Na deel 196 gaan we weer verder bij deel 197
En hoe voel ik mij nu... ik ben net terug van het uitgaan in Rotterdam en ik voel me misselijk Twee donuts op bij de mac... ik vertrouwde ze al niet helemaal
Verder werkt mn linkje en ben ik een beetje trots op mezelf en ga ik nu slapen!
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 31-01-2004 05:14]
maar wel goed gesprek gehad metn een vrind van me over het leven
Zeer nuttig gesprek
Love ya alll
bietje dronken nu
Oh ja, goedemorgen allemaal!
quote:Zo heb ik me nou altijd al eens willen voelen!
Op zaterdag 31 januari 2004 06:09 schreef Vampier het volgende:
Als een zaadcel in de kern-reactor van tjernobiel.
Ik voel me ehm, moe! Had zes uur kunnen slapen, maar aangezien ik zo iemand ben die zich vanalles aantrekt, ging dat niet. En ik had mijn slaap juist zo hard nodig Nou ja, gelukkig hoef ik alleen nog maar de hele dag te werken en daarna naar de jaarbeurs en lig ik morgenochtend rond tien uur alweer in bed ...
Niet dat ik klaag hoor
straks werken, heb lekker geslapen, morgen zie ik vriendin weer, vanavond zus naar schiphol brengen.
alles lijkt okee..
maar waar blijft die lach op mijn gezicht?
Verder, ach, vandaag is ex-lief jarig...Ik zit nog een beetje in dubio over (internet)kaartje/telefoontje of gewoon niets en het lekker laten gaan...Help?
Knallende koppijn.
* Peregrijn begrijpt niet waarom hij nog whisky is gaan drinken na de wodka-martini's.
Maar het was wel gezellig
Verder ben ik ook al weer redelijk ontbrakt.
quote:Ik voel me alsof ik heel erg naar rook stink, dus ik ga maar snel douchen
Op zaterdag 31 januari 2004 10:43 schreef Stranger het volgende:
Hoe voel je je nu Deel 197 ! was eerder.
(Het was 5 uur/half 6... wat wil je ik had er nog naar gezocht, maar kon hem niet vinden
sorry
)
lichamelijk gammel en weer allerlei vervelende klachtjes.
ach ja, soit....
gisteren nog tot laat weggeweest... lang met mn beste vriend in de auto zitten praten enzo.. daardoor 2 uur later thuis dan verwacht, ouders pissed..
ik kan maar geen werk vinden, mn geld is bijna op, en ik word gek hier..
maar verder voel ik me wel prima
[Dit bericht is gewijzigd door Grrrrrrrr op 31-01-2004 15:06]
chocolatemoeze> als het een sportieve dame is kun je wellicht ook gaan schaatsen of klimmen! Of in plaats van poolen een minder afgezaagde cafesport doen: tafelvoetballen, of houd een flippercompetitie
quote:Dat doet me goed!
Op zaterdag 31 januari 2004 16:53 schreef OldJeller het volgende:
Ik voel me ge-edit.
Net zoals mijn posts elke keer worden ge-edit zonder reden door een machtsgeile mod 'Tjerruk''
door een heel dierbaar persoon...
quote:Weet ik, snert helmut.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:55 schreef Toadette het volgende:[..]
Dat doet me goed!
quote:Nog bedankt voor je steun!
Op zaterdag 31 januari 2004 17:54 schreef hardsilence het volgende:
Tja...
quote:Via via? Bas bellen, lijkt me...
Op zaterdag 31 januari 2004 18:44 schreef Sassiej het volgende:
ik weet nie hoe ik me voel eik..maar aan de andere kant.. heel erg kut, omdat ik via via heb te hore gekrege dat Bas (mn vriend) het uit wil maken..
quote:ik word elke keer happy als ik je avatar zie
Op zaterdag 31 januari 2004 18:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaat wel.. snap niet dat ik me er elke keer down door laat voelen.. maar het gaat vanzelf.. kan het niet helpen.
maar voel me nu hongerig
en ook misselijk, heeft weer iemand op mijn kamer zitten roken
quote:Ja hij is lief hé, die avatar van Kiwitjuh?
Op zaterdag 31 januari 2004 18:51 schreef syrek het volgende:[..]
ik word elke keer happy als ik je avatar zie
Getver ik voel me zo down en verdrietig! Iedere keer zijn er weer grote tegenslagen waardoor het erg moeilijk is om mezelf staande te houden. En ik maak me zoveel zorgen het is gewoon teveel tegelijk
Eigenlijk voel ik me gewoon rustig en goed.
Ik ben op dit moment sinds een tijdje single. Had een hartstikke leuke vriendin, ze hield ook van me (wanneer ze heeft gemeend wat ze heeft gezegt), maar het is helaas uit. Nu spreek ik haar af en toe nog wel eens, ga nog met haar op vakantie (misschien niet al te slim, maar als vrienden moet lukken). Ik heb nog wel duidelijke gevoelens voor haar. Maar ze doet nu onwijs bot tegen me en ik ben echt een persoon die daarmee zit, zeker wanneer ik gevoelens voor die persoon heb.....
Nu is het niet direct het topic om dit te vragen, maar ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Help me alsjeblieft, het huilen staat me nader bij dan het lachen. En ja ik ben een onwijze softie, dat weet ik, komt door mn opvoeding (ja en amen, nu bek houden en doen wat ik zeg), ik kan me totaal niet weren tegen dit soort taal.
quote:Hmm... dan zal ze er zelf ook nog wel enigzins mee zitten. Probeer wat harder te worden... weer je wat af, want in een maatschappij als deze red je het als "softie" niet. Ik neem aan dat je niet overal afgebekt wilt worden. Ik snap dat je ermee zit dat ze zo bot doet... maar dat zal haar manier van verwerken wel zijn... misschien zit ze wel ergens mee. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je nog met haar op vakantie gaat? Je hebt nog duidelijke gevoelens voor haar, zij kat je af en doet bot... en jullie gaan op vakantie als vrienden? Na ja... kan wel, maar geef voor de verandering eens een weerwoord! Laat niet over je heen lopen!
Op zaterdag 31 januari 2004 20:23 schreef pAin het volgende:
Ik voel me kut....Ik ben op dit moment sinds een tijdje single. Had een hartstikke leuke vriendin, ze hield ook van me (wanneer ze heeft gemeend wat ze heeft gezegt), maar het is helaas uit. Nu spreek ik haar af en toe nog wel eens, ga nog met haar op vakantie (misschien niet al te slim, maar als vrienden moet lukken). Ik heb nog wel duidelijke gevoelens voor haar. Maar ze doet nu onwijs bot tegen me en ik ben echt een persoon die daarmee zit, zeker wanneer ik gevoelens voor die persoon heb.....
Nu is het niet direct het topic om dit te vragen, maar ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Help me alsjeblieft, het huilen staat me nader bij dan het lachen. En ja ik ben een onwijze softie, dat weet ik, komt door mn opvoeding (ja en amen, nu bek houden en doen wat ik zeg), ik kan me totaal niet weren tegen dit soort taal.
quote:Ik ook... en ik heb een grandioos probleem, want ik ben nog niet aan mijn economie po begonnen en die moet ik maandag inleveren. Ik voel me alleen veel te brak om ook nog maar iets te gaan doen... morgen super vroeg opstaan om te gaan werken. K*t Feyenoord... buh... ik voel nog steeds al die rook van gisteren zitten *kuch*
Op zaterdag 31 januari 2004 20:40 schreef Djaser het volgende:
Brak en ik verveel me. Weer zo'n zaterdag dat ik alleen ben, ik ga maar over een half uurtje slapen denk ik.
quote:Het komt erop neer dat we eigenlijk als vrienden op vakantie zouden gaan, we verkering kregen, het uitging, maar de reis niet meer konden annuleren... En ja, ik heb absoluut rekening gehouden met het risico dat het uit zou kunnen gaan, maar alles liep echt perfect naar mijn mening toen we gingen boeken.....
Op zaterdag 31 januari 2004 20:40 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Hmm... dan zal ze er zelf ook nog wel enigzins mee zitten. Probeer wat harder te worden... weer je wat af, want in een maatschappij als deze red je het als "softie" niet. Ik neem aan dat je niet overal afgebekt wilt worden. Ik snap dat je ermee zit dat ze zo bot doet... maar dat zal haar manier van verwerken wel zijn... misschien zit ze wel ergens mee. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je nog met haar op vakantie gaat? Je hebt nog duidelijke gevoelens voor haar, zij kat je af en doet bot... en jullie gaan op vakantie als vrienden? Na ja... kan wel, maar geef voor de verandering eens een weerwoord! Laat niet over je heen lopen!
Ik wil ook wel een weerwoord geven, maar ik kan het op 1 of andere manier niet. Ik voel nog genoeg voor dr, af en toe denk ik nog aan ons, hoe we het hebben gehad en dan krijg ik gewoon een brok in mn keel..... Daarbij stond ik nog machteloos tegen over de breuk van onze relatie, ik kon er volgens haar niks aan doen en dat maakt het gevoel extra vervelend.....
Ik ben daarbij eigenlijk ook een veelste lieve jongen..... Dat ligt in mn karakter en in mn opvoeding....
en dat nuchter
quote:kop op achter de bergen schijnt de zon om het maar ff zoetsappig te zeggen
Op zaterdag 31 januari 2004 19:53 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ja hij is lief hé, die avatar van Kiwitjuh?
Getver ik voel me zo down en verdrietig! Iedere keer zijn er weer grote tegenslagen waardoor het erg moeilijk is om mezelf staande te houden. En ik maak me zoveel zorgen
het is gewoon teveel tegelijk
wel blij, want ik heb allemaal foto's geupload naar de toneelsite, en mn dagboek is weer online
http://proximus.mine.nu/faithy is het adres
*woei* ende *bounce*
quote:bedankt voor de tip -->
Op zaterdag 31 januari 2004 18:50 schreef Copycat het volgende:[..]
Via via? Bas bellen, lijkt me...
En gefeliciteerd met de winst!
en windkracht 10 ofzo zo eens lekker buiten richting het cafe lopen
Loei wordt er wel alleen giga onrustig van, arme beest zit geen sec. stil en vliegt van raam naar raam ...
quote:vind je het gek met zo'n naam
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk die windLoei wordt er wel alleen giga onrustig van, arme beest zit geen sec. stil en vliegt van raam naar raam ...
Ik ben blij ondanks ik ongeveer afgewezen ben, we blijven nog vrienden en da's wel stoer vind ik
misschien later nog ofzo
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:36 schreef milagro het volgende:[..]
vind je het gek met zo'n naam
was net even bang dat mijn ramen eruit zouden knallen, de wind staat pal op de zijkant en er klonken hele enge geluiden ineens
Maar ja, zal allemaal wel meevallen
ach net of zoiets boeiend is..
*soit, zo is het leven en andere dooddoeners gaat bedenken...*
*diepe zucht*
Zo naar verjaardagsfeestje van mijn zus. Ik heb er zin an
Gisteravond nog even naar een maat gegaan, waar het hele huis vol zat met vrienden etc. Erg leuk gehad en wat dingen die door mijn hoofd speelden vergeten.
Vanavond op tijd mijn nest in en dan morgen aan het nieuwe project beginnen .
En toch, voel ik me niet great...Beetje verdrietig en stuff en niemand waar ik even uit kan huilen .
1_ zit al een week of 2, 3 niet lekker in me vel, (dat is niet ok )
2_ gister met vrienden besloten op vakantie te gaan (dat is ok )
3_ gister ook beetje uitgevallen tegen me vrienden af en toe (dat is ook niet ok )
4_ school gaat niet goed, maandag stage en als ik niet aangenomen word kan ik van school af (dat is dus ook zeker niet goed )
5_ chronisch geld te kort (dat is ook al niet goed )
Dus over het algemeen niet goed.....:(
maar op het moment toch wel beetje.....(geen dip alleen slechte momentjes tussen door)
Maar toch had ik net supergoede zin terwijl ik me helemaal niet zo voel.
Ik heb gewoon al 4 dagen een "leeg en eenzaam" gevoel in mijn buik en dat wilt maar niet weggaan.
Ben net wakker en denk dat ik beetje op mijn eigen ledematen heb liggen slapen, beetje rekken en strekken dan maar
quote:En ik wou je net opbeuren en toen reageerde je niet
Op zondag 1 februari 2004 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me beetje kansloos, moedeloos en hopeloos.Maar toch had ik net supergoede zin terwijl ik me helemaal niet zo voel.
Ik heb gewoon al 4 dagen een "leeg en eenzaam" gevoel in mijn buik en dat wilt maar niet weggaan.
Dus ik nu ook verdrietig!
verlang naar een ontzettend warme lange knuffel van mn beste vriend... lekker even op de bank zitten en niets zeggen, alleen maar zo warm zitten...
*zucht*
quote:
Op zondag 1 februari 2004 14:35 schreef Linux het volgende:
Klote, alleen, singleen nog wat dingen die niet koel zijn aan het alleen zijn zonder vriend.
Werd met een heel goed gevoel wakker Toen werd ik ergens chagrijnig door, en daardoor raakte ik snel geïrriteerd door andere dingen
Maar nu is alles weer goed
Was en is nogsteeds wel nodig want ik ben nog niet klaar
quote:als je dezelfde koppijn als mij hebt niet
Op zondag 1 februari 2004 15:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moeee, wil slapen.. en die hoofdpijn gaat die vandaag nog weg?
quote:Haha, ik denk dat we hetzelfde probleem hebben ja
Op zondag 1 februari 2004 17:12 schreef hellmondunited het volgende:[..]
als je dezelfde koppijn als mij hebt niet
Ach morgen gaat het vast beter!
En nu ligt er nog een hoop dingen die ff aan de kant moesten en nu dus weer terug
quote:Let's hope
Op zondag 1 februari 2004 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Haha, ik denk dat we hetzelfde probleem hebben ja
Ach morgen gaat het vast beter!
Maar dinsdag word vast wel leuk
Gister een te gekke avond gehad. Anthony Rother en Steve Rachmad
dinsdag proefavond bij restaurant
misschien dat ik binnenkort weer werk heb dus
lekker aan de haven van Scheveningen, dus de locatie is heerlijk
voel me prima
zo lekker internet eraf en lekker beetje tv kijken
morgen eerste 4 uur vrij, wat inhoudt dat ik pas om half 1 op school hoef te zijn...
quote:De kater... komt later...
Op zondag 1 februari 2004 19:00 schreef P.U.N.T het volgende:
Licht aangeschoten en moe. Morgen heel vroeg naar Den Haag om de files voor te zijn. En de rest van de week zal ook wel weer lekker druk zijn op mijn werk. Maar ik heb er geen hekel aan dus klagen doe ik niet
Humeur is zoals vrijwel altijd helemaal goed
nou ja.. eerst me maar uitgebreid laten masseren door mn vriend.. en 'm dan bespringen.. voel ik me vast alweer beter
Nog steeds geen zin in het volgende project. Hoop toch echt wel dat ik een beetje in een boeiend groepje kom.
quote:Smaakt het dan kip? Of naar iets anders als het over datum is?
Op zondag 1 februari 2004 22:00 schreef mickey71 het volgende:
Misselijk, heb vanavond krab op die nog goed was tot oktober 2001; bwehhhh..
quote:Het smaakte eigenlijk nergens naar, dus wij vrolijk dooreten met nog wat extra klodders mayo...
Op zondag 1 februari 2004 22:03 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Smaakt het dan kip? Of naar iets anders als het over datum is?
En nu smaakt het naar... tsja iets onbestemds...
domme BrEeZaHsletten ook, geweldig als ze hunzelf in de problemen jagen, en dan anderen de schuld geven
quote:Ik ook
Op zondag 1 februari 2004 22:51 schreef DuchessX het volgende:
Beter dan gister en eergister. En daar ben ik blij om!
Ontopic: Nu echt naar bed
*zucht en bij pakken neer gaat zitten....
hmm, misschien doe ik ietsjes te zielig
quote:Gvd nu is het nog niet vroeg!
Op zondag 1 februari 2004 17:25 schreef gekke_sandra het volgende:
Soort van brahakheb vrijdag in de kou in een T-shirt en een colbertje door Rotterdam gelopen... heb btje kou gevat
*hoest* ben nu een tijdje thuis van mn werk bij Feyenoord, was rustig dagje
Ben vrolijk
had een leuk uitzicht
zo met iemand in de trein. Vanavond vroeg slapen
Morgen lekker uitslapen en dan maar eens wat nuttige dingen gaan doen voor school. Moet er toch eindelijk weer een beetje in komen voor dit semester. Misschien heb ik dan ook nog wat tijd over voor leuke dingen.
vandaag weer school, en das weer stressen, maar goed das nog ff 1 a 2 dagen en dan is het weer wat minder
als ik nu mijn P ff haal dit jaar.. dan is alles goed, school zit alleen tegen.
Hoop dat er zometeen niet van die 'vriendelijke wouten' langs de bosrand staan.
Verder voel ik mij top na een relaxed weekend.
Koala
Peregrijn
Maar ben ff lichamelijk moe, maar er moet nog een ontbijtje in
al naar de markt geweest en naar de groenteboer en een brief op de post gedaan en piano geoefend en brood gegeten en hond uitgelaten...
voor mijn doen is dat actief
en het is pas kwart over elf!
quote:ach ja ik ben een keer geweigerd met het excuus dat ik geen blauwe spijkerbroek had, terwijl ik had aangegeven dan aanschaf geen probleem was
Op maandag 2 februari 2004 11:24 schreef Ilsjuhh het volgende:
hmm net bij t uitzendbureau geweest.....ik mag niet meer werken bij t bejaardentehuis waar ik steeds veel heb gewerkt....omdat ze ineens liever mensen hebben met veel ervaring...en omdat ik volgens t bejaardentehuis meer begeleiding nodig heb....nou volgens mij heb ik helemaal geen begeleiding nodig....ik werk nu ook prima zeggen ze...zonder begeleiding....beetje raar dus
maar kreeg daarnet wel lieve sms'jes
twijfel geval dus
quote:heeft t geholpe..?
Op zondag 1 februari 2004 19:31 schreef diannetjhu het volgende:
* diannetjhu weet niet precies hoe ze zich voelt..
Ben de laatste week echt weer zo wisselvallig als ik weet niet wat.. het ene moment heb ik half de slappe lach en het andere moment kan ik zonder reden wel janken...![]()
En ik weet echt _NIET_ waar het door komt... ..
blergh ..nou ja.. eerst me maar uitgebreid laten masseren door mn vriend.. en 'm dan bespringen.. voel ik me vast alweer beter
OT: voel me erg raar.. ziek, zenuwachtig..
zou vandaag eik met mn vriend gaan prate.. (hij zat er over te denken het uit temaken...) en nu wordt dat waarschijnlijk morgen, ben echt gewoon bang dat hij t gaat uit make.. ik hou nog zooooooooo veel van hem!!
we zien het morgen allemaal nog wel.. maar blijf zenuwachtig..
Ik wou dat het weer wegging, die stemmingswisselingen. Ik word er gestoord van en kom tot de conclusie dat ik me echt beter voelde toen ze er nog niet weer zo erg waren
Maar verder gaat 'ie wel okay
Verder wel ok
Vandaag precies een jaar geleden dat mijn relatie uitging, sindsdien is mijn leven totaal verandert en ben ik eigenlijk best wel tevreden. Heb heel veel mensen ontmoet, lijf is erop vooruitgegaan door vaak te fitnessen en hard te lopen en ik heb het laatste half jaar ontzettend veel gedaan, gezien en geleerd.
Morgen weer een drukke dag, waarschijnlijk 12 uur werken, nou ja, we zien het wel weer.
quote:Ze wil met me naar de bioscoop ! Ze wil met me naar de bioscoop !
Op maandag 2 februari 2004 13:28 schreef Mahavishnu het volgende:
Best wel verliefd, geloof ik.
* Mahavishnu stuitert rond.
Ohja, ik voel me wel al beter als gister..
Beetje alles afschuiven op een ander zodat je zelf niet hoef stil te staan bij je eigen fouten, gebreken enz.
Lekker de makkelijkste weg kiezen dus. En dat is zo laf! (vind ik dus)
ach ze zoeken het ook maar uit die twee....hoor het donderdag wel weer...
quote:He, vervelend...Gaat het verder wel goed met je?
Op maandag 2 februari 2004 16:16 schreef hellmondunited het volgende:
Buikpijn
Ot: voel me wel goed, nog 4 dagen en dan zit mijn stage erop...
*Still Counting
quote:t gaat..
Op maandag 2 februari 2004 16:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
He, vervelend...Gaat het verder wel goed met je?
Ot: voel me wel goed, nog 4 dagen en dan zit mijn stage erop...
*Still Counting
succes met je stage
quote:Y. ?
Op maandag 2 februari 2004 13:28 schreef Mahavishnu het volgende:
Best wel verliefd, geloof ik.
Wat lief !
quote:Een werkeloze winkeldief?!?
Op maandag 2 februari 2004 16:40 schreef Forumschorem het volgende:
Klote want ik ben werkloos.
Ot: erg gaar, ik heb van het weekend een nacht slaap overgeslagen en daar heb ik nu nog steeds last van... En volgens mij krijg ik de griep, blegh!
..na gesprek vanmiddag, over vaardigheden die ik straks zal leren bij therapie.. voel ik me compleet verloren. Heb ik mezelf eindelijk een beetje geaccepteerd... moet ik alles veranderen. En als ik dat allemaal verander.. wat blijft er van mezelf over?
Dat is wie ik ben.. hoe ik voel, hoe ik over dingen denk.. wat ik goed en fout vind. Dat WIL ik niet veranderen.. waar verander ik dan in?
Zo ben ik mn hele leven al.. ik weet niet beter. Ik weet helemaal niet of ik mn andere ik wel leuk vind.
Ik heb bijna een jaar naar die therapie toegewerkt.. nou begint het eindelijk.. en nou ben ik echt helemaal in de war
quote:Trust me, ook in deze is alle begin moeilijk!
Op maandag 2 februari 2004 17:21 schreef diannetjhu het volgende:
![]()
![]()
Ik heb bijna een jaar naar die therapie toegewerkt.. nou begint het eindelijk.. en nou ben ik echt helemaal in de war
Me: Moe, stressy. Too many deadlines, too little time.
Maar heb net wel een leuk gesprekje met Hind gehad (aardiger dan ik dacht). Da's dan wel weer leuk.
Ga 't zo maar eens een dag noemen.
quote:Y.
Op maandag 2 februari 2004 16:53 schreef Bergamot het volgende:[..]
Y. ?
.
Wat lief !
quote:[20:58] * @Lestat- schenkt ff een bakkie in voor clau
Op maandag 2 februari 2004 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
En het leven zou een stuk makkelijker te omarmen zijn als ik nu goddomme wat koffie had.
quote:Als je um maar niet helemaal inpikt.
Op maandag 2 februari 2004 15:58 schreef juss het volgende:
Heel oke, mijn vriend is lief.
quote:Dat je in de war bent wil alleen maar zeggen dat je nog niet zeker bent over het leven wat je nu leidt wat dus (m.i.) bevestigd dat je het nodig hebt. Sterkte iig.
Op maandag 2 februari 2004 17:21 schreef diannetjhu het volgende:
Ik zit echt helemaal stuk... *hysterisch huilend achter de puter zit*..na gesprek vanmiddag, over vaardigheden die ik straks zal leren bij therapie.. voel ik me compleet verloren. Heb ik mezelf eindelijk een beetje geaccepteerd... moet ik alles veranderen. En als ik dat allemaal verander.. wat blijft er van mezelf over?
Dat is wie ik ben.. hoe ik voel, hoe ik over dingen denk.. wat ik goed en fout vind. Dat WIL ik niet veranderen.. waar verander ik dan in?
Zo ben ik mn hele leven al.. ik weet niet beter. Ik weet helemaal niet of ik mn andere ik wel leuk vind.
![]()
![]()
quote:Je bent een schat! Het heeft me door een hersenloos hoorcollege vol idioten geholpen.
Op maandag 2 februari 2004 20:58 schreef Lestat het volgende:[20:58] * @Lestat- schenkt ff een bakkie in voor clau
Hmm, ik voel me bout. Ik heb koppijn, een aankomende verkoudheid en ik ben tering moe. Zucht
Plus ik mis m'n vriendin als de tering, eigen 'schuld' relatie op de lange afstand, maar toch, het was zo'n heerlijk weekend
Zo dat is dr uit
Verder voel ik me prima. Ik zag mezelf al tot diep in de nacht aan die ene rotopdracht zitten maar samen met een klasgenote was ik toch best snel klaar en het was nog gezellig ook dus dat valt weer mee. Verder blij met mijn vriendje en zin in het weekend.
Daar zit je dan om 7:00 op je werk...
Oogjes prikken nog een beetje, en het wordt weer een lange dag.
Na dit weekend zit ik er fysiek compleet doorheen.
Ook mentaal, omdat ik graag met iemand wilde praten en dat kon door omstandigheden niet echt...terwijl ik dat eigenlijk enorm nodig had
Morgen lang uitslapen.
Ik ben wel enorm blij met een paar foto's
Ik mis iemand, en hoe zeer ik ook probeer diegeen te laten voor wat het is, wil dat niet bepaald lukken.
gisteravond lol gehad, zelfs over een afstand kan me vriendin me voor lul zetten
straks naar school en aan het werk
Verder wel okee.
Beetje vaag en vreemd.
Koud dus!
M'n baan op de tocht, gezondheid gaat erg hard achteruit, sociaal en emotioneel aan het aftakelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |