quote:Laatste 7 jr --> 2 keer gewonnen, 3 keer gelijk, 2 keer verloren?! Nee oké dan zijn die 3 ptn statistisch gezien zeker al practisch in de pocket.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:03 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax ook.

quote:Nou ik denk dat je er naast zit, want ik dicht ajax (in deze vorm) sowieso niet 3 punten toe in Heerenveen.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:54 schreef DIJK het volgende:[..]
Mij best, maar PSV heeft niet nog een inhaalwedstrijd te spelen tegen die club. Een wedstrijd die door elgigante al met 3 ptn (voor ajax) gewaardeerd werd.

quote:Dat ben ik helemaal met je eens, alleen dat bleek niet echt uit
Op vrijdag 6 februari 2004 12:47 schreef Elgigante het volgende:[..]
Nou ik denk dat je er naast zit, want ik dicht ajax (in deze vorm) sowieso niet 3 punten toe in Heerenveen.
eerder andersom.
quote:Want dat gat is er dus nog niet in dat geval. 3 ptn + de inhaalwedstrijd vs heerenveen.
Op donderdag 5 februari 2004 12:40 schreef Elgigante het volgende:
een gat van 6 belangrijke punten.

quote:Hier kan ik zo kwaad om worden, die lui richten zoveel schade aan op de korte termijn
Breuk Guus Hiddink/PSV lijkt onontkoombaar6/2/2004 12:54
Guus Hiddink gaf vrijdagochtend op trainingscomplex De Herdgang een persconferentie, waarop hij bekend maakte dat hij een principe-akkoord met voorzitter Harry van Raaij heeft bereikt over een driejarig contract. Toch lijkt een breuk tussen de coach en PSV onontkoombaar.
'Met de voorzitter ben ik een driejarig contract overeengekomen', aldus Hiddink, 'maar de Raad van Commissarissen (RvC) heeft een aantal aanvullende eisen gesteld. Ik kan op die eisen momenteel niet ingaan, maar ik kan er ook niet mee akkoord gaan.'Die Raad van Commissarissen van PSV geeft later op de middag (17:00 uur) hun visie op de zaak, tegen de zin van voorzitter Harry van Raaij. 'Een uitermate slecht gekozen moment voor PSV', oordeelde de preses. 'Ik heb ze nog geadviseerd om het niet te doen, omdat we bij PSV gefocust moeten zijn op de wedstrijd van zondag, tegen Ajax.'
Een breuk tussen PSV en Guus Hiddink (in de overeengekomen verbintenis met Van Raaij wordt gerept over de term technisch directeur) lijkt dus onontkoombaar, indien geen van beide partijen water bij de wijn doet.

Wat voor eisen zouden dat zijn? Ze waren het toch niet eens over een evt. aanstelling als Bondscoach voor het WK'06?

quote:Jullie ook altijd met je statistieken. PSV wint toch ook altijd van NAC thuis? PSV wint toch ook altijd van AZ thuis. PSV speelt toch nooit gelijk tegen RBC thuis........blabla. Ajax gaat gewoon winnen van Heerenveen.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:06 schreef DIJK het volgende:[..]
Laatste 7 jr --> 2 keer gewonnen, 3 keer gelijk, 2 keer verloren?! Nee oké dan zijn die 3 ptn statistisch gezien zeker al practisch in de pocket.
Goed nieuws over Hiddink. Ik dacht dat jullie het allemaal zo goed wisten. Kezman blablabla. Robben blablabla. Hiddink blablabla. Het rommelt niet meer bij PSV maar het dondert er nu. Ach hebben jullie iig een excuus als PSV verliest zondag 

quote:Waarschijnlijk dat hele bondscoach verhaal/optie. Is natuurlijk ook niet handig om te verlangen.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:17 schreef Linz het volgende:
wat is het probleem nou eigenlijk van die raad van commisarissen??

quote:Geld. Ze zien het liefst een financiële reserve van een paar 100 miljoen dan eens wat investeringen te doen. Maar volgens mij zijn ze vooral bang dat Hiddink hen minder belangrijk wil maken en dat ze op deze manier hun plaatsje willen behouden
Op vrijdag 6 februari 2004 14:17 schreef Linz het volgende:
wat is het probleem nou eigenlijk van die raad van commisarissen??

quote:Jezus TM als je wilt overdrijven koop dan een luchtballon. Een paar 100 miljoen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Geld. Ze zien het liefst een financiële reserve van een paar 100 miljoen dan eens wat investeringen te doen. Maar volgens mij zijn ze vooral bang dat Hiddink hen minder belangrijk wil maken en dat ze op deze manier hun plaatsje willen behouden

quote:wat snap je niet aan "het liefst"
Op vrijdag 6 februari 2004 14:27 schreef Speed1971 het volgende:Jezus TM als je wilt overdrijven koop dan een luchtballon. Een paar 100 miljoen
Natuurlijk drijf ik het ver door, maar als het aan die figuren zou liggen zou er geen dubbeltje worden uitgegeven. Het woord investeren vinden ze eng, ze sparen liever

quote:Geef ze eens ongelijk.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
wat snap je niet aan "het liefst"
Natuurlijk drijf ik het ver door, maar als het aan die figuren zou liggen zou er geen dubbeltje worden uitgegeven. Het woord investeren vinden ze eng, ze sparen liever
Zoveel heeft Hiddink nou ook weer niet toegevoegd aan PSV. En financieel gaat het nou ook niet echt goed met PSV. Zij zijn er juist voor omdat soort zaken goed in de smiezen te houden.

quote:Hahahaha ja tuurlijk zo simpel is het.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:40 schreef Kremers het volgende:
Nou, iedereen met een beetje economie kennis weet dat je moet investeren om geld te verdienen, zo slim zijn ze dus niet

quote:Tenzij je voor altijd een kleine Europese kutclub wilt blijven... Maar dan ga je natuurlijk nooit wat verdienen...
Op vrijdag 6 februari 2004 14:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahahaha ja tuurlijk zo simpel is het.
Plus dat er meer grote spelers naar je club willen komen die je dan weer door kan transferen op een bep. moment.
Zo simpel is het beginsel dus wel, investeren om geld te verdienen 
, natuurlijk moet er wel streng op toegezien worden dat je geen zaken als Baçelona krijgt, maar je moet de geldkraan natuurlijk niet helemaal dicht draaien, das gewoon dom...

quote:Landskampioen wordt je ook in 1 wedstrijd.
Op vrijdag 6 februari 2004 01:30 schreef boeiend007 het volgende:[..]
SRY hoor maar als jij zo landskampioen wilt worden ben je een trietst persoon.

quote:inderdaad, heeft ajax toch ook gedaan, die hebben het beursgeld geinvesteerd. Dus tis een logische gedachtegang.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:40 schreef Kremers het volgende:
Nou, iedereen met een beetje economie kennis weet dat je moet investeren om geld te verdienen, zo slim zijn ze dus niet
Maar lekker dus nu zitten we dus aan het eind van het seizoen zonder directeur en zonder trainer 

quote:Met zo'n soort mentaliteit blijf je een kleine club in Europa. Hiddink voegt veel economische waarde toe aan PSV en ik heb zelfs het vermoeden dat Philips hem wil behouden. Dus ik wacht het nog even af, maar d RvC zit hier fout
Op vrijdag 6 februari 2004 14:34 schreef Speed1971 het volgende:Geef ze eens ongelijk.
Zoveel heeft Hiddink nou ook weer niet toegevoegd aan PSV. En financieel gaat het nou ook niet echt goed met PSV. Zij zijn er juist voor omdat soort zaken goed in de smiezen te houden.

quote:k vind ook dat Philips best wat meer geld in PSV mag steken.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Met zo'n soort mentaliteit blijf je een kleine club in Europa. Hiddink voegt veel economische waarde toe aan PSV en ik heb zelfs het vermoeden dat Philips hem wil behouden. Dus ik wacht het nog even af, maar d RvC zit hier fout

Om 17:00uur persconferentie door de RvC. vervolgens nemen zowel Hiddink ans Van Raaij ontslag. Dat zou echt, vooral tav de laatste, een gigantische schande betekenen. Als dat gebeurt, krijg je amok en komen de supporters in beweging. Zou een zeer, zeer slechte zaak zijn voor PSV.

quote:dat zou verschrikkelijk zijn, de kracht van PSV van vaak dat alles intern bleef en problemen netjes werden opgelost en niet zoals bijvoorbeeld in Rotterdam via de Feijenoordkrant.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn gok:Om 17:00uur persconferentie door de RvC. vervolgens nemen zowel Hiddink ans Van Raaij ontslag. Dat zou echt, vooral tav de laatste, een gigantische schande betekenen. Als dat gebeurt, krijg je amok en komen de supporters in beweging. Zou een zeer, zeer slechte zaak zijn voor PSV.

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV-trainer Guus Hiddink betwijfelt of hij zondag op de bank zit tijdens de topper tegen Ajax. Dat liet hij zich ontvallen nadat bekend was geworden dat de raad van commissarissen van PSV tegen de afspraken is die Hiddink maakte met voorzitter Harrie van Raaij.
Het is echt menens dus...

quote:k zie het goed gebeuren dat hij nu sper direct opstapt
Op vrijdag 6 februari 2004 15:14 schreef JeroenV het volgende:
6/2/2004 - OB: Hiddink mogelijk afwezig bij topper AjaxDit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV-trainer Guus Hiddink betwijfelt of hij zondag op de bank zit tijdens de topper tegen Ajax. Dat liet hij zich ontvallen nadat bekend was geworden dat de raad van commissarissen van PSV tegen de afspraken is die Hiddink maakte met voorzitter Harrie van Raaij.
Het is echt menens dus...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |