quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Speed,je bent een loser
quote:slecht gefotosoept
Op dinsdag 3 februari 2004 15:27 schreef Sloggi het volgende:
Om een golden oldie nog maar eens op herhaling te doen:
quote:Maar leuk blijft 'ie
Op dinsdag 3 februari 2004 17:11 schreef pascalheister het volgende:[..]
slecht gefotosoept
Iemand?
quote:Heb ik nu een deja-vu of zag ik deze vraag laatst ook al voorbij komen
Op dinsdag 3 februari 2004 23:45 schreef EminemRulezz het volgende:
Er was toch eens een koreaanse site of zoiets waar ze gratis de voetbalwedstrijden van psv uitzonden, of heb ik het fout?Iemand?
quote:Volgens mij zijn ze er mee gestopt. Niet zo gek want ze bufferden als een gek
Er was toch eens een koreaanse site of zoiets waar ze gratis de voetbalwedstrijden van psv uitzonden, of heb ik het fout?Iemand?
quote:Weet je dat zeker TM?
Op dinsdag 3 februari 2004 23:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij zijn ze er mee gestopt. Niet zo gek want ze bufferden als een gek
quote:Niet voor de volle 100%. Ik had ze een tijdje in mij favorieten staan en die pagina's waren steeds niet bereikbaar, het kan best zijn dat ze een andere stream hebben
Op woensdag 4 februari 2004 00:24 schreef boeiend007 het volgende:Weet je dat zeker TM?
site ff voor je opgezocht
veel pop-ups, maar daar zonden ze zo af en toe wat uit
PSV vreest uittocht van topspelers ![]()
Het zijn er maar drie toch, Kezman
Robben
Bouma
quote:http://www.ulsanmbc.co.kr/
en dan rechts op tv klikken bij "On Air"
quote:Ben je zenuwachtig Speed, dat je zo vaak in je o zo gehate PSV-topic komt?
Op woensdag 4 februari 2004 01:05 schreef Speed1971 het volgende:
O leuk artikel in nieuwe VIPSV vreest uittocht van topspelers
Robben
Bouma
quote:ja van de rest van de site kan k nie veel soeps maken
Op woensdag 4 februari 2004 07:23 schreef pascalheister het volgende:[..]
en dan rechts op tv klikken bij "On Air"
quote:
'Gesprekken PSV en Guus Hiddink in impasse'4/2/2004 9 :20
Midden januari werd er al witte rook verwacht, maar de besprekingen tussen PSV en Guus Hiddink over de contractverlenging van de laatste, hebben opnieuw vertraging opgelopen. Er wordt binnen PSV zelfs niet langer uitgesloten dat er géén akkoord wordt bereikt, meldt het ANP.
De gesprekken tussen club en trainer zitten vast op de wens van Hiddink om (als werknemer van PSV) als bondscoach aan het WK 2006 in Duitsland deel te nemen - met welk land dan ook. Mocht die mogelijkheid zich voordoen, dan verlangt Hiddink (contractueel vastgelegde) medewerking van zijn club. Daarover zou nu een verschil van inzicht zijn ontstaan.PSV-voorzitter Harry van Raaij liet tegenover het ANP weten in ieder geval niet voor aankomend weekeinde duidelijkheid te zullen verwachten. Het probleem zit hem bovendien ook niet zozeer tussen Hiddink en Van Raaij (de preses heeft al eerder aangegeven de coach zijn WK-uitstapje te gunnen) maar tussen Hiddink en de Raad van Commissarissen. Die zou het eisenpakket van de trainer te gortig vinden.
Het lag aanvankelijk in de bedoeling dat Hiddink al afgelopen week, of dan tenminste deze week, zou worden gepresenteerd als de nieuwe directeur voetbal van PSV. Het onstane oponthoud heeft intussen voor de nodige onrust gezorgd bij de rest van de technische staf. De assistenten Fred Rutten en Erwin Koeman hebben bijvoorbeeld aanbiedingen om elders aan de slag te gaan, en zijn (mede) afhankelijk van wat er met Hiddink bij PSV gebeurt
quote:Mag ik vragen waarom je het toejuichd als het slecht zou gaan met tegenstanders van ajax?
Robben
Bouma
quote:Dat wordt dus 50 miljoen aan transfergelden. Bouma kan uitstekend vervangen worden door Hofland, Robben is op dit moment onvervangbaar zo eerlijk moeten we zijn. De Jong is gewoon van mindere kwaliteit en een topspits aankopen is PSV altijd gelukt.
Robben
Bouma
Dus wederom is het niet zo ernstig als je het wil doen voorkomen
quote:Tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar het leukste is wel dat als Ajax verliest PSV alleen maar gelijk komt. Gezien het programma wat PSV heeft is het zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat PSV nog wel wat puntjes gaat knoeien in de competitie. En het begint redelijk te rommelen in Eindhoven. Wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, daar kijk ik altijd naar uit. En zeker deze wedstrijd. Ajax heeft immers niets te verliezen. PSV wel. Dat maakt deze Ajax - PSV extra leuk.
Op woensdag 4 februari 2004 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ben je zenuwachtig Speed, dat je zo vaak in je o zo gehate PSV-topic komt?
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 04-02-2004 17:06]
quote:Mooi. Ik denk trouwens dat het programma van Ajax en PSV (voor de competitie) niet zoveel van elkaar verschillen. Daarnaast heeft PSV doorgaans een goed eindschot. Verder denk ik dat mocht het verschil 6 punten zijn, het zeker nog niet beslist is. Het wordt wel lastig, maar beslist is het nog niet.
Op woensdag 4 februari 2004 17:02 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar het leukste is wel dat als Ajax verliest PSV alleen maar gelijk komt. Gezien het programma wat PSV heeft is het zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat PSV nog wel wat puintjes gaat knoeien in de competitie. En het begint redelijk te rommelen in Eindhoven. Wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, daar kijk ik altijd naar uit. En zeker deze wedstrijd. Ajax heeft immers niets te verliezen. PSV wel. Dat maakt deze Ajax - PSV extra leuk.
Het rommelt zeker in Eindhoven, maar dat mag best een keer. Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt (als het fout gaat), want dat doet het altijd.
quote:Als Ajax wint is er ook nog niets beslist. Qua competite programma ontlopen PSV en Ajax erlkaar weinig maar als PSV ver gaat komen in de UEFA zou dat best wel een seen zware wisselen kunnen gaan trekken op de resultaten in de competitie. Om die reden heeft Ajax zondag eigenlijk niets te verliezen. A omdat ze toch bijna altijd verliezen in de ArenA van PSV snap die video-schermen ook nog steeds niet, misschien een oorzaak
Op woensdag 4 februari 2004 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Mooi. Ik denk trouwens dat het programma van Ajax en PSV (voor de competitie) niet zoveel van elkaar verschillen. Daarnaast heeft PSV doorgaans een goed eindschot. Verder denk ik dat mocht het verschil 6 punten zijn, het zeker nog niet beslist is. Het wordt wel lastig, maar beslist is het nog niet.
Het rommelt zeker in Eindhoven, maar dat mag best een keer. Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt (als het fout gaat), want dat doet het altijd.
quote:Nou ja ajax heeft wel de koppositie te verliezen, telt volgens mij wel in eind mei of je op 1 of 2 staat, niet?
Op woensdag 4 februari 2004 17:02 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar het leukste is wel dat als Ajax verliest PSV alleen maar gelijk komt. Gezien het programma wat PSV heeft is het zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat PSV nog wel wat puntjes gaat knoeien in de competitie. En het begint redelijk te rommelen in Eindhoven. Wedstrijden tegen Feyenoord of PSV, daar kijk ik altijd naar uit. En zeker deze wedstrijd. Ajax heeft immers niets te verliezen. PSV wel. Dat maakt deze Ajax - PSV extra leuk.
quote:Hij gaat uit van winst, domme. Hij geeft alleen het slechtste scenario weer, en dat is niet zo slecht als het slechtste scenario voor PSV...
Op woensdag 4 februari 2004 17:32 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nou ja ajax heeft wel de koppositie te verliezen, telt volgens mij wel in eind mei of je op 1 of 2 staat, niet?
Qua punten komen ze gelijk, niet qua doelsaldo.
Bovendien speelt ajax thuis en dan vind ik het op zijn minst vreemd dat je ervan uitgaat dat ajax gaat verliezen.
Wat een vertrouwen in de eigen ploeg....
quote:Haha, 50 miljoen. Met de helft mogen jullie in je handen knijpen
Op woensdag 4 februari 2004 14:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat wordt dus 50 miljoen aan transfergelden. Bouma kan uitstekend vervangen worden door Hofland, Robben is op dit moment onvervangbaar zo eerlijk moeten we zijn. De Jong is gewoon van mindere kwaliteit en een topspits aankopen is PSV altijd gelukt.
Dus wederom is het niet zo ernstig als je het wil doen voorkomen
quote:Die had ik nog gezien. Nee inderdaad, in Rotterdam gaat het toch al zeker acht maanden om het voetbal
Op woensdag 4 februari 2004 12:54 schreef Elgigante het volgende:
Wij in Eindhoven en Rotterdam hebben tenminste nog een herkenbaar elftal en bestuur waar het om voetbal draait ipv om allerlei randzaken.
quote:Lees het betoog van twi.....
Op woensdag 4 februari 2004 17:32 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nou ja ajax heeft wel de koppositie te verliezen, telt volgens mij wel in eind mei of je op 1 of 2 staat, niet?
Qua punten komen ze gelijk, niet qua doelsaldo.
Bovendien speelt ajax thuis en dan vind ik het op zijn minst vreemd dat je ervan uitgaat dat ajax gaat verliezen.
Wat een vertrouwen in de eigen ploeg....
Komt nog eens bij dat het helemaal niet zo vreemd is dat ik met een eventueel verlies van Ajax rekening houdt.
- Zal niet de eerste keer zijn dat Ajax verliest, wel wint
- Ajax speelt verre van goed de laatste tijd
- Veel geblesseerde
- Ajax en PSV doen niet veel onder voor elkaar
Ik kijk vaak van te voren wat het "worst-case-scenario" is. Voor PSV is dat een stuk slechter dan Ajax. Bij een eventueel verlies van Ajax is idd de koppositie verloren op doelsaldo. Dat verschil is dus heel klein. Bij winst van Ajax is het gat iig 5 punten (ik reken doelsaldo alvast even mee). 5 punten, eigenlijk 6 tis maar hoe je het bekijkt, is een behoorlijk gat. Komt ook nog eens bij dat als je gaat kijken in welke periode PSV de meeste punten heeft geknoeid het zeer aannemelijk is dat zij door het drukkere programma wel een misstapje hier of daar gaan maken. Al met al kan je dus de conclusie trekken dat winst voor PSV veel belangrijker is dan voor Ajax. Zou wel heel vervelend zijn als juist nu Ajax wint in de Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |