Ik ook, een Natural Born Killers/Mickey Knox staartje.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hij heeft gewoon een klein staartje achter
Geen idee, wat zit er zo slecht aan de jouwe dan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:34 schreef MadGuy het volgende:
Oh wow Boston George, dat is zeker een ideale kapsel!
En TwztId, waarom valt jouw haar beter dan de mijne?
Ik heb me haar ook nooit anders gehad, heb het altijd zo naar voren laten hangen, met een scheiding in het midden, daarom zal het wel zo plat liggen denk ik..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:28 schreef MadGuy het volgende:
Op een of andere manier valt het op sommige dagen gewoon niet goed... Van jou valt veel platter dan dat van mij. Misschien komt het door die rot tussenlengte...
Zo zit het bij mij als ik uit de douche kom en me haar opgedroogt is, maar dat vind ik echt niks..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:53 schreef Lucske het volgende:
Bij mij ligt alles gewoon plat naar voren, dus niet opzij. Het hangt allemaal kaarsrecht midden over mijn gezicht, niet zoals bij TwztId (of zoiets, sorry) enigszins naar de zijkanten.
Precies, en om dat enigszins fatsoenlijk te laten hangen is volgens mij een kuub gel nodig....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Zo zit het bij mij als ik uit de douche kom en me haar opgedroogt is, maar dat vind ik echt niks..
Zucht, geduld moet je zeker hebben, waarom groeit je haar nu niet met 5cm per maand of zo ipv maar gemiddeld 1cmquote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik wel hoor, TimoBasso!
Het gaat veel langzamer dan dat ik wil, maar goed geduld is een schone zaak...
Dan had ik na 3 maanden al het gewenste resultaatquote:Op zondag 29 februari 2004 20:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Zucht, geduld moet je zeker hebben, waarom groeit je haar nu niet met 5cm per maand of zo ipv maar gemiddeld 1cm![]()
Hoe lang wil je het hebben dan en wat ga je er van maken? Alleen kort staartje, of langer?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:19 schreef TwztId het volgende:
[..]
Dan had ik na 3 maanden al het gewenste resultaat
zou wel mooi zijn inderdaad...
tot me mond of kaaklijn ongeveer, en waarschijnlijk 1 lengte...quote:Op maandag 1 maart 2004 15:02 schreef Lucske het volgende:
[..]
Hoe lang wil je het hebben dan en wat ga je er van maken? Alleen kort staartje, of langer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |