quote:Ik vind het best knap gedaan hoor voor...
Op zondag 1 februari 2004 14:03 schreef bassie22 het volgende:[..]
Heej Lorenzo
Ik vind je site nog saaier dan dat interview. Dus daarom bezoek ik het niet meer
want wat er ook gebeurt...
altijd blijven lachen!!
quote:Das waar
Op zondag 1 februari 2004 14:42 schreef flyin-hawk het volgende:
geen ruzie in de tent jongens!want wat er ook gebeurt...
altijd blijven lachen!!
hier een plaatje van Silvia!!
en van het nieuwe duo samen
quote:Ja elmer we weten wel dat je er weer niet tegen kunt dat jouw site minder is maar daarom hoef je het hier niet uit te werken
Op zondag 1 februari 2004 14:03 schreef bassie22 het volgende:[..]
Heej Lorenzo
Ik vind je site nog saaier dan dat interview. Dus daarom bezoek ik het niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door LorenzoV op 01-02-2004 15:06]
[Dit bericht is gewijzigd door bassie22 op 01-02-2004 15:06]
quote:Wie is het hier die ruzie maakt Elmer !
Op zondag 1 februari 2004 15:01 schreef bassie22 het volgende:
ja hoor Lorenzo het is een Bassie en Adriaan FOK en geen ruzie FOK dus schrijf voortaan geen berichten over mij begrepen?
quote:Ja Sander, jouw site is echt toppie ! En ook leuk die nieuwe foto's die er steeds bijkomen van de series. Ik heb ook weer aan je nieuwe quiz nr.3 meegedaan !
Op zondag 1 februari 2004 15:03 schreef sandertje13 het volgende:
hallo allemaal.....ik heb wel een mooie site whoor denkik http://home.wanadoo.nl/sander.vanden.berg moet je maar es op kijken .....maar silvia en bassie gaan het hopelijk lang en goed doen groetjes sander
Dat radio interview is wel geinig, hoe meer B en A verzamelmateriaal hoe beter toch? Ik bewaar het allemaal in elk geval in 1 mapje
quote:Leuke sites hoor, maar genoeg ruzie en spam voor vandaag, ok??
Op zondag 1 februari 2004 15:00 schreef LorenzoV het volgende:[..]
Ja elmer we weten wel dat je er weer niet tegen kunt dat jouw site minder is maar daarom hoef je het hier niet uit te werken
Nuja je bent ook een Bassie & Adriaan fan dus word ik niet boos op je.P.S. Het adres is www.bassie-adriaan.be.tt
quote:
Op zondag 1 februari 2004 15:20 schreef Shoplifter14 het volgende:Leuke sites hoor, maar genoeg ruzie en spam voor vandaag, ok??
quote:Als je me weg wilt van FoK moet je zo blijven voortdoen tegen mij.
Op zondag 1 februari 2004 15:22 schreef flyin-hawk het volgende:[..]
Maargoed
www.magicland.nl Er is een nieuwe rubriek bij hé met foto'w
Wel zijn er altijd geruchten geweest dat men wel degelijk aan een nieuwe spannende serie was begonnen (na Griekenland of na Amerika, ik weet het tijdstip niet precies), maar deze opnamen zijn vroegtijdig gestopt omdat men vond dat de kwaliteit en de inhoud te slecht was. Ook schijnt het dat Aad van Toor wel degelijk een nieuwe serie heeft geschreven... deze is nooit gefilmt !!
quote:Is dat zo?
Op zondag 1 februari 2004 15:36 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Nog even over de val van B2. Dit zou de reden kunnen zijn dat er nooit een nieuwe spannende serie is gemaakt.Wel zijn er altijd geruchten geweest dat men wel degelijk aan een nieuwe spannende serie was begonnen (na Griekenland of na Amerika, ik weet het tijdstip niet precies), maar deze opnamen zijn vroegtijdig gestopt omdat men vond dat de kwaliteit en de inhoud te slecht was. Ook schijnt het dat Aad van Toor wel degelijk een nieuwe serie heeft geschreven... deze is nooit gefilmt !!
quote:Jah het klopt dat er vroeger een serie is gefilmt maar die nooit op TV is geweest. Ik geloof dat Bassie & Adriaan de rechten hebben gekocht, daarom is die ook niet op tv gekomen
Op zondag 1 februari 2004 15:36 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Nog even over de val van B2. Dit zou de reden kunnen zijn dat er nooit een nieuwe spannende serie is gemaakt.Wel zijn er altijd geruchten geweest dat men wel degelijk aan een nieuwe spannende serie was begonnen (na Griekenland of na Amerika, ik weet het tijdstip niet precies), maar deze opnamen zijn vroegtijdig gestopt omdat men vond dat de kwaliteit en de inhoud te slecht was. Ook schijnt het dat Aad van Toor wel degelijk een nieuwe serie heeft geschreven... deze is nooit gefilmt !!
quote:<adriaan mode> jongens stop nou met ruzie maken!
Op zondag 1 februari 2004 15:25 schreef LorenzoV het volgende:Als je me weg wilt van FoK moet je zo blijven voortdoen tegen mij.
Wie zoekt hier ruzie denk je ? 'T meneerke dat denk dat het het al. ElmerMaargoed
www.magicland.nl Er is een nieuwe rubriek bij hé met foto'w
Ik vraag me af of ze die serie nog achter de hand houden om ooit toch te verkopen of te laten uitzenden voor veeeeel geld (als deze geruchten tenminste kloppen??, is dat te checken bij Aad en Bas?
quote:Een schitterende formule??? Daar ben ik het dus volledig mee oneens.
Op zondag 1 februari 2004 15:41 schreef LorenzoV het volgende:[..]
Is dat zo?
Nuja, ik vind om eerlijk te zijn de serie van Amerika en Europa toch heel heel heel mooi en redelijk spannend. Je moet je eens bedenken dat dat eigenlijk een schitterende formule is, van de reis door Europa, wie op zo'n idee komt voor zo'n goede serie te maken. Daarom is Adriaan een wondermens ! Dus schrok ik wel even toen ik las dat Aad nog bezig was aan een nieuw avontuur maar die nooit gefilmt is ! dat is eigenlijk zonde...
Nee hoor geef mij maar de flistende achtervolgingsscenes, de ontvoeringen, de inbraken uit de jaren 80 en eind 70, toen de boeven nog echte louche, duistere lieden waren die plannen hadden die B&A echt bezig hield
quote:Tja nogmaals, dat verschilt per persoon. Ik vond die Europa en Amerika series juist wel lekker, eindelijk eens wat "rust" in het leventje van die twee. Series die rustig een prachtig beeld scheppen van de verschillende landen en hun taal en cultuur, op dat gebied zitten de series super in elkaar...
Op zondag 1 februari 2004 16:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:[..]
Een schitterende formule??? Daar ben ik het dus volledig mee oneens.
De baron is gedagradeerd tot opgefokt mannetje wie nooit meer wat lukt, een even grote stuntelaar is geworden als B100 en die vooral in de Reis door Europa niks doet dan een beetje varen over haven van Rotterdm.
B100 achtervolgd ze een ongeluk en Harry laat boemen ontploffen, veel veranderd er niet dat hele avontuur.
De reis door Amerika is wel minder saai, maar het is meer een documentaire dan een spannend en flitsend avontuur, er wordt alleen achtervolgd tot de een na laatste aflevering waar B&A er pas achter komen dat er ook nog boeven zijn.Nee hoor geef mij maar de flistende achtervolgingsscenes, de ontvoeringen, de inbraken uit de jaren 80 en eind 70, toen de boeven nog echte louche, duistere lieden waren die plannen hadden die B&A echt bezig hield
Jammer wel dat de boeven niet meer zulke spectaculaire dingen uithalen, maar ik vraag me af of Adriaan een nieuwe goede serie met veel spanning en sensatie had kunnen maken, volgens mij was de koek daarvoor een beetje op...
Over de gefilmde maar nooit uitgezonden serie, nu jullie het er zo over hebben, meen ik inderdaad ergens gelezen te hebben dat ze een serie geschreven cq gefilmd hadden die niet voldeed aan de kwaliteitseisen die Adriaan zichzelf gesteld had. Waarschijnlijk in een van de artikelen van heidbuurt.
Ik heb gisteren de hele verzonken stad bekeken, en er is absoluut nergens een stunt te zien waar B2 uit het raam springt. Het gedoe rond het afluisterapparaatje is het enige dat daarvoor in aanmerking zou kunnen komen, en daar lopen ze uit beeld. Weliswaar alsof ze springen, maar van een sprong is niets te zien. Ik begin me ook sterk af te vragen of die hotelkamer geen studio in Nederland is. Hun raam komt namelijk uit op het balkon, en tijdens het ontbijt zie je dat er in de verste verte geen struiken te bekennen zijn.
Het interieur van het boevenhuis klopt trouwens ook niet met de buitenkant
quote:Misschien zijn er verschillende scenes gedraait van die sprong en is het de laatste keer fout gegaan.
Op zondag 1 februari 2004 17:17 schreef wonderer het volgende:Ik heb gisteren de hele verzonken stad bekeken, en er is absoluut nergens een stunt te zien waar B2 uit het raam springt. Het gedoe rond het afluisterapparaatje is het enige dat daarvoor in aanmerking zou kunnen komen, en daar lopen ze uit beeld. Weliswaar alsof ze springen, maar van een sprong is niets te zien. Ik begin me ook sterk af te vragen of die hotelkamer geen studio in Nederland is. Hun raam komt namelijk uit op het balkon, en tijdens het ontbijt zie je dat er in de verste verte geen struiken te bekennen zijn.
Het interieur van het boevenhuis klopt trouwens ook niet met de buitenkant
Bassie & Sylvia nu bij Life & Cooking!!!!
quote:NIEUWSCHIERIG!! Dat geloof je toch niet?
Op zondag 1 februari 2004 13:36 schreef Bassiefan het volgende:
www.magicland.nl is weer vernieuwd.
Hij ziet er trouwens behoorlijk ruk uit in Mozilla. Maar ik ga echt niet IE gebruiken
quote:Dat kan, maar dan nog... Ik snap de timing niet. Wat is er dan eerst opgenomen en wat later?
Op zondag 1 februari 2004 17:20 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Misschien zijn er verschillende scenes gedraait van die sprong en is het de laatste keer fout gegaan.
Bassie & Sylvia nu bij Life & Cooking!!!!
Is ze alweer weg? Ze zijn nou aan het koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |