abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16895918
Dan doe ik dat ook maar.

Overigens lees ik overal dat vitamine B ook in gist zit verwerkt. Kan dat de reden zijn dat biergist daarom ook zou kunnen helpen?

[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 04-02-2004 22:53]

pi_16902732
Dan kan je beter gewoon een B-complex nemen, das beter gedoseerd.
Of MSM.
pi_16902745
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 20:01 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
De lengte van mijn haar:

Je haar IS toch al lang? Ik vind erg lang (stijl) haar bij kerels er nóóit mooi uitzien. Als ik jou was zou ik het niet langer laten worden dan dit.

Ik wilde mijn haar ook een paar jaar geleden ook een keer lang laten groeien (gewoon ff kijken wat ik ermee kon) Dat duurde me véélste lang en in de tussentijd zag mijn haar er niet uit! (daarna ook niet) O ja... ik heb geen stijl haar, trouwens. Dusseh... nee, ik blijf mijn tondeuse trouw! (ik ben ook nog nooit van mijn leven bij een kapper geweest )

pi_16920672
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 05:08 schreef mwuhaha het volgende:
Dan kan je beter gewoon een B-complex nemen, das beter gedoseerd.
Of MSM.
Heb ik ook, die B-complex!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 08:45:24 #55
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_16935387
ik heb de strijd verloren jongens.. ik kon die tussen periode niet meer aan zien.. en ik ben naar de kapper geweest

*Ik blijf deze topic nog wel volgen ..maar dan met kort haar

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_16935482
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 08:45 schreef TimoBasso het volgende:
ik heb de strijd verloren jongens.. ik kon die tussen periode niet meer aan zien.. en ik ben naar de kapper geweest
Herkenbaar...
pi_16936393
Jeemig, dat had ik van jou nooit verwacht... Maar goed, als je je er gelukkig bij voelt!
pi_16937003
*meldt

ik ga ook me haar laten groeien, maar 't duurt zo lang

pi_16941384
Een neukfurbie heeft toch sowieso al lang haar?

Maar meer zielen zijn altijd welkom! Hoe lang wil jij het hebben?

pi_16994723
Mijn haar wordt nu definitief raar overigens...

Op zich is het enorm stijl dus ik moet het wat bewerken met wax. Wax houdt niet meer zo tenzij ik een aardige hoeveelheid gebruik. Ook wordt het nu superzacht en glad, wat op zich wel positief is. Het zit soms voor geen meter en het weer van de afgelopen dagen is ook niet echt bevoorderlijk. Groeide het maar wat harder...

pi_16999876
Dat je op het moment komt dat het klote zit, vallen de meeste al af
  zondag 8 februari 2004 @ 15:34:23 #62
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_17001137
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:55 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Dat je op het moment komt dat het klote zit, vallen de meeste al af
100%
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_17001677
Ja, maar op zich is het niet eens zo gek lang nog... Dat is juist het rare. Het is maar iets langer dan het ooit geweest is en het is nu al niet meer in model te krijgen.

Het moet eigenlijk vooral achter langer en voller worden, dat is nog wat me het meeste dwarszit. Het lijkt nu wel alsof ik een fucking lampekap op mijn kop heb...

zondag 8 februari 2004 @ 16:42:21 #64
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17002987
Vind het eige nlkijk wel al erg lang, maar dat is een persoonlijke mening. Morgen ga ik eraan geloven, dan ga ik naar de kapper, want mijn haar is ook een beetje te lang, maar dat doet er niet toe
pi_17003399
Me haar valt pas tot aan m'n wenkbrouwen en me laatste bezoekje bij de kapper was 4 maanden geleden, het groeit zo verdomde sloom
pi_17004887
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:57 schreef TwztId het volgende:
Me haar valt pas tot aan m'n wenkbrouwen en me laatste bezoekje bij de kapper was 4 maanden geleden, het groeit zo verdomde sloom
Ik ken het "probleem" vooral achter wordt het bij mij altijd snel langer, maar voor doet er altijd langer over op een of andere manier.... mijn laatste bezoekje was in December...... Wil pas ergens in April weer gaan om het enigszins in goede banen te leiden...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_17005226
enige suggesties voor "tussen" kapsels?

ik wil mn haar eig ook wel weer eens laten groeien, alleen het zit meestal voor geen meter als het meer dan 3 á 4 cm lang is..

[i]The cat's in the bag..[br]And the bag is in the river![/i]
pi_17005253
Tsja, dat is iets waar ik ook mee worstel, nu al, met een paar centimeter. Ik heb het idee dat het gewoon snel moet groeien zodat ik van dat gezeik af ben...
pi_17006804
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik ken het "probleem" vooral achter wordt het bij mij altijd snel langer, maar voor doet er altijd langer over op een of andere manier....

Precies, ik moet over een paar weken denk ik naar de kapper om me matje eraf te halen, staat gewoon niet...
pi_17007426
Ik laat het ook groeien, ben sinds oktbober 2003 niet meer naar de kapper geweest.. Schiet niet op.. Nu is het in een lengte dat je er absoluut niets mee kan..
pi_17012522
Kun je dan niet beter een keer naar de kapper gaan. Van knippen gaat je haar niet steeds sneller groeien, maar hij/zij kan wel tips geven hoe het in model te brengen en het er een beetje verzorgder uit laten zien. Dode punten eruit enzo. Ik ben in ieder geval van plan wel op een regelmatige basis te gaan...
pi_17015745
quote:
Op zondag 1 februari 2004 18:29 schreef MadGuy het volgende:
Mijn doel is uiteindelijk dit, zoals in het in het eerste deel gepost:

[afbeelding]

Schattig!! Neem je er ook een leuk handtasje bij?
[b][url=http://mitglied.lycos.de/mindistortion/movies/freedomawaits.swf]FREEDOM[/url][/b]
pi_17016570
Ik heb half-lang haar, beetje zoals de topicstarter
Alleen de reacties van vooral de wat minder *ahum* slimme mensen zijn best wel vervelend... dingen als 'meisje'

Sinds wanneer word je geslacht bepaald door de lengte van je haar?

Maar als je het zelf leuk vind gewoon doen
(al is het maar om je ouders te pestten )

met papier maché kun je alles maken!
pi_17016772
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:55 schreef TwztId het volgende:

[..]

Precies, ik moet over een paar weken denk ik naar de kapper om me matje eraf te halen, staat gewoon niet...

Doe je een staart in

En boeiend dat het niet staat

met papier maché kun je alles maken!
pi_17028717
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:22 schreef DarkChroom het volgende:

[..]

Schattig!! Neem je er ook een leuk handtasje bij?

Twee! Want zoals Jan des Bouvrie al zei, symmetrie is belangrijk!

Serieus... denk je nu echt dat je heel erg slim overkomt met zo'n opmerking?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')