quote:En je hebt dan al 'friend' ene Justin.
Op zondag 1 februari 2004 14:05 schreef HaJee het volgende:
Even iets simpels geprobeerd :user : tukro
pass : tukroen voila, je bent Ben uit de USofA
Ik krijg een heel warm gevoel van binnen.
Edit: Ah, even op die site geweest. Waarom zou je zoiets willen? IM-en is toch ook leuk?
quote:Yip.
Op zondag 1 februari 2004 14:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ben ik de enige die het niet snapt?Edit: Ah, even op die site geweest. Waarom zou je zoiets willen? IM-en is toch ook leuk?
Maar goed, men verwacht toch dat de hype gauw aan zal slaan... Ben benieuwd.
quote:relationship status: committed
Op zondag 1 februari 2004 14:05 schreef HaJee het volgende:
Even iets simpels geprobeerd :user : tukro
pass : tukroen voila, je bent Ben uit de USofA
Mensen die er bij willen, darktower heeft al een stuk of 100 friends, daar kunnen nog best 80.000 fokkers bij.
quote:Op maandag 2 februari 2004 00:43 schreef LintuxCx het volgende:
Orkut kun je zien als een internationale cu2 met invite-only policy en minder (of op een andere manier) kansloze mensen.
ik heb nog steeds niks ontvangenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:25 schreef foksuk1981 het volgende:
ik heb je ook uitgenodigd, alleen de mail laat een tijdje op zich wachten heb ik begrepen
Doe eens rustig jij, hij/zij kan ook best druk hebben met andere dingen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:43 schreef Nkjez het volgende:
nog steeds niks ontvangen
dat duurt soms een paardagen voor je je uitnodiging krijgt....quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:43 schreef Nkjez het volgende:
nog steeds niks ontvangen
Hebben ze daar ook de Fòk-bar?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:04 schreef Rabrynil het volgende:
OrKUT ken ik niet, ik ken wel Café Kut.
precies, it's all in the namequote:Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef Rio het volgende:
Me dunkt dat de laatste 3 letters boekdelen spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |