NA-J ziet het licht!
Ik ben blij de NA-Jongeren te mogen verwelkomen als verleng stuk van de N.A.. Jongeren vragen een andere aanpak dan ouderen m.b.t politiek, acties en scholing, daarom willen wij ook graag aan de vraag voldoen om een jongeren organisatie op te richten. Wij hopen met de NA-J hier de eerste aanzet mee gemaakt te hebben.
Scholing
De NA-Jongeren zal zich bezig gaan houden met scholing, toegespitst op de verschillende stromingen en denkwijzen die de N.A. rijk is. Wij geloven ook dat met fysiek geweld niets te bereiken valt, tenminste niet in ónze samenleving. Verder dan een strafblad en mogelijk gevangenisstraf zal het niet komen. Daarom kiest de N.A. en de NA-J ook voor de weg die wij liever verbaal duidelijk noemen. Dit wil zoveel zeggen als, weten waar je voor staat, duidelijk kunnen maken hoe je over dingen denkt en een goede discussie partner kunnen zijn indien nodig.
Te vaak zien we jongeren in de bladen, kranten, op tv of op de radio vertellen over het vreemdelingen probleem. Veel van deze jongeren slaan de spijker op de kop, maar de verwoording die ze kiezen om hun standpunten in de media te staven zijn veelal verkeerd gekozen.
De media maakt hier dankbaar gebruik van waardoor deze jongeren gemakshalve extreem-rechts genoemd worden.
De NA-Jongeren hoopt door middel van scholing, deze jongeren iets bij te brengen waardoor zijn op een goede manier duidelijk kunnen maken waar ze voor staan. Fysiek geweld is nergens voor nodig, ook al doet schelden geen pijn, met verbaal geweld kan meestal veel meer bereikt worden!
Acties
In ons land zijn op veel plaatsen problemen.
Problemen die zowel met ouderen, als met jongeren van doen hebben. Soms spelen beide een rol, soms slechts één van de boven genoemde groepen. De NA-Jongeren wil voor beide opkomen, maar zal toch proberen de nadruk op de jongeren te leggen. Als jongeren kunnen we de problemen die zich bij jongeren voordoen vele malen beter begrijpen dan ouderen. Juist daarom kunnen we dan als NA-J op actie om die jongeren te helpen en aandacht te vragen voor de problemen die zich in het desbetreffende gebied voordoen.
Ouderen die niet over straat durven. Mensen die in wijken worden geterroriseerd. Het zijn slechts twee voorbeelden uit het hedendaags Nederland. Natuurlijk maakt de NA-J zich ook sterks voor deze groepen mensen.
Politiek
Politiek is natuurlijk voor de NA-Jongeren ook van groot belang. Als jongeren organisatie sympathiserend met de Nationale Alliantie geeft juist dit onderdeel het raakvlak met de N.A. aan. Politiek is voor jongeren veelal een oninteressant onderdeel van onze samenleving. De NA-J hoopt dit echter te kunnen veranderen. Politiek is, als je er voor open staat een zeer leerzaam en machtig middel om in een strijd te gebruiken. Echter ook dit onderdeel kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd, juist daarom is het van belang dat onze jongeren weten hoe het in de politiek werkt en hoe zij het kunnen gebruiken.
Maar natuurlijk is scholing en actie niet alles wat gedaan gaat worden! Zo zal er in het begin ook minsten 4 keer jaar een bijeenkomst zijn (uitgangspunt). We willen als organisatie uitjes regelen. Toekomstig hopen we ook afdelingen te gaan maken. En wij vinden dat als er leden goede ideeën hebben we daar ook zeker naar moeten gaan kijken, wat die ook moge zijn.
Bijeenkomsten
Natuurlijk is het ook bij de NA-J van belang om een band te hebben met de andere leden. Die band kan tijdens een bijeenkomst goed aangehaald worden zodat een ieder weet wat hij of zij aan hun kameraden heeft.
Tevens zal hier gesproken worden door verschillende mensen en zal er de mogelijkheid zijn om vragen te stellen. Deze avonden/dagen zullen ook deels gebruikt worden voor scholing, maar moeten vooral gezellig zijn.
Nieuwsbrief
De NA-Jongeren krijgt een eigen ruimte in de nieuwsbrief van de Nationale Alliantie. Hierin kan door de NA-J een stuk geschreven worden, ingezonden brieven worden behandeld of bepaalde zaken aan de orde gesteld worden.
De nieuwsbrief verschijnt wekelijks.
Uitstapjes
Natuurlijk kan je niet ieder weekend op pad zijn, althans we hopen dat we in het huidige Nederland nog de kans krijgen om ook een dag in het weekend te kunnen gaan gebruiken om plaatsen, gebouwen, musea of andere bijzondere bezienswaardigheden te kunnen bezoeken.
Doel is natuurlijk om een gezellige dag te hebben tegen minimale kosten, de NA-Jongeren zal dan ook altijd zijn best doen dit goed te plannen. We doen deze uitstapjes ook omdat wij het van belang vinden dat, dat wat voor Nederland of onze geschiedenis van belang is of was, zeker een bezoekje waard is en van toegevoegde waarde is. Kortom een gezellig dagje kennis op doen dus.
Afdelingen
Als NA-Jongeren hopen we ook om op langere termijn afdelingen te kunnen gaan vormen. Deze afdelingen moeten er dan voor zorgen dat lokaal en regionaal aan nog meer zaken gewerkt kan worden. De voorwarden voor een afdeling zullen dan ook t.z.t op de site terug te vinden zijn.
Initiatief
Net als de N.A. hecht ook de NA-Jongeren veel waarde aan eigen initiatief. Een niet uitgesproken idee zien wij als een mogelijk verlies. De NA-J heeft daarom ook zeker aandacht voor jullie vragen, opmerkingen en ideeën.
Heb je een goed idee voor een actie? Laat het ons dan weten. Wil je iets leuks doen op een bijeenkomst, of juist eens iets anders? Maak het kenbaar en we kijken naar de mogelijkheden
Ook de NA-J zegt wat jij denkt, maar mocht dat onverhoopt een keer niet zo zijn, dan horen we dat graag! Ik hoop dat jullie net zo bij zijn als wij met deze aanwinst en dat we samen met jullie de NA-J tot een jongeren organisatie uit kunnen bouwen die iedereen gaat kennen.
Samen sterk.
Bron: http://www.na-jongeren.com - http://www.nationalealliantie.com
je kan wel merken dat we hier weer te maken hebben met niet al te snuggere mensen....
vroegah.....
kneuzenclub dus... zie het als een soort jostiband voor mensen die het net niet haalden
quote:Wat een achterlijke opmerking. Brandend kruis..puntmuts? Aub zoek een leven en heel snel.
Op maandag 2 februari 2004 01:33 schreef SwOoSh het volgende:
ja en nu nog een puntmuts en een brandend kruis en je bent klaarje kan wel merken dat we hier weer te maken hebben met niet al te snuggere mensen....
quote:Dan spreken we NU af dat we elkaar ontmoeten bij de volgende meeting ok? Ben eerder kakker namelijk. Wat een vooroordelen, zeker ingegoten door de linkse ouders die al jaren trouw op de pvda stemmen? Ach, had ik ook last van. Gelukkig weet ik nu wel beter.
Op maandag 2 februari 2004 01:38 schreef beelz het volgende:
*zucht* kaalgeschoren 16 jarigen met bomberjacksvroegah.....
kneuzenclub dus... zie het als een soort jostiband voor mensen die het net niet haalden
Edit: en ook jammer dat je niet op mijn vraag reageerde.
[Dit bericht is gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-02-2004 01:40]
quote:Hij zegt anders wel wat ik denk, daar kan je toch geen aanstoot aan nemen?
Op maandag 2 februari 2004 01:38 schreef ViezeKUT het volgende:[..]
Wat een achterlijke opmerking. Brandend kruis..puntmuts? Aub zoek een leven en heel snel.
quote:Waar zie jij een brandend kruis? Vertel me dat eens dan. Blijkbaar vinden sommige mensen hier het abnormaal om Nederlands te spreken in Nederland.
Op maandag 2 februari 2004 01:40 schreef Dagonet het volgende:[..]
Hij zegt anders wel wat ik denk, daar kan je toch geen aanstoot aan nemen?
ook zij die in tot de groep "vreemdelingen" gerekend worden?
quote:Ik ben niet van de NA slimmerd. Ik heb het alleen hier gepost. Zo zie je maar weer hoe snel sommige hier hun zinnetje al klaar hebben liggen.
Op maandag 2 februari 2004 01:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is, als je uberhaupt enigszins serieus genomen wil worden, niet zo handig om in te loggen met de nickname ViezeKUT en als onderschrift "Blondines blijven het lekkerst" en dan ook nog een nationalistisch standpunt verkondigen.Edit: en ook jammer dat je niet op mijn vraag reageerde.
quote:Natuurlijk. Iedereen is vrij om lid te worden.
Op maandag 2 februari 2004 01:43 schreef milagro het volgende:
wie mag zich aansluiten bij deze club?ook zij die in tot de groep "vreemdelingen" gerekend worden?
7. Wat verstaan jullie onder een Nederlander?
Een Nederlander is voor ons een man of vrouw die geboren is in Nederland, de Nederlandse taal spreekt, zich lotsverbonden voelt met de Nederlanders, leeft volgens de Nederlandse normen en waarden en de Nederlandse wetten respecteert.
quote:dus iemand met de Nederlandse nationaliteit is niet persé een Nederlander?
Op maandag 2 februari 2004 01:45 schreef ViezeKUT het volgende:[..]
Natuurlijk. Iedereen is vrij om lid te worden.
7. Wat verstaan jullie onder een Nederlander?
Een Nederlander is voor ons een man of vrouw die geboren is in Nederland, de Nederlandse taal spreekt, zich lotsverbonden voelt met de Nederlanders, leeft volgens de Nederlandse normen en waarden en de Nederlandse wetten respecteert.
quote:Ah, ok, steun je deze organisatie? En zo ja, willen ze niet alleen verwoorden wat jongeren denken maar ook oplossingen aandragen?
Op maandag 2 februari 2004 01:43 schreef ViezeKUT het volgende:
Ik ben niet van de NA slimmerd. Ik heb het alleen hier gepost. Zo zie je maar weer hoe snel sommige hier hun zinnetje al klaar hebben liggen.
quote:nope niet ingegoten mijn ouders stemmen cda dus das niet links
Op maandag 2 februari 2004 01:39 schreef ViezeKUT het volgende:[..]
Dan spreken we NU af dat we elkaar ontmoeten bij de volgende meeting ok? Ben eerder kakker namelijk. Wat een vooroordelen, zeker ingegoten door de linkse ouders die al jaren trouw op de pvda stemmen? Ach, had ik ook last van. Gelukkig weet ik nu wel beter.
maar als ik lees over vreemdelingen en ik zie een white power teken in de banner dan weet ik genoeg.
maar ontmoeten vinnik best.... ik ben namelijk tolerant
quote:Oke mooi, dan stel ik voor om de site en het forum in de gaten te houden aangezien daar vermeld word wanneer er een bijeenkomst zal worden gehouden.
Op maandag 2 februari 2004 01:47 schreef beelz het volgende:[..]
nope niet ingegoten mijn ouders stemmen cda dus das niet links
maar als ik lees over vreemdelingen en ik zie een white power teken in de banner dan weet ik genoeg.
Enneuhm.. White Power teken?
17. Waar staat het logo van de N.A. voor?
Het rode, ronde logo van de Nationale Alliantie is een Vikingschild. Deze staat als symbool voor bescherming. Bescherming tegen de dominante religies, tegen de vervaging van de normen en waarden. Het schild staat present voor het beschermen tegen de invloed van het materialisme en individualisme, een schild uit een tijd dat normen en waarden nog een grote rol speelde en het de gewoonste zaak van de wereld was dat het gezin de hoeksteen van de samenleving was. Het moreel restaureren van een land dat zonder het ingrijpen van een echte volksvertegenwoordigende partij, gedoemd is ten onder te gaan. Het is voorts een symbool dat de strijdlustigheid van de partij belichaamt, een partij die zal trachten ons land weer in glorie te herstellen. Ons Nederland. Nieuw Nederland
quote:waar zegt ExtraWaskracht dat dan in die opmerking die jij quote? Ik ben het nl. wel met hem eens qua stelling.
Op maandag 2 februari 2004 01:43 schreef ViezeKUT het volgende:[..]
Ik ben niet van de NA slimmerd. Ik heb het alleen hier gepost. Zo zie je maar weer hoe snel sommige hier hun zinnetje al klaar hebben liggen.
quote:Malcolm X types zie je dus ook liever gaan dan komen, begrijp ik
Op maandag 2 februari 2004 01:47 schreef beelz het volgende:[..]
nope niet ingegoten mijn ouders stemmen cda dus das niet links
quote:Natuurlijk presenteren ze manieren om deze bestaande problemen op te lossen, zie de site. Ze vertegenwoordigen het gedachtegoed wat jongeren denken en proberen dat op te lossen. Zoals ik al zei ik ben zelf niet van de NA maar het spreekt voor zich dat elke jongeren organisatie van een partij dat als doel heeft.
Op maandag 2 februari 2004 01:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zeggen jullie alleen maar wat een aantal jongeren denken of presenteren jullie ook manieren om bepaalde problemen op te lossen?
quote:1. Als jullie de enige serieuze nationalistische partij zijn, waarom heb ik dan nooit van jullie gehoord?
De Nationale Alliantie. De enige serieuze nationalistische partij die waakt over onze taal, onze normen en waarden, cultuur en tradities. De partij die het voortbestaan van het Nederlandse volk wil garanderen en de toekomst van onze (klein)kinderen wil veiligstellen.
quote:
Godsdiensten, die geen scheiding kennen tussen kerk en staat, in strijd met de wet of tegen mensenrechten zijn, dienen verboden te worden in Nederland
quote:Triest,
Ritueel slachten wordt verboden.
Maar dit slaat echt alles.
quote:Taalpolitie.
pauzes behoort dus Nederlands gesproken te worden. Ook op straat en in openbare gebouwen moet men Nederlands spreken. Hierop zal streng worden toegezien door een nog op te richten taalpolitie. Deze methode wordt in het buitenland reeds met succes toegepast.
quote:Ik kan me onmogelijk voorstellen dat alle meningen van alle jongeren gepresenteerd worden als zijnde één eenduidige mening. Daarvoor zijn mensen nu eenmaal te divers.
Op maandag 2 februari 2004 01:52 schreef ViezeKUT het volgende:
Natuurlijk presenteren ze manieren om deze bestaande problemen op te lossen, zie de site. Ze vertegenwoordigen het gedachtegoed wat jongeren denken en proberen dat op te lossen. Zoals ik al zei ik ben zelf niet van de NA maar het spreekt voor zich dat elke jongeren organisatie van een partij dat als doel heeft.
quote:dat van dat schild dat kan wel wezen, maar als je gaat zoeken naar vikingschilden (op Google ofzo), dan vind je niet degene die in dit logo staat... Ja, ze waren rond, en ja, ze hadden soms een design wat hier wel wat weg van heeft, maar niet dit design wat idd. ernstig veel aan een W.P.-symbool doet denken...dat trouwens niets anders is dan een Keltisch kruis, misbruikt zoals wel meer viking~ en keltische symbolen misbruikt zijn door nazi's.
Op maandag 2 februari 2004 01:50 schreef ViezeKUT het volgende:[..]
Oke mooi, dan stel ik voor om de site en het forum in de gaten te houden aangezien daar vermeld word wanneer er een bijeenkomst zal worden gehouden.
Enneuhm.. White Power teken?
17. Waar staat het logo van de N.A. voor?
Het rode, ronde logo van de Nationale Alliantie is een Vikingschild. Deze staat als symbool voor bescherming. Bescherming tegen de dominante religies, tegen de vervaging van de normen en waarden. Het schild staat present voor het beschermen tegen de invloed van het materialisme en individualisme, een schild uit een tijd dat normen en waarden nog een grote rol speelde en het de gewoonste zaak van de wereld was dat het gezin de hoeksteen van de samenleving was. Het moreel restaureren van een land dat zonder het ingrijpen van een echte volksvertegenwoordigende partij, gedoemd is ten onder te gaan. Het is voorts een symbool dat de strijdlustigheid van de partij belichaamt, een partij die zal trachten ons land weer in glorie te herstellen. Ons Nederland. Nieuw Nederland
En trouwens alles, wat hier door de TS al neergezet is, doet imo sterk rieken naar dat soort gedachtengoed, de woordkeuze e.d.
quote:hoe bedoel je dat? (nee ik ben niet beledigd
Op maandag 2 februari 2004 01:51 schreef milagro het volgende:[..]
Malcolm X types zie je dus ook liever gaan dan komen, begrijp ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |