De jury maakte de tiende en laatste kandidaat voor de eindronde bekend. "meer vanwege het uiterlijk dan de zang’ werd gezegd, ‘en de naam begint met een e...’ Ik sprong al bijna op van blijdschap. Bleek het Erik te zijn. Ik kon wel huilen.’quote:Idol Elisaar ligt er uit
Bijna stond ze in de eindronde van Idols. Elisaar Andringa (21) blikt terug op een paar bewogen maanden. Deze week schreef ze zich uit bij de Hanzehogeschool.
Waarom deed je mee?
‘Bij de eerste editie van Idols vroegen vriendinnen me waarom ik niet meedeed. Ik zong op het Kamerlingh Onnes vaak tijdens de pauzes. Celine Dion of kerstliedjes, alles wat op dat moment populair was. Toen ik nog op Schiermonnikoog woonde, trad ik vaak op in het dorpshuis met een vriend die gitaar speelt.’
Hoe was de sfeer bij Idols?
‘De audities en de theaterronde waren super. Heel gezellig. Iedereen gunde het elkaar. Maar in de workshopronde zat ik in een groep met allemaal kanjers zoals Boris, Irma en Alice. Allemaal mensen die hun woordje durven doen, zoals ikzelf. Het was af en toe een gemaakte vriendelijkheid. Je voelde de spanning. Mijn vriendin Meike, die wel bij de laatste tien zit, had een leukere groep.’
Wat ging er mis?
‘Ik had nog nooit zangles gehad voor de workshopronde. Ik heb het liedje gekozen dat op dat moment mijn favoriet was: More to Life van Stacy Orreco. Te moeilijk, eigenlijk. Achteraf had ik beter een rustige ballad kunnen kiezen. Dan houd je je stem beter onder controle.’
En nu is het toedeledoki, teleurgesteld?
‘In het begin wel. De jury maakte de tiende en laatste kandidaat voor de eindronde bekend. "meer vanwege het uiterlijk dan de zang’ werd gezegd, ‘en de naam begint met een e...’ Ik sprong al bijna op van blijdschap. Bleek het Erik te zijn. Ik kon wel huilen.’
En nu?
‘Het is allemaal behoorlijk ten koste van school gegaan. Na Idols viel een gat. Dan ga je nadenken. Ik heb besloten om met Minerva te stoppen. Ik wil in Libanon wonen. Mijn moeder komt ervandaan en mijn vriend Youssef woont er. Daarom ga ik op de universiteit Arabisch studeren. Maar als iemand me een plattencontract aanbiedt.’
Gelukkig ben jij niet iemand die snel conclusies trektquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:00 schreef BVO het volgende:
‘De audities en de theaterronde waren super. Heel gezellig. Iedereen gunde het elkaar. Maar in de workshopronde zat ik in een groep met allemaal kanjers zoals Boris, Irma en Alice. Allemaal mensen die hun woordje durven doen, zoals ikzelf. Het was af en toe een gemaakte vriendelijkheid. Je voelde de spanning. Mijn vriendin Meike, die wel bij de laatste tien zit, had een leukere groep.’
Ze heeft het over Boris![]()
.
Ik heb ook nog andere bronnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet iemand die snel conclusies trekt
Dat is wel duidelijk!quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere bronnen![]()
.
Ik heb trouwens net eindelijk de mp3 van haar optreden gevonden, en echt waar, de zang was véél beter dan wat Alice liet horen tijdens de liveshows.
Alice.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
Doet die blonde dan ook mee?
Hoe heet ze ook alweer? Die er al de eerste ronde uit had moeten vliegen?
Was het maar z'n feest..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die zal nooit een platencontract krijgen van HJ.
Oh ja Alice!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Alice..
Nee, die zal nooit een platencontract krijgen van HJ.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Meike en Elisaar, haha. Dan moeten ze het wel op playbacken houden.
Het was vast een HOAX.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:38 schreef BVO het volgende:
Heb nog steeds niet gehoord over dat platencontract..
Een wat?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was vast een HOAX.
Ik ben het voor de verandering weer helemaal met je eens BVO.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef BVO het volgende:
Ze had inderdaad meer uitstraling dan de 10 finalisten bij elkaar.
Sowieso was haar zang tijdens de workshop zeker niet slecht. Ok, door de zenuwen was het niet foutloos, maar ik vond het zeker niet verkeerd..
Ze zong in ieder geval beter dan een Eric of Alice.
Precies!!!quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering weer helemaal met je eens BVO.
Hoewel ik vond haar zang bij de Workshop wel slecht.
Heb het ook niet over d'r uiterlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat?
Vergelijk:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Echt Sprekend!
Ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb het ook niet over d'r uiterlijk..
Die stem is echt sprekend, maar dat hoort ze zelf ook regelmatig dus daarin sta ik niet alleen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook![]()
.
Ik las uiterlijk....
Mijn Excuses.
Maar dan nog waarom lijken ze daarin op elkaar?
IK VREES DAT IE TOCH DICHT GAAT BINNENKORT............... BIJNA VOLquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:03 schreef BVO het volgende:
http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv
En d'r auditie: http://media.rtl.nl/web/c(...)Media_WM_364K_V8.wmv
Dit topic mag trouwens nooit dicht.. Nostalgie enzo.
.
Nouja... haar zangtalent was natuurlijk niet super.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Orginial het volgende:
Elisaar moest gewoon nummer 2 worden en niet Maud.Of gewoon meteen 1ste,in plaats van die Boor-me-is.![]()
Nog 1 postje ofzo.Maken we een topic 3? Nee toch?quote:Op zaterdag 18 december 2004 02:28 schreef Magics het volgende:
[..]
IK VREES DAT IE TOCH DICHT GAAT BINNENKORT............... BIJNA VOL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |