bedankt!!!! kan ik mijn hele verhaal openieuw gaan typen!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 23:57 schreef Slarioux het volgende:
MAX_crazy en ParanoidEv mogen het nog eens proberen, maar nu op een fatsoenlijke manier (RESIZEN DUS!)
Die discussie voer je maar als de automatische resize kan worden uitgeschakeld...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:02 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
bedankt!!!! kan ik mijn hele verhaal openieuw gaan typen!!!![]()
En we hebben tegenwoordig allemaal wel een breedband verbinding. Zoveel mensen zullen hier niet op het forum zitten met een 56k modem!!!![]()
Het plaatje was ongeveer precies even groot als die hier bovenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:57 schreef Slarioux het volgende:
MAX_crazy en ParanoidEv mogen het nog eens proberen, maar nu op een fatsoenlijke manier (RESIZEN DUS!)
Boo fucking hoo.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:02 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
bedankt!!!! kan ik mijn hele verhaal openieuw gaan typen!!!![]()
En we hebben tegenwoordig allemaal wel een breedband verbinding. Zoveel mensen zullen hier niet op het forum zitten met een 56k modem!!!![]()
Ongeveer precies 759 pixels jaquote:Op donderdag 8 april 2004 08:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het plaatje was ongeveer precies even groot als die hier boven
Ik moet zeggen, heerlijk digitaal kontjequote:Op donderdag 8 april 2004 11:30 schreef giMoz het volgende:
[[url=http://www.gimoz.nl/overig/animatrix_butt_small.jpg\]afbeelding][/url]
Klik voor grotere versie.
Ik heb de dvd in m'n kast staan dus ik hoef 'm sowieso nietquote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef giMoz het volgende:
Jawel he? Als je hem wil hebben mail me -hoeft niet-
de versie als je klikt is al de grotere versie,.... je hoeft me dus niet te mailen daarvoor....
Anthraxx heeft een coolere, Flipso. 8).quote:Op donderdag 8 april 2004 11:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ze leren het niet echt hè?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:12 schreef Slarioux het volgende:
Nee, want met de img tag resizen telt niet.
Ctrl-D is heel geduldig.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:13 schreef yootje het volgende:
[..]
Ze leren het niet echt hè?
katiequote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef Afwezig het volgende:
[[url=http://www.afwezig.com/desktop_katie_small.jpg\]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |