SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:07 schreef Xessive het volgende:Ik weet niet in hoeverre dat waar is. King geeft in deel zes aan dat hij de grote lijnen van de reeks al heel lang op papier had staan (zelfs nog voor de uitgave van Carrie) en in deel éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gecancelled.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik hoorde dat ze bezig zijn met een verfilming van De Donkere Toren? Weet iemand hier iets meer over?
Het lijkt me heel moelijk, misschien wel onmogelijk, om het hele verhaal goed in een film te verwerken. Een miniserie zou denk ik een betere optie zijn.
Jammer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Is gecancelled.
De producers van Lost zouden het op zich nemen, maar dat hebben ze uiteindelijk niet aangedurfd. Het is ook lastig te verfilmen.
Hier lees je er iets meer over:
http://www.cinematical.co(...)s-dark-tower-series/
Als Roland en/of zijn ka-tet er niet in voorkomen is het in mijn ogen geen Dark Tower deel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Zoonlief het volgende:
Er komt trouwens nog een achtste deel. Dat is inmiddels officieel.
Dat deel zal zich afspelen tussen boek vier en boek vijf. Een soort Dark Tower 4.5 dus. Roland en zijn ka-tet spelen daarin niet de hoofdrol, maar totaal andere personages staan dan centraal.
Lekker het succes uitmelken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Zoonlief het volgende:
Er komt trouwens nog een achtste deel. Dat is inmiddels officieel.
Dat deel zal zich afspelen tussen boek vier en boek vijf. Een soort Dark Tower 4.5 dus. Roland en zijn ka-tet spelen daarin niet de hoofdrol, maar totaal andere personages staan dan centraal.
Daar lijkt het wel een beetje opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |