abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16888939
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:06 schreef soapie het volgende:
Claire wordt er door Hugo uitgedonderd!!!!!
Schopt hij haar eerst onder de kloten?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_16889047
zo ik zit er weer klaar voor
pi_16890188
Claire is niet de enige hoer in ONM. Tara kan er ook wat van. Carlo van Kim afpikken! -wijf.
pi_16890419
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire is niet de enige hoer in ONM. Tara kan er ook wat van. Carlo van Kim afpikken! -wijf.
haha ik vind Tara juist leuk
en Claire al helemaal natuurlijk.
pi_16890591
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:06 schreef soapie het volgende:
Claire wordt er door Hugo uitgedonderd!!!!!
Hij toch alsjeblieft niet proberen Kyra nou tegen te houden naar Kroatie te gaan?
die mag gerust vertrekken hoor......
pi_16890640
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:11 schreef Wup het volgende:

haha ik vind Tara juist leuk
en Claire al helemaal natuurlijk.

Tja, als je van hoeren houdt .....
pi_16890679
ow en ik zag die Levi eindelijk ook weer eens.
het wordt tijd dat hij weer eens wat gaat stoken ergens.
of iemand pesten.
pi_16890689
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:15 schreef Wup het volgende:

Hij toch alsjeblieft niet proberen Kyra nou tegen te houden naar Kroatie te gaan?

Nee, hij dat niet proberen. Hij Kyra en Claire bye bye.
pi_16890800
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, hij dat niet proberen. Hij Kyra en Claire bye bye.
haha Soms ben je nog grappig ook. Maar ik ga maar geen sorry zeggen voor typefoutjes want dan blijf ik bezig.....
pi_16890845
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, als je van hoeren houdt .....
Nou ja zeg, ze mag die sukkel toch wel een beetje pesten?
pi_16895408
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Korte vooruitblik:

Maandag 2 februari

Daan vraagt Kyra bij hem te blijven in het verre Kroatië. Kyra zou niks liever willen, maar ze weet niet of ze haar studie in Nederland wil opgeven. JP krijgt een brief onder ogen waar hij nogal ondersteboven van is. Hij is ervan overtuigd dat Koen hier verantwoordelijk voor is. Hierdoor komt Aafke tussen twee goede vrienden in te staan. Claire schrikt wanneer ze hoort dat Niels met spoed binnen wordt gebracht in het Beatrix ziekenhuis. Wanneer Hugo ook het ziekenhuis binnenstormt, begin Aafke zich af te vragen wat er is voorgevallen.

Dinsdag 3 februari

JP krijgt flinke bonje met Aafke en neemt per direct ontslag. De roddel gaat snel en iedereen bekommert zich om JP en De Engel, totdat Tara opmerkt dat zij ook op straat komt te staan als dit alles waar is. Om alles nog dramatischer te maken, vertelt Kyra aan Ariel dat ze overweegt om naar Kroatië te gaan. Niels is in kritieke toestand terechtgekomen en Hugo besluit hem te opereren. Wanneer Joost zijn postronde doet, komt hij zijn verbaasde vader tegen, die zich afvraagt wat Joost in het ziekenhuis doet.

Ik noem dat een terugblik.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16895488
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik noem dat een terugblik.

Ik wou het niet zeggen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16895571
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wou het niet zeggen
Ik wel
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16897127
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:12 schreef Svensational het volgende:

Ik wel

Tja, je zou eens aardig zijn ...
pi_16897323
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Tja, je zou eens aardig zijn ...

Gelukkig ben jij het toppunt van vriendelijkheid en beschaafdheid. Jij bent het zonnetje in dit duistere ONM Topic weet_ik_veel
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16897614
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:

Gelukkig ben jij het toppunt van vriendelijkheid en beschaafdheid. Jij bent het zonnetje in dit duistere ONM Topic weet_ik_veel

Doe geen moeite. Ik wil je toch niet hebben! Dan neem ik nog liever Aaphke te grazen ....
  woensdag 4 februari 2004 @ 23:15:28 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16897769
Wie is die Floor in godsnaam??? Ja heb een tijde niet gekeken
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16898028
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Meisje dat Ariël tegenkwam in de wachtkamer toen ze abortus ging plegen. Ariël heeft haar weer aan het denken gezet en daarop heeft Floor besloten om haar kindje toch te houden. Nu zijn ze samen bezig voor een informatiepunt voor tienermoeders en Floor woont nu boven De Engel. Ze past af en toe op Doris.
sig verwijderd door FA
pi_16898108
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik zal het je even uitleggen:

Meisje dat Ariël tegenkwam in de wachtkamer toen ze abortus ging plegen. Ariël heeft haar weer aan het denken gezet en daarop heeft Floor besloten om haar kindje toch te houden. Nu zijn ze samen bezig voor een informatiepunt voor tienermoeders en Floor woont nu boven De Engel. Ze past af en toe op Doris.

Graag gedaan voor je ....

woensdag 4 februari 2004 @ 23:27:12 #120
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16898175
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:22 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ok en bedankt
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16922311
Blijkbaar gaat Aaphke toch eens nadenken. En tante Betje doet alleen maar mee om Tuur een hak te zetten ...
pi_16922462
yessss en nu is het vervelende aanstellertje Bram dood neergevallen
* Wup doet een klein vreugdedansje
pi_16922968
Volgende week:

Maandag 9 februari
Claire probeert Hugo te overtuigen van haar liefde nu hij haar heeft betrapt met Niels. Hugo lijkt echter onvermurwbaar. Niels probeert tot zichzelf te komen: hij is verliefd op Claire, maar houdt van zijn vrouw Lieve. Ingrid vreest dat Arthur nooit zal kunnen accepteren dat zij hem heeft afgewezen. Vooralsnog lijkt Arthur het tegendeel te bewijzen.

Dinsdag 10 februari
Nu ze door Hugo het huis is uitgezet, denkt Claire haar geluk toch bij Niels te moeten zoeken. Als ze de familie Couwenberg opzoekt, staat ze oog in oog met een onbekende vrouw. Zou dit de vrouw van Niels zijn? Hugo vindt het om meerdere redenen jammer dat Kyra besloten heeft te kiezen voor Daan en dus voor Kroatie. Tara kan het niet laten Carlo op de kast te jagen met zijn aanstaande huwelijk.

Woensdag 11 februari
Joost is woedend als hij ontdekt dat de schuld van Tara allang is afbetaald door Arthur. JP komt terug naar de Engel en vraagt Aafke of hij zijn ontslag kan intrekken. Joost begint een ondersteunende actie voor het voortbestaan van de Engel. En dus tegen de uitbreiding van het ziekenhuis en de plannen van zijn vader.

Donderdag 12 februari
Bettina praat bij met Ingrid over Arthurs gedrag. Ze wil een aanklacht wegens seksuele intimidatie indienen. De liefde tussen Claire en Niels is omgeslagen in blinde haat. Claire dreigt Lieve in te lichten over de affaire die zij en Niels hebben gehad. Kyra neemt afscheid van haar vrienden. Ze gaat naar Kroatie. Floor doet haar best om zoveel mogelijk tijd met Bram door te brengen.

Vrijdag 13 februari
Lieve vraagt Niels op de man af of hij ooit iets met Claire heeft gehad. Carlo merkt dat hij steeds meer moeite krijgt met het constante gebabbel van Kim over hun aanstaande huwelijk, ook aangezien Tara geen kans onbenut laat hem daar fijntjes op te wijzen. Lizzy vindt dat Joost zijn leven veel te veel laat beïnvloeden door zijn pa. Joost bestrijdt dit fel, maar beseft diep in zijn hart dat Lizzy gelijk heeft.

pi_16922984
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
Volgende week:

Floor doet haar best om zoveel mogelijk tijd met Bram door te brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door soapie op 05-02-2004 20:27]

pi_16923023
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:25 schreef soapie het volgende:
Floor doet haar best om zoveel mogelijk tijd met Bram door te brengen.
had me nou toch eventjes in die waan gelaten........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')