as a father to protect my five daughters from images of women inviting their own sexual exploitation just to appear in tomorrow's tabloids?
quote:Ze hebben het er in de eerste 10 minuten over gehad, en ook op het einde... Je hebt boulevard dus niet echt goed gekeken
Op maandag 2 februari 2004 18:50 schreef janimie het volgende:
volgens mij was dit nie helemaal de bedoeling van Janet
ik heb de eerste 10 minuten van Rtl Boulevard gemist, hebben ze het er nog over gehad ?
Maar ik blijf het een stomme actie vinden, zoiets heeft ze helemaal niet nodig. Haar borsten kon je al zien op de Live In Hawaii dvd en dat ze overal piercings heeft weet ook iedereen wel.
Stom dat ze weer iets met Justin deed, dat ze haar medewerking verleende aan een van de nummers op zijn album vond ik al erg genoeg.
quote:haha, lol, ik kende m nog niet
Op maandag 2 februari 2004 19:55 schreef TuuT het volgende:
Al een paar jaar oude animatie, maar nu weer heel recent:
http://www.revelate-rock.com/janet.htm
En wat is er nou weer raar aan haar?
Het was gewoon een marketingtruc ..blijkbaar heeft het wel geholpen, want veel Janet sites zijn vandaag offline omdat ze overbelast zijn, de aandacht heeft ze dus wel.
quote:Als je alle plastic en andere nepperij eraf zou halen hou je echt helemaal niks over. Kijk eens naar oude pics van Janet en leg die eens naast de huidige. Je schrikt je toch rot joh.
Op maandag 2 februari 2004 21:10 schreef TuuT het volgende:
Op die foto's ziet ze er inderdaad niet echt best uit vind ik, maar normaal vind ik haar echt superknap! Wat een uitstraling heeft zij!![]()
En wat is er nou weer raar aan haar?
![]()
quote:cnn
NEW YORK (CNN) -- The head of the Federal Communications Commission on Monday called the baring of Janet Jackson's breast during the Super Bowl halftime show "deplorable" and said his agency will investigate.
er is helemaal niks leuks, grappigs of sexies aan dat ze dit doet
t ziet er eerder niet uit
quote:Misschien zou je dat zelf eens moeten doen? Naast haar piercings, tattoos en neus zou ik niets neps kunnen ontdekken.
Op maandag 2 februari 2004 21:14 schreef inspiral het volgende:
Als je alle plastic en andere nepperij eraf zou halen hou je echt helemaal niks over. Kijk eens naar oude pics van Janet en leg die eens naast de huidige. Je schrikt je toch rot joh.
Janet als kind:
Janet een paar dagen geleden:
Wat is hier nou anders aan? Ze heeft altijd al knijpwangetjes gehad (ze heeft er een hekel aan trouwens), dat haar borsten echt zijn kan je wel zien op de Live in Hawaii dvd als ze door het bos rent (ze zijn ook helemaal niet zo groot trouwens), en als iemand zo fanatiek zou sporten en dansen als haar zou je ook wel zo'n gespierd lichaam als haar krijgen, dat ze een grote kont heeft werd vroeger ook al tegen haar gezegd ..wat is er nou nep aan haar? (behalve haar neus dan) ..ik zie het niet
quote:haar neus dus
Op maandag 2 februari 2004 21:38 schreef TuuT het volgende:
wat is er nou nep aan haar? (behalve haar neus dan) ..ik zie het niet
Maar netjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |