abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16843736
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:54 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

welke mensen verhongeren dan?

ongeveer 2 miljoen op het moment zijn aan de hongersdood gestorven...
duidelijk?
Yeah baby Yeah!
pi_16843791
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

ongeveer 2 miljoen op het moment zijn aan de hongersdood gestorven...
duidelijk?

Onzin.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_16843824
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:02 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Onzin.

Ok, meningen kunnen verschillen, feiten niet.
Maar jij acht internationale hulpinstanties niet betrouwbaar?
Yeah baby Yeah!
pi_16843916
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:03 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ok, meningen kunnen verschillen, feiten niet.
Maar jij acht internationale hulpinstanties niet betrouwbaar?

Je bedoelt die marionet organisaties zoals die van de VN? Nee, die acht ik zeker niet betrouwbaar.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_16844050
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Je bedoelt die marionet organisaties zoals die van de VN? Nee, die acht ik zeker niet betrouwbaar.

Jij noemt ze marionetten, kan ik deels inkomen, maar ik vind niet dat we dat soort rapporten of aanbevelingen moeten negeren, want dan is het eind zoek en kunnen we beter de VN opdoeken.
Maar we zullen over een half jaartje wel kijken hoe goed jij geïnformeerd bent.
Ik krijg meteen rillingen als ik hoor wat jij met jouw mening en overtuiging voor een helpende hand bied aan de bevolking van NKNiet dat we er direct veel aan kunnen doen, maar het vanaf het begin ontkennen, doet mij denken aan de huidige nederlandse politiek.
Struisvogel!
Yeah baby Yeah!
pi_16844062
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:07 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Jij geloofde World-Aid ook niet zeker?
Yeah baby Yeah!
pi_16844174
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij noemt ze marionetten, kan ik deels inkomen, maar ik vind niet dat we dat soort rapporten of aanbevelingen moeten negeren, want dan is het eind zoek en kunnen we beter de VN opdoeken.
Maar we zullen over een half jaartje wel kijken hoe goed jij geïnformeerd bent.
Ik krijg meteen rillingen als ik hoor wat jij met jouw mening en overtuiging voor een helpende hand bied aan de bevolking van NKNiet dat we er direct veel aan kunnen doen, maar het vanaf het begin ontkennen, doet mij denken aan de huidige nederlandse politiek.
Struisvogel!

Die aanbevelingen hebben altijd een politiek tintje en nasmaakje. Laat Noord-Korea zelf een rapport uitbrengen.
Ik steek m'n kop niet in het zand, er is gewoon niets aan de hand. Overal is er wel wat, maar er is daar minder criminaliteit en minder armoede dan hier hoor.
pi_16844176
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:54 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

welke mensen verhongeren dan?

heb jij de docu gezien?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:19:45 #184
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844228
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:17 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Die aanbevelingen hebben altijd een politiek tintje en nasmaakje. Laat Noord-Korea zelf een rapport uitbrengen.
Ik steek m'n kop niet in het zand, er is gewoon niets aan de hand. Overal is er wel wat, maar er is daar minder criminaliteit en minder armoede dan hier hoor.

Inderdaad

had dit topic nieteens gezien

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16844239
Ik vind dat je best sceptisch mag staan tegenover de berichtgeving over de wandaden van Noord-Korea (gezien die zaak in Koeweit). Maar het uitsluiten of bij voorbaat roepen dat het propaganda is, zonder dat je met bewijzen komt, vind ik gevaarlijk.
pi_16844263
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind dat je best sceptisch mag staan tegenover de berichtgeving over de wandaden van Noord-Korea (gezien die zaak in Koeweit). Maar het uitsluiten of bij voorbaat roepen dat het propaganda is, zonder dat je met bewijzen komt, vind ik gevaarlijk.
Maar dat gebeurd hier ook niet hoor.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:22:46 #187
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844310
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is daar gevaarlijk aan, als ik vragen mag?
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:22:52 #188
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16844313
Honderdduizenden gevangenen in 1 kamp?

Ben benieuwd wanneer de satelietfoto's openbaar worden dan, zo'n groot kamp valt gewoon niet te missen.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16844327
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:22 schreef Graveland het volgende:

[..]

Wat is daar gevaarlijk aan, als ik vragen mag?

Niks, maar ik kon even geen ander woord verzinnen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:23:48 #190
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844340
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Niks, maar ik kon even geen ander woord verzinnen

Fair enough
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:24:36 #191
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844366
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:22 schreef robh het volgende:
Honderdduizenden gevangenen in 1 kamp?

Ben benieuwd wanneer de satelietfoto's openbaar worden dan, zo'n groot kamp valt gewoon niet te missen.

Inderdaad
En reken maar dat de VS dagelijks aan het spioneren is boven Noord Korea, en bewijzen ho maar!
pi_16844391
Lijkt me ook niet dat er met die satellietfoto´s gekloot is.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:27:50 #193
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844440
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, ze zijn er simpelweg gewoon niet.
Of het zijn gewoon enkele boerderijen die toevallig dicht naast elkaar staan.
Beetje het Irak syndroom, eigenlijk
pi_16844447
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:17 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ok, wil je die laatste zin nogmaals herhalen?
Minder criminaliteit geloof ik wel. Er valt simpelweg weinig te stelen daar. Bovendien zijn dingen die hier illegaal zijn (bijv hun omgang vtussen overheid, leger vs de bevolking, danwel dieren) daar legaal, dus wat is criminaliteit.
Maar armoede heerst er onder zeg maar 70% van de bevolking. Kinderen moeten maiskorrels uit de modder vissen om iets te kunnen eten of volg je de kwestie pas een weekje?
Ernstig dat mensen nog ontkennen dat er problemen zijn daar..
En als jij criminaliteit als grootste probleem in de mensheid ziet ipv misdaden tegen de menselijkheid, vrijheidsberoving en tiranisie, dan is er denk ik een flink steekjhe los bij je..
Yeah baby Yeah!
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 12:29:25 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16844476
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:

[afbeelding]

dit zou er 1 moeten zijn

maja kan alles zijn en het komt niet echt over als een strafkamp, redenen heb ik al gegeven in dit topic

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:30:14 #196
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844493
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ok, wil je die laatste zin nogmaals herhalen?
Minder criminaliteit geloof ik wel. Er valt simpelweg weinig te stelen daar. Bovendien zijn dingen die hier illegaal zijn (bijv hun omgang vtussen overheid, leger vs de bevolking, danwel dieren) daar legaal, dus wat is criminaliteit.
Maar armoede heerst er onder zeg maar 70% van de bevolking. Kinderen moeten maiskorrels uit de modder vissen om iets te kunnen eten of volg je de kwestie pas een weekje?
Ernstig dat mensen nog ontkennen dat er problemen zijn daar..
En als jij criminaliteit als grootste probleem in de mensheid ziet ipv misdaden tegen de menselijkheid, vrijheidsberoving en tiranisie, dan is er denk ik een flink steekjhe los bij je..

Wat is Tiranisie?

Op welk rapport basseer jij die armoedegegevens?
Over die criminaliteit, dat is de eerste stap naar totale verloedering, als je elkaar als mensen al niet kan vertrouwen, hoe moet dat dan op grote schaal?

pi_16844510
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wie zegt dat het een kamp is, ik weet nog wel powel met z'n bewijzen. ja deze vlek is een chemisch rijdende fabriek (bleek later een caravan ).
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:30:53 #198
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16844512
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Graveland het volgende:

Inderdaad
En reken maar dat de VS dagelijks aan het spioneren is boven Noord Korea, en bewijzen ho maar!

Mjah. Als je detailfoto's van een kleine kernreactor kan maken dan kun je dat zeker van een kamp met met honderdduizenden gevangenen en heel veel personeel.

Zoiets heet een grote stad.

Ik blijf erg sceptisch wat dit betreft.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16844545
Laat ik voorop stellen dat ik niet voor een eventueel conflict ben tuusen de VS en NK en dhelemaal niet voor oorlog of dat ik de documentaire op de BBC als zoete koek slik.

Ik vind dat wij moreel verplicht zijn om uit te zoeken (op korte termijn) of de beschuldigingen juist zijn en of het land echt de hel op aarde is, zoals werd aangenomen.
Ik geloof ook niet 100% van wat er in rapporten staat, maar men stelt dat soort dingen niet voor niets op en ziuigt niet alles vanachter een bureautje in Birmingham uit zijn duim.
Omdat er met het bewijsmateriaal tov Irak geknoeid werd, hoeft het niet te betekenen dat alle woorden van betrokkenen en betrokken instanties ineens waardeloos zijn.

Yeah baby Yeah!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:32:20 #200
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16844547
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:30 schreef robh het volgende:

[..]

Mjah. Als je detailfoto's van een kleine kernreactor kan maken dan kun je dat zeker van een kamp met met honderdduizenden gevangenen en heel veel personeel.

Zoiets heet een grote stad.

Ik blijf erg sceptisch wat dit betreft.

Jep, misschien krijgen we dan binnenkort verhalen dat 't kamp opgedoekt is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')