abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2004 @ 03:46:56 #1
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16765503
Hoe komt het toch dat de ene dag je haar echt verschrikkelijk zit, terwijl je het de dag ervoor precies hetzelfde deed en toen zat het gewoon goed En het lijkt bij mij wel dat als ik ergens heen moet dat het dan niet wil lukken enzo, volgens mij zit de kunst van je haar doen tussen je oren en niet zo zeer in je handen. En ik snap ook nog steeds niet dat kappers met éen simpele beweging je haar doen zoals jij er minuten lang over doet Wat is jouw geheim?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_16765543
Ik heb bijna altijd een good hair day. Behalve als ik slecht heb geslapen. Mijn geheim is goede gel te gebruiken, niet die kruitvat prut maar de echte merken. Is ook veel beter uitkambaar en gezonder voor je haar. Met goede shampoo wassen wil ook wel helpen. Als je haar gezond is zit het sneller goed.
pi_16765619
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:49 schreef Steijn het volgende:
Als je haar gezond is zit het sneller goed.
als mijn haar in zijn normale status is en ik ga het in model brengen lukt het niet .... pas na de 3e dag dat ik me haar heb gedaan zit het goed. het heeft mijn resten wax/vet nodig om in model te komen
Hoe is het verder?
  zondag 1 februari 2004 @ 03:58:26 #4
78918 SeLang
Black swans matter
pi_16765652
Heeft inderdaad veel met gezondheid en voldoende slaap te maken
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_16765692
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:

[..]

als mijn haar in zijn normale status is en ik ga het in model brengen lukt het niet .... pas na de 3e dag dat ik me haar heb gedaan zit het goed. het heeft mijn resten wax/vet nodig om in model te komen

Dan heb je stijvere wax nodig. Zoiets als Murray's.
http://www.murrayspomade.com
  zondag 1 februari 2004 @ 04:02:09 #6
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16765697
jah ik ken het, vooral als je in tijdnood bent en je haar zit scheef dan baal je. Ik heb kortlanghaar en als ik opsta moet ik minimaal onder de kraan anders zit het alle kanten op. Na opdrogen doe ik er een beetje polishing wax in en beetje spray. Dan rechtkammen en hopen dat alles recht zit vaak heb ik teveel polish wax waardoor het te straks zit of weer te weinig wax waardoor het alle kanten opgaat. Maarja als het goed zit dan heb je ook wat :p
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 1 februari 2004 @ 04:03:49 #7
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16765719
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

polish wax lukt ook aardig :p
pi_16765731
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:03 schreef Alessandro het volgende:

[..]

polish wax lukt ook aardig :p

Dat ken ik niet. Murray's heb ik in mijn tijd van spike en hanekammen gebruikt. En altijd met tevreden resultaat.
  zondag 1 februari 2004 @ 04:06:45 #9
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16765751
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:05 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat ken ik niet. Murray's heb ik in mijn tijd van spike en hanekammen gebruikt. En altijd met tevreden resultaat.

polishing wax van fructis style overal te koop klein groen potje. Zelfs hema heeft poslishing wax maar dan wel eigen merk het is maar waar je van houd :p
pi_16765779
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:06 schreef Alessandro het volgende:

[..]

polishing wax van fructis style overal te koop klein groen potje. Zelfs hema heeft poslishing wax maar dan wel eigen merk het is maar waar je van houd :p

Mijn ervaring met goedkope huismerken is dat ze je haar beschadigen. het droogt snel uit en dat is niet goed. Haar moet soepel en zacht blijven. Maar fructis is inderdaad wel een goed merk.
  zondag 1 februari 2004 @ 04:11:40 #11
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16765822
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:08 schreef Steijn het volgende:

[..]

Mijn ervaring met goedkope huismerken is dat ze je haar beschadigen. het droogt snel uit en dat is niet goed. Haar moet soepel en zacht blijven. Maar fructis is inderdaad wel een goed merk.

ruikt ook nog lekker naar appel. Alleen je haar,.. als je dus krullen had word het heel stijl en weg krullen soms moet je even beetje uitwassen anders is het te strak en stijl. Dus ook voor mensen met beetje kroeshaar, natuurlijk niet te erge kroeshaar want dan werkt het weer niet
pi_16765828
Weet er iemand nog een goede wetlook gel?
  zondag 1 februari 2004 @ 04:45:00 #13
30503 RealRico
My BAD MOTHERFUCKER
pi_16766101
Volgens mij ligt het eraan, of je ergens zin in hebt, of juist niet...

Stel je hebt ECHT zin om op stap te gaan, dan lukt 't meestal goed.

Stel je hebt echt GEEN zin om iets te gaan doen, dan is 't meestal kut...

As far back as I can remember, I 've always wanted to be a gangsta
pi_16767241
ik heb altijd een good-hairday
Doei.
  FOK!fotograaf zondag 1 februari 2004 @ 10:19:39 #15
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16767354
een bad hair day...
zal je altijd zien dat ik er vandaag 1 heb
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16769410
bad hairday ik heb ze vaak op de verkeerde momenten..
of iig dan heb ik er hinder van ik weet niet eens of ik vandaag een bad hairday heb, maar het boeit me nu ook geen ene fuck het is zondag
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_16770034
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:49 schreef Steijn het volgende:
Ik heb bijna altijd een good hair day. Behalve als ik slecht heb geslapen. Mijn geheim is goede gel te gebruiken, niet die kruitvat prut maar de echte merken. Is ook veel beter uitkambaar en gezonder voor je haar. Met goede shampoo wassen wil ook wel helpen. Als je haar gezond is zit het sneller goed.
Kruidvatgel is juist wel goeie gel
Learn the rules and break them.
  zondag 1 februari 2004 @ 12:43:28 #18
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16770807
Ik gebruik tegenwoordig Brill Cream. Ik hoor er nooit zoveel mensen over maar het is best goed spul
pi_16771514
heb een bad hair life.. pfff
moest maar eens kaal gaan ofzo
sterf!
pi_16771672
hmm kheb nooit zo vaak een bad hair day, maar als ik er 1 heb.. dan doe ik gewoon een muts op
  zondag 1 februari 2004 @ 15:24:07 #21
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16777159
quote:
Op zondag 1 februari 2004 12:43 schreef Devano het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig Brill Cream. Ik hoor er nooit zoveel mensen over maar het is best goed spul
ik heb die rooie gehad, heb gehoord van veel mensen dat je er kaal van word. weet niet of het waar is
  zondag 1 februari 2004 @ 20:04:14 #22
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_16788601
Tot nu toe nog geen last van
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:28:42 #23
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19783193
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:04 schreef Devano het volgende:
Tot nu toe nog geen last van
alles op zijn tijd
pi_19783607
Ik heb nadat ik mijn haar heb gewassen drie dagen een "good hair day", de eerste dag krult het, de tweede golft het en de derde is het inmiddels stijl... Daarna is het droog en moet ik het weer wassen, omdat er niks meer mee te beginnen is.
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:41:50 #25
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_19783668
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook altijd, echt fantastisch spul!
pi_19784426
Indola enzo is ook heel goed, ik heb allemaal kappers spul omdat me zus kapster is en het goedkoop kan krijgen.
Indola, duurdere lijnen van Schwarzkopf etc.
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:04:46 #27
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19792816
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef SpleeffY het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook altijd, echt fantastisch spul!
Is dit spul te koop in winkels of moet je hem bestellen op hun site?? Heb hem nergens te koop gezien
pi_19794013
IK heb vaak een bad hair day. maar ja mijn haar is ook middelmatig kort, een beetje op zo' n studentenmanier De eerste dag fohn ik het altijd, maar ja daar kan ik niet mee blijven doorgaan. Dus meestal zitten er de volgende dag heel veel springerige punten in mn haar die je gewoon niet makkelijk naar beneden krijgt vooral als het vet begint te worden.
Maar ja ik begin er al een beetje aan te wennen dat mn haar aan de onderkant omkrult, opzich wel leuk, alleen vind ik het bij mannen veel mooier staan . Ik gebruik wel van dat cocoscreme om het zacht en glanzend te houden, werkt echt super (alleen niet om het redelijk glad te krijgen )

Ik ga trouwens ook nog die fructis kopen; nog steeds bedankt voor de tip alessandro
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_19794131
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef innovative het volgende:
Ik heb nadat ik mijn haar heb gewassen drie dagen een "good hair day", de eerste dag krult het, de tweede golft het en de derde is het inmiddels stijl... Daarna is het droog en moet ik het weer wassen, omdat er niks meer mee te beginnen is.
Het klinkt gek maar dit is precies het omgekeerde van wat er met mijn haar gebeurd zodra ik het gewassen en gedroogd heb 1 vrij stijl dag 2 golvend dag 3 krullen en wassen maar weer
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_19794167
Mannen kunnen geenBad hair day hebben. Voor hun zijn er maar 3 mogelijkheden:

1. Haar zit gewoon goed
2. Ze zijn kaal, veroorzaakt door een hoog testosteron gehalte
3. Haar zit door de war zoals het alleen kan zitten na een heftige vrijpartij.

Dank aan Scott Adams
pi_19796077
kan ook keren een bad hairday hebben. Weet niet of dat komt omdat ik golvend/krullend haar heb, waardoor sommige dagen erger is dan de andere dag
pi_19809964
quote:
Op zondag 1 februari 2004 04:12 schreef Steijn het volgende:
Weet er iemand nog een goede wetlook gel?
Die van l'oreal werkt goed
pi_19813650
in welke winkel in belgië kan je die murrays eigenlijk kopen? ik heb dat nog nooit ergens zien liggen.
want die murrays nuniles ofzo zou ik wel eens willen proberen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 18:54:02 #34
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19817682
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 20:48 schreef NB_TD het volgende:
IK heb vaak een bad hair day. maar ja mijn haar is ook middelmatig kort, een beetje op zo' n studentenmanier De eerste dag fohn ik het altijd, maar ja daar kan ik niet mee blijven doorgaan. Dus meestal zitten er de volgende dag heel veel springerige punten in mn haar die je gewoon niet makkelijk naar beneden krijgt vooral als het vet begint te worden.
Maar ja ik begin er al een beetje aan te wennen dat mn haar aan de onderkant omkrult, opzich wel leuk, alleen vind ik het bij mannen veel mooier staan . Ik gebruik wel van dat cocoscreme om het zacht en glanzend te houden, werkt echt super (alleen niet om het redelijk glad te krijgen )

Ik ga trouwens ook nog die fructis kopen; nog steeds bedankt voor de tip alessandro
graag gedaan
pi_19817734
Nooit last van, bad hair day...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:00:54 #36
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19817844
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 20:53 schreef Fixers het volgende:
Mannen kunnen geenBad hair day hebben. Voor hun zijn er maar 3 mogelijkheden:

1. Haar zit gewoon goed
2. Ze zijn kaal, veroorzaakt door een hoog testosteron gehalte
3. Haar zit door de war zoals het alleen kan zitten na een heftige vrijpartij.

Dank aan Scott Adams
1. heb jij mij nooit in de ochtend gezien.
2. te veel haar, veroorzaakt door te veel mannelijke hormonen
3. Mijn vriendin wrijft er ook altijd in snap niet waarom ze dat leuk vinden Ze zegt dan ben je lekker wild
pi_20167906

dit was me beste hair day ever
Hoe is het verder?
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:23:32 #38
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_20168118
mijn geheim ligt er maar net aan hoe ik mn haar wil hebben
soms wil ik het gewoon steil, glad en niet pluizerig dan gebruik ik andrelon glad en steil
heb ik het liever wat stug (voor haar a la sjors, heb ongeveer hetzelfde kapsel) dan gebruik ik schuim van de lidl met roze dop
en als ik het wat vettig maar wel steil wil hebben gebruik ik fructis polishing wax.. al vind ik dat best wel troep omdat het heel erg vet wordt als het bijvoorbeeld regent, of als je je haar wat vaker aanraakt
pi_20168171
Normaal doe ik er altijd een berg gel(wax) in en probeer ik er met m'n handen een beetje een appetijtelijk model in te krijgen wat meestal wel redelijk lukt.
Maar sinds vandaag heb ik weer een zomers kapsel a la Pharrell van N.E.R.D., dus ook geen bad hair days meer.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:42:43 #40
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_20173467
Goed voor je haar zorgen is belangrijk om het in model te krijgen. Denk hierbij aan: goede shampoo [die overeenkomt met je haartype], goede conditioner, soms een haarmasker. Je haar groeit ook en daar heeft het bepaalde bouwstoffen bij nodig die in groente & fruit zitten. Dus eet ook gezond.
Niet te vaak je haar wassen, das namelijk niet goed. Om de 2 a 3 dagen.

Om je haar te stylen is het van belang
* om goede merken te gebruiken [L'oreal Proffesionel, Redken --> kappersmerken]
* niet te veel gebruiken. Je kan beter steeds wat bijnemen dan dat je overhoudt, want dat smeer je
automatisch toch op en dan wordt het te zwaar voor je haar enzo
* zorgen dat je je aan de gebruiksaanwijzing houdt [handdoek drooghaar, drooghaar etc.]
* chill voor de spiegel staan en een beetje spelen met je haar

Als het nu niet meer goed komt met je haartjes!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:04:27 #41
16715 Mylene
*schatje*
pi_20173976
Hé jij daar, zit mijn kuif goed??

Daar graag verder svp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties