quote:Omdat je Lucas en Gea fan bent mag je er bij hoewel je mod bent. Maar ik maak een uitzondering. Wil je ook in het bestuur? En misschien is het beter je modschap op te geven. Soms moet je offers maken voor je principes. Maar het is niet verplicht omdat je Lucas en Gea fan bent.
Op maandag 2 februari 2004 19:07 schreef robh het volgende:
*aanmeldt*
Bij deze draag ik _Groen_ voor als Grote Leider der Usersvakbond
quote:Dat ben ik al lang maar ik wil linker en rechterhanden en vingers. Dus het bestuur.
Op maandag 2 februari 2004 22:43 schreef Pool het volgende:
_Groen_, nu niemand in het bestuur wil, lijkt het me tijd dat je zelf de macht naar je toe trekt en de grootste onder ons kameraden wordt. Vervolgens lopen wij wel als makke lammetjes achter je aan, okee?Bij deze draag ik _Groen_ voor als Grote Leider der Usersvakbond
quote:Mooi.
Op maandag 2 februari 2004 22:48 schreef Pool het volgende:
Oh, dat had ik niet doorDán wil ik wel in het bestuur hoor
quote:Ja, en de voorzitter (ik promoveer je bij deze, maar ik blijf de grote baas)
Op dinsdag 3 februari 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
De eerstevakbondsuser meldt zich
quote:Je zult denk ik genoegen moeten nemen met een rol als stemvee....
Op dinsdag 3 februari 2004 22:17 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben lid?
Ik hoor graag van jullie
Mooi. Bij deze is RichardQuest ontslagen als leider wegens inactiviteit en is Troel de nieuwe President van de Usersvakbond. Een herkansing voor haar dus.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:35 schreef Troel het volgende:
Ik doe mee
Ik weet nu al dat ik de meest slechte president ooit zal zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:37 schreef _Groen_ het volgende:
[..]
Mooi. Bij deze is RichardQuest ontslagen als leider wegens inactiviteit en is Troel de nieuwe President van de Usersvakbond. Een herkansing voor haar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |