De eerste CD uit de welbekende In Search Of Sunrise serie, gemixt door 's werelds populairste DJ, DJ Tiësto. Deze CD bevat vele titels die de meeste tranceliefhebbers zeer bekend voor zullen komen, zoals Gouryella - Walhalla en het meesterlijke Kamaya Painters - Far From Over. Persoonlijk is dit een van mijn favoriete mix-CD's. Overigens gaan er geruchten dat In Search Of Sunrise 4 niet lang meer op zich zal laten wachten.
Tracklist
quote:Meer info over de ISOS serie
01. York - The Reachers Of Civilisation
02. Libra Presents Taylor - Anomaly: Calling Your Name (Ferry Corsten Remix)
03. Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
04. Marc Vision - Time Gate (Update)
05. BT - Mercury And Solace (BT 12" Mastermix)
06. Cabala - Dark Blue
07. Gypsy - I Trance You (Pappa & Gilbey Mix)
08. Yahel & DJ Miss T - Going Up
09. Technique - Sun Is Shining (Mash Up Matt Remix)
10. Gouryella - Walhalla
11. Kamaya Painters - Far From Over
12. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
13. The Morrighan - Remember (To The Millennium) (Lange Remix)
14. DJ Tiësto - Sparkles (Magikal Remake)
Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op ID&T vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Normaliter duurt dit tot 10 uur, maar elke eerste donderdag van de maand is er een zogenaamde "XXL" aflevering, waarin een bekende DJ na Armin een set draait. Deze "XXL" afleveringen duren tot middernacht. Luister naar ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Binnenkort verschuift ASOT naar de vrijdagavond, dezelfde tijd. Meer info hier.
Ook Ferry Corsten heeft zijn eigen show op ID&T, genaamd Ferry Corsten's World Tour. Elke eerste zaterdag van de maand vanaf 10 uur tot 12 uur 's avonds. Dit programma lijkt op ASOT maar wordt gepresenteerd door Ferry Corsten en Ronald van Gelderen. Beide mixen een uurtje lang de nieuwste platen van het moment.
Marco V kon natuurlijk niet achterblijven en heeft dus, jaja, ook z'n eigen show bij ID&T. Elke laatste donderdag van de maand draait hij van 10 tot 12 uur 's avonds de nieuwste platen. Meer info hier.
Tenslotte heeft ook Johan Gielen z'n eigen show, Lift Off. Deze show is iedere zaterdagavond van 8 tot 10 te beluisteren op ID&T.
Handige links
Communities
Clubcharts forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums
Nieuwssites
i:Vibes
Clubcharts
Partyflock
Trance.nu
Sliders
ID&T
Producer/DJ sites
Tijs Verwest
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Ralph Barendse
Ronald van Gelderen
Laurent Vérronez
Mike Dierickx
Labels
Anjunabeats
Black Hole
Armada
Bonzai
Livestreams
ETS-Global
Trance Airwaves
TranceSphere
BasicBeats
Charts
Vinyl/mp3 releases
MP3 Tunes
MP3 Shitter
Buy That Record
Juno
Only-DJs
Dancegrooves
Recess
Andere handige sites
Vorige delen:
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 30-01-2004 17:13]
ISOS is de beste trance reeks die ik ken. Wat vinden jullie van deze trance compilatie reeks?
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 30-01-2004 17:11]
quote:Mooie site
Op vrijdag 30 januari 2004 17:07 schreef Linz het volgende:
http://www.insearchofsunrise.net/
Ik vind de ISOS serie ook erg geslaagd.. heerlijk om ff bij te relaxen Welke m'n favoriete CD is vind ik moeilijk te zeggen.
Krijg trouwens nog altijd kippenvel van de openingstrack van ISOS 2: Taste Experience - Tantrix..
quote:werkelijk, toen ik dat nummer voor het eerst hoorde ging er iets door me heen
Op vrijdag 30 januari 2004 17:12 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Krijg trouwens nog altijd kippenvel van de openingstrack van ISOS 2: Taste Experience - Tantrix..
tevens terugvindpost
Trouwens Jan, misschien kan je nog heel kort iets over het downloaden van mp3s zeggen. Want telkens vragen nieuwkomers hoe en wat en dat zorgt voor off-topic geblaat en dat vind Seborik niet lief.
Dus als je gewoon een verwijzing maakt naar www.essentialsets.tk, daar staat alles uitgelegd. Dus als er nog zo'n nieuwkomer komt zeuren naar mp3s dan kunnen we 'm snel uitlullen met 'lees de openingspost!' .
quote:Tja, of je negeert ze gewoon?
Op vrijdag 30 januari 2004 17:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dus als er nog zo'n nieuwkomer komt zeuren naar mp3s dan kunnen we 'm snel uitlullen met 'lees de openingspost!'.
quote:Meen je dat? Ik vind het zulke bagger
Op vrijdag 30 januari 2004 20:20 schreef Shogo het volgende:
Vorige week eindelijk deel 3 gekocht (ik weet het schandalig laat). Masterlijk! Alle drie de delen zijn echt goed!
Ik heb ook een Tiesto CD hier liggen. Geen idee hoe die heet. En bij 1 van de laatste nummers is het opeens stil en hoor je opeens een melodie die vele keren sneller is dan de gehele cd. En dan gaat het pas lekker. Zijn de laatste 4 nummers Maar dat is net als of er een mini mixje begint.
Ik vind ook dat tiesto totaal niet kan opbouwen. Hij zet eerst een lekkere plaat op waar een goed snel ritme in zit. En er naar komt er een zo goed als bijna stille plaar. Die je eigelijk zal verwachten bij het begin van een dj set
Summerbreeze vind ik overigens ook helemaal top
Nog meer mensen die nu TMF Dance kijken? (heb niets beters te doen nee)
quote:Met Special D en dergelijke sounds? Nee dank je, ik sla even een rondje over.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:19 schreef pulsar2kx het volgende:
Zie nou net voor het eerst de clip van Ferry, Right of Way. te erg jatwerk gewoon, jammer..... de voorgaande clips van Ferry waren tenminste origineler. Het nummer zelf ownt enorm hard trouwens, echt heel goedNog meer mensen die nu TMF Dance kijken? (heb niets beters te doen nee)
quote:Probleem is dat me harddisk vol is, kan dus niets nieuws downloaden... en heb geen zin weer dezelfde sets op te zetten die ik al 3583475x gehoord heb
Op vrijdag 30 januari 2004 21:34 schreef swopfile het volgende:[..]
Met Special D en dergelijke sounds? Nee dank je, ik sla even een rondje over.
btw, Agnelli & Nelson - Holding on to Nothing was er net ook
Wat een zuigclip
quote:Heeft die ook al een videoclip?
Op vrijdag 30 januari 2004 21:38 schreef pulsar2kx het volgende:[..]
btw, Agnelli & Nelson - Holding on to Nothing was er net ook
Wat een zuigclip
quote:Ach jah de één vindt het niks maar ik vindt het iig geweldige cd's die hij mixt.
Op vrijdag 30 januari 2004 20:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Meen je dat? Ik vind het zulke bagger
Ik heb ook een Tiesto CD hier liggen. Geen idee hoe die heet. En bij 1 van de laatste nummers is het opeens stil en hoor je opeens een melodie die vele keren sneller is dan de gehele cd. En dan gaat het pas lekker. Zijn de laatste 4 nummers
Maar dat is net als of er een mini mixje begint.
Ik vind ook dat tiesto totaal niet kan opbouwen. Hij zet eerst een lekkere plaat op waar een goed snel ritme in zit. En er naar komt er een zo goed als bijna stille plaar. Die je eigelijk zal verwachten bij het begin van een dj set
quote:Kan ook, maar ik weet nog toen ik (jaren terug alweer
Op vrijdag 30 januari 2004 19:35 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Tja, of je negeert ze gewoon?
Doe goed tegen je naaste... ofzo
quote:Ja, en nu ben jij de gene die andere niet op weghelpt
Op vrijdag 30 januari 2004 23:49 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Kan ook, maar ik weet nog toen ik (jaren terug alweer
) niet of nauwelijks aan goeie choons kon komen, dat mensen me toen ook niet echt op weg hielpen.
Doe goed tegen je naaste... ofzo
quote:We moeten die vicieuze cirkel doorbreken!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:12 schreef hp22 het volgende:[..]
Ja, en nu ben jij de gene die andere niet op weghelpt
quote:Ik vrees dat er nooit een einde aan komt, n00bs moeten zelf maar zoeken
Op zaterdag 31 januari 2004 01:13 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
We moeten die vicieuze cirkel doorbreken!
quote:He bah
Op zaterdag 31 januari 2004 01:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tomaz, ik heb je even een mail gestuurd
quote:Leuk! Zo'n chagrijn meeten
Op zaterdag 31 januari 2004 02:17 schreef Tomaz het volgende:[..]
He bah
quote:Ik zal me inhouden vanavond
Op zaterdag 31 januari 2004 12:16 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Leuk! Zo'n chagrijn meeten
quote:Netjes
Op zaterdag 31 januari 2004 14:12 schreef m-kay het volgende:
mp3tunes.tk heeft nu een editfunctie voor al je nieuwe posts. Je kan nu ook je commentaar editten.
Misschien ook handig om bij de releases in het releaseoverzicht aan te geven hoeveel reacties er bij elke release geplaatst zijn?
Leuk koptelefoontje, MarkzMan.
quote:Ik zie geen foto
Op zaterdag 31 januari 2004 14:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://script04.tmf.nl/content.php?page=music/facts/content#68012Hier de gewraakte foto.
Ik ga naar de Winkel van Sinkel, Layo & Bushwacka...
quote:Tomaz, m-kay en ik ga naar TE. De rest niet dacht ik.
Op zaterdag 31 januari 2004 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Iedereen naar TE vanavond ?Ik ga naar de Winkel van Sinkel, Layo & Bushwacka...
quote:Gatver, ik sta er idd niet meer op. De foto heb ik wel opgeslagen, maar ik kan opeens niet meer bij m'n servers komen (Winsocket error??).
Op zaterdag 31 januari 2004 15:36 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Ik zie geen foto
Als je online komt , stuur ik 'm .
maar vanavond ga ik effe wat trance energie absorberen
quote:Live oder am radio?
Op zaterdag 31 januari 2004 17:47 schreef Linz het volgende:
hehe, kom net van werk, wat drukte, ben vrij moemaar vanavond ga ik effe wat trance energie absorberen
quote:Nee denk dat ik het verkeerd zeg. Heb ook even de cd opgezocht.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:24 schreef Shogo het volgende:[..]
Ach jah de één vindt het niks maar ik vindt het iig geweldige cd's die hij mixt.
quote:Jij ook bij ons..., jij ook bij ons...
Op zaterdag 31 januari 2004 15:44 schreef swopfile het volgende:
In mijn gedachten zal ik bij jullie zijn.
Broadcast-times
Alleen mainstage word uitgezonden:
00:00 - 01:30 Rank 1 (DJ-Set)
01:30 - 03:30 Ferry Corsten
03:30 - 05:30 Johan Gielen
05:30 - 06:00 Marcel Woods
complete line-up
http://trance-energy.id-t.com/te2004/downloads/lineup.pdf
Streams
ETS Global 160 kbps USA Main Stream
ETS Global 160 kbps USA East Primary Stream
ETS Global 160 kbps USA West Primary Stream
ETS Global 160 kbps UK Stream
ETS Global 160 kbps Australia Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
TranceSphere 160 kbps
TranceSphere 128 kbps
TranceSphere 32 kbps
Radio Techno Club 160 kbps & 32 kbps
radio538
Die cd en de Innercity 99 cd van Tiesto hebben me Trance laten waarderen
quote:En op id&t?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:15 schreef Jantjeuh het volgende:
538 begint pas om 1 uur met uitzenden van TE,eerst komt een uur lang Carl Cox.
quote:Zo meteen denk ik
Op zaterdag 31 januari 2004 23:16 schreef hp22 het volgende:[..]
En op id&t?
quote:Nope, Benjamin Bates volgens de site, en op 538 Carl Cox
Op zaterdag 31 januari 2004 23:55 schreef ScudRaket het volgende:[..]
Zo meteen denk ik
quote:Lijkt meer op Dave Clarke.
Op zondag 1 februari 2004 01:05 schreef hp22 het volgende:
Is dit Rank 1?
quote:En wat is er met Dave Clarke
Op zondag 1 februari 2004 01:11 schreef swopfile het volgende:[..]
Lijkt meer op Dave Clarke.
quote:Niets.
Op zondag 1 februari 2004 02:10 schreef Steijn het volgende:[..]
En wat is er met Dave Clarke
mis?
ik vond misja helsoot goed draaien
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 01-02-2004 17:12]
quote:En die is helaas niet uitgezonden
Op zondag 1 februari 2004 17:03 schreef Linz het volgende:
* Linz is net wakkerik vond misja helsoot goed draaien
Of moet ik zeggen, Tech Trance Energy, want het hele feest leek we gesponserd door Marcel Woods & Mike Robbins .
Binnenkomen bij Mark Norman was ook een mooie aftrap: "Rush" schalde door de speakers zodra ik daar voet zette. En mag ik nou echt zo'n beetje speciaal voor dat nummer naar Norman gegaan zijn . Mark Norman maakte z'n set netjes af (o.a. Phanton Manor, De nieuwe Mark Norman remix). Om vervolgens nog even 20 minuutjes met Joop back2back te draaien. Wat zeer goed verliep! "Thema" van de hardstage was zoals gewoonlijk een industriële setting, wat je zag door de ijzeren hekken en zo'n "Biohazard" logo wat je overal zag. En dat logo heeft Joopje waarschijnlijk geïnspireerd om de originele versie van Zombie Nation te draaien
. Echt goed om dat nummer door zo'n rits boxen te horen knallen.
Half uurtje/40 min. Joop gehoord, toen naar Rank 1 gegaan die echt zeer goed bezig was: Breaks Dub van Airwave, Perfect Blend (Mac J), Re:Locate - Waterfall. Één groot "ID-feest" :p.
Toen meeten met Tomaz, wat zeer leuk was! Later zochten Marco en ik 'm nog op helemaal vooraan waar we op neushaar afstand van Ferry stonden, en dat was echt legendarisch! RYBR, Right of Way, Circulation, Alba, Velvet Morning, Sahara, ze kwamen allemaal langs.
Begin van Johan (3 a 4 platen) gehoord. Hij verschoot gelijk z'n kruit door platen die eigenlijk in het midden/eind van een set te horen ze in het begin te draaien. En toen ik opkeek en ik zag Gielen met een Hollandse vlag om z'n nek rondliep was voor mij echt de maat vol . M'n vrienden dachten er hetzelfde over en we wisten niet hoe snel we wegmoesten.
Een "dipje" volgde. Het was kiezen tussen Erik de Koning, en Max B. Grant. Twee uitersten. Bij de hardstage aangekomen hoorde ik nog wel het laatste nummer van Cosmic Gate: hun remix van Urban Train . Heilig. Max B. Grant was als je het mij vraagt echt te onorginele hardstyle... Je kan een hardstyle DJ als B. Grant niet onderscheiden van b.v. Prophet, Pavo, Dana, of noem het rijtje maar op. Overigen was het ook veel te hard (ik hou van hard, a-la Überdruck, maar niet van ongeïnspireerde bagger).
Dus wij naar Erik de Koning, die "matigjes" draaide. Gewone trens die je in je winamp hebt, maar niet goed genoeg zijn voor je mp3-speler . Enige ID die ik heb kunnen horen was de nieuwe "Chemistry" plaat (Desire) en Three Drives - Signs of the Universe.
Dan toch maar naar de mainstage waar Gielen bezig was met z'n afsluiter. En wat was dat voor een bagger, As The Breaks Comes, gevolgd door (alweer) de Breaks Dub van Airwave. Heeft die kerel geen flauw benul van wat er voor hem is gedraaid? Rank 1 draaide 'm namelijk (Breaks Dub), en dat is zijn nummer, daar blijf je met je Vlaamsche poten van af Johannetje .
Ik begon bijna te denken van hoe moeten we de 2 uur tot het eind nog doorkomen. Want Marcel Woods = tech-trance knaap, en de hele avond was al tech-trance van hier tot Tokyo. Gelukkig bleek z'n stijl hier en daar op Marco V.'s "V-Sound" te lijken en daar houd ik wel van. Het feest was compleet toen de volgende bootleg werd gedraaid: GODD vs. Echoes (V.Ision's Remix) vs. Cafe Del Marco vs. Time's Running Out (No Tech No Trance Remix). Zelden heb ik zo'n geslaagde bootleg gehoord. Wat een werk moet daar in gezeten hebben.
Aardig wat bekende nummers kwamen voorbij, maar de onbekenden waren ook prima (vooral dat nummer wat officieel als een-na-laatste werd gedraaid, goeie emotie zat daar in!). De nieuwe Max Savietto werd nog gedraaid en dat was dacht ik officieel het eind. Ware het niet dat hij nog een hardtrance versie van Faithless - Insomnia draaide. Zeer plezierig voor de oortjes!
De klok geeft kwart over 7 aan het is nu echt afgelopen. M'n benen zweven naast m'n lichaam en dat wil zeggen dat het zeer geslaagd was. Toppers: Mark Norman, Joop, Rank 1, Ferry, Marcel Woods. Overigens wil ik bij deze Ferry Corsten uitnodigen om ook weer voor de 7de keer naar Trance Energy te komen .
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 01-02-2004 21:50]
Zal zodra ik zin heb ook een verslagje typen!
quote:Serie #2 foto's @ ID&T. Plaatje 56.
Op maandag 2 februari 2004 00:05 schreef Tomaz het volgende:
Goed verslagje Markzy! Leuk om jullie beiden gemeet te hebbenZal zodra ik zin heb ook een verslagje typen!
Tomaz & co! .
quote:Hij 's fijn!
Op maandag 2 februari 2004 13:06 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Serie #2 foto's @ ID&T. Plaatje 56.
Tomaz & co!
.
quote:Die kameraad van jou staat in series #1 echt tot 2x toe vol in beeld
Op maandag 2 februari 2004 13:38 schreef Tomaz het volgende:[..]
Hij 's fijn!
Dropzone-Lay_Down_the_Beat__Incl_Organ_Donors_Remix-Promo_Vinyl-2004
Red_Karma_Feat_Tom_Wolf_-_From_One_to_Another-PROPER-CDR-2004
Red_Karma_Feat_Tom_Wolf_-_Dying_to_Survive-CDR-2004
Misja_Helsloot_Feat._Shane_54-Back_from_Your_Past__Unknown_Remix-Promo_CDR-2004
Perpetuous_Dreamer-Future_Funland_2003__Astura_Remix-Promo_Vinyl-2004
Jens_-_Loops_and_Tings__Relooped-Retail-Vinyl-2004
The_Shrink-White_World_Bright_World-Vinyl-2004
Aluna-All_I_Need_Is_Time__Slusnik_Luna_And_Noel_Sanger_Mixes-Promo_Vinyl-2004
Electrovoya-Whispers-PROPER-Promo_Vinyl-2004
4_Strings-Back_To_Basics-Promo_Vinyl-2004
Haak-Bass_Shuttle__Pulling_Strings-Promo_Vinyl-2004
Misja_Helsloot_Feat_Shane_54-Back_From_Your_Past-Onesided_Promo_Vinyl-2004
Perry_ONeil-Kubik__Incl_Intro_Mix_And_Breaking_Away-Promo_Vinyl-2004
Randy_Katana-One_Solid_Wave__Incl_Sam_Sharp_Remix-Promo_Vinyl-2004
Abel_Ramos-Aquarius__Incl_Randy_Katana_Remix-Promo_Vinyl-2004
F_Massif-Somebody-Promo_Vinyl-2004
Birgit-Everybody_Wants_To_Be__Incl_Ronald_Van_Gelderen_Remix-Vinyl-2004
Trance_Energy-Marcel_Woods_Live-SAT-01-02-2004
Trance_Energy_2004_-_Johan_Gielen_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
Trance_Energy_2004_-_Ferry_Corsten_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
Trance_Energy_2004-Rank_1_Live_(538)-Cable-02-01-2004
quote:We wennen eraan!
Op maandag 2 februari 2004 13:48 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Die kameraad van jou staat in series #1 echt tot 2x toe vol in beeld
.
quote:Grappige site! Kende ik nog niet. De beschrijvingen zijn wel geinig, en het is natuurlijk altijd leuk om wat classics te horen. Maar meer ook niet. Om het nou te gebruiken als een "handboek" van welk genre is dit nummer
Op dinsdag 3 februari 2004 00:20 schreef Linz het volgende:
Zijn jullie bekend met Ishkur's guide to electronic music? Wat vinden jullie van zijn opvattingen over trance?
Wel een bookmark verdient trouwens
o ja te vinden onder JTthabomb op essentials
[Dit bericht is gewijzigd door Jan-Ton op 03-02-2004 19:31]
You're repeating your solo stadium gig again this year?
"Yes, in October; because May is too early, I'm going to be on tour then, I'm in South America for a month and two months in Asia so whilst I wanted to do it in May again, it was too soon."
Dus dat wordt een TiC2 in oktober. Komt op zich goed uit, want ik word 18 in de zomer
Wat een geweldige zomer gaat het dit jaar worden btw, Sensations (Dit jaar moet ik special treatment kaarten hebben!), Nature One, Dance Valley, Mysteryland!
Oh, herinner me trouwens dat ik afgelopen Impulz (ja, dat is al even geleden...) iemand sprak van UDC die vertelde dat er in de zomer van dit jaar een mega event van hun kant gaat komen met o.a. Faithless en Tiesto. Wat hier van waar is moeten we natuurlijk nog maar merken, maar dan stond het in ieder geval vast hier op fok!
quote:Ik denk wel dat het betrouwbaar is, aangezien het op de officiële site staat
Op dinsdag 3 februari 2004 19:52 schreef Tomaz het volgende:
Dus TiC in oktober? Zou dat interview betrouwbaar zijn? Ben wel meteen weer in de stemming!Wat een geweldige zomer gaat het dit jaar worden btw, Sensations (Dit jaar moet ik special treatment kaarten hebben!), Nature One, Dance Valley, Mysteryland!
Oh, herinner me trouwens dat ik afgelopen Impulz (ja, dat is al even geleden...) iemand sprak van UDC die vertelde dat er in de zomer van dit jaar een mega event van hun kant gaat komen met o.a. Faithless en Tiesto. Wat hier van waar is moeten we natuurlijk nog maar merken, maar dan stond het in ieder geval vast hier op fok!
quote:Lijkt me een goede reden...
Op dinsdag 3 februari 2004 19:56 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik denk wel dat het betrouwbaar is, aangezien het op de officiële site staat
quote:ja dit komt mij heel goed uit want ik heb in mei eindexamens en ik was al bang dat er niet heen zou kunnen.. ik moet daar bij zijn!
Op dinsdag 3 februari 2004 19:16 schreef hp22 het volgende:
Tiësto:You're repeating your solo stadium gig again this year?
"Yes, in October; because May is too early, I'm going to be on tour then, I'm in South America for a month and two months in Asia so whilst I wanted to do it in May again, it was too soon."
Dus dat wordt een TiC2 in oktober. Komt op zich goed uit, want ik word 18 in de zomerhttp://website.tiesto.com/115.php?offset=0&IDA=963
quote:Eh, alleen poepen moet he?!
Op dinsdag 3 februari 2004 20:18 schreef marciemarcs het volgende:[..]
ja dit komt mij heel goed uit want ik heb in mei eindexamens en ik was al bang dat er niet heen zou kunnen.. ik moet daar bij zijn!
quote:Hmm, ik dacht eerst dat Tiesto er wel zou zijn. Maar die is dus op toernee, dus hij is er niet.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ok, TiC2 in okt. Wat is er dan 8 meiDat Pleasure Dome. Mensen hier die erover willen speculeren
?
Ik denk het iets is wat te maken heeft op de begindagen van de trance. Althans, ik hoop het .
quote:Pleasure Dome...
Op dinsdag 3 februari 2004 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ok, TiC2 in okt. Wat is er dan 8 meiDat Pleasure Dome. Mensen hier die erover willen speculeren
?
Ik hoop op een soort Sensation 2000. Een nieuw concept, een stadion dat vol moet en omdat er nog niks bekend over is zal het wel bijzonder worden.
Waarschijnlijk zal het feest in het bijzonder gaan om aankleding, sfeer, kleur & geur en VJ-werk. Als dat zo is zal er bezuinigd worden op de dj's.
quote:Zou aan de ene kant wel leuk zijn! Puur en alleen Hardhouse! Maar denk door de naam en locatie dat er van dat gerucht weinig waar is.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:55 schreef marciemarcs het volgende:
ik heb iets vaags opgevangen dat het uk hardhouse zou wordenerg vaag verhaal dus hoop dat het niet waar is
quote:Dan gaan we overal meeten boys!
Op dinsdag 3 februari 2004 21:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmm, voor mij dit jaar slechts Pleasure Dome, Dance Valley (toch marco?), Tiesto in Concert, en Innercity..
quote:That's spirit
Op dinsdag 3 februari 2004 22:09 schreef Tomaz het volgende:[..]
Dan gaan we overal meeten boys!
Het zou overigens zo maar kunnen zijn dat Pleasure Dome een Urban-aangelegenheid is .
quote:lijkt me sterk omdat week daarvoor in HMH ook al een urban feest gehouden wordt door id-t.. op innercity was het wel constant druk in de urbanzaal maar vraag me toch af of ze een gelredome kunnen vullen met deze muziekstijl...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
That's spirit
.
Het zou overigens zo maar kunnen zijn dat Pleasure Dome een Urban-aangelegenheid is
.
(ben overigens van de partij op de meetings )
quote:Juist, niks geen urban dus!
Op dinsdag 3 februari 2004 22:27 schreef marciemarcs het volgende:[..]
lijkt me sterk omdat week daarvoor in HMH ook al een urban feest gehouden wordt door id-t.. op innercity was het wel constant druk in de urbanzaal maar vraag me toch af of ze een gelredome kunnen vullen met deze muziekstijl...
(ben overigens van de partij op de meetings
)
2004 gaat de geschiedenis in als jaar van de meetings!
quote:Plan van het jaar!
Op dinsdag 3 februari 2004 22:09 schreef Tomaz het volgende:[..]
Dan gaan we overal meeten boys!
quote:Dat is het beste wat ik tot nu toe dit jaar heb gehoord.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:37 schreef Tomaz het volgende:[..]
Juist, niks geen urban dus!
2004 gaat de geschiedenis in als jaar van de meetings!
Eigenlijk is dat best leuk ook nog .
quote:Namen als Radiohead en Coldplay zouden er dan uiteraard ook moeten komen
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmm, ID&T noemt het toch een vernieuwend concept? Wellicht is het trance vs. pop. B.v. Tiesto met Kane. Armin met Krezip. Maar dan een heel feest lang.Eigenlijk is dat best leuk ook nog
.
En weeeeer Born Slippy in een set van Gielen (afgelopen TE)
quote:Dat zou best wel heel gaaf kunnen worden ja!!
Op dinsdag 3 februari 2004 23:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmm, ID&T noemt het toch een vernieuwend concept? Wellicht is het trance vs. pop. B.v. Tiesto met Kane. Armin met Krezip. Maar dan een heel feest lang.Eigenlijk is dat best leuk ook nog
.
Ok, eerstvolgende meeting is op de Mondaybar Spring Cruise 2004 te zweden! Wie kom ik daar allemaal tegen?!
quote:Als ik het geld had, dan had ik het zo gedaan!
Op dinsdag 3 februari 2004 23:17 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ok, eerstvolgende meeting is op de Mondaybar Spring Cruise 2004 te zweden! Wie kom ik daar allemaal tegen?!
![]()
Ben toch wel erg benieuwd hoor! Zal ik maar vast een kaartje kopen...?
quote:Doe maar niet, volgende week word pas bekendgemaakt wat het is
Op donderdag 5 februari 2004 02:26 schreef Tomaz het volgende:
Op 8 mei luidt ID&T een nieuw tijdperk in de feestgeschiedenis in, met een volkomen nieuw evenement in het Gelredome. We willen er nog niet veel over kwijt, maar verwacht een uniek evenement in de ID&T traditie.Ben toch wel erg benieuwd hoor! Zal ik maar vast een kaartje kopen...?
quote:Niet doen man, zometeen sta je daar voor de Snoop Doggs, Nelly's en P.Diddy's.
[b]Op 8 mei luidt ID&T een nieuw tijdperk in de Ben toch wel erg benieuwd hoor! Zal ik maar vast een kaartje kopen...?
quote:Van TA:
Op donderdag 5 februari 2004 12:02 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Niet doen man, zometeen sta je daar voor de Snoop Doggs, Nelly's en P.Diddy's.
.
quote:
Ze hadden het hier op ID&T-radio nog even over... kwam er op neer dat ze nog niet veel mochten vertellen maar dat het GEEN R&B feest gaat worden, dat er wel sprake is van dj's.
quote:Potentieel meeting feest!
Op 8 mei luidt ID&T een nieuw tijdperk in de feestgeschiedenis in, met een volkomen nieuw evenement in het Gelredome. We willen er nog niet veel over kwijt, maar verwacht een uniek evenement in de ID&T traditie.
quote:we zijn het eens
Op donderdag 5 februari 2004 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
ID&T zuigt...
Hier een paar samples van z'n nieuwste remixes:
BT - Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Mix)
F Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Het is nog niet zeker of de volgende track daadwerkelijk een Ferry Corsten remix is.. maar het klinkt er wel naar
Marcel Woods draaide hem op IC04
quote:Hmm. Hij houdt er wel een opmerkelijke visie op na wat betreft trance. Dat je kritiek hebt op de standaard deuntjes van de laatste jaren dat kan nog, maar ik snap nou ook niet zo echt wat z'n probleem is met nummers als rank 1 - airwave, paul van dyk - for an angel, three drives on a vinyl - greece 2000.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:11 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Grappige site! Kende ik nog niet. De beschrijvingen zijn wel geinig, en het is natuurlijk altijd leuk om wat classics te horen. Maar meer ook niet. Om het nou te gebruiken als een "handboek" van welk genre is dit nummer. Het boeit me niet.
Jammer dat ze op TA niet echt in discussie met hem durven te gaan op een enkeling na.
quote:volgens armin zelf wel Ben Lost
Op donderdag 5 februari 2004 19:54 schreef Jantjeuh het volgende:
Geen Ben Lost vanavond trouwens. We krijgen 2 uur van Armin's Beachpop set.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:07 schreef Jantjeuh het volgende:
Ook goed.Ik ga toch niet luisteren :p
quote:M'n connectie zuigt nogal, alles skipt
Op donderdag 5 februari 2004 20:07 schreef biertapper het volgende:[..]
!
En ik begin die typische ASOT deuntjes eerlijk gezegd ook zat te worden.
Voetjes van de vloerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroptjoptop!!!!!!!!!
Winne winne winne!!!!
quote:Volgens mij ben jij altijd boos!
Op donderdag 5 februari 2004 20:11 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
M'n connectie zuigt nogal, alles skipt
En ik begin die typische ASOT deuntjes eerlijk gezegd ook zat te worden.
Roland Klinkenberg - Inner Laugh (Steve Porter Remix)
We hadden dus best wel een grootheid te gast tijdens de XXL. Terwijl ik nog nooit van die kerel gehoord had.
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 06-02-2004 00:07]
quote:Echt wel!
Op vrijdag 6 februari 2004 00:02 schreef Linz het volgende:
Die Ben Lost heeft echt een schitterende set gedraaid, veel heerlijke nummers die ik niet kende :Roland Klinkenberg - Inner Laugh (Steve Porter Remix)
Trouwens, Gwill Morris - Forme (Leama & Moor Remix) is een super nummer!
quote:Hij was goed
Op vrijdag 6 februari 2004 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik een goeie ASOT gemist? Of was het maar so - so ?
Top geregeld op ETS
quote:Ikzelf heb 2 plakaten vinyl (lees: platen
Op vrijdag 6 februari 2004 00:06 schreef Linz het volgende:
Lost Language schijnt echt hele goeie label te zijn geweest? http://forum.clubcharts.nl/topic/20518/1/20 Weten jullie daar meer over?We hadden dus best wel een grootheid te gast tijdens de XXL. Terwijl ik nog nooit van die kerel gehoord had.
quote:*Jaloers is..
Op vrijdag 6 februari 2004 01:27 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ikzelf heb 2 plakaten vinyl (lees: platen
) liggen van het Lost Language label.
Solar Coaster en Signet (2Players). Verder zitten Neo & Farina ook bij Lost Language, en Scott Bond ook.
Goed labeltje heur.
quote:Mja, jij hebt 'Day One' die heb ik nog steeds niet. Dus ik ben ook semi-jaloers.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:04 schreef swopfile het volgende:[..]
*Jaloers is..
Dance Department
22:00 - 23:00 Matthew Dekay
23:00 - 00:00 James Holden
ID&T Radio
20:00 - 22:00 Johan Gielen Lift Off
22:00 - 00:00 Ferry Corsten World Tour
De set is afkomstig van Radio BU 99 FM, een station uit Israël waar Gitelman ook uit afkomstig is;
Verder is hij de helft van het duo G&M Project (Gitelman & Martinez);
Naast een aantal remixes heeft hij ook een eigen single uitgebracht: Things to say
quote:Wat is je punt?
Op zaterdag 7 februari 2004 11:32 schreef speedfreaxs het volgende:
Al bijna een jaar geleden zat ik een keer te klooien met een streamripper, en toevallig begon ik met rippen op het moment dat een set begon van Robert Gitelman. De set duurt dik 2 uur en ik vind hem integenstelling tot heel veel andere trance nog steeds goed.De set is afkomstig van Radio BU 99 FM, een station uit Israël waar Gitelman ook uit afkomstig is;
Verder is hij de helft van het duo G&M Project (Gitelman & Martinez);
Naast een aantal remixes heeft hij ook een eigen single uitgebracht: Things to say
Die heb ik dus pas net binnen, wat een plaat!
Weet iemand wanneer deze op vinyl wordt uitgebracht?
http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/essentialmix/
ben benieuwd naar de tracklist.
Magistraal goed
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:22 schreef Linz het volgende:ben benieuwd naar de tracklist.
1. Ferry Corsten - Kyoto
2. Salt Lake - Rendezvous (Rusch & Elusive remix)
3. Ferry Corsten vs. the Thrillseekers - Sublime
4. Delerium - Truly (Signum Club Remix)
5. BT- Force of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Mix)
6. Agnelli & Nelson pres. Green Atlas - Circulation
7. Ferry Corsten - Right of Way
8. Musix - Cyber Desire
9. Fred Baker - My Thing
10. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
11. Rio Klein - Fearless (Push Remix)
12. F. Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
13. Sander van Doorn - Loaded
14. Three Drives - Signs Of The Universe
15. Guarana - Loud Speaker
16. Mojado feat Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
17. ID
18. Hertz - Recreate (Montana Remix)
19. Adam Sheridan - ID
[Dit bericht is gewijzigd door biertapper op 08-02-2004 17:00]
quote:TIC plaat
Op zaterdag 7 februari 2004 15:52 schreef swopfile het volgende:
Mojado Feat Mr Sam - Naranja Incl Dimitri Andreas VisionDie heb ik dus pas net binnen, wat een plaat!
Weet iemand wanneer deze op vinyl wordt uitgebracht?
Wann? Keine Ahnung.
quote:Trance sucks, en Gitelman niet ofzo
Op zaterdag 7 februari 2004 13:57 schreef m-kay het volgende:[..]
Wat is je punt?
Maar de gister geopende nieuwe club genaamd Happydayzz (dat verzin je toch niet ) is een mooie! Fijn dat er zo'n club bij me in de buurt is! Meen dat Tiesto later dit jaar al op het programma staat! Fijn!
quote:Pssst... heb je nog ID's?
Op maandag 9 februari 2004 01:40 schreef Tomaz het volgende:
Gister DJ Jean weer mogen uitlachen. Damn, wat een prutser blijft 't!
quote:Michael Woods - Solex (Close to the edge)
Op maandag 9 februari 2004 09:11 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Pssst... heb je nog ID's?
Jezus, hij draaide nog best bekende platen in de korte tijd (bijna 30 minuten toch nog) dat ik er ff stond, maar ben ze vergeten. In ieder geval, toen er 1 of andere Put your hands up in the air remix door de speakers schalde was ik vertrokken.
Later op de avond draaide Jean hardstyle
quote:Oh god, DJ Cor en DJ Jean fan M-Kay...
Op maandag 9 februari 2004 14:01 schreef m-kay het volgende:. Jean.
.
Zucht
quote:het vette van Radio1 dat je werkelijk alles nog een keer kan luisteren!
Op zaterdag 7 februari 2004 22:22 schreef Linz het volgende:
Vannacht van 03.00-05.00 wordt The Essential Mix van Ferry Corsten uitgezonden op bbc radio 1.http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/essentialmix/
ben benieuwd naar de tracklist.
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 09-02-2004 14:08]
quote:Anders kijk je ff naar de PI.
Op maandag 9 februari 2004 14:03 schreef Tomaz het volgende:[..]
Oh god, DJ Cor en DJ Jean fan M-Kay...
Zucht
quote:Ik zal volgende keer een
Op maandag 9 februari 2004 14:08 schreef m-kay het volgende:[..]
Anders kijk je ff naar de PI.
.
quote:Nu ben ik boos en laat ik je aanklagen door MarkzMan_X.
Op maandag 9 februari 2004 14:11 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ik zal volgende keer een
bij m'n post zetten! Heb je toch niet op je zere zieltje getrapt?
quote:Rustig maar, alles is inmiddels uitgepraat via msn! Tevens smilies uitgewisseld!
Op maandag 9 februari 2004 14:13 schreef m-kay het volgende:[..]
Nu ben ik boos en laat ik je aanklagen door MarkzMan_X.
quote:Hihihi!
Op maandag 9 februari 2004 14:20 schreef Tomaz het volgende:[..]
Rustig maar, alles is inmiddels uitgepraat via msn! Tevens smilies uitgewisseld!
Dan maar even mijn goede daad van vandaag...releases!
Een copy-paste van mp3tunes.tk:
09-02-2004 Unknown_Artist-Somebodys_Watching_My_Set__Incl_E_Craig_Mix-Promo_Vinyl-2004
09-02-2004 Brainbug-Nightmare__Incl_Judge_Jules_Remix-Promo_Vinyl-2004
08-02-2004 Ferry_Corsten-Essential_Mix-SAT-02-08-2004
08-02-2004 DJ_Jose-Hecitate-(ZZAP-003-3)-Retail-Vinyl-2003
08-02-2004 Ferry_Corsten-Rock_Your_Body_Rock-UK_CDS-2004
07-02-2004 G_and_M_Project-Sunday_Afternoon__Incl_NU_NRG_Remix-Promo-Vinyl-2004
07-02-2004 Yahel_-_You_Inside_(Club_Mix)-Promo-CDR-2004
07-02-2004 Yahel_-_Moments-PROMO-CDR-2004
07-02-2004 Soulvation-Deeper-CDS-2004
07-02-2004 Sasha_-_Wavy_Gravy-CDR-2003
07-02-2004 2_Players-Signet__Incl_Leama_And_Moor_Remix-Promo_Vinyl-2003
07-02-2004 DJ_Fire-Formentera__Religion-Promo_Vinyl-2004
07-02-2004 Ayu_-_Depend_on_You-(DRIZ3003-2)-Remix_Vinyl-2004
07-02-2004 Armin_Van_Buuren-Burned_with_Desire-Promo_CDM-2004
07-02-2004 Plummet-Cherish_The_Day__Incl_Antillas_Remix-Promo_Vinyl-2004
06-02-2004 Sintronic-Resonator-Promo-Vinyl-2004
06-02-2004 Tekara_Feat_Xan-Wanna_Be_an_Angel-Promo_CDR-2004
06-02-2004 Stephen_J_Kroos-Phantazmz__Optimistick-Promo_Vinyl-2004
06-02-2004 Blair_Bitch-Ilios__Texas_Chainsaw_Massacre-Promo_Vinyl-2004
06-02-2004 Fire_And_Ice_-_Para_Siempre-Promo-CDS-2004
06-02-2004 Haak_-_Frenzy__Mk-S_Remix-Promo-CDR-2004
05-02-2004 Ryan_G_-_Emoticon__Incl_Factoria_Full_Floor_Remix-Promo_CDR-2004
04-02-2004 Luke_Chable_presents_Quest-The_Shepherd-Promo-CDR-2004
04-02-2004 Fluid_in_Motion_-_Poleshift-Promo-CDR-2004
04-02-2004 Ozgur_Can-On_A_White_Day-Promo-CDR-2004
03-02-2004 Yahel-Avalanche__Incl_Senses_Remix-Promo_Vinyl-2004
03-02-2004 Rapid_Eye-Santa_Cruz__Incl_MK-S_Remix-Promo_Vinyl-2004
03-02-2004 Dreas_Pres._Havannah-Havannah__Original_Mix-Promo_CDR-2004
02-02-2004 Dreas_Presents_Havannah-Havannah-Promo-Vinyl-2004
02-02-2004 Chicane_Feat_Bryan_Adams-Dont_Give_Up_2004-UK-CDS-2004
02-02-2004 Red_Karma_Feat_Tom_Wolf_-_Dying_to_Survive-CDR-2004
02-02-2004 Dropzone-Lay_Down_the_Beat__Incl_Organ_Donors_Remix-Promo_Vinyl-2004
02-02-2004 Red_Karma_Feat_Tom_Wolf_-_From_One_to_Another-PROPER-CDR-2004
02-02-2004 Misja_Helsloot_Feat._Shane_54-Back_from_Your_Past__Unknown_Remix-Promo_CDR-2004
02-02-2004 Perpetuous_Dreamer-Future_Funland_2003__Astura_Remix-Promo_Vinyl-2004
02-02-2004 Jens_-_Loops_and_Tings__Relooped-Retail-Vinyl-2004
02-02-2004 Hardtrance The_Shrink-White_World_Bright_World-Vinyl-2004
02-02-2004 Aluna-All_I_Need_Is_Time__Slusnik_Luna_And_Noel_Sanger_Mixes-Promo_Vinyl-2004
02-02-2004 Electrovoya-Whispers-PROPER-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 4_Strings-Back_To_Basics-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 Haak-Bass_Shuttle__Pulling_Strings-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 Misja_Helsloot_Feat_Shane_54-Back_From_Your_Past-Onesided_Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 Perry_ONeil-Kubik__Incl_Intro_Mix_And_Breaking_Away-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 Randy_Katana-One_Solid_Wave__Incl_Sam_Sharp_Remix-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 Hardtrance Trance_Energy-Marcel_Woods_Live-SAT-01-02-2004
01-02-2004 Trance_Energy_2004_-_Johan_Gielen_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
01-02-2004 Trance_Energy_2004_-_Ferry_Corsten_Live_(538)-02-01-CABLE-2004
01-02-2004 Trance_Energy_2004-Rank_1_Live_(538)-Cable-02-01-2004
01-02-2004 Abel_Ramos-Aquarius__Incl_Randy_Katana_Remix-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 F_Massif-Somebody-Promo_Vinyl-2004
01-02-2004 Birgit-Everybody_Wants_To_Be__Incl_Ronald_Van_Gelderen_Remix-Vinyl-2004
Doei! .
[Dit bericht is gewijzigd door m-kay op 09-02-2004 15:18]
quote:Marco's ziel is toch verkocht aan de duivel?
Op maandag 9 februari 2004 14:11 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ik zal volgende keer een
bij m'n post zetten! Heb je toch niet op je zere zieltje getrapt?
quote:Was jij niet de advocaat van de duivel dan?
Op maandag 9 februari 2004 16:48 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Marco's ziel is toch verkocht aan de duivel?
quote:Dus toch een soort kamasutra
Welcome to the PleasureDome wordt een muzikaal breed geprogrammeerd feest waar techno/trance/ tech-house en club ten gehore gebracht wordt door verscheidene DJ's van formaat. Er zal dus niet een avondbepalende muzikale stijl zijn, maar voor iedere muziekliefhebber wat wils. Het Gelredome opent om 21:00 haar deuren en het feest eindigt om 07:00 uur. Bezoekers van 18 en ouder zijn welkom in de Pleasuredome.Het Gelredome wordt deze avond werkelijk omgetoverd tot een zwoele Pleasuredome, met een atmosfeer die doet denken aan een spectaculaire Moulin Rouge-achtige Parijse nachtclub (ik heb overigens vernomen dat zo'n 'nachtclub' sinds kort ook te vinden is in hartje Amsterdam....).Bezoekers worden gedurende de gehele nacht verrast door theatrale erotisch en exotisch getinte acts. Vooral het decor spreekt tot de verbeelding en zal ervoor zorgen dat mensen zichzelf werkelijk in een andere wereld wanen, dit is Welcome to the Pleasuredome!
quote:Kutfeest dus.
Op maandag 9 februari 2004 19:24 schreef hp22 het volgende:[..]
Dus toch een soort kamasutra
.
quote:Als ze sleazy house a la John Creamer draaien de hele nacht, dan kan het nog leuk worden
Kutfeest dus
Wat is je bron btw?
De tracklist:
01. Perpetuous Dreamer - Future Funland 2004 (Astura remix)
02. Yahel - Avalanche (Senses Remix)
03. Haak - Frenzy (mk-s remix)
04. Randy Katana - One Solid Wave (Sam Sharp Mix)
05. Re:locate - Waterfall (B1)
06. Abel Ramos - Aquarius (Original Mix)
01-dj_m-kay-sixpack_IV-CD-2004.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door m-kay op 10-02-2004 13:31]
quote:Tech-house en club... jeuj
Op maandag 9 februari 2004 19:24 schreef hp22 het volgende:[..]
Dus toch een soort kamasutra
quote:Warez. Ban.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:31 schreef m-kay het volgende:
En hop, daar was er zomaar weer eentje. Sixpack IV is af..
Zoals gewoonlijk weer no-nonsense trance music...De tracklist:
01. Perpetuous Dreamer - Future Funland 2004 (Astura remix)
02. Yahel - Avalanche (Senses Remix)
03. Haak - Frenzy (mk-s remix)
04. Randy Katana - One Solid Wave (Sam Sharp Mix)
05. Re:locate - Waterfall (B1)
06. Abel Ramos - Aquarius (Original Mix)01-dj_m-kay-sixpack_IV-CD-2004.mp3
quote:Banaanvraag. Ban.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:32 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Warez. Ban.
.
quote:Goedkope mod-imitatie. IP-ban
Op dinsdag 10 februari 2004 13:34 schreef m-kay het volgende:[..]
Banaanvraag. Ban.
.
quote:Zal ik jou eens lief bannen van MP3tunes...schorem.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:37 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Goedkope mod-imitatie. IP-ban
.
Ontopic: gaan we vrijdag nog mixen at your place?!
quote:Met welke onzichtbare naald?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:38 schreef m-kay het volgende:[..]
Zal ik jou eens lief bannen van MP3tunes...schorem.
.
Ontopic: gaan we vrijdag nog mixen at your place?!
.
Om het nog even erger te maken: gister zijn al m'n sleutels mij ontstolen .
quote:Kapottemaakt!?
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Met welke onzichtbare naald?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Met welke onzichtbare naald?
En wat wil je drinken... water of ... water? En eten, onzichtbare lasagne?
.
Om het nog even erger te maken: gister zijn al m'n sleutels mij ontstolen
.
Ik loop trouwens altijd een week of wat achter op jullie Ik luister asot pas de maandag erna, releases kan ik met moeite vinden, etc
Maar toch
quote:Voor releases hebben we toch een mooie site.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ferry's Essential Mix is OkIk loop trouwens altijd een week of wat achter op jullie
Ik luister asot pas de maandag erna, releases kan ik met moeite vinden, etc
Maar toch
- Likwan - Point Zero (matt darey's 2004 mix)
- Electrovoya - Whispers
- Solar Stone - Seven Cities (Atlantis mix)
- Airwave - Lady Blue (1992 flight)
- Faraway Project - Believer
- Whirpool - Under the Sun (Solar Stone Mix)
- Unknown Artist/Blackhole - Redlight Distriction
Favo label at the moment:
- Lost Language
het gaat om dit nummer: Viframa - Cristalle (katana remix)
maar dan de versie met de stem erdoor!
(die stem iets zegt van: if this was a nation of house, I want to be president)
iemand enig idee hoe die versie heet??
quote:Is kennelijk een bootleg van housenation (die tweede..die stem) en viframa..ik ga eens even spitten voor je!
Op dinsdag 10 februari 2004 20:40 schreef Virus3000 het volgende:
hallo, weet iemand van jullie toevallig dit nummer (wordt vaak gedraait in discotheken!)het gaat om dit nummer: Viframa - Cristalle (katana remix)
maar dan de versie met de stem erdoor!
(die stem iets zegt van: if this was a nation of house, I want to be president)iemand enig idee hoe die versie heet??
quote:Was het niet fairlight destriction?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:21 schreef Bosco het volgende:
- Unknown Artist/Blackhole - Redlight Distriction
Hoe dan ook, die titel is verzonnen door iemand op het forum van TranceAddict. Dus het is "Unknown - Unknown". :p.
quote:"Ton TB eist release op." Ik zie het al in de kranten staan.
Op woensdag 11 februari 2004 13:57 schreef marciemarcs het volgende:
heeft ton tb niet gezegd dat het nummer van hem was?? d8 ik gehoord te hebben
quote:2004!
Op donderdag 12 februari 2004 20:28 schreef m-kay het volgende:
over Hiver & Hammer...: "Sommige mensen vinden het gewoon eng hun muziek trance te noemen..." - Armin van Buuren - 2003
ASOT130 is toch wel de leukste sinds tijden, if you ask me.
quote:Binnen 2 weken weten we dus welke Directors of Joy ons gaan vermaken!
Welcome to the PleasuredomeDe naam is al even bekend en wij zijn tevens zo brutaal geweest de kaarten voor dit evenement inmiddels te verkopen.
De nu komende weken zullen wij steeds meer van de letterlijke sluier oplichten als het gaat om het nieuwe evenement dat ID&T op zaterdag 8 mei aanstaande organiseert in het Gelredome.
Sensualiteit, luxe en theater zijn een aantal van de ingrediënten die voor wat betreft het gevoel het nieuwe concept vorm gaan geven. Algemene informatie vind je op http://pleasuredome.id-t.com, welke over een tweetal weken volledig online moet zijn. Binnen deze termijn presenteren wij ook de programmering.
quote:Wat zal de theme worden? Robbie Rivera - Sex?
Op vrijdag 13 februari 2004 01:35 schreef Tomaz het volgende:[..]
Binnen 2 weken weten we dus welke Directors of Joy ons gaan vermaken!
quote:Wat zijn we vroeg op vandaag!
Op vrijdag 13 februari 2004 08:09 schreef hp22 het volgende:[..]
Wat zal de theme worden? Robbie Rivera - Sex?
Dat hele 'theater'gebeuren is voor mij persoonlijk eigenlijk ondergeschikt. Doe mij maar een grote zaal met een paar lasertjes, goed geluid, en een toffe DJ. Ipv Carnaval-praalwagens, vuurspuwers, en kutmuziek.
Maar goed, we zien wel .
quote:Dat is weer zo standaard, is niet erg, maar dit lijkt me toch wel vernieuwend! Ben echt benieuwd naar de line-up!
Op vrijdag 13 februari 2004 08:32 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wat zijn we vroeg op vandaag!
Dat hele 'theater'gebeuren is voor mij persoonlijk eigenlijk ondergeschikt. Doe mij maar een grote zaal met een paar lasertjes, goed geluid, en een toffe DJ. Ipv Carnaval-praalwagens, vuurspuwers, en kutmuziek.
Maar goed, we zien wel
.
Over exact 3 weken sta ik te genieten op een cruiseschip ergens tussen Zweden en Denemarken in
quote:Vind ik ook
Op vrijdag 13 februari 2004 08:32 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wat zijn we vroeg op vandaag!
Maar goed, we zien wel
.
Uitzendingen van vanavond die de moeite waard zijn:
Dance Department
23:00 - 00:00 DJ Cross
ID&T Radio
20:00 - 22:00 Johan Gielen Lift Off
22:00 - 04:00 The Best Of Trance Energy 2004
Trance Airwaves
21:00 - 23:00 Terry Bones
quote:You lucky bastard!
Op vrijdag 13 februari 2004 12:29 schreef Tomaz het volgende:[..]
Over exact 3 weken sta ik te genieten op een cruiseschip ergens tussen Zweden en Denemarken in
Trouwens: De Trance Energy foto's heb ik sinds vandaag op CD-ROM. Ze zijn zeer leuk geworden! Vanavond post ik ze online (ben nu bij iemand anders een netwerk aan het bouwen).
quote:Leuk leuk leuk!!!
Op zaterdag 14 februari 2004 16:56 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Trouwens: De Trance Energy foto's heb ik sinds vandaag op CD-ROM. Ze zijn zeer leuk geworden! Vanavond post ik ze online.
quote:Beware Trance fans, er zit een foto tussen van M-kay en Markzman met 538 flyers
Op zaterdag 14 februari 2004 17:45 schreef Tomaz het volgende:[..]
Leuk leuk leuk!!!
Gemaakt door mij
Ach, ga vanavond toch naar Marcello, dus Johan kan weinig verpesten!
Ja natuurlijk, hardstyle versie?
quote:Niet dus...kut TMF.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:00 schreef m-kay het volgende:
Vanavond om 21.00 een verslag van Trance Energy op TMF.
quote:Dat was vrijdag
Op zondag 15 februari 2004 17:12 schreef m-kay het volgende:[..]
Niet dus...kut TMF.
quote:Bahbahbah! Dan maar downkopen..als het opgenomen is door iemand.
Op zondag 15 februari 2004 18:24 schreef Gevogelte het volgende:[..]
Dat was vrijdag
quote:Dat waren setjes van 30 minuten, schiet niet op dus. Ik had gehoopt op complete sets van Rank 1 en Misja Helsloot.
Op zondag 15 februari 2004 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister was er op ID-T een uitzending van TE ook. En daar kwamen ook andere sets dan de 4 die we al kennen (ik heb oa G-Spott gehoord).
quote:Tis beter dan niets
Op zondag 15 februari 2004 22:15 schreef Freezel het volgende:[..]
Dat waren setjes van 30 minuten, schiet niet op dus. Ik had gehoopt op complete sets van Rank 1 en Misja Helsloot.
Wat doet ID-T met die sets trouwens? Want ze nemen altijd alles op... Waarom niet allemaal releasen op DVD ofzo Gewoon het hele feest op één DVD. Zonder beelden dus.
quote:Ja, dat zou echt ideaal zijn! Daar zou ik nog best voor willen betalen ook!
Op zondag 15 februari 2004 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Tis beter dan niets
Maar ik had liever ook complete sets gehad ja... Maar goed, helaas.
Wat doet ID-T met die sets trouwens? Want ze nemen altijd alles op... Waarom niet allemaal releasen op DVD ofzo
Gewoon het hele feest op één DVD. Zonder beelden dus.
quote:Dat is dus ook de bedoeling
Op maandag 16 februari 2004 01:14 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ja, dat zou echt ideaal zijn! Daar zou ik nog best voor willen betalen ook!
Maar goed, ik had dit fantastische idee al een keer gemaild naar ID-T, maar geen reactie hoor Als ze er ooit mee komen dan is het dus mijn idee
quote:Natuurlijk, maar dat zelfs ik er dan voor wil betalen
Op maandag 16 februari 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is dus ook de bedoeling
Dat ze in de winkel komen enzo.
Dan moet 't wel een succes worden!
Vlnr: m-kay, MarkzMan_X, Tomaz en nog een snotjong!
Boehoe...stomme 538 mevrouw geeft ons een waaier-apparaat. Leuk dat ze er nog naast stond bij het maken van deze foto. .
Rare meneer met Ferry en PvD shirt aan...ik ken hem verder niet, maar hij leek verdacht veel op Tomaz. .
quote:Leuk leuk leuk!
Op maandag 16 februari 2004 15:45 schreef m-kay het volgende:
TE fotosch![afbeelding]
Vlnr: m-kay, MarkzMan_X, Tomaz en nog een snotjong![afbeelding]
Boehoe...stomme 538 mevrouw geeft ons een waaier-apparaat. Leuk dat ze er nog naast stond bij het maken van deze foto..
[afbeelding]
Rare meneer met Ferry en PvD shirt aan...ik ken hem verder niet, maar hij leek verdacht veel op Tomaz..
Die 538 waaiers, schitterend!
* Tomaz zingt wederom: 538 laaaat je hooooooren
quote:* die handen, die handen, die handen in de lucht *
Op maandag 16 februari 2004 16:11 schreef Tomaz het volgende:[..]
Leuk leuk leuk!
Die 538 waaiers, schitterend!
* Tomaz zingt wederom: 538 laaaat je hooooooren
quote:Ze moesten en zouden met die waaiers op de foto gaan... En of ik misschien Edwin Evers even kon gaan zoeken, want die vinden de boys zo schattig.
Op maandag 16 februari 2004 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:! Die 538 foto's
![]()
quote:*Hollandse vlag pakt en Johan Gielen na doet...
Op maandag 16 februari 2004 18:26 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
* die handen, die handen, die handen in de lucht *
.
quote:Jammer dat we die dingen weggemieterd hebben. Ik had zoveel BreEZahS met een exclusieve 538 waaier kunnen versieren.
Op dinsdag 17 februari 2004 01:07 schreef Tomaz het volgende:[..]
Ze moesten en zouden met die waaiers op de foto gaan... En of ik misschien Edwin Evers even kon gaan zoeken, want die vinden de boys zo schattig.
Niet dat ik dat wil....ofzo....ehm....dus... .
Van het forum:
[20:34] <Armin_IDT> nope, no Sensation for me this year
[20:39] <Armin_IDT> I dunno... guess ID&T has other plan
[20:40] <Armin_IDT> no, we're working on several other gigs
[20:40] <Armin_IDT> I'm not playing Sensation. But maybe it's good to give other people a chance
Ongeloofeloos dit
quote:Busted!
Op dinsdag 17 februari 2004 09:04 schreef m-kay het volgende:[..]
Niet dat ik dat wil....ofzo....ehm....dus...
.
quote:Hebben ze ook andere dj's geschrapt? Trouwens, tijd voor boozy op Sensation!
Op dinsdag 17 februari 2004 11:36 schreef Tomaz het volgende:
Geen Armin van Buuren op Sensation White 2004Van het forum:
[20:34] <Armin_IDT> nope, no Sensation for me this year
[20:39] <Armin_IDT> I dunno... guess ID&T has other plan
[20:40] <Armin_IDT> no, we're working on several other gigs
[20:40] <Armin_IDT> I'm not playing Sensation. But maybe it's good to give other people a chanceOngeloofeloos dit
quote:Om 7 uur stipt wordt de DJ-booth opgeblazen! Wow, wat een feest zal dat worden!
Op dinsdag 17 februari 2004 11:44 schreef m-kay het volgende:
Sensation white dit jaar wordt toch Johan Gielen Solo. Afscheidsfeestje....
Ik irriteer me steeds meer aan de banners en snelheid van lycos. Ik heb nu de mogelijkheid tot goedkope hosting, maar een domein is daarbij wel verplicht. Dit zou mij in totaal 40 euro per jaar gaan kosten, wat ik eigenlijk redelijk veel vind.
Kortom, op een of andere manier moet dit voor een deel vergoed worden. Ik zat te denken aan deze opties:
- stukje serverruimte van mij gebruiken tegen betaling
- sponsor mij voor de kosten
- banners
- ???
Hoe denken de gebruikers van mp3tunes hierover?
quote:
Geplaatst door Tomaz (7) op dinsdag 17 februari 2004 11:54quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 17 februari 2004 11:44 schreef m-kay het volgende:
Sensation white dit jaar wordt toch Johan Gielen Solo. Afscheidsfeestje....
--------------------------------------------------------------------------------Om 7 uur stipt wordt de DJ-booth opgeblazen! Wow, wat een feest zal dat worden!
Wel jammer dat Armin er niet is, hij was de afgelopen 2 jaar één van de betere op Sensation, eigenlijk het best samen met Ferry en Marco !
Jean, Gielen,
quote:Count me in!
Op dinsdag 17 februari 2004 12:30 schreef m-kay het volgende:
Even wat info over mp3tunes.tk.Ik irriteer me steeds meer aan de banners en snelheid van lycos. Ik heb nu de mogelijkheid tot goedkope hosting, maar een domein is daarbij wel verplicht. Dit zou mij in totaal 40 euro per jaar gaan kosten, wat ik eigenlijk redelijk veel vind.
Kortom, op een of andere manier moet dit voor een deel vergoed worden. Ik zat te denken aan deze opties:
- stukje serverruimte van mij gebruiken tegen betaling
- sponsor mij voor de kosten
- banners
- ???Hoe denken de gebruikers van mp3tunes hierover?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:54 schreef Tomaz het volgende:[..]
Om 7 uur stipt wordt de DJ-booth opgeblazen! Wow, wat een feest zal dat worden!
quote:Natuurlijk doe ik mee! Maar dan zou je er eigenlijk voor moeten zorgen dat niemand toegang heeft behalve betalende mensen. Accounts verkopen dus en er een winstgevende site van maken
Op dinsdag 17 februari 2004 12:48 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Count me in!
Er hoeven maar 8 anderen zich te melden, en het is p/p 4 euro p/jaar! Da's geen geld natuurlijk.
Anywho..het duurt nog wel eventjes denk ik. Eerst even de site afmaken.
quote:Say what!?
Op dinsdag 17 februari 2004 13:23 schreef m-kay het volgende:
Nu ongeveer 80 leden.
Hoeveel bezoekers heeft mp3tunes nu per dag?
quote:5-jan tot eind jan: TOTAL VISITORS IN THIS PERIOD: 1069
Op dinsdag 17 februari 2004 13:31 schreef swopfile het volgende:[..]
Say what!?
Hoeveel bezoekers heeft mp3tunes nu per dag?
Dus 42 bezoekers per dag.
Het idee van Tomaz is op zich wel wat, maar kan misschien beter uitgevoerd worden door betalende members meer functies te bieden, o.i.d. Ideeën kunnen altijd gemaild worden naar info@mp3tunes.tk.
quote:Een complete line-up voordat de kaartverkoop begint heb ik nog niet gezien. Hoewel de meeste Dj's wel bekend zijn (gewoon de fora afstruinen: er zijn atlijd wel mensen die ID&T medewerkers kennen die hun mond voorbij praten).
Op dinsdag 17 februari 2004 15:02 schreef marciemarcs het volgende:
Ik ben op zich ook bereid om te betalen.. ben erg tevreden over de site.
Jammer dat Armin van Buuren niet op Sensation komt![]()
Wordt de line-up trouwens bekend gemaakt voordat de kaartverkoop begint of niet???
Tracklist CD :
1.Cave - Carnival E.P. (Max Walder Remix)
2.E-Rock feat. Latanza Waters - Quiver
3.Jaimy & Kenny D - Im Your DJ
4.Fight Club feat. Laurent Konrad - Spread Love
5.Benjamin Bates - Lost Myself In The Way You Close Your Eyes
6.Max Walder - Compressor
7.DJ Dero - Revolution 07
8.Don Diablo - Useless (Ricky Fobis Remix)
9.Fergie - Tek Noise
10.Marco V vs. Jens - Loops & Tings Relooped (Marco V Mix)
11.Taiko - Kodakchrome
12.Umek - Recreate
13.Marcel Woods - Time Is Running Out
14.Paul van Dyk feat. Vega 4 - Time Of Our Lives
15.Mark Norman - Stream
16.Mauro Picotto - Playing Footsie
17.Mike Robbins - Are You A Freak
18.Tomcraft - (Call You) Brainwashed (DJ Choose & Fs That Mucho Remix)
19.F&W - You Will Understand
DVD Features:
De DVD bevat een Making Off Innercity Documentary. Hierin zie je hoe het feest tot stand is gekomen en tevens zijn er interviews afgelegd met o.a DJ Luna. Naast de documentaire is er ook een overzicht van de areas aanwezig, hier kan je zien hoe het er aan toe ging en welke DJ's jij nou gemist hebt.
Op de DVD staan tevens de belevingen van de DJ's.
-Behind The Scenes Documentary
-All Innercity Areas
-Innercity Reactions
Region: 0 (All Regions)
Sound : Dolby Digital 5.1
Running Time : approx: 70 minutes
PAL 16:9 & PAL 4:3
bron: id-t.com
Binnenkort staat mp3tunes op een nieuwe (betaalde) server en zijn we dus van de banners af. Mocht je me hier nog mee willen sponsoren, mail dan ff naar info@mp3tunes.tk.
Verder is er binnenkort een naamswijziging, maar daarover snel meer...
Ontwikkelingsnieuws vanaf morgen op de site en niet meer hier, omdat het redelijk offtopic is.
m-kay
quote:Mkay...eh, Okay bedoel ik
Op woensdag 18 februari 2004 23:59 schreef m-kay het volgende:
Morgen is het groot-onderhoud-dag aan mp3tunes. Veel nieuwe features zullen worden ingebouwd en de software wordt sneller gemaakt. Hebben jullie nog ideeën, verbeteringen, etc...mail me...Binnenkort staat mp3tunes op een nieuwe (betaalde) server en zijn we dus van de banners af. Mocht je me hier nog mee willen sponsoren, mail dan ff naar info@mp3tunes.tk.
Verder is er binnenkort een naamswijziging, maar daarover snel meer...Ontwikkelingsnieuws vanaf morgen op de site en niet meer hier, omdat het redelijk offtopic is.
m-kay
quote:Yeah beebie! Helaas dit keer niet zo goed internationaal vertegenwoordigd door PvD en the Judge, maar in de HMH is alles geil
Geheel volgens traditie zal op 29 april 2004 opnieuw een editie van het (hard)trance concept Qontact plaatsvinden.Dit ultieme feestconcept zal mede door zijn altijd vernieuwende en (inter)nationale line-up, gecombineerd met fantastisch decor, licht en geluid, het startpunt zijn voor koninginnedag in Amsterdam.
De volledige line-up is als volgt: Marco V, Ferry Corsten, DuMonde (DE), Bas & Ram, Marcel Woods, Igor S (IT), Misja Helsloot, Dave 202 (CH), Marc La Cruz (DE), Spider, Kiama.
Ikke ben aanwezig
quote:Gave line-up indeed (zoals altijd met Qontact). Maar Spider en Kiama? Zeker Vj's of niet.
Op donderdag 19 februari 2004 03:00 schreef Tomaz het volgende:[..]
Yeah beebie! Helaas dit keer niet zo goed internationaal vertegenwoordigd door PvD en the Judge, maar in de HMH is alles geil
![]()
Ikke ben aanwezig
quote:Ik ken wel een Spider Willem...
Op donderdag 19 februari 2004 10:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Gave line-up indeed (zoals altijd met Qontact). Maar Spider en Kiama? Zeker Vj's of niet.
quote:Mushroom trance!
Op donderdag 19 februari 2004 11:39 schreef m-kay het volgende:[..]
Ik ken wel een Spider Willem...
Info taken from www.tiestofan.tk:
"JUST BE" WILL BE THE TITLE OF THE NEW ALBUM OF TIËSTO. THE PLANNED RELEASEDATE IS SET FOR THE 16TH OF MAY 2004. "JUST BE" IS THE FOLLOW-UP TO "IN MY MEMORY", TIËSTO'S FIRST ARTIST-ALBUM FROM OCTOBER 2001.
ONE OF THE TRACKS ON THE ALBUM IS CALLED "WALKING ON CLOUDS" AND FEATURES THE VOCALS OF OPERA-SOPRANO MELANIE GREVE. THIS TRACK WILL ALSO BE USED IN A TV-COMMERCIAL FOR THE FAMOUS BRAND COCA-COLA, THIS CLIP WILL GO IN ROTATION IN THE COMING WEEKS.
quote:Ja, heb ik ook een keer van genoten in The Eau en volgens mij gaat hij tegenwoordig door 't leven als gewoon Spider.
Op donderdag 19 februari 2004 11:39 schreef m-kay het volgende:[..]
Ik ken wel een Spider Willem...
Schema
20:00 - 21:00: The Newest Tunes Selected
21:00 - 22:00: Non-Stop In The Mix
Streams
ETS Global 160 kbps USA Main Stream
ETS Global 160 kbps USA East Primary Stream
ETS Global 160 kbps USA West Primary Stream
ETS Global 160 kbps UK Stream
ETS Global 160 kbps Australia Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
TranceSphere 160 kbps
TranceSphere 128 kbps
TranceSphere 32 kbps
Je bedoelt Mysteryland denk ik, of niet? Maar idd! Heerlijk ja!quote:Op donderdag 19 februari 2004 20:01 schreef Linz het volgende:
goed nieuws Tomaz, Paul van Dyk op sensation! ook goed nieuws voor mij http://www.paulvandyk.de/
Hmm, spannend! Misschien heeft ID&T laten weten dat ze het liever nog niet bekend maken ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2004 11:33 schreef Linz het volgende:
He, wat gek, hij heeft het van z'n site afgehaald. Maar het stond het er toch echt. Check deze thread, staat ook een screenshot bij:
http://www.tranceaddict.c(...)page=15&pagenumber=1
Zou kunnen. Ik hoop dat het zo is.quote:Op maandag 23 februari 2004 12:13 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hmm, spannend! Misschien heeft ID&T laten weten dat ze het liever nog niet bekend maken ofzo?
Jens Hock (PvD Office) wil er ook weinig over kwijt. Probeer 'm een eventueel geheimpje te laten verklappenquote:Op maandag 23 februari 2004 17:56 schreef Linz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik hoop dat het zo is.![]()
1) "3 Phase feat. Dr. Motte - Der Klang Der Familie (James Holden Wet And ****ed Remix)"quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben er ook weer, meteen met een vraagje
Heeft iemand de tracklist ergens van Cor Fijneman - Danceroom Live - 15-02-2003 ?
Alvast bedankt !![]()
Helemaal geweldig! Dank je!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:58 schreef swopfile het volgende:
[..]
1) "3 Phase feat. Dr. Motte - Der Klang Der Familie (James Holden Wet And ****ed Remix)"
2) "Conjure One - Tears From The Moon (Dj Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)"
3) "M1 - Heaven Sent (Michael Woods Club Mix)"
4) "DJ Tiesto & Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi Remix)"
5) "Cor Fijneman feat. Jan Johnston - Venus (Dj Tiësto Remix)"
6) "Matt Darey - Electro Buzz"
7) "Marco V - Echoes"
8)"Score Age - Posa Plastica"
9) "E-Cutz/DJ Snowman - And Then They Start to Dance (Simon Eve Remix)"
Uiteraerd te vinden op www.mp3tunes.tk.quote:Here it is, the MP3Tunes ID contest made by CMan!
What's it about!?? Well, you need to download [this] ZIP-file containing 25 MP3-samples. If you think you can ID these tunes, you can submit them here. Please only submit one time, because getting 20 answers from one person doesn't work. The deadline will be Saturday 13th of March 16:00hr (Dutch Time). The member with the highest score wins eternal fame!
Scores:
Correct Artist: 1 point (Means correct Alias; Say it's Push, while released as MIKE it's wrong)
Correct Title: 1 point
Correct Remix: 1 point (If track has no remix in title, leave blank or put original mix)
Maximum Score Per Track: 3 points
Uiteraard!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:23 schreef m-kay het volgende:
[..]
Uiteraerd te vinden op www.mp3tunes.tk.
Elles de Graaf? Of is er nog een bekende Elles?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
draait nu: Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful (Original Mix)
Lief!
.. de Graaf. Perpetous Dreamer dame. Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:34 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Elles de Graaf? Of is er nog een bekende Elles?
Niet helemaal de richting waarop ik gehoopt had, maar zeker niet onaardig! Heb alleen Chucky nog nooit live gezien, de rest is goed te doen! Zeker Benjamin en Michelquote:Op maandag 1 maart 2004 15:41 schreef marciemarcs het volgende:
Line up Welcome to the Pleasuredome bekend:
Mauro Picotto
Don Diablo
Michel de Hey
Benjamin Bates
Laidback Luke
Dj Chucky
Felix da Housecat
niet echt interessant dus...![]()
Mauro Picotto en Benjamin Bates zijn wel leuk... maar niet voor 40 euro
quote:Op zondag 29 februari 2004 21:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe heet dit nummer?
hij komt uit de set van Ferry Corsten op Dance valley 2001
Geen idee, maar hier staat ie vast tussen.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe heet dit nummer?
hij komt uit de set van Ferry Corsten op Dance valley 2001
Vind jij DIT een gaaf nummer?quote:Op donderdag 26 februari 2004 03:37 schreef Tomaz het volgende:
Even een interessante lijst uit Beste trancenummer allertijden die hier zeker thuis hoort:
...
Cosmic Gate - Melt To The Ocean
...
Wat moet een mens toch zonder (trance)muziek...
![]()
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:31 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Vind jij DIT een gaaf nummer?Ik vind het het allerzaadste nummer op Johan Gielen's Recorded
Is waar...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:51 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Markus Schulz CD compilatie komt er zo uit te zienquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:58 schreef swopfile het volgende:
Deze maand brengt Armada enkele interessante items uit:
Markus Schulz Coldharbour Vinyl Samplers
2 Separate vinyl releases with the finest tunes taken from the Markus Schulz compilation
Armin van Buuren A State of Trance vinyl sampler
The first vinyl sampler including 3 tracks from the new AvB compilation
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |