Net ben ik even erheen geweest op de fiets, maar de hele weg was afgezet, maar je kon wel zien dat er niets meer te redden valt... De muren waren al helemaal ingestort..
Klotezooi
quote:Voor mij niet zozeer.. eerder voor mijn vader die nu vanaf maandag thuis moet gaan duimendraaien
Op zaterdag 31 januari 2004 00:41 schreef teknomist het volgende:
Kut voor je.
vooral niet als je het helemaal zelf hebt opgebouwd en er veel uren in hebt gestoken......
quote:Nee... maar tis dus niet zo dat ie zelf eigenaar is.. hij werkte er alleen maar al vele jaren met veel plezier.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:42 schreef nikky het volgende:
dat soort dingen zijn nooit leuk...vooral niet als je het helemaal zelf hebt opgebouwd en er veel uren in hebt gestoken......
quote:net zo erg lijkt mij......
Op zaterdag 31 januari 2004 00:44 schreef Maanvis het volgende:[..]
Nee... maar tis dus niet zo dat ie zelf eigenaar is.. hij werkte er alleen maar al vele jaren met veel plezier.
Wees wat extra lief voor hem, de komende weken.
daar hoopte ik af en toe op toen ik nog op school zat.....affikken .... affikken
Als het alleen maar materiele schade is dan kan het bedrijf dinsdag weer aan de slag. De verzekering dekt de schade en aangezien er een overschot is aan bedrijfspanden moet er zo weer een nieuw gebouw zijn. Vaak is het mogelijk om via de verzekering versnelt pc's en kantoorartikelen te regelen.
Vraag is dan alleen of er een goede backup van de software buiten het pand bewaard is.... Zo niet, dan kan het nog lastig worden.
Vervelende is wel dat de werksfeer die er was, vaak niet meer terug komt.
quote:Ehh, het was geen kantoor maar een productiebedrijf voor het galvaniseren van draad. Ik verwacht niet dat je die zooi zo snel hebt.
Op zaterdag 31 januari 2004 00:58 schreef FredvZ het volgende:
Geen gewonden gevallen?Als het alleen maar materiele schade is dan kan het bedrijf dinsdag weer aan de slag. De verzekering dekt de schade en aangezien er een overschot is aan bedrijfspanden moet er zo weer een nieuw gebouw zijn. Vaak is het mogelijk om via de verzekering versnelt pc's en kantoorartikelen te regelen.
Vraag is dan alleen of er een goede backup van de software buiten het pand bewaard is.... Zo niet, dan kan het nog lastig worden.Vervelende is wel dat de werksfeer die er was, vaak niet meer terug komt.
quote:Hmz, dan wordt het inderdaad een beetje lastiger..
Op zaterdag 31 januari 2004 01:00 schreef Maanvis het volgende:
Ehh, het was geen kantoor maar een productiebedrijf voor het galvaniseren van draad. Ik verwacht niet dat je die zooi zo snel hebt.
quote:Hobbies en interesses zwemles geven,
Op zaterdag 31 januari 2004 00:50 schreef Kittyme het volgende:
Hij heeft daar dus zo'n 35 jaar gewerkt... Kutzooi![]()
![]()
* Kittyme is zus van Maanvis
Maar thja het is kut ja
hij werkt er al 35 jaar?
Dan zal hij moeilijk weer aan de b ak komen
quote:eerst stond er een bedrijf. En nu niet meer. Niks aan de hand
Op zaterdag 31 januari 2004 01:54 schreef Furby het volgende:
Ik zie het probleem niet.
quote:Het is een kwestie van smaak.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:54 schreef Furby het volgende:
Ik zie het probleem niet.
quote:Papa in loondienst. Papa zit betaald thuis. Directeur en verzekering gaan herstarten. Papa werkt weer.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:56 schreef ook_gek het volgende:eerst stond er een bedrijf. En nu niet meer. Niks aan de hand
quote:Dan genieten de helikopterblussers wel
Op zaterdag 31 januari 2004 01:57 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hmmm, als het nou je eigen bedrijf bent en je bent niet verzekerd en je hebt 200 kilo coke in je bedrijf liggen, dan is het kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |