Nu ben ik me eens gaan verdiepen in de vergoedingen en de presies maar dat is echt de moeite waard! Ik ga mn huidige verzekering opzeggen en ga nu 32.50 betalen, dat is wel even een heel ander bedrag met bijna dezelfde vergoedingen! Kijk ik betaalde bij SR ook aan dingen waarvan ik waarschijnlijk toch nooit gebruik ging maken dus ben gaan vergelijken en kwam op Anderzorg uit. (aanvullend verzekert en tandarts)
is hier iemand die die maatschappij kent? Wie heeft er ervaringen met hun?
Ik ben heel benieuwd, je heb namelijk na een premiestijging recht om je verzekering op te zeggen binnen 60 dagen.
quote:in de basis verzekering zit ook tandarts vergoeding, maar erg beperkt, mag ik vragen waar je verzekert bent want die prijs ben ik nog nergens tegen gekomen
Op vrijdag 30 januari 2004 20:16 schreef kapstok11 het volgende:
OZ... Betaal zonder extra's 25,60
Zit overigens wel tandarts in...
quote:Van horen zeggen hoor, zit er niet zelf bij, maar Anderzorg heeft een hele toeloop van klanten gehad vorig jaar, en dat is te merken geweest in de kwaliteit van hun administratie. Contact met hen zou ook niet gemakkelijk te leggen zijn. Anderzorg is geen instelling die ik zou afraden, maar wel 1 waarbij ik eerst nog wat meer clienten info zou willen verzamelen. Echter heb jij die tijd nog wel? moet je niet voor 1 feb beslissen?
Op vrijdag 30 januari 2004 20:03 schreef cikaran het volgende:
Nu ben ik me eens gaan verdiepen in de vergoedingen en de presies maar dat is echt de moeite waard! Ik ga mn huidige verzekering opzeggen en ga nu 32.50 betalen, dat is wel even een heel ander bedrag met bijna dezelfde vergoedingen! Kijk ik betaalde bij SR ook aan dingen waarvan ik waarschijnlijk toch nooit gebruik ging maken dus ben gaan vergelijken en kwam op Anderzorg uit. (aanvullend verzekert en tandarts)is hier iemand die die maatschappij kent? Wie heeft er ervaringen met hun?
Ik ben heel benieuwd, je heb namelijk na een premiestijging recht om je verzekering op te zeggen binnen 60 dagen.
quote:Huisarts 100% en tandarts 75%, onbeperkt fysio???
Op vrijdag 30 januari 2004 20:16 schreef kapstok11 het volgende:
OZ... Betaal zonder extra's 25,60
Zit overigens wel tandarts in...
Ontopic: Agis...
quote:*meldt
Op vrijdag 30 januari 2004 20:14 schreef Peewee het volgende:
Ziekenfonds bij het VGZ
(En ik zit zelf bij Geove trouwens, het oude Regionaal ziekenfonds Groningen)
[Dit bericht is gewijzigd door frederik op 30-01-2004 21:09]
[Dit bericht is gewijzigd door Freeloader op 30-01-2004 21:15]
quote:Tijdens de uitleg van het fokschaap of kofschip heb ik op school een blackout gehad, dus heb ik die truuk nooit kunnen leren, mijn excuses hiervoor....
Op vrijdag 30 januari 2004 23:33 schreef Verbal het volgende:
...en het is 'verzekerd'Kofschip, enzo
V.
Maar ik zie twee artikelen over anderzorg die dus best zorgwekkend zijn.
Ik heb al diverse malen gemaild met ze, want een telefoonnummer kan ik nergens vinden op de polis ...
Ik heb idd gehoort dat er een massale toeloop is geweest, maar dat ze er had aan werken het te verhelpen.
Dat was trouwens een bericht van juni 2003....
Maar van de week neem ik een beslissing, het gaat toch om veel geld, en als ik premie betaal zijn ze verplicht me te helpen heb ik eens gelezen.
Mijn benieuwen of er ook mensen hier zijn die goede ervaringen hebben met Anderzorg.
quote:ik ben daar particulier verzekerd
Op vrijdag 30 januari 2004 20:14 schreef Peewee het volgende:
Ziekenfonds bij het VGZ
quote:Verkorte uitleg (
Op vrijdag 30 januari 2004 23:51 schreef cikaran het volgende:[..]
Tijdens de uitleg van het fokschaap of kofschip heb ik op school een blackout gehad, dus heb ik die truuk nooit kunnen leren, mijn excuses hiervoor....
Verzeker..., verzeker... moet daar nou een d of een t achter?
Wacht, het kofschip geeft uitkomst. Verzeker eindigt nu op een rrrr, komt de rrrr voor in 't kofschip? Eeeeh, nee. Mooi, dan komt er een d achter.
Sim-pel.
V.
( uitzonderingen buiten beschouwing gelaten.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 31-01-2004 00:16]
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 31-01-2004 00:17]
quote:Ben bang dat je dan te laat bent, volgens mij, maar dat zou ik moeten opzoeken, heb je maar 1 maand om van verzekering te veranderen. Doe je dat niet dan moet je weer een jaar. En ik denk persoonlijk niet dat je vandaag, zaterdag 31-1, die overstap nog voor elkaar krijgt
Op vrijdag 30 januari 2004 23:51 schreef cikaran het volgende:[..]
Maar van de week neem ik een beslissing, het gaat toch om veel geld, en als ik premie betaal zijn ze verplicht me te helpen heb ik eens gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |