Overigens lees ik overal dat vitamine B ook in gist zit verwerkt. Kan dat de reden zijn dat biergist daarom ook zou kunnen helpen?
[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 04-02-2004 22:53]
quote:Je haar IS toch al lang? Ik vind erg lang (stijl) haar bij kerels er nóóit mooi uitzien. Als ik jou was zou ik het niet langer laten worden dan dit.
Op zaterdag 31 januari 2004 20:01 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
De lengte van mijn haar:
Ik wilde mijn haar ook een paar jaar geleden ook een keer lang laten groeien (gewoon ff kijken wat ik ermee kon) Dat duurde me véélste lang en in de tussentijd zag mijn haar er niet uit!
(daarna ook niet) O ja... ik heb geen stijl haar, trouwens. Dusseh... nee, ik blijf mijn tondeuse trouw!
(ik ben ook nog nooit van mijn leven bij een kapper geweest
)
quote:Heb ik ook, die B-complex!
Op donderdag 5 februari 2004 05:08 schreef mwuhaha het volgende:
Dan kan je beter gewoon een B-complex nemen, das beter gedoseerd.
Of MSM.
*Ik blijf deze topic nog wel volgen
..maar dan met kort haar
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 08:45 schreef TimoBasso het volgende:
ik heb de strijd verloren jongens.. ik kon die tussen periode niet meer aan zien.. en ik ben naar de kapper geweest![]()
Maar meer zielen zijn altijd welkom!
Hoe lang wil jij het hebben?
Op zich is het enorm stijl dus ik moet het wat bewerken met wax. Wax houdt niet meer zo tenzij ik een aardige hoeveelheid gebruik. Ook wordt het nu superzacht en glad, wat op zich wel positief is. Het zit soms voor geen meter en het weer van de afgelopen dagen is ook niet echt bevoorderlijk. Groeide het maar wat harder...
quote:100%
Op zondag 8 februari 2004 14:55 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Dat je op het moment komt dat het klote zit, vallen de meeste al af
Het moet eigenlijk vooral achter langer en voller worden, dat is nog wat me het meeste dwarszit. Het lijkt nu wel alsof ik een fucking lampekap op mijn kop heb...
quote:Ik ken het "probleem" vooral achter wordt het bij mij altijd snel langer, maar voor doet er altijd langer over op een of andere manier.... mijn laatste bezoekje was in December...... Wil pas ergens in April weer gaan om het enigszins in goede banen te leiden...
Op zondag 8 februari 2004 16:57 schreef TwztId het volgende:
Me haar valt pas tot aan m'n wenkbrouwen en me laatste bezoekje bij de kapper was 4 maanden geleden, het groeit zo verdomde sloom
ik wil mn haar eig ook wel weer eens laten groeien, alleen het zit meestal voor geen meter als het meer dan 3 á 4 cm lang is..
quote:Precies, ik moet over een paar weken denk ik naar de kapper om me matje eraf te halen, staat gewoon niet...
Op zondag 8 februari 2004 17:48 schreef Samson het volgende:[..]
Ik ken het "probleem" vooral achter wordt het bij mij altijd snel langer, maar voor doet er altijd langer over op een of andere manier....
quote:Schattig!! Neem je er ook een leuk handtasje bij?
Op zondag 1 februari 2004 18:29 schreef MadGuy het volgende:
Mijn doel is uiteindelijk dit, zoals in het in het eerste deel gepost:
Sinds wanneer word je geslacht bepaald door de lengte van je haar?
Maar als je het zelf leuk vind gewoon doen
(al is het maar om je ouders te pestten
)
quote:Doe je een staart in
Op zondag 8 februari 2004 18:55 schreef TwztId het volgende:[..]
Precies, ik moet over een paar weken denk ik naar de kapper om me matje eraf te halen, staat gewoon niet...
En boeiend dat het niet staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |