't kan dus welquote:Op iedere webpagina mogen maximaal drie advertentieblokken worden geplaatst maar deze mogen geen gemeenschappelijke advertenties vertonen. Het weergeven van twee of meer identieke advertenties op één pagina wordt gezien als dubbele weergave en dit wordt niet ondersteund door Google.
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geldquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:19 schreef jemado het volgende:
Je bedoelt 33 dollar in totaal, of alleen gister??
Google telt alleen - in hun ogen - geldige kliks, waarschijnlijk hebben ze bij jou een niet-geldige klik ontdekt. Wel vreemd dat dat pas een dag later wordt verwerkt overigens.
klinkt als afronding wat anders is gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geld
Gister was de totaal stand 33 dollar (in exact 33 dagen) nu 32.98. Het kan niet zijn dat er een klik is afgehaald, want een click is minstens 5 cent...
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef nikao het volgende:
[..]
klinkt als afronding wat anders is gedaan?
Daar bof je mee, met die klikfrequentie.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Boink het volgende:
Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
Totaal sinds 28 feb USD 51,03
Staat dat ergens dat het minimaal 5 cent is? Het lijkt mij nogal sterk namelijk. Adwords heeft als minimaal bedrag 5 cent, als zo'n ad wordt getoond, lijkt het mij niet logisch dat de adsense cliënt de volle 5 cent krijgt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ongeldige clicks worden simpelweg niet geteld, komen er wel clicks bij maar geen geld
Gister was de totaal stand 33 dollar (in exact 33 dagen) nu 32.98. Het kan niet zijn dat er een klik is afgehaald, want een click is minstens 5 cent...
ik dacht dat het (gezegd in dit topic?) minstens 5 cent was, of helemaal niets bij die google trivia dingen.. of ik ben idd in de war met de "kosten" van 5 cent per klikquote:Op zondag 20 maart 2005 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Staat dat ergens dat het minimaal 5 cent is? Het lijkt mij nogal sterk namelijk. Adwords heeft als minimaal bedrag 5 cent, als zo'n ad wordt getoond, lijkt het mij niet logisch dat de adsense cliënt de volle 5 cent krijgt.
Hoe het moet weet ik niet, wat ik wel weet, is dat het niet mag.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Purplebitch2 het volgende:
Iemand ervaring met Google Adsence, ik heb de zoekbalk in mijn site geplaatst. Ziet er allemaal heel mooi uit maar als ik ga zoeken, krijg ik de resultaten in een nieuw venster. Hoe krijg ik de resultaten ook op mijn eigen site? Je kunt het bij je instellingen op de site van google aanvinken als je het in een apart venster geopend wil hebben, maar dat is niet het geval.
quote:Momenteel kunnen de Google-advertenties echter niet worden geopend in een nieuw browservenster. Het is volgens ons programmabeleid niet toegestaan de AdSense-advertentiecode of het resultaat van een klik op een advertentie op uw website te wijzigen.
quote:Kan ik de code voor AdSense voor zoeken wijzigen?
Zoekresultaten openen in een nieuw venster De lengte en layout van het zoekvak van Google aanpassen Kleuren of stijlen selecteren voor de resultaten van AdSense voor zoeken We wijzen u er nogmaals op dat het wijzigen van de code voor AdSense voor zoeken in strijd is met het AdSense-programmabeleid
Adsense Premium denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef Purplebitch2 het volgende:
Nou lekker is dat, en Planet.nl dan? Of moet je eerst groot zijn om hier gebruik van te kunnen maken..
pas maar op.. verdiensten mag je wel met andere delen.. maar je stats niet volgens de policyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:47 schreef Boink het volgende:
Aantal Pageviews 22.039
Aantal kliks 523
Klikfrequentie 2,4%
CPM USD 2,32
Totaal sinds 28 feb USD 51,03
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |