Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met Sandisk. Vraag wat de foutmeldingen betekenen en wat je er aan kan doen. Ik zou iig even hier kijken: http://www.sandisk.com/retail_technical_support.htmlquote:Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef Elefes het volgende:
Even een vraagje, ik hoop dat iemand er antwoord op weet.
Ik heb voor mijn A70 een Sandisk 128 mb CF kaartje, alles ging goed tot gisteren; camera weigerde ineens dienst, maar deed het daarna wel weer. Nu kan ik geen of nauwelijks foto's meer maken op het kaartje, lezen gaat wel maar ik krijg vaak een melding E51. Ook krijg ik de melding "corrupte data" als ik bepaalde foto's wil wissen (dit is niet bij alle foto's zo)
Ik heb geprobeerd het kaartje te formatteren, maar dan krijg ik meldig E50, en dat lukt dus niet.
Iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?
En wat doet het orginele kaartje van Canon 16MB wat bij de camera zit?quote:Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef Elefes het volgende:
Even een vraagje, ik hoop dat iemand er antwoord op weet.
Ik heb voor mijn A70 een Sandisk 128 mb CF kaartje, alles ging goed tot gisteren; camera weigerde ineens dienst, maar deed het daarna wel weer. Nu kan ik geen of nauwelijks foto's meer maken op het kaartje, lezen gaat wel maar ik krijg vaak een melding E51. Ook krijg ik de melding "corrupte data" als ik bepaalde foto's wil wissen (dit is niet bij alle foto's zo)
Ik heb geprobeerd het kaartje te formatteren, maar dan krijg ik meldig E50, en dat lukt dus niet.
Iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?
Tnx, zal morgen eens kijkenquote:Op maandag 1 maart 2004 19:34 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met Sandisk. Vraag wat de foutmeldingen betekenen en wat je er aan kan doen. Ik zou iig even hier kijken: http://www.sandisk.com/retail_technical_support.html
Doe het met de usb-kabel..quote:Op maandag 1 maart 2004 20:48 schreef _oscar het volgende:
Al geprobeerd te formatteren via een cardreader? Of lees je de pics rechtstreeks uit d.m.v. de USB-kabel?
Daar heb ik geen problemen mee gelukkigquote:Op maandag 1 maart 2004 23:10 schreef josa70 het volgende:
[..]
En wat doet het orginele kaartje van Canon 16MB wat bij de camera zit?
Heb je de CF-kaart geformateerd anders als in de camera?¿?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
Tnx, zal morgen eens kijken
[..]
Doe het met de usb-kabel..
[..]
Daar heb ik geen problemen mee gelukkig
Ik heb ook (voor zover ik weet) niets raars met het ding gedaan. Maar ik zal eens contact opnemen met Sandisk, tnx voor de reacties!
Nee, heb er ook helemaal niets raars mee gedaan, het was zomaar ineens foute boelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef josa70 het volgende:
[..]
Heb je de CF-kaart geformateerd anders als in de camera?¿?![]()
![]()
net zo lang als je wiltquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:01 schreef bugeye het volgende:
Kan iemand mij vertellen over de panorama functies van de A60, A70 en de A80 types?
Bij welke toestellen is het mogelijk oneindig foto's te kunnen maken in de panorama-stand?
Ik heb gelezen dat de A60 alleen steeds 3 foto's kan maken en daarna zou je weer opnieuw 3 foto's moeten maken.
thx voor infoquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zo lang als je wilt
vorige week nog met me A70 een stuk of 20 foto`s in de panorama-stand achter elkaar geschoten.
Dus neem aan dat het met de A60 ook zo is en idem met de A80
En daar neem jij genoegen meequote:Op zondag 7 maart 2004 14:35 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Damn zeg, 1.5 week geleden mijn geld overgemaakt en nog heb ik mijn A70 niet binnen
internet bankieren is ook erg makkelijkquote:Op zondag 7 maart 2004 18:36 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Ja ik weet niet wanneer mijn geld eindelijk eens arriveert...postbank heEn aangezien je daar maar 1x in de 2 weken een overzicht van krijgt. Hij was verder wel voorradig dus had hem eigenlijk al wel vorig weer verwacht
Welke internetwinkel?quote:Op zondag 7 maart 2004 18:56 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Ja ik vind internetbankieren maar niks...vertrouw het nog niet helemaal. En ik weet het...wilde ook geen camera online kopen...maar ja dacht toch die gok maar eens nemen
Postbank --> andere bank: 3-4 werkdagenquote:Op zondag 7 maart 2004 18:36 schreef Silent_Lucidity het volgende:
postbank he![]()
Dat is idd wel erg lang. Als ik meestal iets duurs aanschaf wil ik het meteen hebben, heb mn a80 daarom maar besteld bij informatique onder rembours. Ik werd niet teleurgesteld; hij was binnen 24 uur binnen!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:45 schreef Silent_Lucidity het volgende:
IT webwinkel en ik heb een mailtje verstuurd verdomme!
En ik las net in mijn bevestiging dat het ding op voorraad was en als die niet op voorraad was het een week zou duren. 25 februari heb ik de bestelling verstuurd!
GP Powerbank is zo'n beetje de standaard..quote:Op maandag 8 maart 2004 19:44 schreef atbiker het volgende:
Wie kan me een goede lader voor batterijen aanraden. Moet wel redelijk snel zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |