quote:Erg leuk stukje was dat...
Op zondag 1 februari 2004 17:26 schreef Charro het volgende:
Ze zijn nu bij life & cooking!
Sylvia en Bassie dan.
quote:Jah ze lijkt me wel aardig Maar ik vind het toch vreemd, Bassie zonder Adriaan. Het moet wel wennen..
Op zondag 1 februari 2004 17:29 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Erg leuk stukje was dat...
Jammer van die truuk met die ringen die is erg makkelijk...
Verder lijkt die Sylvia me een leuk mens
quote:Jah inderdaad, maar Bassie wil door, Adriaan niet. Hoe hij dat zei: 'Zie je mij al met die tassen van Blokker door de stad lopen'
Op zondag 1 februari 2004 17:30 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Jah ze lijkt me wel aardig Maar ik vind het toch vreemd, Bassie zonder Adriaan. Het moet wel wennen..
quote:Damn, gemist... wat deden/zeiden ze? Er is vast geen filmpje beschikbaar online
Op zondag 1 februari 2004 17:29 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Erg leuk stukje was dat...
Jammer van die truuk met die ringen die is erg makkelijk...
Verder lijkt die Sylvia me een leuk mens
quote:Nou ze spraken over de nieuwe show natuurlijk en ze lieten het intro liedje daarvan horen. Met Adriaan is alles goed, zei Bassie. Hij hoeft de komende twee maanden niet terug naar het ziekenhuis. En daarna lieten ze een stukje uit de show zien waarbij Bassie op zijn mondharmonica speelde...
Op zondag 1 februari 2004 17:34 schreef wonderer het volgende:[..]
Damn, gemist... wat deden/zeiden ze? Er is vast geen filmpje beschikbaar online
quote:WAAROM heeft zij een zwarte broek met een blauwe top??
Op zondag 1 februari 2004 17:41 schreef Charro het volgende:
Hier wat caps van Bassie en Sylvia bij life en cooking!
Misschien kan ze alleen de truc met de ringen
quote:Tja dat ligt er wel een beetje dik boven op, maar ik denk dat het toeval is hoor. Je moet niet overal wat achter zoeken ...
Op zondag 1 februari 2004 17:44 schreef wonderer het volgende:[..]
WAAROM heeft zij een zwarte broek met een blauwe top??
Misschien kan ze alleen de truc met de ringen
quote:De binnenkant van het boevenhuis is inderdaad een studio in Nederland (dat is geloof ik op de vragen-pagina op de B&A-site te lezen), maar of ook de hotelkamer 'nep' is betwijfel ik... Die bosjes waar VJ en B2 tot tweemaal toe in duiken hebben ze natuurlijk ergens in de buurt van het hotelcomplex gevonden, en deze maar gebruikt omdat het niet echt geloofwaardig lijkt als ze van 2 hoog in een bosje van een halve meter hoog springen
Op zondag 1 februari 2004 17:17 schreef wonderer het volgende:Ik begin me ook sterk af te vragen of die hotelkamer geen studio in Nederland is. Hun raam komt namelijk uit op het balkon, en tijdens het ontbijt zie je dat er in de verste verte geen struiken te bekennen zijn.
Het interieur van het boevenhuis klopt trouwens ook niet met de buitenkant
quote:Ja het klinkt logisch wat je zegt maar toch vraag ik me af waarom ze pcies die scene met de sprong hebben bewaard voor het laatst, beetje raar qua continuïteit
Op zondag 1 februari 2004 17:58 schreef Gerritje het volgende:[..]
De binnenkant van het boevenhuis is inderdaad een studio in Nederland (dat is geloof ik op de vragen-pagina op de B&A-site te lezen), maar of ook de hotelkamer 'nep' is betwijfel ik... Die bosjes waar VJ en B2 tot tweemaal toe in duiken hebben ze natuurlijk ergens in de buurt van het hotelcomplex gevonden, en deze maar gebruikt omdat het niet echt geloofwaardig lijkt als ze van 2 hoog in een bosje van een halve meter hoog springen
.
quote:Waar staat dan dat ze die als laatst hebben opgenomen?
Op zondag 1 februari 2004 18:04 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Ja het klinkt logisch wat je zegt maar toch vraag ik me af waarom ze pcies die scene met de sprong hebben bewaard voor het laatst, beetje raar qua continuïteit
Je ziet ze helemaal niet springen, dus we zullen er maar vanuit gaan dat Joop de zware blessure in ieder geval niet bij het filmen van díe scene heeft opgelopen!!
quote:Nou, als ie zo zwaar gewond is geraakt, dan moet het wel de laatste opname zijn geweest...
Op zondag 1 februari 2004 18:11 schreef Gerritje het volgende:[..]
Waar staat dan dat ze die als laatst hebben opgenomen?
Je ziet ze helemaal niet springen, dus we zullen er maar vanuit gaan dat Joop de zware blessure in ieder geval niet bij het filmen van díe scene heeft opgelopen!!
Ik ben nou helemaal in de war, dus hopelijk kan bofkont ons helpen. Of die buurman annex secretaris. Ik wil het nou toch wel weten
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:27 schreef wonderer het volgende:[..]
Nou, als ie zo zwaar gewond is geraakt, dan moet het wel de laatste opname zijn geweest...
Ik ben nou helemaal in de war, dus hopelijk kan bofkont ons helpen. Of die buurman annex secretaris. Ik wil het nou toch wel weten
- Joop is tijdens een opname zwaar gewond geraakt bij een nare val.
- Waarschijnlijk is dit dus idd toevalligerwijs de laatste opname geweest.
- Er wordt vermoed dat het om de sprong-uit-het-hotelraam-en-val-in-hoge-bosjes-scene gaat.
- Je ziet tijdens de die scene niemand daadwerkelijke springen.
- Joop zal bij deze scene dus hoogstwaarschijnlijk niet gewond zijn geraakt.
- Deze scene zal dus hoogstwaarschijnlijk ook niet als laatst zijn opgenomen.
Is nu alles duidelijk?
quote:Wonderer, ze hadden André du Lord nodig om die sleutel na te maken om dan later aan de BoevenBaas te geven toen die aangekomen waren bij de kluisjes op het Centraal Station in Rotterdam. Maar er werd daar geen belang aan gehecht wat er op de sleutel stond.
Op zondag 1 februari 2004 18:35 schreef wonderer het volgende:
Even iets anders, is het jullie weleens opgevallen wat er op die sleutel staat? Precies, Nederlandse Spoorwegen. Waarom hebben ze André dan nodig om het uit te zoeken?
quote:Ja da's waar. Ik zou eigenlijk ook heel graag die opname hebben op de computer filmpje of in audio. Het stomste is als je B&A fan bent, en je weet dat b&a vaak op tv komen op allerlei programma's dat dat alleen te ontvangen is in nederland en niet hier in Vlaanderen !
Op zondag 1 februari 2004 18:34 schreef Bassiefan het volgende:
Hoe was dat beginliedje??
Heeft iemand dat in audio?? Of kan dat gemaakt worden?
Wat werd er nog gedaan in de uitzending?
RTL4, Rijnmond, of Nickelodeon kunnen wij in Vlaanderen niet ontvangen
quote:Het is duidelijk hoe het waarschijnljik NIET is gebeurd. Dus ik wil weten wat er WEL is gebeurd. En de enige die ons dat kan vertellen is Joop zelf of mensen die hem kennen. Bofkont, ben je thuis?
Op zondag 1 februari 2004 18:46 schreef Gerritje het volgende:[..]
Is nu alles duidelijk?
quote:Ja, zover was ik ook wel
Op zondag 1 februari 2004 18:47 schreef LorenzoV het volgende:[..]
Wonderer, ze hadden André du Lord nodig om die sleutel na te maken om dan later aan de BoevenBaas te geven toen die aangekomen waren bij de kluisjes op het Centraal Station in Rotterdam. Maar er werd daar geen belang aan gehecht wat er op de sleutel stond.
André: "Hoe ziet die sleutel eruit?"
Adriaan: "Er staat op, Nederlandse Spoorwegen. Enig idee wat dat zou kunnen betekenen?"
quote:Da's Carlo Boszhard, niet Robin...
Op zondag 1 februari 2004 18:59 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]Wat moet Robin daar ??.
De Plaaggeest :
- Bakkerslied
- Akrobatenlied
- Garagelied
- Het ABC
- Bassie als toreador
- De eenzame clown-blues
- Engelse les
- De kraanmachinist
- Naar het circus
- Opgeruimd staat netjes
- Terug in het circus
- De vrachtwagenchauffeur
- Zijn wij bij de politie
Wie kan deze lijst vervolledigen of is hij al goed ?
Dan begin ik zo vlug mogelijk met Het geheim van de Sleutel
quote:Ik bedoel rechts onder in de hoek,
Op zondag 1 februari 2004 19:03 schreef wonderer het volgende:[..]
Da's Carlo Boszhard, niet Robin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |