ik heb gisteren gelift
maar ik vraag me af
ik zie soms wel eens aan het begin van een snelweg
of op een autoweg
lifters staan
maar ik heb eigenlijk nog nooit een lifter meegenomen
ik denk altijd
iemand anders neemt die lifter wel mee ;-)))
stop jij voor lifters?
of heb jij wel eens een lifter meegenomen? ;-)
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:26 schreef baukel het volgende:
stop jij voor lifters?
quote:
of heb jij wel eens een lifter meegenomen? ;-)
die wilden gaan stoppen voor een lifter ;-))
maar ik zei: "nee, stop,
die lifter lijkt op tong80
en achter dat bosje staat vast een griezel als QyRoZ of Danny ;-))))
rij maar gauw door"
maar voor andere lifters stoppen we wel hoor ;-))
[Dit bericht is gewijzigd door JeRa op 31-01-2004 15:33]
quote:Of dat je denkt dat je maar één iemand een lift geeft en dat er dan vanachter een bosje er nogeens tien tevoorschijn komen.
Op zaterdag 31 januari 2004 15:38 schreef E-ric het volgende:
Nee ik heb ben nooit gestopt voor lifters en ben dat in de toekomst net zo van plan. Je weet nooit wie je in de wagen krijgt. Misschien harstikke gezellig, voor het zelfde geld, wordt je beroofd ofzo.
quote:van liften
Op zaterdag 31 januari 2004 15:33 schreef FrEeZzE het volgende:
NEE, en nu al helemaal niet meer sinds een studiegenote (Marleen Konings... Zuid Afrika) daar 't slachtoffer van is geworden
quote:Of ga je 'word je' met dt schrijven.
Nee ik heb ben nooit gestopt voor lifters en ben dat in de toekomst net zo van plan. Je weet nooit wie je in de wagen krijgt. Misschien harstikke gezellig, voor het zelfde geld, wordt je beroofd ofzo.
quote:Ja... naja die gast die ze op heeft gepikt werdt gezocht, dus hij moest van haar af, en daar heeft ie de kogel voor gekozen
Op zaterdag 31 januari 2004 15:42 schreef MadMarine het volgende:[..]
van liften
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Of ga je 'word je' met dt schrijven.
die mannelijke lifter zullen onzwijs meuren denk ik <= netzoals ik uit mn lifterperiode
quote:Aan goede bedoelingen heb ik niks.
Op zaterdag 31 januari 2004 15:51 schreef Toadette het volgende:[..]
Dat is niet de BEdoelingggg
quote:werdt met dt, die uitzonderingsregel wordt niet vaak toegepast
Op zaterdag 31 januari 2004 15:51 schreef FrEeZzE het volgende:[..]
Ja... naja die gast die ze op heeft gepikt werdt gezocht, dus hij moest van haar af, en daar heeft ie de kogel voor gekozen
quote:Mee eens
Je kan tegenwoordig niemand meer vertrouwen, jij wil aardig zijn en de ander helpen, echter ben je ff later je auto en je geld kwijt, en/of je heb een mes tussen je ribben.
In de auto neem ik niemand mee.
Ik heb wel een keer met een collega eens een heel leuk meisje mee genomen En dat was heel leuk. Ze was 24 en bloed mooi. Wij stellen ons voor. En het eerste wat ze zegt. Sorry jongens ik ben pot. Maar mag ik wel mee rijden
Ze heeft 1,5 uur bij ons in de auto gezeten. En ze was zo gek als een deur whehe. Was echt leuk. Toen ze uit stapte vertelde ze dat ze had gelogen over het feit dat ze pot was
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
vertelde ze dat ze had gelogen over het feit dat ze pot was
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:Ze heeft 1,5 uur bij ons in de auto gezeten. En ze was zo gek als een deur whehe. Was echt leuk. Toen ze uit stapte vertelde ze dat ze had gelogen over het feit dat ze pot was
eigen ervaring: nee, ik stop voor niemand
quote:daar voel je niks van hoor, al was het een pot geweest
Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Ik kom wel eens een meisje tegen alleen diep in de nacht als ik van stappen vandaan komt. Dan rij ik langs een bos en dan loopt er zo een jong meisje. Dan stop ik altijd wel om te vragen of ze mee wil rijden op de fietsIn de auto neem ik niemand mee.
Ik heb wel een keer met een collega eens een heel leuk meisje mee genomenEn dat was heel leuk. Ze was 24 en bloed mooi. Wij stellen ons voor. En het eerste wat ze zegt. Sorry jongens ik ben pot. Maar mag ik wel mee rijden
Ze heeft 1,5 uur bij ons in de auto gezeten. En ze was zo gek als een deur whehe. Was echt leuk. Toen ze uit stapte vertelde ze dat ze had gelogen over het feit dat ze pot was
quote:hoezo dat nou weer
Op zaterdag 31 januari 2004 17:01 schreef Pharrell het volgende:
ja wij haten lifters
scheitkoters zijn het
bang beroofd te worden!
quote:Of je gaat even lekker zitten mierenneuken! Je bent vast geliefd bij je vrienden of niet? Wil je mn huiswerk ook meteen even nakijken?
Op zaterdag 31 januari 2004 15:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Typisch dat ik jou hier tegen kom.quote:Op zaterdag 31 januari 2004 15:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Haha die is wel goed, had alsnog d'r tel nummer gevraagdquote:Op zaterdag 31 januari 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |