quote:28 januari stond ie in de Paradiso. Was je dr?
Op zondag 1 februari 2004 03:35 schreef Cheese het volgende:
Ga ik maar weer, in navolging van mijn Oi Va Voi topic, weer een tot nu toe onbekende artiest op Fok!: Tim Christensen! (schandalig weer trouwens.......)
vet gaaf!
Heb hooggespannen verwachtingen voor het optreden in maart in Ekko... ga meteen maar even kijken hoe het met kaarten reserveren zit. Hoewel, als dit forum een graadmeter is voor hoe snel mensen bovenop die kaarten zullen springen, hoef ik me geen zorgen te maken denk ik...
quote:Dat kan ik onderschrijven.
Op zondag 1 februari 2004 05:28 schreef RedGuy het volgende:
Jump The Gun is inderdaad een lekker nummer!
Ik heb ze in Groningen toen gezien, heerlijk concert!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:50 schreef Klobbert het volgende:
Ik heb ze op bevrijdingspop gezien in Haarlem, best aardig
Ik ook,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:46 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ik heb ze in Groningen toen gezien, heerlijk concert!
Dan Mangan is in Nederland op tour als voorprogramma van Laura Jansen. Leuke combinatiequote:Op zondag 6 december 2009 20:47 schreef Moody het volgende:
Leuke singer/songwriter inderdaad. Ik volg hem al sinds Honeyburst uit 2003. Niet spectaculair, wel gewoon leuk.
En zo zijn er nog tientallen "onbekende" singer/songwriters waarvan het "schade" is dat ze niet bekend zijn.
Ik noem een Peter Adams, Dan Mangan, Piers Faccini, Ruarri Joseph, Yodelice, Scott Orr, Charlie Winston, Joel Plaskett etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |