quote:ongeveer 2 miljoen op het moment zijn aan de hongersdood gestorven...
Op dinsdag 3 februari 2004 11:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
welke mensen verhongeren dan?
quote:Onzin.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:00 schreef Elgigante het volgende:[..]
ongeveer 2 miljoen op het moment zijn aan de hongersdood gestorven...
duidelijk?
quote:Ok, meningen kunnen verschillen, feiten niet.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:02 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Onzin.
quote:Je bedoelt die marionet organisaties zoals die van de VN? Nee, die acht ik zeker niet betrouwbaar.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:03 schreef Elgigante het volgende:[..]
Ok, meningen kunnen verschillen, feiten niet.
Maar jij acht internationale hulpinstanties niet betrouwbaar?
quote:Jij noemt ze marionetten, kan ik deels inkomen, maar ik vind niet dat we dat soort rapporten of aanbevelingen moeten negeren, want dan is het eind zoek en kunnen we beter de VN opdoeken.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Je bedoelt die marionet organisaties zoals die van de VN? Nee, die acht ik zeker niet betrouwbaar.
quote:Jij geloofde World-Aid ook niet zeker?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Je bedoelt die marionet organisaties zoals die van de VN? Nee, die acht ik zeker niet betrouwbaar.
quote:Die aanbevelingen hebben altijd een politiek tintje en nasmaakje. Laat Noord-Korea zelf een rapport uitbrengen.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:12 schreef Elgigante het volgende:[..]
Jij noemt ze marionetten, kan ik deels inkomen, maar ik vind niet dat we dat soort rapporten of aanbevelingen moeten negeren, want dan is het eind zoek en kunnen we beter de VN opdoeken.
Maar we zullen over een half jaartje wel kijken hoe goed jij geïnformeerd bent.
Ik krijg meteen rillingen als ik hoor wat jij met jouw mening en overtuiging voor een helpende hand bied aan de bevolking van NKNiet dat we er direct veel aan kunnen doen, maar het vanaf het begin ontkennen, doet mij denken aan de huidige nederlandse politiek.
Struisvogel!
quote:heb jij de docu gezien?
Op dinsdag 3 februari 2004 11:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
welke mensen verhongeren dan?
quote:Inderdaad
Op dinsdag 3 februari 2004 12:17 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die aanbevelingen hebben altijd een politiek tintje en nasmaakje. Laat Noord-Korea zelf een rapport uitbrengen.
Ik steek m'n kop niet in het zand, er is gewoon niets aan de hand. Overal is er wel wat, maar er is daar minder criminaliteit en minder armoede dan hier hoor.
had dit topic nieteens gezien
quote:Maar dat gebeurd hier ook niet hoor.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind dat je best sceptisch mag staan tegenover de berichtgeving over de wandaden van Noord-Korea (gezien die zaak in Koeweit). Maar het uitsluiten of bij voorbaat roepen dat het propaganda is, zonder dat je met bewijzen komt, vind ik gevaarlijk.
quote:Wat is daar gevaarlijk aan, als ik vragen mag?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind dat je best sceptisch mag staan tegenover de berichtgeving over de wandaden van Noord-Korea (gezien die zaak in Koeweit). Maar het uitsluiten of bij voorbaat roepen dat het propaganda is, zonder dat je met bewijzen komt, vind ik gevaarlijk.
Ben benieuwd wanneer de satelietfoto's openbaar worden dan, zo'n groot kamp valt gewoon niet te missen.
quote:Niks, maar ik kon even geen ander woord verzinnen
Op dinsdag 3 februari 2004 12:22 schreef Graveland het volgende:[..]
Wat is daar gevaarlijk aan, als ik vragen mag?
quote:Fair enough
Op dinsdag 3 februari 2004 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Niks, maar ik kon even geen ander woord verzinnen
quote:Inderdaad
Op dinsdag 3 februari 2004 12:22 schreef robh het volgende:
Honderdduizenden gevangenen in 1 kamp?Ben benieuwd wanneer de satelietfoto's openbaar worden dan, zo'n groot kamp valt gewoon niet te missen.
quote:Nee, ze zijn er simpelweg gewoon niet.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lijkt me ook niet dat er met die satellietfoto´s gekloot is.
quote:Ok, wil je die laatste zin nogmaals herhalen?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:17 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Die aanbevelingen hebben altijd een politiek tintje en nasmaakje. Laat Noord-Korea zelf een rapport uitbrengen.
Ik steek m'n kop niet in het zand, er is gewoon niets aan de hand. Overal is er wel wat, maar er is daar minder criminaliteit en minder armoede dan hier hoor.
quote:dit zou er 1 moeten zijn
Op zondag 1 februari 2004 20:45 schreef raptorix het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien:
maja kan alles zijn en het komt niet echt over als een strafkamp, redenen heb ik al gegeven in dit topic
quote:Wat is Tiranisie?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:28 schreef Elgigante het volgende:[..]
Ok, wil je die laatste zin nogmaals herhalen?
Minder criminaliteit geloof ik wel. Er valt simpelweg weinig te stelen daar. Bovendien zijn dingen die hier illegaal zijn (bijv hun omgang vtussen overheid, leger vs de bevolking, danwel dieren) daar legaal, dus wat is criminaliteit.
Maar armoede heerst er onder zeg maar 70% van de bevolking. Kinderen moeten maiskorrels uit de modder vissen om iets te kunnen eten of volg je de kwestie pas een weekje?
Ernstig dat mensen nog ontkennen dat er problemen zijn daar..
En als jij criminaliteit als grootste probleem in de mensheid ziet ipv misdaden tegen de menselijkheid, vrijheidsberoving en tiranisie, dan is er denk ik een flink steekjhe los bij je..
Op welk rapport basseer jij die armoedegegevens?
Over die criminaliteit, dat is de eerste stap naar totale verloedering, als je elkaar als mensen al niet kan vertrouwen, hoe moet dat dan op grote schaal?
quote:wie zegt dat het een kamp is, ik weet nog wel powel met z'n bewijzen. ja deze vlek is een chemisch rijdende fabriek (bleek later een caravan
Op dinsdag 3 februari 2004 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Lijkt me ook niet dat er met die satellietfoto´s gekloot is.
quote:Mjah. Als je detailfoto's van een kleine kernreactor kan maken dan kun je dat zeker van een kamp met met honderdduizenden gevangenen en heel veel personeel.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Graveland het volgende:Inderdaad
En reken maar dat de VS dagelijks aan het spioneren is boven Noord Korea, en bewijzen ho maar!
Zoiets heet een grote stad.
Ik blijf erg sceptisch wat dit betreft.
Ik vind dat wij moreel verplicht zijn om uit te zoeken (op korte termijn) of de beschuldigingen juist zijn en of het land echt de hel op aarde is, zoals werd aangenomen.
Ik geloof ook niet 100% van wat er in rapporten staat, maar men stelt dat soort dingen niet voor niets op en ziuigt niet alles vanachter een bureautje in Birmingham uit zijn duim.
Omdat er met het bewijsmateriaal tov Irak geknoeid werd, hoeft het niet te betekenen dat alle woorden van betrokkenen en betrokken instanties ineens waardeloos zijn.
quote:Jep, misschien krijgen we dan binnenkort verhalen dat 't kamp opgedoekt is
Op dinsdag 3 februari 2004 12:30 schreef robh het volgende:[..]
Mjah. Als je detailfoto's van een kleine kernreactor kan maken dan kun je dat zeker van een kamp met met honderdduizenden gevangenen en heel veel personeel.
Zoiets heet een grote stad.
Ik blijf erg sceptisch wat dit betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |