de nummers world on a plate, blue days etc. waren altijd lekker voor het gehoor... iemand enig id wat er van hun is gekomen?
Je kan vast nog meer vinden op http://www.racoon.nl
jammer, was een top band
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze hebben getekend bij PIAS, en daar komt dit najaar hun volgende album uit.
Kutkick?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij zijn ze doorgebroken
Wat zou je van dit topic willen dan? Misschien kunnen we toch aan jouw wensen voldoen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:07 schreef Even het volgende:
[..]
Heel erg eigenlijk![]()
Maar het topic heeft nog vrij weinig nut![]()
* Even mee eensch isquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, maar ja... de muziekmods hebben een leven en die komen nooit editten dus deze blijft nog wel even open
Nou het topic ging er over dat je niks meer over Racoon hoorde.. Lijkt me dat nu niet meer zo is? Ik zou graag willen dat we over Racoon gingen lullen in het centrale topicquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:08 schreef Racemol het volgende:
[..]
Wat zou je van dit topic willen dan? Misschien kunnen we toch aan jouw wensen voldoen..
Dan plaats je een linkje naar het 'centrale' topic en wordt deze vanzelf geslotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef Even het volgende:
[..]
Nou het topic ging er over dat je niks meer over Racoon hoorde.. Lijkt me dat nu niet meer zo is? Ik zou graag willen dat we over Racoon gingen lullen in het centrale topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |