quote:Hmm, ik moet even kijken hoe het met school zit. Anders wil ik er ook wel heen
Op maandag 2 februari 2004 20:58 schreef wonderer het volgende:[..]
Tof. Hinse, ga jij ook nog? En anderen in de buurt? Dan kom ik ook
quote:Ik heb een plot, topic 16 of 17. Als dit een feature length film wordt, hebben we zo'n 100 pagina's script. Dus ja, het moet nog een beetje worden uitgeschreven.
Op maandag 2 februari 2004 21:12 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Geef aan waar het anders/beter kan. Probeer andere plots te verzinnen...... Die schoen wordt in de kleedkamer gestolen van de studio (dus zonder "echte" camara's). Plaats tijd en volgorde moeten nog duidelijker. Zoals ik al zei, wanneer anderen gaan meeschrijven, aanvullen etc dan wordt het beter. hier en daar heb ik e.e.a. toegevoegd om alvast de stemming weer te geven.... Zonder de grappen etc. begint het nog niet te leven. Ook dialogen tussen B&A moeten nog worden uitgeschreven.
Maar goed, wat vindt de rest er van?
Het SCRIPT vertelt dus in grote lijnen het verhaal.
We moeten ons sowieso vasthouden aan de dingen in de series, dus de Baron die telefoons molt...
Jullie zijn nu bezig een heel draaiboek te schrijven, inclusief wie wat zegt, ik zou dit graag open laten.
Mensen spaar nog even je krachten en bedenk een super verhaallijn, bedenk hoe het verhaal moet lopen, bedenk de plot... de grove lijnen, het uitwerken komt na goedkeuring. Dan moet er ook in komen te staan wie wat zegt, welke camerapunten er zijn, waar er gelachen moet worden... alles moet gepland zijn, ik zal daar als cameraman en assistent regisseur mij zeker mee bezig houden.
Dus probeer anders allemaal een script te maken, lever dat in 1x in via info at bassieenadriaan.nl, dan maak ik een subdomein film.bassieenadriaan.nl waar iedereen kan stemmen op zijn/haar favo script en dan zal er e.e.a. samengevoegd gaan worden, dan wordt de final version beoordeeld, komt die door de keuring DAN PAS gaan we een draaiboek maken..
succes!!!
quote:Mee eens!
Op maandag 2 februari 2004 21:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik dacht dat we met een aantal man een SCRIPT zouden schrijven en geen heel DRAAIBOEK.Het SCRIPT vertelt dus in grote lijnen het verhaal.
We moeten ons sowieso vasthouden aan de dingen in de series, dus de Baron die telefoons molt...Jullie zijn nu bezig een heel draaiboek te schrijven, inclusief wie wat zegt, ik zou dit graag open laten.
Mensen spaar nog even je krachten en bedenk een super verhaallijn, bedenk hoe het verhaal moet lopen, bedenk de plot... de grove lijnen, het uitwerken komt na goedkeuring. Dan moet er ook in komen te staan wie wat zegt, welke camerapunten er zijn, waar er gelachen moet worden... alles moet gepland zijn, ik zal daar als cameraman en assistent regisseur mij zeker mee bezig houden.
Dus probeer anders allemaal een script te maken, lever dat in 1x in via info at bassieenadriaan.nl, dan maak ik een subdomein film.bassieenadriaan.nl waar iedereen kan stemmen op zijn/haar favo script en dan zal er e.e.a. samengevoegd gaan worden, dan wordt de final version beoordeeld, komt die door de keuring DAN PAS gaan we een draaiboek maken..
succes!!!
quote:* wonderer schaart zich achter Maestro en Dj
Op maandag 2 februari 2004 21:33 schreef De_Maestro het volgende:[..]
Mee eens!
quote:* hinse ook
Op maandag 2 februari 2004 21:39 schreef wonderer het volgende:[..]
* wonderer schaart zich achter Maestro en Dj
quote:* Shoplifer 14 ook dan maar
Op maandag 2 februari 2004 21:45 schreef hinse het volgende:[..]
* hinse ook
ik ga straks het subdomein realiseren.
daarop zet ik de richtlijnen van het script, waaraan het moet voldoen.
Dat kunnen jullie dan insturen, dat wordt na de deadline geplaatst en dan kan er gestemd worden (met motivatie dus geen poll script, maar eerlijk stemmen).
Aan de hand daarvan kunnen we een draaiboek schrijven.
Komt goed
--voor de duidelijkheid: no offence, niet lullig bedoeld, maar het is zo'n ongestructureerd zooitje nu! Ik wil graag alles in goede banen hebben en overal wat vorm in krijgen...nu zijn het allemaal losse flodders--
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 02-02-2004 21:49]
quote:* heidbuurt dan ook
Op maandag 2 februari 2004 21:47 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
* Shoplifer 14 ook dan maar
quote:Misschiend at ik er ook ééntje instuur, moet alleen de inspiratie nog vindden
Op maandag 2 februari 2004 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
ok dan wil ik dit voorstellen:ik ga straks het subdomein realiseren.
daarop zet ik de richtlijnen van het script, waaraan het moet voldoen.
Dat kunnen jullie dan insturen, dat wordt na de deadline geplaatst en dan kan er gestemd worden (met motivatie dus geen poll script, maar eerlijk stemmen).Aan de hand daarvan kunnen we een draaiboek schrijven.
Komt goed--voor de duidelijkheid: no offence, niet lullig bedoeld, maar het is zo'n ongestructureerd zooitje nu! Ik wil graag alles in goede banen hebben en overal wat vorm in krijgen...nu zijn het allemaal losse flodders--
quote:Ja, dan kan ik er ook nog wel bij
Op maandag 2 februari 2004 21:51 schreef heidbuurt het volgende:[..]
* heidbuurt dan ook
http://www.bassie-adriaan.nl/pages/boeven_index.html
-edit:
Dit was al gemeld
[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 02-02-2004 22:09]
quote:Ik ben toch wel erg benieuwd of ook echt álle boeven aan bod zullen komen. Het lijkt me toch dat er niet over alle acteurs even veel te vertellen is, dus dat is nog maar de vraag...
Op maandag 2 februari 2004 21:55 schreef heidbuurt het volgende:
Nieuwe pagina onlinehttp://www.bassie-adriaan.nl/pages/boeven_index.html
quote:Yeah... check ook een aantal posts eerder
Op maandag 2 februari 2004 21:55 schreef heidbuurt het volgende:
Nieuwe pagina onlinehttp://www.bassie-adriaan.nl/pages/boeven_index.html
Ik vraag me af of ik leuke trivia van die site naar mijn site moet kopieren... dan is wel alles compleet op een plek maar ik heb gezegd dat ik alles origineel zou houden. Dilemma, help!
En natuurlijk willen we allemaal weten hoe VJ is ontstaan en de Aad-baron !
Maar B1 moet je eerst kennis laten maken met de baron.
en is het leuk om VJ en HH te laten overlopen naar B en A?.
quote:Jah, sorry zie het nu pas
Op maandag 2 februari 2004 22:05 schreef wonderer het volgende:[..]
Yeah... check ook een aantal posts eerder
quote:Misschien kun je de meest interessante info in je eigen woorden op de site plaatsen? Dan blijft het toch nog een beetje origineel.
Op maandag 2 februari 2004 22:05 schreef wonderer het volgende:[..]
Yeah... check ook een aantal posts eerder
Ik vraag me af of ik leuke trivia van die site naar mijn site moet kopieren... dan is wel alles compleet op een plek maar ik heb gezegd dat ik alles origineel zou houden. Dilemma, help!
Maar het is natuurlijk maar een idee, en misschien had je daar zelf ook al aan gedacht.
[Dit bericht is gewijzigd door warboel op 02-02-2004 22:33]
quote:In 'de Geheimzinnige Opdracht' zegt de Baron letterlijk "Zij waren het die toen ik de diamant wilde stelen, mijn plannen dwarsboomden."
Op maandag 2 februari 2004 22:14 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Ik heb een medestander ! Tja ik vond mijn verhaal ook aardig bedacht maar er mist een goed plot en inderdaad is het handig als een aantal boefjes (zeker VJ overloopt naar B&A). B1 moet de Baron nog kennen ivm de diamantenroof. In deze film of serie moet ook uitkomen wat de Baron met deze roof te doen had....
Daarom denk ik dat de Baron ook de diamant wilde stelen, maar dat de andere bende hem voor was. Iedereen dacht toen dat Bassie en Adriaan de daders waren. De Baron heeft blijkbaar nooit van de onschuld van B & A gehoord.
quote:Om het "vraagstuk" van de Baron en zijn woede over de tussenkomst van B&A toen hij een diamant wilde stelen een oplossing te geven, houd ik mezelf altijd voor dat er in de brandkast die de Baron aan het begin van de Schatkaart open wilde breken een diamant lag.
Op maandag 2 februari 2004 22:14 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Ik heb een medestander ! Tja ik vond mijn verhaal ook aardig bedacht maar er mist een goed plot en inderdaad is het handig als een aantal boefjes (zeker VJ overloopt naar B&A). B1 moet de Baron nog kennen ivm de diamantenroof. In deze film of serie moet ook uitkomen wat de Baron met deze roof te doen had....
Dat is misschien wel overdreven simpel, en niet zo interessant, maar het ís een oplossing!
Ik vind het verhaal van Vlugge-Japie gewoonweg he-le-maal niks, en trek mij dan ook direct terug wanneer dit gebruikt gaat worden voor de B&A-film!
Overigens ben ik het helemaal eens met djkoelkast. Ik schreef het in andere woorden al een aantal pagina's eerder, en denk dat dit een reden was voor dj om zijn betoog te houden! Ik verlang namelijk ook terug na de topics met enkel de B&A-diehards. Uiteraard aangevuld met Wonderer en Shoplifter14 die wat later aanschoven
. De nieuwkomers zullen zich hopelijk aangesproken voelen en aanpassen!
En nogmaals voor Vlugge-Japie: als het aan mij ligt zou je per direct je verhaal in de prullenbak kunnen gooien! Meedenken is absoluut ok, maar zover ik lees is haast iedereen er tegen, en dan heeft je verhaallijn doorrammen echt geen nut... (zeker als nieuwkomer zijnde)
Tot zover mijn post, die toch weer wat langer is geworden!
quote:Is er ergens ook nog een plekje voor mij overgebleven, of kan ik beter meteen maar ander werk gaan zoeken?
Op maandag 2 februari 2004 22:59 schreef Gerritje het volgende:
Ik verlang namelijk ook terug na de topics met enkel de B&A-diehards. Uiteraard aangevuld met Wonderer en Shoplifter14 die wat later aanschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |