Doedoei!
quote:Ik vind Renée ALTIJD een zeikwijf als presentatrice, na één zin krijg ik altijd al de neiging tot doorzappen, maar doe ik dat toch maar niet vanwege de muziek, en troost de gedachte me dat het meestal een clip of drie duurt voordat het irritante mens d'r muil weer opentrekt.....Daar vind ik dus echt NIETS leuk aan.
Op zaterdag 07 juli 2001 17:41 schreef Marble het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien: "Fiesta", een nieuw programma van TMF vol heerlijke zomerse muziek. Echt heel leuk gedaan en voor het eerst is die Renee niet zo'n zeikwijf als presentatrice! Een aanrader.Doedoei!
By the way, zijn er ook liefhebbers van de echte salsa in de zaal???
Ben behoorlijk verslaafd geraakt na m'n stage in Latijns Amerika. Dans je ook salsa of luister je alleen (volgens mij is het fysiek gesproken onmogelijk om stil te zitten bij die muziek, maargoed)?
Heb nu sinds een jaartje salsa les en dans het geiddels 2-3 keer per week (afgezien van -stoelen aan de kant- in m'n eigen huis). Daarnaast ben ik me ook wat meer aan het verdiepen in de Braziliaanse dansen...Ook erg leuk!
Ik heb 2,5 jaar salsales gehad dus ik kan het redelijk. Omdat er weinig salsa op de radio is koop ik vrij veel cd's en dat is dus ook de muziek die ik thuis meestal op heb staan en je hebt gelijk, stilzitten is dan wel erg moeilijk!
Hopeloos off-topic: waar heb je stage gelopen Hik?
Terug on-topic: geinig programma hoor, dat FIESTA maar wel jammer dat ze elk programma opnieuw weer dezelfde nummers draaien (justify my love, fiesta etc.) terwijl er zoveel leuke nummer zijn...
Ik heb stage gelopen in Nicaragua, Kari. Bij een heel klein bedrijfje op de universiteit daar. Drie maanden lang uitgeweest (nou ja, niet alléén uitgeweest natuurlijk ) in Managua...echt heel erg tof. De dag dat ik terugkwam heb ik direct een dansschool gebeld wanneer ik daar verder kon gaan.
Waar dans jij zoal? Ik kom zelf uit Delft, maar heb les in Den Haag en ben daar dus ook geregeld te vinden.
Hmmm...misschien moeten we een ECHT salsa-topic openen??
En dan nu weer:
[On topic]
Ik heb dat fiesta pas één keer gezien. Meestal zit ik op zaterdagavond niet voor de buis. Maar die ene keer was het in ieder geval een mooie voorbereiding voor het stappen daarna... Plus een beetje Chayanne is nooit mis hoor...Yummie
quote:Midden-Amerika ben ik nog niet geweest maar Costa Rica zit in de planning voor 2002. Een (Deense) vriendin van me heeft een sollicitatie lopen voor een ontwikkelingsprojekt in Nicaragua, als dat doorgaat ga ik haar zéker opzoeken. To be continued dus...
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:54 schreef Hik het volgende:
[Off topic]Ik heb stage gelopen in Nicaragua, Kari. Bij een heel klein bedrijfje op de universiteit daar. Drie maanden lang uitgeweest (nou ja, niet alléén uitgeweest natuurlijk
) in Managua...echt heel erg tof. De dag dat ik terugkwam heb ik direct een dansschool gebeld wanneer ik daar verder kon gaan.
quote:In woon & dans in Amsterdam, heb geen les meer dus dans meestal op concerten en festivals (ben geen disco typje)
Waar dans jij zoal? Ik kom zelf uit Delft, maar heb les in Den Haag en ben daar dus ook geregeld te vinden.
quote:Ja, goed idee, ben wel een beetje bang dat wij dan de enige twee zijn die daar posten maar dat heeft ook wel wat; een EIGEN en exclusive topic
Hmmm...misschien moeten we een ECHT salsa-topic openen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |