quote:k
Op zondag 1 februari 2004 23:41 schreef Khadgar het volgende:
Giel, wacht maar, over een week zou je willen dat je die serie nooit gezien had.
quote:Ik post hier wel vaker cuntje.
Op maandag 2 februari 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat doen jullie hier nou weer
quote:Uit de hand gelopen lurk actie
Op maandag 2 februari 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat doen jullie hier nou weer
quote:En de Gijsjes
Op maandag 2 februari 2004 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe
quote:Je weet wel, die rechtse rakkers in ONZ.
Op maandag 2 februari 2004 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie
quote:Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar heb je het over Gijs?
Op maandag 2 februari 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die overladen worden met newbies? En die verplicht aardig moeten doen omdat ze anders gesloten worden? Net als de andere reeksen?
quote:Ja die bende ja... waar je je eigen naam moet zoeken in de reeks omdat er zoveel newbees binnen komen wachelen. En je mag niemand in het ootje nemen want dan word het topic gesloten inderdaad.. kut crew
Op maandag 2 februari 2004 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die overladen worden met newbies? En die verplicht aardig moeten doen omdat ze anders gesloten worden? Net als de andere reeksen?
Ontopic: ik hoop dat mn spel binnen komt vandaag
quote:Ga maar eens kijken in ONZ.. 9 van de 10 keer staat die domme Gijzen groep bovenaan.
Op maandag 2 februari 2004 11:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar heb je het over Gijs?
quote:Heb ik wat gemist?
Op maandag 2 februari 2004 11:11 schreef Bastard het volgende:
Ja die bende ja... waar je je eigen naam moet zoeken in de reeks omdat er zoveel newbees binnen komen wachelen. En je mag niemand in het ootje nemen want dan word het topic gesloten inderdaad.. kut crew
quote:Hij heet niet Murat hoor...
Op maandag 2 februari 2004 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je PGR 2 nog steeds nietDAMN ! Je zou er bijna mensen van gaan neerschieten, omdat je zo natuurlijk een slechte jeugd hebt waardoor dat mag
quote:Dat is een regel in ONZ. "Mbt tot de reeksen"
Op maandag 2 februari 2004 11:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb ik wat gemist?
quote:Tis dat ik geen gun bezit.. maar ik ben diep, diep ongelukkig de laatste maand.
Op maandag 2 februari 2004 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je PGR 2 nog steeds nietDAMN ! Je zou er bijna mensen van gaan neerschieten, omdat je zo natuurlijk een slechte jeugd hebt waardoor dat mag
quote:Je hebt gemist dat er een slotje werd gehangen op een Gijsje topic geloof ik.
Op maandag 2 februari 2004 11:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb ik wat gemist?
quote:Ja, maar dat was omdat Roy en Neet ruzie aan het maken waren, niet omdat we onaardig zijn tegen newbies.
Op maandag 2 februari 2004 11:20 schreef Bastard het volgende:
Je hebt gemist dat er een slotje werd gehangen op een Gijsje topic geloof ik.
quote:Ik weet het niet.
Op maandag 2 februari 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, maar dat was omdat Roy en Neet ruzie aan het maken waren, niet omdat we onaardig zijn tegen newbies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |